päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,864,879 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#7701 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
näin viime yönä unta, että olin jostain syystä Suomessa
käymässä ja siellä tuli ensilumi keskellä kesää... ja nyt
juuri sain vahvistuksen kahdesta eri lähteestä, että siellä
todellakin on eilen ja tänään satanut lunta!

oon meedio! o__O saisinkohan nyt realitysarjan?

--
dasinoaisnvs

Stresspill

Posts: 220

#7702 • • Stresspill rendermonkeywrench

Hitchhiker, 12.10.2007 15:41:
Siis mitä helvataa, luulin entisiä ruokapöydän tuoleja ihan poisheittotavaraksi ja sitten yllättäen löysin Hesarista pienen jutun juuri samanlaisista tuoleista. Nooh ei muuta kuin sen jälkeen internetistä etsimään nettikaupoista samanlaisia ja osasta pyydettiin jopa 90€/kpl.


---
Ilmari Tapiovaaran suunnittelema Fanett-tuoli. Edsyn Factoryn (Ruotsi) valmistama vuonna 1949. Asko teki tätä tuolia tämän jälkeen ja se oli erittäin suosittu Suomessa. Hinta 80-100e kappaleelta.
---


"WTF *ding* *whaat* WTF"



Erittäin kopioitu malli pohjoismaissa, Asko valmistaa noita samoja kait edelleen. Tuolisi eivät siis välttämättä ole juuri Tapiovaaran "valmistamia"

--
Aeria Gloris

alphamagic

Posts: 3,628

#7703 • • alphamagic

kimmø, 12.10.2007 17:17:
oon meedio! o__O saisinkohan nyt realitysarjan?



On niitä tyhmemmästäkin väännetty... Tuo vois olla jopa toimiva formaatti :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#7704 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

alphamagic, 12.10.2007 17:40:
---
kimmø, 12.10.2007 17:17:
oon meedio! o__O saisinkohan nyt realitysarjan?

---


On niitä tyhmemmästäkin väännetty... Tuo vois olla jopa toimiva formaatti :D



niinpä! *piis*

ja jos Karpolla on asiaa vielä pyörisi, niin ainaki siihen pääsisin
kylähulluilemaan ennustuksieni kanssa!

--
dasinoaisnvs

alphamagic

Posts: 3,628

#7705 • • alphamagic

kimmø, 12.10.2007 17:48:
---
alphamagic, 12.10.2007 17:40:
---
kimmø, 12.10.2007 17:17:
oon meedio! o__O saisinkohan nyt realitysarjan?

---


On niitä tyhmemmästäkin väännetty... Tuo vois olla jopa toimiva formaatti :D

---


niinpä! *piis*

ja jos Karpolla on asiaa vielä pyörisi, niin ainaki siihen pääsisin
kylähulluilemaan ennustuksieni kanssa!



Kyl se taas alkaa jossain vaiheessa pyörimään ni pääset sit viikottaiseks uudeks sammakkomieheks :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#7706 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

alphamagic, 12.10.2007 17:49:
---

Kyl se taas alkaa jossain vaiheessa pyörimään ni pääset sit viikottaiseks uudeks sammakkomieheks :D



jes, meteorologin ura siis taattu! <3

--
dasinoaisnvs

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7707 • • Edited Hitchhiker

Stresspill, 12.10.2007 17:30:
---
Hitchhiker, 12.10.2007 15:41:

---
Erittäin kopioitu malli pohjoismaissa, Asko valmistaa noita samoja kait edelleen. Tuolisi eivät siis välttämättä ole juuri Tapiovaaran "valmistamia"



Juu tuon kyllä huomasinkin katsoa, mutta noista Askon valmistamistakin malleista löytyy kysyntää ja niidenkin hinnat ovat samoissa luokissa. Sama tuoli, mutta eri valmistaja *vink*.

http://www.wanhakapy.fi/index.php?page=shop.browse&category_id=26&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1

Edit:URL lisätty.

(Tosin voin kyllä olla pahastikkin metsässä, tarttee kaiketi jonkinlaisen ammattilaisen apua varmistaakseen asian).
Avatar
#7708 • • gnomex Guest
Kaks pissistä pyys ärrällä ostaa 4 siideriiiiiii, sit ku en ostanu ni olin "vitun homo!"
lostgone

Posts: 2,493

#7709 • • lostgone
Mun kymmenessä minuutissa kehittämä ajatus seminaarityön aiheeksi on paisumassa alan päättäjiä kiinnostavaksi tutkimukseksi ja ideana kun oli mennä siitä missä aita on matalin.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

extramppa

Posts: 217

#7710 • • extramppa hengailija

gnomex, 12.10.2007 20:59:
Kaks pissistä pyys ärrällä ostaa 4 siideriiiiiii, sit ku en ostanu ni olin "vitun homo!"


Tuon nimittelyn jälkeen varmaan sanoit, että: "No okei sittenkin, puhuitte niin kauniisti, että muutin mieleni ja varmasti myös ensi kerralla haen noin hyväkäytöksisille nuorille naisille."*lmao*
extramppa

Posts: 217

#7711 • • extramppa hengailija
Mun parvekkeella on käynyt jokin olio, joka on kakkinut vaalean vihreää kakkaa vähän sinne sun tänne. Mielenkiintoiseksi tän tekee, että mulla on parvekelasit, jotka ovat vain n. 10cm rakosellaan. Onko linnut todella noin fiksuja, että osaavat tulla tollaisesta pienestä raosta ja osaavat vielä samasta raosta törmäilemättä ulos?
larzizi

Posts: 1,661

#7712 • • larzizi
Katseltiin eilen illalla/yöllä vanhaa videolle nauhotettua leffaa, joka oli nauhotettu vuonna -91. Ehdottomasti paras osio oli mainokset (vaikka leffakin oli kyllä todella hyvä). Miten ihmeessä tuolloin on voinut olla sellaisia mainoksia *igor* Lähes jokaisessa oli joku nainen, jonka vaatteet vaihtui sekunniksi joksikin ällöttävän rumaksi ja paljastavaksi uimapuvuksi. Tai sitten kuvattiin kun tanssivan naisen pikkuhousut vilahtivat hamee alta. Yhdessä (olisiko ollut Aurinkomatkojen tai Lomamatkojen mainos) taas esiteltiin paljasta tissiä. Ehdoton voittaja oli kyllä Tuplan mainos: "Taitaa tyttö tietää, että seinän takana on patukkaa tiedossa" + siihen lisättynä miehen ällöttävä ilme ja ääni (tota kyllä revettiin ja oli pakko kelata taaksepäin ja katsoa se pari kertaa uudestaan *tirsk*)

Hämmästytti vain miten tommosia mainoksia on voinut edes olla *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#7713 • • Freja Sihteeri
Hämeenlinna on virallisesti kyl ny Hämylinna.

Ilotulitusrytäkkä kello 17, aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja ikkunat vaa helisee. Mitä ihmettä täällä oikee tapahtuu?
Aikasemmin päivällä tais armeijan pojat jotai jysäytellä. Sekin oli jo nii tuhtia jysähtelyä.

Mä en vaa tajuu.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mio

Posts: 1,010

#7714 • • Mio
Mietin aivan samaa just porukoiden kans. Mitä ihmettä noita ammuskelee ku ei ees näytä miltää kirkkaalla päivänvalolla: D
ezzy

Posts: 8,060

#7715 • • ezzy Droid-pappa

larzizi, 13.10.2007 13:09:
Ehdoton voittaja oli kyllä Tuplan mainos: "Taitaa tyttö tietää, että seinän takana on patukkaa tiedossa" + siihen lisättynä miehen ällöttävä ilme ja ääni (tota kyllä revettiin ja oli pakko kelata taaksepäin ja katsoa se pari kertaa uudestaan *tirsk*)

Hämmästytti vain miten tommosia mainoksia on voinut edes olla *ding*



Toi oli aikoinaan ihan huippumainos =)
vinsku

Posts: 749

#7716 • • vinsku huba huba
2 girls 1 cup *igor*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Cloud

Posts: 2,162

#7717 • • Cloud Game Freak

gnomex, 12.10.2007 20:59:
Kaks pissistä pyys ärrällä ostaa 4 siideriiiiiii, sit ku en ostanu ni olin "vitun homo!"



Olisit ottanut niiden rahat ja jatkanut matkaas =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

larzizi

Posts: 1,661

#7718 • • larzizi

ezzy, 13.10.2007 17:58:
Toi oli aikoinaan ihan huippumainos =)



No joo, kyllä mäkin tykkäisin nykyään enemmän mainoskatkoista, jos niissä olis Jamban soittoäänimainosten sijasta noin hauskoja mainoksia *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ezzy

Posts: 8,060

#7719 • • ezzy Droid-pappa

larzizi, 14.10.2007 17:56:
---
ezzy, 13.10.2007 17:58:
Toi oli aikoinaan ihan huippumainos =)

---


No joo, kyllä mäkin tykkäisin nykyään enemmän mainoskatkoista, jos niissä olis Jamban soittoäänimainosten sijasta noin hauskoja mainoksia *nauru*



Voi luoja todellakin...voimme vain toivoa.
Freja

Posts: 8,775

#7720 • • Freja Sihteeri

Mio, 13.10.2007 17:15:
Mietin aivan samaa just porukoiden kans. Mitä ihmettä noita ammuskelee ku ei ees näytä miltää kirkkaalla päivänvalolla: D



No niinpä! En si tie mikä tarkotus sillä oli. Ois ny ees odottanu sen kaks tuntia ku ois ollu jo pimeetä? *ding*

Muutenki musta tuntuu, et Hämylinnas jotenkin jokases tapahtumas jysäytellään ilotulitteita, vuodenajasta ja kellonajasta riippumatta *nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been