päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,214 views

Janisa

Posts: 2,226

#7681 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Onpas Jenna Jameson kurpsahtanut! *ding*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

ANONYM

Posts: 731

#7682 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!

Janisa, 10.10.2007 05:06:
Onpas Jenna Jameson kurpsahtanut! *ding*



onhan se nyt tehny töitäkin..*vink*mut kelpais mulle silti*hih*
Janisa

Posts: 2,226

#7683 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

psysex, 10.10.2007 06:17:
---
Janisa, 10.10.2007 05:06:
Onpas Jenna Jameson kurpsahtanut! *ding*

---


onhan se nyt tehny töitäkin..*vink*mut kelpais mulle silti*hih*



Nyt kylla nain vaan kasvot, joista puhuin. *vink* Sa tietysti heti likaisella mielellas ajattelit etta ma taalla kattelen jotain muita kurpsahtaneita paikkoja... *tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

zenny

Posts: 1,145

#7684 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Aamulla ku olin töihin menossa 550:lla ni se ajo kolarin ku kolmion takaa ajo auto sen etee.. *pökr*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Lyylikki

Posts: 2,975

#7685 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Telkku.comissa on YLE:n hullu banneri, jossa semmosen emännän toinen silmä seuraa hiirtä. Aika pelottava.
anniharha

Posts: 1,937

#7686 • • anniharha
Sytkäri oli kadonnut. Se löytyi lopulta kylppärin peilikaapista. Varmaan ihan hyvä syy, en vaan just nyt keksi että mikä.

--
and though my words could save the world they never come out right

Anunu

Posts: 18

#7688 • • Anunu Anulicious
Odotin että juna pysähtyy, ovet aukee ja pääsen pois niin eikös joku nainen ala hakkaamaan "sulje" nappulaa. Olin ihan O_o paina esim "avaa" nappulaa niin ovet aukee! Nyargh.
sapeli

Posts: 11,768

#7691 • • sapeli jokukukamikä?

mku, 11.10.2007 15:46:
---
Anselmi, 11.10.2007 15:41:
---
mku, 11.10.2007 15:39:
---
Halo-ilmiö?
---
Varmaan joku semmoinen kun aurinko heijastuu pilvestä tms. Tossa oli sateenkaaren värit vasemmalla ja se tuntui olevan paikallaan. Kuitenkin pisti silmään niin pahasti että joutu ottamaan kuvan, vartin verran sitä ihmettelin ja sit tuli pilvet eteen.



Joo, halohan tuo *hymy* Tutun näköinen ilmiö - wikipediassa on "halo"-sivulla ilmiöstä kuvia *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Anselmi

Posts: 2,578

#7692 • • Anselmi And sell me

mku, 11.10.2007 15:46:
---
Anselmi, 11.10.2007 15:41:
---
mku, 11.10.2007 15:39:


---

Haloilmiö?

---
Varmaan joku semmoinen kun aurinko heijastuu pilvestä tms. Tossa oli sateenkaaren värit vasemmalla ja se tuntui olevan paikallaan. Kuitenkin pisti silmään niin pahasti että joutu ottamaan kuvan, vartin verran sitä ihmettelin ja sit tuli pilvet eteen.


Tuossa hiukan tietoa (Lähde: Wikipedia)

"Haloilmiö on ilmakehän optinen ilmiö, joka ilmenee taivaalla näkyvinä erilaisina renkaina, kaarina ja kirkastumina. Halot syntyvät, kun Auringon tai Kuun valo taittuu tai heijastuu ilmassa leijuvista jääkiteistä. Tavallisesti halot esiintyvät Auringon, Kuun tai keinovalojen lähettyvillä, mutta hienoissa halonäytelmissä haloja on koko taivaan alueella. Usein tavallisimmat halot sotketaan sateenkaareen, sillä molemmissa esiintyy useita eri spektrin värejä. Kiteiden rakenne ja liiketila vaikuttaa siihen, millaisia haloja taivaalle muodostuu. Tavallisin kiderakenne on kuusikulmainen prisma. Eräät harvinaisemmat halot syntyvät kiteistä, joilla on pyramidin muotoiset päätyosat."

Noita näkee silloin tällöin, etenkin kylmällä. Kovasti kauniita.

--
sen pituinen se

sapeli

Posts: 11,768

#7693 • • sapeli jokukukamikä?

mku, 11.10.2007 15:56:
Juu tommoinen se varmasti on. Turha toivoakaan että väittäisin sen olevan jotain hämärämpää *hymy*



No höh - mun mielestä toi näyttää ihan ufolta joka suuntaa aurinkoa kohti! *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

$

Posts: 1,802

#7694 • • $ Destination weekend!
Beatport tarjoaa sekä veloittaa hinnat dollareina!!

Sama juttu kun Nokian verkosta käytti kesällä. Nyt Virosta vaan latailemaan edullisemmin :)

(Helsingistä omasta kämpästä käytettynä oli aina eurot)
Hitchhiker

Posts: 1,754

#7696 • • Hitchhiker
Siis mitä helvataa, luulin entisiä ruokapöydän tuoleja ihan poisheittotavaraksi ja sitten yllättäen löysin Hesarista pienen jutun juuri samanlaisista tuoleista. Nooh ei muuta kuin sen jälkeen internetistä etsimään nettikaupoista samanlaisia ja osasta pyydettiin jopa 90/kpl.

Ilmari Tapiovaaran suunnittelema Fanett-tuoli. Edsyn Factoryn (Ruotsi) valmistama vuonna 1949. Asko teki tätä tuolia tämän jälkeen ja se oli erittäin suosittu Suomessa. Hinta 80-100e kappaleelta.



"WTF *ding* *whaat* WTF"
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7697 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Hitchhiker, 12.10.2007 15:41:
Siis mitä helvataa, luulin entisiä ruokapöydän tuoleja ihan poisheittotavaraksi ja sitten yllättäen löysin Hesarista pienen jutun juuri samanlaisista tuoleista. Nooh ei muuta kuin sen jälkeen internetistä etsimään nettikaupoista samanlaisia ja osasta pyydettiin jopa 90/kpl.


---
Ilmari Tapiovaaran suunnittelema Fanett-tuoli. Edsyn Factoryn (Ruotsi) valmistama vuonna 1949. Asko teki tätä tuolia tämän jälkeen ja se oli erittäin suosittu Suomessa. Hinta 80-100e kappaleelta.
---


"WTF *ding* *whaat* WTF"



Oli ihan pakko googlettaa toi nimi, ja totesinkin että mulla on noita samoja *hih**nauru* nyt selvis nimikin! Nää mun versiot on vaan vähän räjähtäneitä...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7698 • • Hitchhiker

Hyzenthlay, 12.10.2007 17:09:
---
Hitchhiker, 12.10.2007 15:41:

-Klips-
---


Oli ihan pakko googlettaa toi nimi, ja totesinkin että mulla on noita samoja *hih* tiesin, että nää on jotain suomalaista designia (*nauru*) mut nyt selvis nimikin! Nää mun versiot on vaan vähän räjähtäneitä...


Nooh ei nuo munkaan ole ihan mistään kaupasta ostetun näköisiä enään *tirsk*, mutta jos jaksaisi hieman kunnostaa noita niin voisi saada ihan timmiin kuntoon nuo ja myyntiin jossakin vaiheessa *nauru* (jos niistä kerran saa noinkin hyvin vielä rahaa).
Dave

Posts: 1,750

#7699 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Hitchhiker, 12.10.2007 17:13:
*tuoli*



Hitto, näkyy mullakin olevan noita *hih*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Avatar
#7700 • • Annakins Guest
Olin kokonaan unohtanut tilanneeni noin pari kuukautta sitten hetken mielijohteesta kirjan Until Proven Innocent. Kova oli hämmästys kun kotona odotti paketti äsken =D