päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,856 views

sapeli

Posts: 11,768

#7641 • • sapeli jokukukamikä?

Amarie, 5.10.2007 16:29:
Kävin shoppailemassa -> ostin melkein 15e:lla siivousvälineitä ja kotiintultuani siivosin koko kämppäni kuunnellen turmion kätilöitä. 25,5 neliötä imuroinnista lattianpesuun ja kiillotukseen + vessanpesu + ikkunanpesu alle tuntiin. O_o?!?!?!



Mäki haluun noin tehokkaat siivousvälineet! *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miinapiina

Posts: 3,494

#7642 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Amarie, 5.10.2007 16:29:
Kävin shoppailemassa -> ostin melkein 15e:lla siivousvälineitä ja kotiintultuani siivosin koko kämppäni kuunnellen turmion kätilöitä. 25,5 neliötä imuroinnista lattianpesuun ja kiillotukseen + vessanpesu + ikkunanpesu alle tuntiin. O_o?!?!?!



mä kävin joskus siivouspäissäni ostamassa tarppatalosta 50 ekel siivousjuttuja ja pesin silloisen kämpän lattiasta kattoon...
niistä siivousvälineistä oli iloa sit pitkään *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

ezzy

Posts: 8,060

#7643 • • ezzy Droid-pappa

Late, 5.10.2007 21:41:
Päivän pysäköinti, mahtaa toyotan kuskia vituttaa kömpiä autoon pelkääjän puolelta. *iloinen*
Pistää kyllä miettimään että kuinka juntti ton saabi kuskin täytyy olla. O_o



Kuva on valitettavan paskalaatuinen, eikä hirveästi käy ilmi, että missä ruudut menee...mutjoo hämärää on.

Itsellä on kivaa, kun naapurit kolhii autoa lähes päivittäin, millä tollasenki todistaa.
Late

Posts: 3,441

#7644 • • Late team Lasse

ezzy, 5.10.2007 22:22:
Kuva on valitettavan paskalaatuinen, eikä hirveästi käy ilmi, että missä ruudut menee...mutjoo hämärää on.

Itsellä on kivaa, kun naapurit kolhii autoa lähes päivittäin, millä tollasenki todistaa.



Perhana kun ei oikein pimeällä tuo puhelimenkamera toimi. Kyllä tosta nyt sentään suunnilleen ääriviivat autoista erottaa. Noissa oli siis about taustapeilit kiinni toisissaan > yaris kuskilla ei minkäänlaista mahista mahtua autoon sisään.. Ruutuja tossa kohtaa ei ole, mutta saabilla ois vasemmalla puolella ihan reilusti tilaa.. *joo*
ezzy

Posts: 8,060

#7645 • • ezzy Droid-pappa

Late, 5.10.2007 23:00:
---
ezzy, 5.10.2007 22:22:
Kuva on valitettavan paskalaatuinen, eikä hirveästi käy ilmi, että missä ruudut menee...mutjoo hämärää on.

Itsellä on kivaa, kun naapurit kolhii autoa lähes päivittäin, millä tollasenki todistaa.

---


Perhana kun ei oikein pimeällä tuo puhelimenkamera toimi. Kyllä tosta nyt sentään suunnilleen ääriviivat autoista erottaa. Noissa oli siis about taustapeilit kiinni toisissaan > yaris kuskilla ei minkäänlaista mahista mahtua autoon sisään.. Ruutuja tossa kohtaa ei ole, mutta saabilla ois vasemmalla puolella ihan reilusti tilaa.. *joo*



Ei sillä vasemmalla puolella olis ollu kolmatta autoa tms?
Late

Posts: 3,441

#7646 • • Late team Lasse

ezzy, 5.10.2007 23:08:
Ei sillä vasemmalla puolella olis ollu kolmatta autoa tms?



Ei, siihen vasemmalle puolelle mahtuis vielä yks auto lisää, ilman että saabin tarvii nojata tohon toyotaan.

-menipäs vaikeaksi. meen kohta hakemaan jalustan & kameran ja käyn ottamassa paremman kuvan. :D
SyndroDome

Posts: 1,103

#7647 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Erosin just kirkosta o_O

--
Life is full of choises.

Freja

Posts: 8,775

#7648 • • Freja Sihteeri
Systeri on iha kummissaan ku mä oon innoissaan siitä, et sen mies on tulos työmatkalle tänne ja oli aatellu tulla Helsingis ja Hämeenlinnassakin käymään.

Hauska.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Snaggo

Posts: 1,147

#7649 • • Snaggo ;__;
Viikonlopun aikana osunut varmaan 5 kertaa Nothing else mattersia soittavan katusoittajan kohdalle. Joskus kitaralla, yleensä hanurilla. Eiks ne osaa soittaa muita biisejä vai onks mul oikeesti joku maaginen ajoitus?O_o :DD

--
bojoing.

Kit^

Posts: 798

#7650 • • Kit^ ihme höpöttäjä
minkä ihmeen takia lentojen pitää olla nii prkl kalliita.. alle 1500 :lla ei pääse joulun aikoihi ausseihi.. goddamn.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

SyndroDome

Posts: 1,103

#7651 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Oon näköjään eronnu kirkosta yön aikana :D Ei mitn muistikuvaa.

"erosin kännissä kirkosta"

--
Life is full of choises.

innae

Posts: 1,377

#7652 • • innae PaskaJätkä
Perjantain o_0.
Kävi asiakkaana nainen jonka olen tavannut viimeksi pari vuotta sitten. Maitoproteiiniallergiatapaus josta kävin silloin kuulusteluissakin.
Ei onneksi tajunnut minua vaikka oli minun alueella.
Hieman löi sydän tuhatta ja sataa.
Nyt ei onneksi tullut mitään allergiaa:)

--
PaskaJätkä

%

Posts: 568

#7653 • • %

SyndroDome, 7.10.2007 15:10:
Oon näköjään eronnu kirkosta yön aikana :D Ei mitn muistikuvaa.

"erosin kännissä kirkosta"


Laskuhumalassa rukouksiin ei ilmeisesti vastattu? *nauru*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

SyndroDome

Posts: 1,103

#7654 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

%, 7.10.2007 15:19:
---
SyndroDome, 7.10.2007 15:10:
Oon näköjään eronnu kirkosta yön aikana :D Ei mitn muistikuvaa.

"erosin kännissä kirkosta"

---

Laskuhumalassa rukouksiin ei ilmeisesti vastattu? *nauru*



Ei ilmeisesti =D

--
Life is full of choises.

SyndroDome

Posts: 1,103

#7655 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

SyndroDome, 7.10.2007 03:54:
Erosin just kirkosta o_O



Lolleroo :D

Tosiaan tos kun heräsin niin koneella oli eroakirkosta.fi sivu auki ja sit ku ziigasin meilit niin oli tullut maistraatista meiliä, että eroanomus vastaanotettu :D:D

Asia meininki. ei kyl mitään hajua mikä toikin juttu taas oli *piis*

--
Life is full of choises.

MiMoSa

Posts: 1,664

#7656 • • MiMoSa
Ei hitto, vilkasin tota maajussia just ja siinä oli yks tuttu tyttö!*whaat* En oo tienny et se on siinä. Ja se pääs vielä jatkoonkin. Pakko alkaa kyl nyt seuraa tota.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Sparkling

Posts: 740

#7657 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

SyndroDome, 7.10.2007 20:16:
---
SyndroDome, 7.10.2007 03:54:
Erosin just kirkosta o_O
---
Lolleroo :D

Tosiaan tos kun heräsin niin koneella oli eroakirkosta.fi sivu auki ja sit ku ziigasin meilit niin oli tullut maistraatista meiliä, että eroanomus vastaanotettu :D:D

Asia meininki. ei kyl mitään hajua mikä toikin juttu taas oli *piis*



ahahhahaha, hyvä jussshi! repesin :DD

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Saara

Posts: 1,954

#7659 • • Saara #2970

MiMoSa, 7.10.2007 21:03:
Ei hitto, vilkasin tota maajussia just ja siinä oli yks tuttu tyttö!*whaat* En oo tienny et se on siinä. Ja se pääs vielä jatkoonkin. Pakko alkaa kyl nyt seuraa tota.



Tiedän tunteen, mun oli aikanaan pakko katsoa Kaunotarta & Nörttiä sen takia, koska siellä oli yksi tyttö mun luokalta kauppiksessa.

Se sarja oli aika :D

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

MiMoSa

Posts: 1,664

#7660 • • MiMoSa

Saara, 7.10.2007 22:07:
---
MiMoSa, 7.10.2007 21:03:
Ei hitto, vilkasin tota maajussia just ja siinä oli yks tuttu tyttö!*whaat* En oo tienny et se on siinä. Ja se pääs vielä jatkoonkin. Pakko alkaa kyl nyt seuraa tota.

---


Tiedän tunteen, mun oli aikanaan pakko katsoa Kaunotarta & Nörttiä sen takia, koska siellä oli yksi tyttö mun luokalta kauppiksessa.

Se sarja oli aika :D


No juu, nyt on kyl pakko tota tästä lähin seurata vaikka muuten ei kyl oikein nappais.*tirsk* Mut ei kait tuo enää kauaa voi kestää kun 2 tyyppiä enää jäljellä, joten ehkä mä kestän.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*