päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,849,008 views

Sinza

Posts: 2,227

#5141 • • Sinza

India, Tosta oli lehdessä juttu et ne saattaa räjähtää. ne voi käydä liikkeessä vaihtaa. Meillä on kanssa toi sama muttei viel oo räjähtäny.


Ahaa, enpä oo kuullutkaan :O Harmi et ei oo kuittia tallessa... Pitää kysellä valmistajalta kumminkin et saisko vaihdettua, kiitti vinkistä *joo*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

larzizi

Posts: 1,661

#5142 • • larzizi

larzizi, 13.12.2006 20:11:
Heräsin äsken päikkäreiltä (ei ollut alunperin edes tarkoitus nukkua, mutta sen verran univelkaa, että nukahdan kyllä helposti), katsoin kelloa ja ihmettelin, että mites mä näin kauan oikein nukkusin. Luulin, että kello on kahdeksan aamulla ja rupesin hirveellä tohinalla pukemaan ja kävin pesulla yms. Vasta vähän ajan päästä sain kuulla, että sisko on teatteriharkoissa tällä hetkellä ja miettisin hetken, että mitä hittoa se siellä aamulla tekee, kunnes tajusin, että nyt on ilta *ding* *justjoo* *pökr* *toktok* *lmao*


Varsin kummallinen päivä takana.
Tosiaan eilen tuli yritettyä lähteä illalla kouluun ja tietysti just mun tuurilla heräsin sitten oikeasti tänään aamulla liian myöhään.
Olin myös ihan pihalla viikonpäivistä ja kysyin kaverilta, että mitä keittoa ruokalassa on tänään (perjantaisin keittopäivä).

Ei vittu voi tajuta miten voi olla näin ulkona kaikesta *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RainChild

Posts: 909

#5143 • • RainChild

KooKie, 13.12.2006 09:54:
---
Freja, 13.12.2006 05:29:
Meillä on lauantaina firman pikkujoulut ja mua ei taaskaan kiinnosta yhtään sinne meneminen.

---


Mulla kävi samoin - oli hyvä päätös jäädä himaan laiskottelemaan. :)



Voi paska, muistin just et huomen on firman pikkujoulut :S.. öh, pitäis varmaa olla jotain siistimpää päällepantavaakin, nyt on kyl semmone fiilis, ettei yhtää huvita mennä (noh, se on se krapula vaan :P), mut kait se "melkee pakko" ku on pitäny ilmottautuu ja kaikkee *poks*

--
Rainchild is back home

Freja

Posts: 8,775

#5144 • • Freja Sihteeri
Duunikaveri huomas vasta tänään, et mä oon ihan sekopää.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Snaggo

Posts: 1,147

#5145 • • Snaggo ;__;
Heräsin ekaa kertaa hyvin,hyvin pitkään aikaan arkena ennen herätyskellon soimista. jumitin sit vähän aikaa ja herätyskellot meni päälle.
Johtuiskohan siitä et nyt ekaa kertaa pitkään aikaan herään arkisin tasan samaan aikaan jo kuukauden ajan. työharjoittelu :o

--
bojoing.

embie

Posts: 531

#5146 • • embie Shwoopsie poo
Taivas näyttää siniseltä... *whaat*

*hihu*
Pätkis

Posts: 1,038

#5147 • • Pätkis Pikkis

embie, 15.12.2006 10:20:
Taivas näyttää siniseltä... *whaat*

*hihu*


Hitto, piti samantien kattoo ulos että mitvit, niinpä onkin!*nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

wammi

Posts: 627

#5148 • • wammi
näin mellunmäessä pahimman rockabillyn ikinä! en tuu pääsee järkytyksestä yli ihan hetkessä..
Freja

Posts: 8,775

#5149 • • Freja Sihteeri

Freja, 11.12.2006 06:58:
Joo. Palautekin lähti jo. En sit ikinä saa tietää olisiko se keitto ollut hyvää. Yök.



Nopeaa palvelua, sanoisinko. Just postitäti toi paketin missä oli yks sellainen juustokeitto (tuntuu jotenkin etten siltikään sitä maista), paketti herkkutattikastikejauheita, yks pussi katkarapukeittoa ja yks "isoäidin jauhelihakastike" (lisää vain jauheliha ja vesi).

Hmm. No, kiitos.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

nethr

Posts: 763

#5150 • • nethr !!

Pätkis, 15.12.2006 10:24:
---
embie, 15.12.2006 10:20:
Taivas näyttää siniseltä... *whaat*

*hihu*

---

Hitto, piti samantien kattoo ulos että mitvit, niinpä onkin!*nauru*


Piti kans kattoo - totta toi on. Jos vielä näkis pilkahduksen aurinkoa muutaman viikon tauon jälkeen *hymy*

--
xD

KooKie

Posts: 4,338

#5151 • • KooKie aka. Petress Pan

nethr, 15.12.2006 11:57:
---
Pätkis, 15.12.2006 10:24:
---
embie, 15.12.2006 10:20:
Taivas näyttää siniseltä... *whaat*

*hihu*

---

Hitto, piti samantien kattoo ulos että mitvit, niinpä onkin!*nauru*

---

Piti kans kattoo - totta toi on. Jos vielä näkis pilkahduksen aurinkoa muutaman viikon tauon jälkeen *hymy*



Meillä koulussa on porukat olleet ihan silmät pyöreinä, että näinkö sitä 2kk syksyn jälkeen kevät taas koittaa. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

nethr

Posts: 763

#5152 • • nethr !!
Nyt juotiin töissä parit skumpat ja puhuttiin Cola Ollista o_0

--
xD

loremipsum

Posts: 260

#5153 • • loremipsum Furth3r

nethr, 15.12.2006 16:40:
Nyt juotiin töissä parit skumpat ja puhuttiin Cola Ollista o_0



oliko skumppa liian hapokasta ja kylmää ?
(sori)
nethr

Posts: 763

#5154 • • Edited nethr !!

loremipsum, 15.12.2006 17:03:
---
nethr, 15.12.2006 16:40:
Nyt juotiin töissä parit skumpat ja puhuttiin Cola Ollista o_0

---


oliko skumppa liian hapokasta ja kylmää ?
(sori)



Ajateltiin että vois mennä ennätystehtaaseen kokeilee suomenennätystä kuohuviinin juomisessa

-> ei pysty, liian kuohuvaa xD

--
xD

Hitchhiker

Posts: 1,754

#5155 • • Hitchhiker

embie, 15.12.2006 10:20:
Taivas näyttää siniseltä... *whaat*

*hihu*



Pelasti tämän päivän aika hyvin, sai taas mielen huomattavasti iloisemmaksi.
RainChild

Posts: 909

#5156 • • RainChild
Tilasin juuri ensimmäistä kertaa elämässäni kebabbia kotiin o_O

--
Rainchild is back home

larzizi

Posts: 1,661

#5158 • • larzizi
Kummallista kerrankin herätä sunnuntaiaamuna omasta sängystä ja viettää sunnuntaiaamua yksin *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Marjo

Posts: 1,796

#5159 • • Marjo pupuTupuna
Tää oli itseasiassa eilisen, mutta unohtu laittaa. Eli, kun olin kävelyllä, huomasin muutamassa paikassa puhjenneita pajunkissoja. Saattako niitä olla useinkin tähän aikaan vuodesta vai meneekö tämä siihen saman kategoriaan syksyllä uudestaan kutevien haukien kanssa?
RainChild

Posts: 909

#5160 • • RainChild

pupuTupuna, 17.12.2006 13:18:
Tää oli itseasiassa eilisen, mutta unohtu laittaa. Eli, kun olin kävelyllä, huomasin muutamassa paikassa puhjenneita pajunkissoja. Saattako niitä olla useinkin tähän aikaan vuodesta vai meneekö tämä siihen saman kategoriaan syksyllä uudestaan kutevien haukien kanssa?



Tä on vaan tämmönen kutina, en mikkää asiantuntija oo. Noista hauista en kyllä tiiä o_O, mutta siis, onhan täs paljon muitakin kasveja ollu vähän sekaisin tänä syksynä/talvena. Naapurin ruusutkin alkoi kukkimaan vielä uudestaan. Mut tuli mieleen, jos se olis sillai, kun tossa välissä oli kylmempi kausi (kun oli lunta maas ja pakkasasteitakin jonkun verran), että niitten pajunkissojen hmmh.. biologinen kello meni sekaisin vuodenajasta ja luuli talven menneen jo (ja että niiden on siis hyvä aika ruveta luomaan versoa)

--
Rainchild is back home