päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,795,070 views

turquoise

Posts: 732

#11461 • • turquoise e-ra2co

Replying to päivän o_O:

wiwi, 10.2.2010 17:49:
Luontevaa jatkoa VR-aiheisille postauksille. Kullin tänään steissillä (siinä odotellessani vaihteeksi junaa joka ei tullutkaan) kuinka kuuluttaja repesi kesken kuulutuksen ja joutui keskeyttämään. Kaksi kertaa. :D



Heh, ihana *nauru*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#11462 • • Lost-Soul los pallos

Replying to päivän o_O:

Takyon, 10.2.2010 18:56:

Ja hei ihan oikeesi, vuoroväli on ollut jopa puoli tuntia.. Jos puolen tunnin odotus muutaman viikon ajan talvessa on liikaa niin kannattaisko hiukan yrittää hellittää tahtia?



Itsel ei tuo puoltuntii tunnu sinäänsä misään, mutta kyl se aamul vituttaa mennä tonne asemalle odottaa junaa, joka ei tule ollenkaan. Eikä tietenkään netissäkään vielä aamulla tietoja ole läheskään aina ollu, vaan tiedot peruutuksista tulee joskus kun on päässyt lopulta töihin. Eli tiedotus paremmin pitäisi kyllä hoitaa, niin pystyy vähän varautumaan.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Arsk4_

Posts: 833

#11463 • • Arsk4_ Lihis

Replying to päivän o_O:

wiwi, 10.2.2010 17:49:
Luontevaa jatkoa VR-aiheisille postauksille. Kullin tänään steissillä (siinä odotellessani vaihteeksi junaa joka ei tullutkaan) kuinka kuuluttaja repesi kesken kuulutuksen ja joutui keskeyttämään. Kaksi kertaa. :D



Kullittelit siellä?

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

wiwi

Posts: 1,575

#11464 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

Arsk4_, 10.2.2010 19:21:
---
wiwi, 10.2.2010 17:49:
Luontevaa jatkoa VR-aiheisille postauksille. Kullin tänään steissillä (siinä odotellessani vaihteeksi junaa joka ei tullutkaan) kuinka kuuluttaja repesi kesken kuulutuksen ja joutui keskeyttämään. Kaksi kertaa. :D

---

Kullittelit siellä?


Hahahaha :D On niin hyvä kyl etten viitti ees editoida.

Takyon
Mä en kyl suoraan sanottuna voi ymmärtää tuota nillitystä VR:stä ja junien kulkemisesta. Kattokaa ulos niitä lumikinoksia ja lämpömittaria ja miettikää millä helvetillä tollasia estäis. Toki mä ymmärrän jos junat ei kulje ja niistä ei saa mitään infoo eikä vaan pääse esim töihin niin rasittaahan se, mut mun mielestä VR:n tiedotus noista harvennetuista vuoroista on ollu ihan onnistunutta kun monesti ovat jo edellisenä iltana tiedottaneet (muistaakseni).


Joo, pääasiassa samaa mieltä. Tapana ole tosiaan ollut nillittää Helsingin julkisesta liikenteestä kun se omasta mielestäni toimii pääasiassa oikein hyvin (ainakin niiltä osin kun sitä itse käytän). Mä kuitenkin kuljen junalla 2-4 kertaa päivässä ja viime aikoina on ollut todellinen poikkeus että juna kulkisi ajallaan/ollenkaan. I-juna, jolla itse kuljen on peruttu monena päivänä kokonaan, enimmäkseen se kuitenkin on myöhässä tai perutaan yksittäisiä vuoroja. Ja tiedotus ei kyllä aina pelaa. Viimeksi tänään odottelin junaa, joka ei koskaan tullut ja josta kukaan ei tinnyt mitään. Ehkä extremein matka oli pari aamua sitten kun juna oli täydempi kuin mikään yödösä tähän mennessä, jengiä jätti nousematta junaan koska sisään ei kerta kaikkiaan pystynyt enää sulloutumaan. Tää oli tosin ainoa kerta kun mulle on sattunut kohdalle.

Ehkä mulla on ollut huono tuuri kun olen päivittäin joutunut junia odottamaan. On vaan tullut sellanen olo että onkohan toi homma hanskassa enää. Ja kun matkailee luennoille, tapaamisiin, kokouksiin ja tänään työhaastatteluun niin ois kiva voida ees suunnilleen luottaa siihen että pääsee paikalle ajallaan.

Ei sen vakavampaa. :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Kimbou

Posts: 608

#11465 • • Kimbou
käytiin kuussa paljon ennemmin kun synnyin, siperian junat toimii kun junan vessa jopa -50c ja lumessa, suomessa on satanut lunta...ööööö noh ainakin niin kauan ku kukaan muistaa. Miks sitä junaa ei saada liikkumaan vieläkään, yllättääkö se talvi VIELÄKIN kaikki vuosien ja teknologian kehityksen jälkeen.

toisaalta en mä kulje junalla et ihan sama, kuljen autolla se liikkuu lumessa siinä on pienen pieniä nastoja upotettuna renkaaseen. Huikee keksintö muuten!

junat on muuten myöhässä myös syksyllä kun on lehtiä raiteilla se tekee raiteet liukkaiksi, myös sateet voi aiheuttaa sähkökatkoja ja aurigon paistekkin varmaan jotenkin vaurioittaa junaa. Kyllä ollaan täällä pohjolassa taas muun maailman menoa jäljessä huhhuh.

ollut muuten loistava talvi, paras miesmuistiin, saanut nauttia vielä ulkotöistä!! kylmäähän tuolla on joten pitää ymmärtää myös pakkasessa pysäkillä seisojia. Mun mielestä sää ei vaan voi olla enään tekosyy.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Avatar
#11466 • • silmä Guest

Replying to päivän o_O:

Jone, 10.2.2010 11:10:
Talven aikana olen hämmästellyt VR:n meininkiä; liikeyritys ei toimita asiakkailleen palveluita joko ollenkaan tai ei ainakaan sellaisina kuin lupaavat, mutta ottaa kuitenkin mielellään maksun niistä ja korottavat lippujen hintoja lähes jatkuvasti. Ihan heti ei tule mieleen toista esimerkkiä lafkasta joka voisi tehdä näin.

Sit olis tällaiset:
http://www.vr-konserni.fi/fi/vakiolinkit/VR-konsernitiedottaa/news_603.html
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30499

VR tekee konsernina varsin hulppeaa tulosta ja kuitenkin toimitusjohtajan ratkaisu talven ongelmiin on "lisää rahaa valtiolta tai lippujen hinnat" ylös. Palveluiden toimivuuden parantumisesta taas ei silti anneta mitään takeita.

Mitä mä en nyt ymmärrä? Miten VR:llä ei muka ole itsellään rahaa fiksata ongelmiaan ja kehittää toimintaansa ilman valtiolta kerjäämistä tai asiakkailta riistämistä?



Tätä täysin samaa hämmästelin juuri tänä aamuna!

Harmi, ettei tätä liikeyritystä voi juurikaan boikotoida
omalta osaltani, koska se on aika olennainen juttu mun
työmatkoja. Dösä olis sitten turhan kallis.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#11467 • • liikkuva muna an egg on the move

Replying to päivän o_O:

silmä, 11.2.2010 22:48:
---
Jone, 10.2.2010 11:10:
Talven aikana olen hämmästellyt VR:n meininkiä; liikeyritys ei toimita asiakkailleen palveluita joko ollenkaan tai ei ainakaan sellaisina kuin lupaavat, mutta ottaa kuitenkin mielellään maksun niistä ja korottavat lippujen hintoja lähes jatkuvasti. Ihan heti ei tule mieleen toista esimerkkiä lafkasta joka voisi tehdä näin.

Sit olis tällaiset:
http://www.vr-konserni.fi/fi/vakiolinkit/VR-konsernitiedottaa/news_603.html
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30499

VR tekee konsernina varsin hulppeaa tulosta ja kuitenkin toimitusjohtajan ratkaisu talven ongelmiin on "lisää rahaa valtiolta tai lippujen hinnat" ylös. Palveluiden toimivuuden parantumisesta taas ei silti anneta mitään takeita.

Mitä mä en nyt ymmärrä? Miten VR:llä ei muka ole itsellään rahaa fiksata ongelmiaan ja kehittää toimintaansa ilman valtiolta kerjäämistä tai asiakkailta riistämistä?

---


Tätä täysin samaa hämmästelin juuri tänä aamuna!

Harmi, ettei tätä liikeyritystä voi juurikaan boikotoida
omalta osaltani, koska se on aika olennainen juttu mun
työmatkoja. Dösä olis sitten turhan kallis.



Klassikko: http://naurunappula.com/536901
Laskeuma

Posts: 240

#11468 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale


totoro kissabussi wtf! XD melko hapokasta XD XD

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

Snowie

Posts: 601

#11469 • • Snowie Ihku Hiutale

Replying to päivän o_O:

Laskeuma, 12.2.2010 01:40:



totoro kissabussi wtf! XD melko hapokasta XD XD


Ehkä parasta. Toi koko leffa on kokonaisuudessaan on jo niiin kipee, et ei mitään rotii.
noena

Posts: 3,138

#11470 • • noena first breath after coma
Olipas hyvin omituinen puhelinkeskustelu jauhelihakastikkeeseen liittyen *ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Takyon

Posts: 2,945

#11473 • • Takyon Möwkö
Ostin tänään GH3:n langallisella kitaraohjaimella varustettuna huikeaan yhdeksän euron hintaan, ja päälle tuli kahden vuoden takuu :D

Peli itsessään tosin on xboxille jota mulla ei ole mut mä voin vihdoinki pelata FoF:a pc:llä kitaraohjaimella eikä näppiksellä :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,774

#11474 • • Freja Sihteeri
Ukrainan Talent-voittaja.

Tässä alla pieni selostus postaukseni lopussa olevasta 8 minuutin youtube-pätkästä (joka on ehdottomasti katsomisen arvoinen). Oon ihan äimänä.

This video shows the winner of " Ukraine’s Got Talent", Kseniya Simonova, 24, drawing a series of pictures on an illuminated sand table showing how ordinary people were affected by the German invasion during World War II. Her talent, which admittedly is a strange one, is mesmeric to watch.

The images, projected onto a large screen, moved many in the audience to tears and she won the top prize of about £75,000.

She begins by creating a scene showing a couple sitting holding hands on a bench under a starry sky, but then warplanes appear and the happy scene is obliterated.

It is replaced by a woman’s face crying, but then a baby arrives and the woman smiles again. Once again war returns and Miss Simonova throws the sand into chaos from which a young woman’s face appears.

She quickly becomes an old widow, her face wrinkled and sad, before the image turns into a monument to an Unknown Soldier.

This outdoor scene becomes framed by a window as if the viewer is looking out on the monument from within a house.

In the final scene, a mother and child appear inside and a man standing outside, with his hands pressed against the glass, saying goodbye.

The Great Patriotic War, as it is called in Ukraine , resulted in one in four of the population being killed with eight to 11 million deaths out of a population of 42 million.



Kseniya Simonova says:
"I find it difficult enough to create art using paper and pencils or paintbrushes, but using sand and fingers is beyond me. The art, especially when the war is used as the subject matter, even brings some audience members to tears. And there’s surely no bigger compliment."



http://www.youtube.com/watch_popup?v=vOhf3OvRXKg

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amma

Posts: 2,383

#11475 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Bike Planetin puheluhinnat. Aika tyyristä?

"Puheluhinnat 010-numeroihimme ovat seuraavat: Kiinteän verkon liittymästä 8,21 snt/puh + 5,90 snt/min. Matkaviestinverkon liittymästä 8,21 snt/puh + 16,90 snt/min. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 22 %. Hinnat ovat voimassa viikon jokaisena päivänä 24 tuntia vuorokaudessa. Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen."

--
*etsiskel*

Freja

Posts: 8,774

#11476 • • Freja Sihteeri

Replying to päivän o_O:

Amma, 4.3.2010 09:51:
Bike Planetin puheluhinnat. Aika tyyristä?

"Puheluhinnat 010-numeroihimme ovat seuraavat: Kiinteän verkon liittymästä 8,21 snt/puh + 5,90 snt/min. Matkaviestinverkon liittymästä 8,21 snt/puh + 16,90 snt/min. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 22 %. Hinnat ovat voimassa viikon jokaisena päivänä 24 tuntia vuorokaudessa. Ulkomailta soitettaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen."



Aika perus hinta yritysnumeroon soitettaessa.

http://www.ficora.fi/index/palvelut/palvelutaiheittain/puhelinjalaajakaista/yritysnumeroihinsoittamisenhinnat.html

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

noena

Posts: 3,138

#11478 • • noena first breath after coma

Replying to päivän o_O:

Freja, 26.2.2010 10:56:
Ukrainan Talent-voittaja.
-clips-



Näin ton pätkän sillon ku se oli voittanu, ja edelleen yhtä vaikuttava *pihkassa*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Freja

Posts: 8,774

#11479 • • Freja Sihteeri

Replying to päivän o_O:

jjkobsson, 4.3.2010 11:42:
Hitto, että oli vaikuttava pätkä.



jjjep, itel tuli jännästi ihan tunnelataus kun katoin tota, olin nii äimänä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

domi

Posts: 7,069

#11480 • • domi Työn sankari.
Aloinpa maksamaan tv-maksua, ei varmaan mee enää läpi Jehovalaisuus kun katolle ruuvataan lautasantennia.