päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,679 views

Aune-mummo

Posts: 543

#8921 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Steven Hoaks, 11.4.2008 18:25:
Tää on kyl samalla päivän :( ja :) ja o__O

Tänään aamulla piti kuvata jotain juttuu ja rupesin ihmettelee että missäs se kamera on. Mulla oli se keskiviikkona keikalla mukana mistä sitten lähettiin jatkoille RedRoomiin ja tietty ihan naamat...

Kameraa ei löydy mistään. Kylmä hiki nous että oon jättänyt sen perhana varmaan Rediin. Äkkiä niiden sivut auki ja totean että tavaroita voi kysellä vasta kl21... No Ajattelin että jos nyt kuitenkin kysyis taksilta eka. Kuitti on jossa kaikki numerot niin katsotaas. Sain yhteyden taksiin ja siellähän ne oli. Kyydissä vielä kaiken lisäks. Hetken kelattiin että miten törmätään ja loppuen lopuks kurvasin tästä pyörällä pienen matkan P-Haagaan hakee kun sen piti hakee yks asiakas sieltä. Jee kamera on ehjä ja maksoin vielä kympin vaivanpalkasta että onnistu näin helposti. Tyytyväisin mielin kotia *hihu*

Noh... Mulla olis tänään klo23 toinen keikka ja tässä pari tuntia oon kuunnellu jo koneelta musaa että mitä soittais. Ajattelin että vilkasempa vielä levylaukkua että löytyiskö sieltä jotain jännää... Noh hetken etsimisen jälkeen tajusin... NO VITTU SEKIN JÄI SINNE TAKSIIN *GRR*

Soitin just uudestaan ja se naureskeli että kyllä nää levytkin täällä kyydissä on. Ei vaan sanonut mitään kun en kysynyt sellaisia. Luuli että kaks eri ihmistä oli jättänyt kamansa autoon *hmph*

Noh puolen tunnin päästä ajaa taas kantsun ohi niin treffataan uudestaan...

Edit:

Elikkäs
Päivän :( Vittu kaikki hukkasin...
Päivän :) Jee kaikki myös löysin...
Päivän o__O Miten on mahollista Stefuttaa näin totaalisesti...



NO HUH HUH *hikoil* zemppii vaan loppuillaksi
Freja

Posts: 8,774

#8922 • • Freja Sihteeri
Viesti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#8926 • • Mellu-
Kukaa ei vastaa puhelimeen eikä maileihin *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

jjkobsson

Posts: 959

#8928 • • jjkobsson
*lmao* Ei perkele. Parhaat naurut vähään aikaan *aplodit*

--
||jjkobsson||

josbe

Posts: 1,982

#8930 • • josbe suomalainen juhlakinkku

mayah, 14.4.2008 20:21:
[Hyva esimerkki siita, miten todellisuudesta loitontuneet ihmiset tekevat luonnollisesta luonnottoman, ja luulevat viela, etta joku muu on sairas kuin he itse.]


:D
-Kerttu-

Posts: 4,542

#8931 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 14.4.2008 20:21:
Ruunan kikkelitarina



Voi elämä! *nauru* Tuli naurettua ääneen vedet silmissä. Missä näitä hulluja sikiää?! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mark

Posts: 7,311

#8932 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

mayah, 14.4.2008 20:21:
-klips-



OMG apua *nauru* Mun käy noit pentuja sääliks, kuka ne pelastaa sit ku mammasta aika jättää ja kaikenmaailman elukat esittelee kalujaan *uuh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#8933 • • Rujo Mutantti Guest

mayah, 14.4.2008 20:21:
Munajuttu[/i]



*lmao* ja O_o onks tollasia oikeesti olemassa?



Joo naurettiin tuota tässä yhtenä iltana kippurassa. Kumpikohan vaikuttaa lasten mielenterveyteen pahemmin, hevosen muna vai vuosittainen muutto toiselle paikkakunnalle...
Timce

Posts: 5,381

#8934 • • Timce

Rujo Mutantti
Kumpikohan vaikuttaa lasten mielenterveyteen pahemmin, hevosen muna vai vuosittainen muutto toiselle paikkakunnalle...



Niin... :D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Lyylikki

Posts: 2,975

#8935 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Meillä oli viime torstaina ihan puhdas pöytä tiimissä ja nyt on elämääkin pahempi kiire *ding*

No tarttee priorisoida juttuja. Sillähän siitä selviää - kai...
martina

Posts: 1,875

#8936 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
ylexillä soitetaan tasaseen tahtiin pendulumia?
wiwi

Posts: 1,575

#8937 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Berlusconi. Taas. Miks?

Huokaus.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Claquesous

Posts: 3,206

#8938 • • Claquesous viidettä kolonnaa

wiwi, 15.4.2008 21:39:
Berlusconi. Taas. Miks?

Huokaus.



Silvio on Italian Kanerva. Politiikan kumiukko, joka törttöilyistään tai kelvottomuudestaan huolimatta palaa aina takas vallan kabinetteihin.

--
32. of December

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8939 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Bongasin tälläsen Ebaystä *ding*

Ei kai toi nyt voi vittu toimia :D

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?