päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,809,510 views

kinderi

Posts: 1,783

#11421 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä en tiedä vituttiko vai huvittiko enemmän tän aamunen ylläri.

Herään siihen kun olkkarista kuuluu "keksi"..*kops*
Paketillinen keksejä oli heitetty sohvalta lattialle.
35kpl hiuspampuloita oli heitetty lattialle.
Vessanlattia aivan märkä, oli vissiin käsiä pesty..
2 rullaa muovikasseja(yhessä on vissiin 25kpl) vedetty auki kylppäristä olkkariin.

Että oli hyvä fiilis nousta, varmaan koko talo kuuli aamun arvotuksen "MITÄ TE OIKEEN TOUHUUTTE!?"
Vois olla skarpimpi aamusin jos alkaa tulla tavaks tollanen ettei mua herätetä vaan lähdetään tihuloimaan :DDDD

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#11423 • • niomic Guest

Replying to päivän o_O:

flatstick, 11.12.2009 03:14:
---
niomic, 10.12.2009 14:04:
Reuma on autoimmuuni sairaus. Eli ei naksuttelu kyllä reumaa aiheuta, sillä ei se naksuttelu sitä tulehdusta sinne niveleen tee. Kulumia se voi tosin aiheutta tai nivelten löystymistä mahdollisesti. Tästä tosin ei ole mitään suoranaista tutkimusta näyttää, mutta fysiologian pohjalta kun käytät niveliä ne kuluvat.
--

Luin jokunen aika sitten tutkimusta, että reuman aiheuttaa herpesvirus tai HTLV-1 (retrovirus).
Puoskarina sanoisin, että rec. dos po. 3x1g/vrk l-lysiiniä niin alkaa helpottaa oireet, mikäli on ekaa tyyppiä. Lisäks 1.2g glukosamiinia ja reilusti metyylisulfonyylimetaania, pitää nivelet sopivasti rasvattuina ja viimeinen poistaa tehokkaasti kipua.



Nyt meni kyllä quotet vähän vinoon, ei oo mun sanojani nuo :E
$

Posts: 1,802

#11424 • • $ Destination weekend!
-Kävin tänään ratsastamassa parin humalaisen eläinlääkisretkun kanssa (tosin itse selvin päin), edellisestä kerrasta rapeat 15v

-Tutustuin erääseen 5. vuosikurssin kalankasvattajaan joka tekee Renoisella housea (ei diggaile kampeloista, ainoastaan sisävesien kaloista)

-Baarista kotiin ennen valomerkkiä
Freja

Posts: 8,774

#11425 • • Freja Sihteeri
Siis anteeks mut millon Golden Capin siideripullot on vaihtuneet 0,45 l vetoisiksi sen puolen litran sijaan?
Eihä täs muuten, paitsi ku se hinta.. kun luulee sen laskeneen/pysyneen samana, niin oikeesti se on vaa salaa kallistunut.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

drifter

Posts: 834

#11426 • • drifter RoadMonkey | K1

Replying to päivän o_O:

$, 19.12.2009 03:20:
-Baarista kotiin ennen valomerkkiä


Baarista kotiin yksin ennen valomerkkiä? Et niiku käyttäny kaikkea peliaikaa hyväksesi ja luovutit kesken erän? Häpeäisit. Hyi hyi hyi!

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Arsk4_

Posts: 833

#11427 • • Arsk4_ Lihis

Replying to päivän o_O:

kinderi, 11.12.2009 10:10:
Mä en tiedä vituttiko vai huvittiko enemmän tän aamunen ylläri.

Herään siihen kun olkkarista kuuluu "keksi"..*kops*
Paketillinen keksejä oli heitetty sohvalta lattialle.
35kpl hiuspampuloita oli heitetty lattialle.
Vessanlattia aivan märkä, oli vissiin käsiä pesty..
2 rullaa muovikasseja(yhessä on vissiin 25kpl) vedetty auki kylppäristä olkkariin.

Että oli hyvä fiilis nousta, varmaan koko talo kuuli aamun arvotuksen "MITÄ TE OIKEEN TOUHUUTTE!?"
Vois olla skarpimpi aamusin jos alkaa tulla tavaks tollanen ettei mua herätetä vaan lähdetään tihuloimaan :DDDD



*lmao*

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Amma

Posts: 2,383

#11428 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän o_O:

Freja, 24.12.2009 23:45:
Siis anteeks mut millon Golden Capin siideripullot on vaihtuneet 0,45 l vetoisiksi sen puolen litran sijaan?


Oisko ollu pullouudistuksen myötä? En oo kyllä huomannut tahi kiinnittänyt huomiota asiaan, mutta siinä lienee ollut oiva tilaisuus tehdä muutos.

--
*etsiskel*

sapeli

Posts: 11,768

#11429 • • sapeli jokukukamikä?
equalizer on lähtenyt klubbarista.

Jotenkin tuo on aina outoa kun joku oikeasti poistaa profiilinsa, minä vain jättäisin käymättä sivustolla jos jostain syystä kyllästyisin touhuun.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,774

#11430 • • Freja Sihteeri

Replying to päivän o_O:

sapeli, 28.12.2009 08:45:
equalizer on lähtenyt klubbarista.

Jotenkin tuo on aina outoa kun joku oikeasti poistaa profiilinsa, minä vain jättäisin käymättä sivustolla jos jostain syystä kyllästyisin touhuun.



varsinkin, kun hän aina päättää palata takaisin..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Cloud

Posts: 2,162

#11431 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to päivän o_O:

flatstick, 11.12.2009 03:14:

Luin jokunen aika sitten tutkimusta, että reuman aiheuttaa herpesvirus tai HTLV-1 (retrovirus).
Puoskarina sanoisin, että rec. dos po. 3x1g/vrk l-lysiiniä niin alkaa helpottaa oireet, mikäli on ekaa tyyppiä. Lisäks 1.2g glukosamiinia ja reilusti metyylisulfonyylimetaania, pitää nivelet sopivasti rasvattuina ja viimeinen poistaa tehokkaasti kipua.




Reumatauteja on useita, olisi ehkä itse pitänyt jotenkin tämä mainita. Mutta kun "reumasta" puhuttiin aikaisemmin niin itse oletin ehkä turhankin hätäisesti tarkoitettavan nivelreumaa joka kuuluu autoimmuunitauteihin. On totta, että esim. selkärankareumassa yhtenä laukaisevana tekijänä pidetään infektiotautia.
Johtuen reumatautien skaalasta on lääkityskin erilaisiin reumoihin vaihteleva jonkin verran.

Mutta koska en ole puoskari, enkä lääkäri niin en tähän hätään osaa juuta tai jaata sanoa quoteen.
Tosin onhan se mahdollista, että on löydetty vihdoin syitä mitkä laukaisevat nämä autoimmuunireaktiot. Se kuuluuko itse autoimmuunireaktion hoitoon samat lääkitykset kuin sen "vaivan" joka niille altistaa onkin asia ihan erikseen. (jos näin nyt sitten asiat olisivat olettaen, että tuolla tutkimuksella on todellista perää.)

Tosin jos reumat mietityttävät yleisellä tasolla jotakuta niin http://www.reumaliitto.fi on suhteellisen hyvä paikka käydä tutustumassa.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

domi

Posts: 7,069

#11432 • • domi Työn sankari.

Replying to päivän o_O:

sapeli, 28.12.2009 08:45:
equalizer on lähtenyt klubbarista.

Jotenkin tuo on aina outoa kun joku oikeasti poistaa profiilinsa, minä vain jättäisin käymättä sivustolla jos jostain syystä kyllästyisin touhuun.


Vanha juttu, joskus laskin että liki toistakymmentä kertaa on tuon tehnyt parin vuoden aikana :)
sapeli

Posts: 11,768

#11433 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän o_O:

domi, 28.12.2009 10:55:
---
sapeli, 28.12.2009 08:45:
equalizer on lähtenyt klubbarista.

Jotenkin tuo on aina outoa kun joku oikeasti poistaa profiilinsa, minä vain jättäisin käymättä sivustolla jos jostain syystä kyllästyisin touhuun.
---
Vanha juttu, joskus laskin että liki toistakymmentä kertaa on tuon tehnyt parin vuoden aikana :)



No, sekin kertoo paljon että en ole moista huomannut. *tirsk*

Olkoon siis tuo päivän o_O se, että ihmiset ylipäänsä vaivautuu poistamaan koko profiilinsa täältä. Outoa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kinderi

Posts: 1,783

#11434 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Anteeks nyt vaan, mutta MIKÄ toi ilma oikeen on!?
Täällä sato äsken VETTÄ!?

Mahtavaa, siis ihan huippua. Siis ihanaa, siis parasta. Siis voi jumankauta!!

Nööööööööyyyyyyyyy!!
(yep, a bit bored also)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

KooKie

Posts: 4,338

#11435 • • KooKie aka. Petress Pan

Replying to päivän o_O:

sapeli, 28.12.2009 11:35:
---
domi, 28.12.2009 10:55:
---
sapeli, 28.12.2009 08:45:
equalizer on lähtenyt klubbarista.

Jotenkin tuo on aina outoa kun joku oikeasti poistaa profiilinsa, minä vain jättäisin käymättä sivustolla jos jostain syystä kyllästyisin touhuun.
---
Vanha juttu, joskus laskin että liki toistakymmentä kertaa on tuon tehnyt parin vuoden aikana :)

---


No, sekin kertoo paljon että en ole moista huomannut. *tirsk*

Olkoon siis tuo päivän o_O se, että ihmiset ylipäänsä vaivautuu poistamaan koko profiilinsa täältä. Outoa.



Mä ymmärrän sen siinä mielessä, että käsittääkseni poistetun profiilin viestejä ei voi hakea topiceista tolla "vain kirjoittaja(t)" -toiminnolla. Näin siis ei tarvitse morkkiksen iskiessä alkaa poistelemaan vanhoja viestejään, monissa topiceissa kun on turhan raskasta alkaa sivu kerrallaan käymään läpi, josko ko. käyttäjän postauksia löytyisi.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sapeli

Posts: 11,768

#11436 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to päivän o_O:

kinderi, 28.12.2009 11:46:
Anteeks nyt vaan, mutta MIKÄ toi ilma oikeen on!?
Täällä sato äsken VETTÄ!?

Mahtavaa, siis ihan huippua. Siis ihanaa, siis parasta. Siis voi jumankauta!!

Nööööööööyyyyyyyyy!!
(yep, a bit bored also)



Juu, Foreca lupailikin aika paljon lämpimämpiä kelejä - eli loskaa luvassa. Toisaalta hyvä että ei tule lunta lunta kun meillä on tällä viikolla taloyhtiön "yhteinen" talonmiesvuoro, eli jouduttaisiin kolailemaan jos tulisi lunta pihaan... Mutta sitten taas toisaalta, jos sitä lunta tulee, se olisi nyt raskaampaa kuin kevyt pakkaslumi. *hmph*

Ois jo kesä!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kinderi

Posts: 1,783

#11437 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän o_O:

sapeli, 28.12.2009 12:12:
---
kinderi, 28.12.2009 11:46:
---

Juu, Foreca lupailikin aika paljon lämpimämpiä kelejä - eli loskaa luvassa. Toisaalta hyvä että ei tule lunta lunta kun meillä on tällä viikolla taloyhtiön "yhteinen" talonmiesvuoro, eli jouduttaisiin kolailemaan jos tulisi lunta pihaan... Mutta sitten taas toisaalta, jos sitä lunta tulee, se olisi nyt raskaampaa kuin kevyt pakkaslumi. *hmph*

Ois jo kesä!



Kesä sais kyllä tulla!
Mutta muuten, en tykkää yhtään tosta kelistä, koska se on aika hirvee lasten kanssa :(
"Onneks" tässä tuntuu taas kuume nousevan ni ei tarvi paljoa ulkona hillua.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Timce

Posts: 5,381

#11439 • • Timce
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Naiseksi+pukeutunut+huoltamon+ry%C3%B6st%C3%A4j%C3%A4+tuomittiin+vankeuteen/1135251972831

"..Grönfors piilotti erään naisen avustuksella hameen sisään ainakin kahdeksan neljän litran öljykanisteria ja joitakin yhden litran öljypulloja Nesteen Muuralan-huoltamolla Espoossa."

Olen kuullut legendoja mustalaisnaisista, jotka varastavat kodinkoneita piilottamalla ne hameensa alle. Ilmeisesti kyse ei olekkaan pelkästä legendasta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Late

Posts: 3,441

#11440 • • Late team Lasse
Nordea markkinoi etusviullaan asuntolainojaan ensiasunnon ostajalle.
Hämmentävää on että hakijan tiedot henkilötunnuksineen päivineen tulisi täyttää salaamattomalle sivulle. Aika jännä ratkaisu pankilta...