päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,806,105 views

Jone

Posts: 8,258

#8901 • • Edited Jone Archibald Haddock
Todella omituista.

Juuri mikään ei ole tuntunut yhtään miltään pariin päivään. Tunnetilakäyrä näyttää kaikin puolin suoraa vaakaviivaa ja se pikkasen huolestuttaa mua, koska ainahan mä nyt vähintään vitutusta tunnen jos en mitään muuta. Sitäpaitsi kaikki on hyvin, joten kaiken järjen mukaan mun pitäisi tuntea oloni onnelliseksi. Mut ei mitään. Nothing. Zip. Nada. Oon täysin turta kaikelle.

Halp. This be fukt up. O_o
Freja

Posts: 8,774

#8902 • • Freja Sihteeri
Mä taidan olla tänäänkin hieman .. sekaisin?
Sanoin tänää kaks kertaa duunikaverille huomenta, näiden tervehdysten välillä oli muutama minuutti.
Tokal kerral sentäs tajusin n 10 sek päästä, et "hei mehä ollaa nähty jo tänää?!"

On jotenki iha jet lag-olo *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#8903 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mikä ihme saa ihmisen haukkumaan tuntemattomia ihmisiä esim.galleriassa?
Ensin saat jostain syystä paskalatauksen niskaas,haukutaan tyyli ja ulkonäkö,ja kun vastaat "kiitos mielipiteestäsi",lähtee alkuperäisen haukkujan koko kaveripiiri asialle samoin ajatuksin. Olen ruma,paskamainen gootti(jepjep),ja sitten vielä ollaan sitä mieltä että on lapset tullu väärään osotteeseen ja toivotaan ettei heistä kasva yhtä vinoutuneita paskoja.
Ja kaikki tämä siis tuikituntemattomilta ihmisiltä.

..yhtä kaikki,kun sitten pahotin mieleni,ja jemmasin kuvat,oli ihana huomata kuinka moni ehti huolestua vuorokaudessa *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#8904 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

kindertin, 8.4.2008 12:13:
Mikä ihme saa ihmisen haukkumaan tuntemattomia ihmisiä esim.galleriassa?
Ensin saat jostain syystä paskalatauksen niskaas,haukutaan tyyli ja ulkonäkö,ja kun vastaat "kiitos mielipiteestäsi",lähtee alkuperäisen haukkujan koko kaveripiiri asialle samoin ajatuksin. Olen ruma,paskamainen gootti(jepjep),ja sitten vielä ollaan sitä mieltä että on lapset tullu väärään osotteeseen ja toivotaan ettei heistä kasva yhtä vinoutuneita paskoja.
Ja kaikki tämä siis tuikituntemattomilta ihmisiltä.

..yhtä kaikki,kun sitten pahotin mieleni,ja jemmasin kuvat,oli ihana huomata kuinka moni ehti huolestua vuorokaudessa *sydän*



No ompas paskamaista.. Veikkaan, että näiden haukkujien keski-ikä on varmaan ollut jotain 10 ja 15 vuoden välillä. Eihän niistä pitäisi ottaa itseensä, mutta tiedän kokemuksesta, että kyllä ne sanat vain sattuu. *uuh*

Koita jättää typerät kommentit omaan arvoonsa ja nauttia ihanasta perheestäsi. Tsemppiä! *hihu*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

kinderi

Posts: 1,783

#8905 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Freja, 4.4.2008 21:08:
Aamuyöstä heräsin, kun pohjetta kramppas. Sitä kramppaa oikeestaan vieläkin *ding*
Mitä jos se o jotai muuta ku vaa kramppi? :/



..pahimmillaan(?),sehän voi olla veritulppa.. Ja se saattaa eksyä sieltä koivesta sydämeen ja pysäyttää koko jyskyttimen.

Tai sit vaan magnesiumin puute *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

kinderi

Posts: 1,783

#8906 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Super-Kerttu, 8.4.2008 12:17:
---
kindertin, 8.4.2008 12:13:


---


No ompas paskamaista.. Veikkaan, että näiden haukkujien keski-ikä on varmaan ollut jotain 10 ja 15 vuoden välillä. Eihän niistä pitäisi ottaa itseensä, mutta tiedän kokemuksesta, että kyllä ne sanat vain sattuu. *uuh*



..jep,ikää mimmeillä 22-25 *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#8907 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

kindertin, 8.4.2008 12:21:


..jep,ikää mimmeillä 22-25 *ding*



WTF!??*whaat* *ding* No huh huh.. Kateellisia sitten.. Tai sitten vaan todella typeriä ja aivottomia ihmisiä.. No niitähän tähän maahan valitettavasti mahtuu monia!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Freja

Posts: 8,774

#8908 • • Freja Sihteeri
Tyyppi, joka saa jokaisesta asiasta kriisin tai "kriisin" aikaseks.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Rubicon

Posts: 550

#8909 • • Rubicon
Äiti haluaa lähteä mun mukaan Laserpointiin*ding*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Taskupeikko

Posts: 54

#8910 • • Edited Taskupeikko

Rubicon, 10.4.2008 11:11:
Äiti haluaa lähteä mun mukaan Laserpointiin*ding*



Eikä, voi kun se on ihana! *lmao*
Ei kerrota mun äitille, muuten sekin haluaa mukaan.
Rubicon

Posts: 550

#8911 • • Rubicon

Taskupeikko, 10.4.2008 11:29:
---
Rubicon, 10.4.2008 11:11:
Äiti haluaa lähteä mun mukaan Laserpointiin*ding*

---


Eikä, voi kun se on ihana! *lmao*
Ei kerrota mun äitille, muuten sekin haluaa mukaan.



No otetaan nyt sit samalla Sonjan ja Tumpinkin äidit mukaan :D

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Taskupeikko

Posts: 54

#8912 • • Edited Taskupeikko

Rubicon, 10.4.2008 11:40:
No otetaan nyt sit samalla Sonjan ja Tumpinkin äidit mukaan :D



Luulen, että siinä vaiheessa meidän olisi turvallisinta jäädä kotiin. *nauru*
jusqu

Posts: 762

#8913 • • jusqu pilipalipilotti
Äskeinen kahvipöydässä käyty keskustelu Kiinan ja Tiibetin tilanteesta. Erityisen hämmentävää tästä teki se, että kuuli erään kiinalaisen kannan asiaan. Poikkes muuten aika paljon siitä, miten länsimaalaiset asian näkee (No oliko tuo nyt yllätys?) *whaat*

--
*pupu**piis*

domi

Posts: 7,069

#8914 • • domi Työn sankari.

juuco, 10.4.2008 13:58:
Äskeinen kahvipöydässä käyty keskustelu Kiinan ja Tiibetin tilanteesta. Erityisen hämmentävää tästä teki se, että kuuli erään kiinalaisen kannan asiaan. Poikkes muuten aika paljon siitä, miten länsimaalaiset asian näkee (No oliko tuo nyt yllätys?) *whaat*


Kerrotko tämän kannan meillekin?
jusqu

Posts: 762

#8915 • • jusqu pilipalipilotti

domi, 10.4.2008 13:59:
Kerrotko tämän kannan meillekin?



Voi olla, että mä käsitin koko jutun väärinkin. Mä nimittäin salakuuntelin ko keskustelua mun työpisteeltä plus et tän työkaverin suomenkielentaito ei kovin kehuttava ole. Tässä kuitenkin pääpointit mitä mä sain irti tosta kahvikeskustelusta:

-Tiibet on ollut ja tulee jatkossakin olemaan yksi Kiinan maakunnista. On täysin käsittämätöntä miks tiibetiläiset haluais oman valtion. Tutkimusten mukaan ihmiset siellä on kuulemma onnellisiä ja tyytyväisiä plus että siellä on jengillä kuulemma enemmän oikeuksia kuin peruskiinalaisella.

-Työkaveri ei kykene ymmärtämään miks länsimaalaiset näkee Dalai Laman sankarina, vaikka se oikeasti on murhamies O_o

-Työkaveria ihmetytti et miks länsimaat niin hanakasti on aina tunkemassa nenäänsä muiden maiden asioihin. Tän mukaan Tiibet ja Taiwan on Kiinan omia asioita ja et länsivallat vois pysyä niistä ulkopuolella. Perustelut olivat seuraavat: jos esim saamelaiset tai ahvenanmaalaiset haluis itsenäistyä ni Kiina ei puuttuis asiaan, koska se on Suomen oma ongelma.


Oli vähän kyllä O_o fiilis, kun kuunteli tätä kannanottoa.

--
*pupu**piis*

Avatar
#8916 • • Annakins Guest
hohhoijaa. päässä pyörii ihan väärät asiat!

:D
Jocular

Posts: 1,359

#8917 • • Jocular Janni
Yks mun ehkä päivän galleriassa ollu kuva on päätyny kuvattomaan *ding*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Freja

Posts: 8,774

#8918 • • Freja Sihteeri
Tää pöhnä o aika mielenkiintoinen. No, kipuja ei ainakaan oo :D
Nyt alkaa olee sellane olo et vois käydä töis viemäs saikkulaput ja laittaa sähköposti saikkukuntoon, ja si oisin valmis meneen salille.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#8919 • • larzizi
Kylläkin eiliseltä, mutta ei ehtinyt eilen kirjoittaa. Alustukseksi sen verran, että yksi kavereista on viivästellyt jo lähes vuoden ajokortin suorittamisen kanssa. Monesti häneltä on kysytty, että koska hän oikein aikoo sen suorittaa ja kyseinen kaveri taas on tuskissaan valittanut, että ei siitä tuu mitään aikaiseksi. Varsinkin kun hän on "kotiopetuksessa".

Eilen kaveri sitten lähetti viestin, mitä teen seitsemältä. Vaikka oli ohjelmaa, yritin kysyä kaverilta mitä se olisi halunnut. En saanut vastauksia kysymyksiin ja kun soitin, kaveri sanoi vain: "soitan kun oon kotona". Tunti odotettiin toisen kaverin kanssa sen soittoa ja kun puhelin vihdoin pirisi, en ehtinyt edes ladella mitään kysymyksiä ennen kuin kaveri sanoi: "okei, mä tuun teille". Toisen kaverin kanssa pohdiskeltiin ja pohdiskeltiin, että mikäköhän juttu sillä oikeen on, heitettiin ilmaan erilaisia veikkauksia mitä voisi olla tapahtumassa.

Yksi veikkauksista jopa osui oikeaan: kaveri oli saanut kortin. KUKAAN ei tiennyt, että kaveri on vihdoin saanut jotain aikaiseksi. Ei ollut pienintäkään hajua aikaisemmin. Kaveri oli pääasiassa kirjoitusten välissä käynyt aina ajelemassa. Oli kyllä aika wtf-fiilis kun kaveri kurvas pihaan O.o En ymmärrä a) että sillä nyt sit oikeesti ON ajokortti (ja voi toimia kännikuskina ;D) b) miten kukaan meistä ei oo tajunnut jossain välissä, että se käy ajelemassa c) miten hitossa se on pystynyt pitämään suunsa kiinni (itse ainakin olisin halunnut kertoa edes muutamalle kaverille viimeistään siinä vaiheessa kun teoriakoe olisi mennyt läpi).

*whaat*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8920 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tää on kyl samalla päivän :( ja :) ja o__O

Tänään aamulla piti kuvata jotain juttuu ja rupesin ihmettelee että missäs se kamera on. Mulla oli se keskiviikkona keikalla mukana mistä sitten lähettiin jatkoille RedRoomiin ja tietty ihan naamat...

Kameraa ei löydy mistään. Kylmä hiki nous että oon jättänyt sen perhana varmaan Rediin. Äkkiä niiden sivut auki ja totean että tavaroita voi kysellä vasta kl21... No Ajattelin että jos nyt kuitenkin kysyis taksilta eka. Kuitti on jossa kaikki numerot niin katsotaas. Sain yhteyden taksiin ja siellähän ne oli. Kyydissä vielä kaiken lisäks. Hetken kelattiin että miten törmätään ja loppuen lopuks kurvasin tästä pyörällä pienen matkan P-Haagaan hakee kun sen piti hakee yks asiakas sieltä. Jee kamera on ehjä ja maksoin vielä kympin vaivanpalkasta että onnistu näin helposti. Tyytyväisin mielin kotia *hihu*

Noh... Mulla olis tänään klo23 toinen keikka ja tässä pari tuntia oon kuunnellu jo koneelta musaa että mitä soittais. Ajattelin että vilkasempa vielä levylaukkua että löytyiskö sieltä jotain jännää... Noh hetken etsimisen jälkeen tajusin... NO VITTU SEKIN JÄI SINNE TAKSIIN *GRR*

Soitin just uudestaan ja se naureskeli että kyllä nää levytkin täällä kyydissä on. Ei vaan sanonut mitään kun en kysynyt sellaisia. Luuli että kaks eri ihmistä oli jättänyt kamansa autoon *hmph*

Noh puolen tunnin päästä ajaa taas kantsun ohi niin treffataan uudestaan...

Edit:

Elikkäs
Päivän :( Vittu kaikki hukkasin...
Päivän :) Jee kaikki myös löysin...
Päivän o__O Miten on mahollista Stefuttaa näin totaalisesti...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?