päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,808 views

RainChild

Posts: 909

#1281 • • RainChild

Tres:
Jos sulla on taipumusta epileptisiin kohtauksiin,
niin noilla asioillahan on yhteys. Esim. mulla
on skidinä ollut taipumus kohtauksiin, varsinkin
keväisin kun valon määrä lisääntyy, ja niihin
liitty just voimakkaat dejá vu -kokemukset parina
edeltävänä päivänä. Edelleen näin keväisin,
ja jos altistun esim. veneillessä valon välkkeelle
useampana päivänä, niin se ilmeisesti laukaisee
dejá vu -fiiliksiä vaikken epileptisiä kohtauksia
olekaan saanut. eli vuodenaika on ainakin
tuolle ilmiölle otollinen keskushermoston
aktivoituessa valon määrän lisääntyessä.



Hmm...enpä tiiä...ainakaan mulla ei sellaista ole todettu *ding*, on tehty aivosähkökäyräkin, sillee et on niit valoärsykkei jne...
Mutta, kiitos tiedosta kuitenkin *hihu*, tiedä sitten mistä johtuen minulla...

--
Rainchild is back home

Lucky-13th

Posts: 383

#1282 • • Lucky-13th

RainChild:
Hmm...enpä tiiä...ainakaan mulla ei sellaista ole todettu *ding*, on tehty aivosähkökäyräkin, sillee et on niit valoärsykkei jne...
Mutta, kiitos tiedosta kuitenkin *hihu*, tiedä sitten mistä johtuen minulla...



Se on just sitä miltä se tuntuu, tai sit oot kelannu unissas aika pitkälle, ja oot tullu ite myöhemmin perässä*vink*

Ite oon kuullu teorioita esim, vajaasta aivotoiminnasta ja päin vastoin..
tiiä sit, aika yliluonnollista, vai onks se ihan itestään selvää et tääl universumis elää joukko ihmisiä joista tuntuu siltä, että eivät ole ensimmäistä kertaa elossa*ding*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Avatar
#1283 • • Peppi Guest
"Ihastun" joka toinen päivä uuteen ihmiseen. Varokaa siis kaikki vastaantulijat ja kaupan kassat! Huomaa selvästi, että kesä tekee tuloaan hitaasti, mutta varmasti. Nimimerk. Ei nyt ihan tositarkoituksella *iihhih*
Termiittien kuningas Tilli

Posts: 119

#1284 • • Termiittien kuningas Tilli Asyleum Laboratory ja Seikkailevat Nintendomiehet

Peppi:
"Ihastun" joka toinen päivä uuteen ihmiseen.



Hmm, miks tää kuulostaa niin surullisen tutulta *justjoo*. Tähän päälle kun heittää ehkä maailman parhaan henkisen tasapainon päästään tilanteeseen jota kuvaa parhaiten sana "mielenkiintoinen". Joten jos meitsi tulee kaupungilla vastaan niin juoskaa niin helvetisti, peittäkää kasvonne ja piiloutukaa kunnes olen kulkenut ohi, näin parannamme yhdessä maailmaa.

--
Menkää tekin kuplan sisään!

Avatar
#1285 • • Peppi Guest

Termiittien kuningas Tilli:
---
Peppi:
"Ihastun" joka toinen päivä uuteen ihmiseen.
---
Tähän päälle kun heittää ehkä maailman parhaan henkisen tasapainon päästään tilanteeseen jota kuvaa parhaiten sana "mielenkiintoinen



Elämäni onkin ollut aika mielenkiintoista viime viikkoina. Muista, että edellinen kommenttini oli pilke silmäkulmassa kirjoitettu. *vink*
Termiittien kuningas Tilli

Posts: 119

#1286 • • Termiittien kuningas Tilli Asyleum Laboratory ja Seikkailevat Nintendomiehet

Peppi:
---
Termiittien kuningas Tilli:
---
Peppi:
"Ihastun" joka toinen päivä uuteen ihmiseen.
---
Tähän päälle kun heittää ehkä maailman parhaan henkisen tasapainon päästään tilanteeseen jota kuvaa parhaiten sana "mielenkiintoinen
---


Elämäni onkin ollut aika mielenkiintoista viime viikkoina. Muista, että edellinen kommenttini oli pilke silmäkulmassa kirjoitettu. *vink*



Juups, niinhän se oli, meitsi taas vaan höpötti omasta "mielenkiintoisesta" elämästäni. Ja kaipa siihenkin voisi vähän pilkettä silmäkulmaan laittaa *hih*

--
Menkää tekin kuplan sisään!

Sinza

Posts: 2,227

#1287 • • Sinza

Peppi:
"Ihastun" joka toinen päivä uuteen ihmiseen. Varokaa siis kaikki vastaantulijat ja kaupan kassat! Huomaa selvästi, että kesä tekee tuloaan hitaasti, mutta varmasti. Nimimerk. Ei nyt ihan tositarkoituksella *iihhih*


Mä oon sit täysin sun vastakohta *nauru*. Nimim. Ei ihastu ikinä *uuh*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

kirsch

Posts: 267

#1288 • • kirsch kyny hippi

RainChild:
Viimeaikaiset deja vú-tuntemukset...onhan niitä ennenkin ollu, mutta ihan viime aikoina tooosii paljon *ding*...tietääkö kukaan muuten syytä moisiin tuntemuksiin?


Ne johtuu siitä, että toisella aivopuoliskolla on hetkellinen häiriö, ja se rekisteröi tapahtuman vähän myöhemmin kun toinen. Siks tuntuu että sen ois kokenu aiemmin, vaikka oikeesti tajuut sen hetken kahdesti.
Jotenkin näin..
RainChild

Posts: 909

#1289 • • RainChild

kirsch:
Ne johtuu siitä, että toisella aivopuoliskolla on hetkellinen häiriö, ja se rekisteröi tapahtuman vähän myöhemmin kun toinen. Siks tuntuu että sen ois kokenu aiemmin, vaikka oikeesti tajuut sen hetken kahdesti.
Jotenkin näin..



Jaa, oiskohan se silti, vaikka tuntuis, et ois kokenu sen jotai pidemmän aikaa sitten? (esim. viikko)...hmm...kuulostaa kyllä muuten ihan järkevältä *hihu*

--
Rainchild is back home

sapeli

Posts: 11,768

#1290 • • sapeli jokukukamikä?

RainChild:
---
kirsch:
Ne johtuu siitä, että toisella aivopuoliskolla on hetkellinen häiriö, ja se rekisteröi tapahtuman vähän myöhemmin kun toinen. Siks tuntuu että sen ois kokenu aiemmin, vaikka oikeesti tajuut sen hetken kahdesti.
Jotenkin näin..
---
Jaa, oiskohan se silti, vaikka tuntuis, et ois kokenu sen jotai pidemmän aikaa sitten? (esim. viikko)...hmm...kuulostaa kyllä muuten ihan järkevältä *hihu*



Mun mielestä toi aivopuolisko-juttu on vaan tiedemiesten teoria mitä ei pystytä oikeasti todistamaan - joten olen tehnyt valinnan uskoa vähän yliluonnolisempaan selitykseen. *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kirsch

Posts: 267

#1291 • • kirsch kyny hippi

sapeli:
Mun mielestä toi aivopuolisko-juttu on vaan tiedemiesten teoria mitä ei pystytä oikeasti todistamaan - joten olen tehnyt valinnan uskoa vähän yliluonnolisempaan selitykseen. *iloinen*


mokoma hihhuli!*hmph*
*hih*
sapeli

Posts: 11,768

#1292 • • sapeli jokukukamikä?

kirsch:
mokoma hihhuli!*hmph*
*hih*



*kiitoskiitos* sehän minä *joo* *yingyang* *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#1293 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Somen keelen kehitys:

1500-0 eKr. (oikealla merkistöllä täällä)
*Istuj meccäsnä kivelnä ukkoi, tuppestan veiccem ottei jah puuhen sem shejttäi. "Perkunis!", kirotai ukkoi, "olencejpa eðes ükte kala verkohenni ujnut, nüküt kalaktama olen.

1500 jKr.
Istui metseszä kiwelle vkko, tupestahân veitzen åtti ia pwhun sen heitti,
"Perchele!", cirozi vkko, "olisipa edhes yxi cala werkkoheni uinvt, nyt calattonnâ olen"

1950 jKr.
Istui metsässä kivellä ukko, tupestaan veitsen otti ja puuhun sen heitti.
"Perkele!", kirosi ukko, "olisipa edes yksi kala verkkooni uinut, nyt olen kalaton"

2000 jKr.
Skuts1s sitt4s st3mul jäbä ja veti m0ran kortsust ja vippa5 sen vittu puuhu.
"Vittuperkelehomo!" neg4ili jäbä, "ois 33s yks vitun f1Su TuLLu mu WITTu webbii, nyt ei oo vittu oo sit zafgaaa meen vittu mäggäriih!!1".


Pitää vielä 4000 eKr lisätä kunhan olen tutustunut kantauralin rekonstruktioon. *vink*
ezzy

Posts: 8,060

#1294 • • ezzy Droid-pappa
Ihmiset on näemmä lopullisesti menettäneet todellisuudentajunsa...

salkkarit.jpg

O_o
Karski

Posts: 6,049

#1295 • • Edited Karski Pomon kätyri

ezzy:
Ihmiset on näemmä lopullisesti menettäneet todellisuudentajunsa...

O_o



Myöhästä huudella. Mä itkin jo sillon ku
Kotikatu muutti suorassa tv-lähetyksessä
kulkueena
Kallioon.

Tää on sitä Reality-tv:tä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

UnityF

Posts: 15,721

#1296 • • UnityF joo just se

alek száhala:
Somen keelen kehitys:

1500-0 eKr. (oikealla merkistöllä täällä)
*Istuj meccäsnä kivelnä ukkoi, tuppestan veiccem ottei jah puuhen sem shejttäi. "Perkunis!", kirotai ukkoi, "olencejpa eðes ükte kala verkohenni ujnut, nüküt kalaktama olen.

1500 jKr.
Istui metseszä kiwelle vkko, tupestahân veitzen åtti ia pwhun sen heitti,
"Perchele!", cirozi vkko, "olisipa edhes yxi cala werkkoheni uinvt, nyt calattonnâ olen"

1950 jKr.
Istui metsässä kivellä ukko, tupestaan veitsen otti ja puuhun sen heitti.
"Perkele!", kirosi ukko, "olisipa edes yksi kala verkkooni uinut, nyt olen kalaton"

2000 jKr.
Skuts1s sitt4s st3mul jäbä ja veti m0ran kortsust ja vippa5 sen vittu puuhu.
"Vittuperkelehomo!" neg4ili jäbä, "ois 33s yks vitun f1Su TuLLu mu WITTu webbii, nyt ei oo vittu oo sit zafgaaa meen vittu mäggäriih!!1".


Pitää vielä 4000 eKr lisätä kunhan olen tutustunut kantauralin rekonstruktioon. *vink*



*lmao* ton 2000 jKr. kanssa.... huoh...
mut sit toi 1500-0 eKr. ja 1500 jKr. oli mielenkiintoisia *joo*
tomppi

Posts: 1,600

#1298 • • tomppi thzombie ™
Näen perhosia, ehkä liian paljon niitä:

- Illumination 24.3 - linkki
- Pulsar 25.3 - linkki
- Pääsiäistekno 27.3 - linkki


- Twilight Tribes 25.3 - linkki
(Siinä oli mun mielestä, tai sitten näe vaan perhosia kaikkialla nykyisin.)

Sama perhonen näkyy joka flyerissä ja melko samanlainen tausta. Artisti
käyttää samaa ideaa again and again. Jos on sama ryhmä joka järjestää
kaikki nää bileet voi kyllä ymmärtää miks se perhonen on mukana, se on
vähän kun Hallmark hevonen.

Mun mielestä se käytetty nyt vähän liian paljon. Tää on vaan mun mielipide
ja hyvältä ne kyllä näyttävät.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Avatar
#1299 • • Peppi Guest

alek száhala:
-clips-


Joku muukin taitaa opiskella suomen kieltä?
marpa

Posts: 100

#1300 • • marpa
Meidän taloyhtiössä näemmä suruliputetaan taas.

Jo kolmantena viikonloppuna peräkkäin lippu puolitangossa.