päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,865,003 views

Kolera

Posts: 4,256

#9881 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Vittu että Ministry on sitte tehny saatanasti pitkäsoittoi

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

wiwi

Posts: 1,575

#9882 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Kävin tänään työhaastattelussa. Ensimmäinen asia, mitä haastattelijat tekivät oli pärstäkuvan ottaminen. Samoin kun täytin työhakemusta Alkoon, niin siinä oli kohta johon voi liittää oman kuvansa. Vapaaehtoisesti tosin, tai niin siinä väitettiin.

En tiedä teistä, mutta musta toi tuntui vähän hassulta.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Anselmi

Posts: 2,578

#9883 • • Anselmi And sell me

Kolera, 26.9.2008 11:44:
Vittu että Ministry on sitte tehny saatanasti pitkäsoittoi


Niin on. Tuli eilen kuunneltua Rio grande dub ja löytyi muutama todella helmi veisu<3
Levyistä oma suosikki on alkuaikojen Twitch. Harmi vaan että koko muu maailma, Ministry
mukaan laskettuna, vihaa sitä levyä:D

--
sen pituinen se

Freja

Posts: 8,775

#9884 • • Freja Sihteeri
Jouduin äske tekeen iha saamarin yksinkertaisesta asiasta asiakkaalle excelin, koska asiaa oli vatvottu jo keskiviikosta.
En vaan ymmärrä miten joku ei ymmärrä hyvin yksinkertaista asiaa.

ja joo, oikeesti yksinkertaista. No, toivottavasti exceli auttaa ja saan vihdoin haluamani tiedot että voin tehdä muutoksia.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Greed

Posts: 178

#9885 • • Edited Greed Esp`03

wiwi, 26.9.2008 15:30:
Kävin tänään työhaastattelussa. Ensimmäinen asia, mitä haastattelijat tekivät oli pärstäkuvan ottaminen. Samoin kun täytin työhakemusta Alkoon, niin siinä oli kohta johon voi liittää oman kuvansa. Vapaaehtoisesti tosin, tai niin siinä väitettiin.

En tiedä teistä, mutta musta toi tuntui vähän hassulta.


Aih, musta taas tuntuu että joka hakemukseen voi nykyään laittaa kuvansa. Hain joskus jopa varastomieheksi ja hakemuksessa oli kohta mihin voi liittää kuvan :D

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

wiwi

Posts: 1,575

#9886 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Greed, 26.9.2008 18:42:
---
wiwi, 26.9.2008 15:30:
Kävin tänään työhaastattelussa. Ensimmäinen asia, mitä haastattelijat tekivät oli pärstäkuvan ottaminen. Samoin kun täytin työhakemusta Alkoon, niin siinä oli kohta johon voi liittää oman kuvansa. Vapaaehtoisesti tosin, tai niin siinä väitettiin.

En tiedä teistä, mutta musta toi tuntui vähän hassulta.

---

Aih, musta taas tuntuu että joka hakemukseen voi nykyään laittaa kuvansa. Hain joskus jopa varastomieheksi ja hakemuksessa oli kohta mihin voi liittää kuvan :D


Hahah, varastohommiin! Kai ne ajatteli sitten työtovereiden viihtyvyyttä. :D En siis tiedä, kuinka yleistä tuollainen on, kun oon ollut nyt kaksi vuotta samassa duunissa ja sitä edeltäviin töihin päässyt suoraan haastattelusta. Tuonne mihin nyt hain, palkataan samaan aikaan ~160 ihmistä niin ehkä ne valitsee sitten pärstäkertoimen mukaan, jos tulee valinnanvaikeus.

Mulla ei ole siis mitään hätää. *iloinen*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Greed

Posts: 178

#9887 • • Greed Esp`03

wiwi, 26.9.2008 22:44:
---
Greed, 26.9.2008 18:42:
---
wiwi, 26.9.2008 15:30:
Kävin tänään työhaastattelussa. Ensimmäinen asia, mitä haastattelijat tekivät oli pärstäkuvan ottaminen. Samoin kun täytin työhakemusta Alkoon, niin siinä oli kohta johon voi liittää oman kuvansa. Vapaaehtoisesti tosin, tai niin siinä väitettiin.

En tiedä teistä, mutta musta toi tuntui vähän hassulta.

---

Aih, musta taas tuntuu että joka hakemukseen voi nykyään laittaa kuvansa. Hain joskus jopa varastomieheksi ja hakemuksessa oli kohta mihin voi liittää kuvan :D

---

Hahah, varastohommiin! Kai ne ajatteli sitten työtovereiden viihtyvyyttä. :D En siis tiedä, kuinka yleistä tuollainen on, kun oon ollut nyt kaksi vuotta samassa duunissa ja sitä edeltäviin töihin päässyt suoraan haastattelusta. Tuonne mihin nyt hain, palkataan samaan aikaan ~160 ihmistä niin ehkä ne valitsee sitten pärstäkertoimen mukaan, jos tulee valinnanvaikeus.

Mulla ei ole siis mitään hätää. *iloinen*



Joo, olihan tuo vähän outoa.. Useisiin myyjien hommiin ainakin pyydetään valokuva.. Sulla ei ole mitn hätää *vink*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

wiwi

Posts: 1,575

#9888 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Näin pari viikkoa sitten unta, että pöllin yhden tutun pojan huolella virkkaman punaisen tupsupipon. Tein sen pelkästä kateudesta ja tiesin, etten voisi käyttää pipoa. Sitten iski syyllisyys. Aamulla heräsin häpeissäni, mielessäni selkeä ajatus siitä, että pitää käydä ostamassa virkkuukoukku ja lankaa.

Ajatus ei jättänyt mua rauhaan ja kävin sitten ostamassa virkkaamistarpeita. Nyt mulla on valmiina kolme ja kesken yksi pipo, yksi virkattu pikku-ukko (?!) ja kaksi langasta värkättyä tupsua. Sellaisia, joita tupsupipoissa on.

Oon virkannut viimeksi ehkä joku 10 vuotta sitten.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Occu

Posts: 2,528

#9889 • • Occu

wiwi, 27.9.2008 01:07:
Ajatus ei jättänyt mua rauhaan ja kävin sitten ostamassa virkkaamistarpeita. Nyt mulla on valmiina kolme ja kesken yksi pipo, yksi virkattu pikku-ukko (?!) ja kaksi langasta värkättyä tupsua. Sellaisia, joita tupsupipoissa on.



mulle voi lahjoitta yhden kokoa xl :)

--
..::MOI::..

wiwi

Posts: 1,575

#9890 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Occu, 27.9.2008 01:09:
---
wiwi, 27.9.2008 01:07:
Ajatus ei jättänyt mua rauhaan ja kävin sitten ostamassa virkkaamistarpeita. Nyt mulla on valmiina kolme ja kesken yksi pipo, yksi virkattu pikku-ukko (?!) ja kaksi langasta värkättyä tupsua. Sellaisia, joita tupsupipoissa on.

---

mulle voi lahjoitta yhden kokoa xl :)


Haha, virkkasin just poikayställe sellasen. Sillä on aika iso pää. :DDD

Haluuks mojovan dupsun?


(sori, oon väsyny)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Occu

Posts: 2,528

#9891 • • Occu

wiwi, 27.9.2008 01:13:

Haluuks mojovan dupsun?


(sori, oon väsyny)



ei kiitti mitään tupsuja.

ja ihmekkös oot väsynny jos oot virkannu kolmisen pipoa :)

--
..::MOI::..

Avatar
#9892 • • niomic Guest
Telkkarissa joku brittiohjelma, missä ne mittas yhden mamman elimistön iän ja tää nainen oli oikeesti yllättynyt, kun sen elimistön iäks tuli ~10v yli oma ikä. Se oli jopa elätellyt toivoa siitä et sen elimistön ikä ois vuoden alle oman iän :DDDDD

Vähän taustaa: nainen vetää röökiä ku mikäki korsteeni, eli varmaan vähintään aski päiväs, bissee menee joku 8 annosta per päivä keskimäärin ja muu dieetti on aivan retuperällään. Liikunnasta ei varmaan tarvii erikseen mainita ;)

Miten tommonen ihminen voi olla a) yllättynyt tuloksen suunnasta ja b) ylipäätänsä kuvitella elimistönsä voivan niin hyvin, että se ois laskennallisesti hänen oikeaa ikää nuorempi? Nainen oli 39v btw. Toivottavasti tää nyt oli joku aivan daiju erikoistapaus, koska muuten meillä on oikeasti isoja ongelmia porukan realiteettien ymmärryksen suhteen :)
Freja

Posts: 8,775

#9893 • • Freja Sihteeri
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle? *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#9894 • • niomic Guest

Freja, 27.9.2008 16:13:
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle? *grr*



Nyt taitaa olla kyseessä legendaarinen pirihiiri, vaihda himassas musat johonkin ambient chill, ni tokkopa se jaksaa enää kauaa polkkaa.
Euphoria

Posts: 542

#9895 • • Euphoria 4 everyone

Freja, 27.9.2008 16:13:
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle? *grr*



Join the club. Mul on ollu jo yli viikon. Kahvin juomisen lopettaminen autto vähän:D
Freja

Posts: 8,775

#9896 • • Freja Sihteeri

niomic, 27.9.2008 16:40:
Nyt taitaa olla kyseessä legendaarinen pirihiiri, vaihda himassas musat johonkin ambient chill, ni tokkopa se jaksaa enää kauaa polkkaa.



Täytyy kokeilla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#9897 • • Freja Sihteeri

Euphoria, 27.9.2008 16:41:
Join the club. Mul on ollu jo yli viikon. Kahvin juomisen lopettaminen autto vähän:D



Ja mä en ees juo kahvia, ni ei voi senkään juontia lopettaa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Euphoria

Posts: 542

#9898 • • Euphoria 4 everyone

Freja, 27.9.2008 18:43:
---
Euphoria, 27.9.2008 16:41:
Join the club. Mul on ollu jo yli viikon. Kahvin juomisen lopettaminen autto vähän:D

---


Ja mä en ees juo kahvia, ni ei voi senkään juontia lopettaa :D



Must kyl huomaa välil, et juon todella paljon liikaa:D
Freja

Posts: 8,775

#9899 • • Freja Sihteeri

Euphoria, 27.9.2008 21:32:
Must kyl huomaa välil, et juon todella paljon liikaa:D



Juonkohan mä sit vaan alkoholia liikaa? *ding*
Toisaalta, alan pikkuhiljaa ottaan jo ton elohiiren "omakseni". Se mukavasti nykii aina välil ikäänkuin muistuttaakseen että sekin oon olemassa. Sitten meen peilin eteen katsomaan itseäni ja sitä elohiirtä. Se alkaa iha selvästi saamaan liikaa huomioo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#9900 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Freja, 27.9.2008 16:13:
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle? *grr*



Oot klubbaroinu liikaa ja se on väsyny.