päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,807,649 views

kinderi

Posts: 1,783

#11441 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mä näin unta että olin raskaana, eikä se edes tuntunu mitenkään maailmanlopulta.
*tirsk*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jusna666

Posts: 1,447

#11442 • • Jusna666 Diablo

Replying to päivän o_O:

Timce, 8.1.2010 12:44:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Naiseksi+pukeutunut+huoltamon+ry%C3%B6st%C3%A4j%C3%A4+tuomittiin+vankeuteen/1135251972831

"..Grönfors piilotti erään naisen avustuksella hameen sisään ainakin kahdeksan neljän litran öljykanisteria ja joitakin yhden litran öljypulloja Nesteen Muuralan-huoltamolla Espoossa."

Olen kuullut legendoja mustalaisnaisista, jotka varastavat kodinkoneita piilottamalla ne hameensa alle. Ilmeisesti kyse ei olekkaan pelkästä legendasta.



Kyllähän mannet on varsin veikeetä ja kekseliästä kansaa, mitä varasteluun tulee :D
Senkin ajan ja energian kun käyttäis johonkin järkevään, ni niistä vois muutaman tuhannen vuoden päästä tulla yhteiskuntakelpoisia ihmisiä :)

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Freja

Posts: 8,774

#11443 • • Freja Sihteeri

Replying to päivän o_O:

kinderi, 12.1.2010 12:29:
Mä näin unta että olin raskaana, eikä se edes tuntunu mitenkään maailmanlopulta.
*tirsk*



Ei kiesus, nyt kun luin tän ni muistan oman uneni. Mä olin synnyttämässä, eikä se sattunut oikeastaan ollenkaan *whaat*
Mul oli oikeen söpö vauvamaha! En vaan muista kumman sitten synnytin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#11444 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän o_O:

Freja, 12.1.2010 12:59:
---
kinderi, 12.1.2010 12:29:
Mä näin unta että olin raskaana, eikä se edes tuntunu mitenkään maailmanlopulta.
*tirsk*

---


Ei kiesus, nyt kun luin tän ni muistan oman uneni. Mä olin synnyttämässä, eikä se sattunut oikeastaan ollenkaan *whaat*
Mul oli oikeen söpö vauvamaha! En vaan muista kumman sitten synnytin.



Tollaset unet ei kyllä välttämättä ole kivoja, kun sitte herää ja muistaa et ainii, ei oo edes sitä miestä.. *möksäil*
Niin joo, se munkin maha oli oikeen söpö kun siellä joku jumppaili. Huoh..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

wiwi

Posts: 1,575

#11445 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Jäin tänään junan ovien väliin. Ne runttas ja punttas mua, melkein hätäännyin.

Mutta enimmäkseen kuitenkin hävetti. Näin itseni Metron kannessa jonkun ottamassa räkäisessä kännykkäkuvassa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

noemi

Posts: 535

#11446 • • noemi
Olin päivällä kävelemässä kauppaan, kun ällistyksekseni ohi pyyhkäisi bussi jonka etumaskin numerotaulussa luki "Klubitus". o_0 Tai siis EIHÄN SIINÄ VOINUT niin lukea, mutta en voinut enää tarkistaakaan...vaikka hetken kyllä meinasin lähteä juokseen perään :D

--
Oikeutta koneille!

Freja

Posts: 8,774

#11449 • • Freja Sihteeri

Replying to päivän o_O:

sapeli, 26.1.2010 14:25:
Wow! *whaat*

http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/valosaasteesta_nousi_pilareita__huikeat_kuvat_5908092.html



Uu Haloilmiö!
Itellä kuvia kans muutaman vuoden takaa, otettu Haltialasta. Oli kans vitunmoiset pakkaset, ja pilarit oli vihreitä, oranssei ja punasia - hemmetin hienon näkösii. Voiski tutkii himas jos löytäsin ne vielä... :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Takyon

Posts: 2,945

#11450 • • Takyon Möwkö
Onhan noita näkynyt harvase päivä, tosin huomattavasti heikompana kuin nuo kuvassa olevat.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Amma

Posts: 2,383

#11452 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Kotisivujen ensimmäisen sivun ensimmäinen versio on avattu. *pökr* Ei siihen kovin montaa vuotta mennytkään... *pepsodent*
Tästä saattaa vielä joskus tulla jotain! *whaat*

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#11453 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Yllättävä kirje ihmiseltä, jonka kanssa on ollut vähän epämääräistä ja hankalaa löytää yhteistä säveltä.
Kosketti. Tippa linssissä. *sydän*

--
*etsiskel*

Slim_Jim

Posts: 573

#11454 • • Slim_Jim
Joo noita valopilareita näin itsekin täällä kylällä viimetalven paskakeleissä. Sellainen vesisateen ja lumen sekapuuro ja pari astetta pakkasta = sumun ja räntäsateen sekoitus.
Näytti aika hienolta.
Timce

Posts: 5,381

#11456 • • Timce
HAARP!

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Jone

Posts: 8,258

#11457 • • Jone Archibald Haddock
Talven aikana olen hämmästellyt VR:n meininkiä; liikeyritys ei toimita asiakkailleen palveluita joko ollenkaan tai ei ainakaan sellaisina kuin lupaavat, mutta ottaa kuitenkin mielellään maksun niistä ja korottavat lippujen hintoja lähes jatkuvasti. Ihan heti ei tule mieleen toista esimerkkiä lafkasta joka voisi tehdä näin.

Sit olis tällaiset:
http://www.vr-konserni.fi/fi/vakiolinkit/VR-konsernitiedottaa/news_603.html
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30499

VR tekee konsernina varsin hulppeaa tulosta ja kuitenkin toimitusjohtajan ratkaisu talven ongelmiin on "lisää rahaa valtiolta tai lippujen hinnat" ylös. Palveluiden toimivuuden parantumisesta taas ei silti anneta mitään takeita.

Mitä mä en nyt ymmärrä? Miten VR:llä ei muka ole itsellään rahaa fiksata ongelmiaan ja kehittää toimintaansa ilman valtiolta kerjäämistä tai asiakkailta riistämistä?
Amnesia

Posts: 888

#11458 • • Edited Amnesia

Replying to päivän o_O:

Jone, 10.2.2010 11:10:
Talven aikana olen hämmästellyt VR:n meininkiä; liikeyritys ei toimita asiakkailleen palveluita joko ollenkaan tai ei ainakaan sellaisina kuin lupaavat, mutta ottaa kuitenkin mielellään maksun niistä ja korottavat lippujen hintoja lähes jatkuvasti. Ihan heti ei tule mieleen toista esimerkkiä lafkasta joka voisi tehdä näin.

Sit olis tällaiset:
http://www.vr-konserni.fi/fi/vakiolinkit/VR-konsernitiedottaa/news_603.html
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/02/30499

VR tekee konsernina varsin hulppeaa tulosta ja kuitenkin toimitusjohtajan ratkaisu talven ongelmiin on "lisää rahaa valtiolta tai lippujen hinnat" ylös. Palveluiden toimivuuden parantumisesta taas ei silti anneta mitään takeita.

Mitä mä en nyt ymmärrä? Miten VR:llä ei muka ole itsellään rahaa fiksata ongelmiaan ja kehittää toimintaansa ilman valtiolta kerjäämistä tai asiakkailta riistämistä?



Ehkä sinulla oli ns. retorinen kysymys, mutta liiketoiminnan tekeminen on pikkuisen helpompaa kun on monopoli ilman kilpailua. Vähään samaan tapaan kuin valtion johtamisessakin voi ottaa vastaavia vapauksia silloin kun on diktatuuri.

Eli vaikka voidaan teeskennellä, että asiakkaiden mielipiteillä olisi jotain väliä, niin käytännössä niillä ei ole. Vaikka joku voi tällaisen takia vaihtaa yksityisautoilijaksi tms, niin kokonaisasiakasmäärä pysyy kutakuinkin samana, oli firma miten paska tahansa.
wiwi

Posts: 1,575

#11459 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Luontevaa jatkoa VR-aiheisille postauksille. Kullin tänään steissillä (siinä odotellessani vaihteeksi junaa joka ei tullutkaan) kuinka kuuluttaja repesi kesken kuulutuksen ja joutui keskeyttämään. Kaksi kertaa. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Takyon

Posts: 2,945

#11460 • • Takyon Möwkö
Mä en kyl suoraan sanottuna voi ymmärtää tuota nillitystä VR:stä ja junien kulkemisesta. Kattokaa ulos niitä lumikinoksia ja lämpömittaria ja miettikää millä helvetillä tollasia estäis. Toki mä ymmärrän jos junat ei kulje ja niistä ei saa mitään infoo eikä vaan pääse esim töihin niin rasittaahan se, mut mun mielestä VR:n tiedotus noista harvennetuista vuoroista on ollu ihan onnistunutta kun monesti ovat jo edellisenä iltana tiedottaneet (muistaakseni).

Vantaan sanomissa tänään liikennepäällikkö Mauno Haapala:

Esimerkiksi runsaan lumentulon ja pakkasten takia normaali sähkölämmitys ei ole kyennyt pitämään vaihteita toimintakunnossa. Pelkästään Helsingin ratapihalla vaihteita on 160, ja koko lähiliikenealueella yli 300.
-Vaihteita on ollut puhdistamassa jopa 120 ihmistä vuorokaudessa eli kolminkertainen määrä normaalimiehitykseen, Haapala muistuttaa.
Lumimiespartioihin ja lumen poiskuljettamiseen on haalittu omaa väkeä ja kalustoa muualta Suomesta. Apuun on palkattu viime päivinä myös vuokratyövoimaa.



Samassa juttussa myös:

Viime viikolla VR joutui jo toistamiseen karsimaan junavuorojaan rankalla kädellä. Vuorokautisten junavuorojen määrää vähennettiin lähiliikenteessä lähes neljännes. Pahimmillaan junien vuorovälit venyivät ruuhka-aikoina puoleen tuntiin.
-Tämä on matkustajien kannalta ikävää. Vuorojen karsimisella halusimme varmistaa sen, että pystymme ajamaan ne vuorot, jotka lupaamme. Näin ihmisten ei tarvinnut värjötellä ulkona odottamassa junaa, jota ei tulisikaan.



Ja hei ihan oikeesi, vuoroväli on ollut jopa puoli tuntia.. Jos puolen tunnin odotus muutaman viikon ajan talvessa on liikaa niin kannattaisko hiukan yrittää hellittää tahtia?

Nojoo, noi Jonen pari linkkiä kyl pistää miettimään et miks sitten sitä porukkaa ei oteta vaikka kymmenkertaisesti mut mä luulen että siinä on kyseessä sama asia kuin minunkin alalla et vaikka niitä olis kuinka perkeleesti ni ei vaan riitä, varsinkin kun 95% ajasta (vuodesta) ne ylimääräiset olis todellakin ylimääräisiä.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.