11,982 posts, 600 pages, 4,010,702 views
niomic,
No kyllähän sen saa hieromalla varmaan käännettyäkin, mutta en kyl oikein ymmärtäny et miten sitä ei vois muka laittaa alunperinkin väärinpäin? Itse olen ainakin onnistunut siinä kaikenlaisilla piilareilla. Riippuen paksuudesta ja kovuudesta piilari ilmoittaa kyl aika nopeesti et nyt meni kyl vituilleen.
Jocular, 19.4.2008 00:17:
---
niomic,
No kyllähän sen saa hieromalla varmaan käännettyäkin, mutta en kyl oikein ymmärtäny et miten sitä ei vois muka laittaa alunperinkin väärinpäin? Itse olen ainakin onnistunut siinä kaikenlaisilla piilareilla. Riippuen paksuudesta ja kovuudesta piilari ilmoittaa kyl aika nopeesti et nyt meni kyl vituilleen.
---
Nii ku oudointa on, että tää silmän vuotaminen ja räpsyminen alko tapahtumaan ihan yhtäkkiä. Kyl mä sen oisin aamulla unenpöpperössä huomannu ku piilaria väärinpäin silmään tökkii :D Kuitenki heräämisestä oli täs vaihees kulunu jo nelisen tuntia.
En oo koskaan edes onnistunu saamaan sitä menemään sinne väärinpäin. Sul on sit joko tosi paksuja linssejä tai oudot pupillit
Displacer, 19.4.2008 01:07:
---
Jocular, 19.4.2008 00:17:
---
niomic,
---
Nii ku oudointa on, että tää silmän vuotaminen ja räpsyminen alko tapahtumaan ihan yhtäkkiä. Kyl mä sen oisin aamulla unenpöpperössä huomannu ku piilaria väärinpäin silmään tökkii :D Kuitenki heräämisestä oli täs vaihees kulunu jo nelisen tuntia.
En oo koskaan edes onnistunu saamaan sitä menemään sinne väärinpäin. Sul on sit joko tosi paksuja linssejä tai oudot pupillit
---
En mä nyt tiedä onko siinä mitään niin ihmeellistä että laittaa linssin väärinpäin. Kyllä mäkin saan helposti linssin väärinpäin silmään ihan yrittämättäkin :D
MaoTse, 19.4.2008 11:52:
Meidän pihalla heilu äsken äijä minihameessa ja korkokengissä... o_O
WTF?!
Rubicon, 19.4.2008 18:42:
---
MaoTse, 19.4.2008 11:52:
Meidän pihalla heilu äsken äijä minihameessa ja korkokengissä... o_O
WTF?!
---
Jossuu vastaan käveli eilen alaston nainen Krunassa*nauru*
juuco, 19.4.2008 22:08:
Heräsin seittemän tunnin päikkäreiltä tossa kaheksan aikaan. Aika jees. Unirytmit kerralla uusiks O_o
Sanonpahan vaan et voihan v""#%"#.
violet_angel, 20.4.2008 21:21:
Tällaisen sain postiini ja oli niin hulvattoman hupaisa, että aattelin jakaa sen teiän kanssa
TÄSSÄ TEILLE STATILAISET JA MUUT KAUPUNTIEN ASUKIT, JOTKA MAALLE TURVAAN LASTENNE KANSSA MUUTATTE. MUISTAKAA, ETTÄ MAALLA SITÄ VASTA KAIKKEA NÄKEEKIN... ;-)
Aihe: Hevosnetistä poimittua (e-mailin tuomaa)
Nessaja
MegaAddikti lähetetty 16-04-2008 14:44
---
Lyylikki, 20.4.2008 22:17:
---
violet_angel, 20.4.2008 21:21:
Tällaisen sain postiini ja oli niin hulvattoman hupaisa, että aattelin jakaa sen teiän kanssa
TÄSSÄ TEILLE STATILAISET JA MUUT KAUPUNTIEN ASUKIT, JOTKA MAALLE TURVAAN LASTENNE KANSSA MUUTATTE. MUISTAKAA, ETTÄ MAALLA SITÄ VASTA KAIKKEA NÄKEEKIN... ;-)
Aihe: Hevosnetistä poimittua (e-mailin tuomaa)
Nessaja
MegaAddikti lähetetty 16-04-2008 14:44
---
---
Ainoo vaan, että Mayah ehti ensin ja toi sama juttu löytyy tuolta parin sivun päästä. Ei siin sinällään midään, mut...
Mark, 21.4.2008 12:14:
Maanantaina tällä forumilla ollaan kyl viikosta toiseen hyvin intellektuelleja Esim. 10 viimestä topikkia:
[12:12] Anthony Pappa "Moments" Mix Compilation Release Tour 2008 19.4.2008 @ Helsinki
[12:11] Jka - Take Control [Hard Trance]
[12:08] Minne matkustat seuraavaksi?
[12:07] Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila
[12:06] Minkä leffan katsoit viimeksi ?
[12:06] Mitä hammastahnaa käytät sekä hammastahnoista yleensä.
[11:59] Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?
[11:57] päivän :)
[11:53] Mikä ärsyttää?
[11:53] Penni ajatuksistasi
syvällistä
-M