päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,336 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#7741 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Lyylikki, 10.10.2007 19:44:
Telkku.comissa on YLE:n hullu banneri, jossa semmosen emännän toinen silmä seuraa hiirtä. Aika pelottava.



AAARGGGHHH...

nyt se päräyttävä banneri on tullut jo tännekkin *pepsodent*
Avatar
#7742 • • Annakins Guest
Vain meillä...

Äskeisessä yksikkökokouksessa kävi ilmi, että joku oli käynyt valittamassa sihteereille, että sähköpostien saajaluettelon tulisi olla HIERARKIAJÄRJESTYKSESSÄ. Siis oikeesti???????
Kon-tiki

Posts: 1,936

#7743 • • Kon-tiki The Unsinkable

Annakins, 16.10.2007 14:57:
Vain meillä...

Äskeisessä yksikkökokouksessa kävi ilmi, että joku oli käynyt valittamassa sihteereille, että sähköpostien saajaluettelon tulisi olla HIERARKIAJÄRJESTYKSESSÄ. Siis oikeesti???????



Joku on kattonu liikaa The Officea eikä ole älynnyt, että ne on komediasarjoja.
domi

Posts: 7,069

#7744 • • domi Työn sankari.

Annakins, 16.10.2007 14:57:
Vain meillä...

Äskeisessä yksikkökokouksessa kävi ilmi, että joku oli käynyt valittamassa sihteereille, että sähköpostien saajaluettelon tulisi olla HIERARKIAJÄRJESTYKSESSÄ. Siis oikeesti???????


LOL LOL :D

Jos joku mulle tulis sanomaan noin, ni nauraisin sen pihalle :D
Avatar
#7745 • • Annakins Guest

domi, 16.10.2007 15:42:
---
Annakins, 16.10.2007 14:57:
Vain meillä...

Äskeisessä yksikkökokouksessa kävi ilmi, että joku oli käynyt valittamassa sihteereille, että sähköpostien saajaluettelon tulisi olla HIERARKIAJÄRJESTYKSESSÄ. Siis oikeesti???????

---

LOL LOL :D

Jos joku mulle tulis sanomaan noin, ni nauraisin sen pihalle :D



Joo no en onnistunut pitämään pokkaa kun asiasta keskusteltiin :D
ezzy

Posts: 8,060

#7746 • • ezzy Droid-pappa

Annakins, 16.10.2007 14:57:
Vain meillä...

Äskeisessä yksikkökokouksessa kävi ilmi, että joku oli käynyt valittamassa sihteereille, että sähköpostien saajaluettelon tulisi olla HIERARKIAJÄRJESTYKSESSÄ. Siis oikeesti???????



Toisille se korkealla oleminen on niin hankalaa :D Varsinkin jos hissi ei toisilla mene sinne asti *lmao*
Janisa

Posts: 2,226

#7747 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Kirjauduin just klubbariin ja olin saanut kaverilta linkin johonkin topikkiin.

Avasin reteesti topikin, jonka otsikko kuului: Masturbointiin vinkkeja.
Topikin aloittaja oli sitten uskaliaasti postannut, etta Janisa voi vaikka aloittaa.

Kysynpahan vaan, etta mita helvettia taalla oikein tapahtuu mun poissaollessa...?!? *ding*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#7748 • • candyraver Guest
Se, että tajusin justiinsa ruokakauppareissun jälkeen seuraavaa;
-mulla palaa hermot AINA kun käyn ruokakaupassa*ding*

Mun kauppareissu tohon 500m päässä olevaan Prismaan menee kutakuinkin näin:

1.Kärryt sisälle myymälään;"jee, ei tää ookkaan niin paha homma"(itsekseen hymäilyä)
2.Ladon kaikki vihannes/hedelmäostokset kärryyn ja lähen työntämään niitä sinne kapeammille käytäville, jaa, kappas, kaikki taas ajatuksissaan hortoilee niitten kärryjen kanssa ihan miten sattuu, eikä yhtään kato eteenpäin;"/(&¤=)(%¤#??#"?!!"*igor*
3.Jatkan ostosten ripeätä, kaavamaista keräämistä(=tämän osaisin tehdä unissani, silmät sidottuina ja kahleet jaloissa),tässä vaiheessa alan jo huomata, että kärryssä alkaa olla jo sen verran tavaraa, että tiedän menettäväni hermot viimeistään kassalla, kun omat ostokset hautautuu seuraavan asiakkaan ostoksen alle, koska en muka osaa pakata niitä tarpeeksi nopeasti kasseihin.*justjoo*
4.Alan suunnata kohti kassoja ja mietin samalla,että mitäköhän unohdin tällä kertaa(=koska siis AINA jää joku asia kauppaan, vaikka kuinka ois yrittäny listata kaiken paperille, niin sit se JOKU on unohtunu siitä fckin paperista ja sillon sitä ei tietenkään voi muistaa ostaa)*toktok*
5.Pongaan lyhimmän kassajonon ja lähen rauhallisesti työntämään kärryjä siihen suuntaan ja oikeesti aina joku mummeli tökkii tai tönii keppinsä tai rollaattorinsa kanssa ittensä siihen eteen ja sit ne vielä kehtaa tuhahdella siinä jonossa ja valittavat kuinka nuoriso käyttäytyy huonosti*grr*
No, nielen kiukkuni, koska haluan vain pian pois siitä kassalta ja koko kaupasta.
6.Alan pakkaamaan tavaroita ja koska en tykkää käydä kaupassa joka päivä(=kuolisin varmaan jos joutuisin*pökr*), niin ostan aina mahdollisimman monen päivän ruuat kerralla ja sitä pakattavaa sit on jonkun verran, ja vaikka kokisin olevani aika ripeä siinä(varsinkin jos näen, että jonoa on paljon), niin aina ne seuraavan asiakkaan ostokset pitää änkeä sinne mun ostostosten sekaan*grr*
7.Pääsen kärryparkkiin asti, ja nostellessani kasseja sieltä kärrystä, tajuan taas omistavani vain kaksi kättä ja kasseja on joku tuhat ja painoa niissä yhteensä tuhat kiloa(=en siis ikinä liiottele)*hmph*
8.Kotiovelle kävellessä alkaa hermot kiristyä, kun ei meinaa jaksaa ees sinne ovelle niitten kassien kanssa ja sit tää, et asutaan kolmannes kerroksessa, eikä meil oo hissii..*toktok*
9.Kiroilen ääneen rapussa, paiskon kotioven kiinni ja jatkan kiroilua samalla kun puran kasseja.*nauru*
10.Tekis mieli paiskoa tavaroita seinille ja sit hetken päästä iskee helpotus, kun tajuan, ettei tarvii mennä kauppaan moneen päivään*tirsk*

Ja täähän on hauskinta; Luutavasti pääsisin puolet helpommalla ja säästäisin hermoni, jos kävisin yhen kerran sijasta vaikka kaksi kertaa kaupassa ja vähän useammin, mutta enpä oo vielä päässy siihen asti, et alkasin ihan aikuisten oikeesti yrittämään tota taktiikkaa*lmao*
Toi kauppakin on niiiiin kaukana.. *justjoo*

Varmaan monen mielestä ihan outo stressaamisen aihe, mutta mulle ihan normaalia, että hermot menee just kauppareissuilla.. (itseaiheutettua tosin, mutta anyway).

Pääasia on kuitenkin se, että nyt ei tarvii käydä moneen päivään käydä kaupassa*pepsodent*
Avatar
#7749 • • Edited candyraver Guest

kottarainen, 18.10.2007 18:14:
Ahhaha*nauru* On tuo kaupassa käyminen toisinaan aika stressaavaa*joo*


Sanos muuta*nauru*
La Petite

Posts: 1,160

#7750 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

candyraver, 16.10.2007 19:05:
.....
Mun kauppareissu
....


Meinasin kirjottaa tähän että nyt se sun ukkos perkele mukaan sinne kauppaan, mut sit tajusin et sä oot *super*tytö etkä tarvii mitää ukkoa kantaa niit kassei, toisin ku minä. Jos meidän syömiset olis kiinni mun kantamisesta oltais molemmat varmaan ihan aliravittuja :D

--
Rem tene, verba seqventur

Kit^

Posts: 798

#7751 • • Kit^ ihme höpöttäjä
hankin itelleni tänää silmälasit.. *pökr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

hemuz

Posts: 2,178

#7753 • • hemuz kätevä emäntä
Joudun huomenna mennä töihin tikkurilasta koivukylään, keravan kautta :D o_O
Janisa

Posts: 2,226

#7754 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

hemuz, 19.10.2007 21:24:
Joudun huomenna mennä töihin tikkurilasta koivukylään, keravan kautta :D o_O



Onnee.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

sapeli

Posts: 11,768

#7755 • • sapeli jokukukamikä?

Toni_L, 19.10.2007 21:23:
Irtisanouduin töistä tänään.



*aplodit* (toivottavasti *hih*) jotenki vaan ainaki omassa kaveriporukassa niin moni on kärsinyt huonossa työssä että lähes poikkeuksetta tuo on ollut vain hyvä uutinen *joo* parempaan suuntaan vaan *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Toni_L

Posts: 779

#7756 • • Toni_L http://www.mixcloud.com/Toni_L/

sapeli, 19.10.2007 21:28:
---
Toni_L, 19.10.2007 21:23:
Irtisanouduin töistä tänään.

---


*aplodit* (toivottavasti *hih*) jotenki vaan ainaki omassa kaveriporukassa niin moni on kärsinyt huonossa työssä että lähes poikkeuksetta tuo on ollut vain hyvä uutinen *joo* parempaan suuntaan vaan *hihu*



Uudessa paikassa on paremmat työajat.
plink

Posts: 1,405

#7757 • • plink team paska
wtf. oli kovin liskojen yö varmaan vuoteen, vaikka tuli juopoteltuakin vain perjantaina. o_O

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Freja

Posts: 8,775

#7758 • • Freja Sihteeri
Jotku duunikaverit kyl ihmetyttää mua aina välil. Just just.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#7759 • • crissy
Kampissa ylimmässä kerroksessa on vuokrattavana 51m2 yksiö saunalla ym.. vuokra on vaivaiset 4800e/kk..
jusqu

Posts: 762

#7760 • • jusqu pilipalipilotti

crissy, 22.10.2007 10:49:
Kampissa ylimmässä kerroksessa on vuokrattavana 51m2 yksiö saunalla ym.. vuokra on vaivaiset 4800e/kk..



Ohhoh.. *hih* No on siinä kyllä yksiöllä kokoakin *nauru*

--
*pupu**piis*