päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,792,366 views

Kolera

Posts: 4,256

#11481 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to päivän o_O:

domi, 5.3.2010 11:06:
Aloinpa maksamaan tv-maksua, ei varmaan mee enää läpi Jehovalaisuus kun katolle ruuvataan lautasantennia.


satelliitti-interweb!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mariq

Posts: 2,154

#11482 • • Edited mariq
Oon alkanu kattelemaan erilaisia sinisen sävyjä vähän sillä silmällä pitkästä aikaa o.O ja jopa joitain violetteja *ding*
edit. oiskohan meidän makkarin seinien värillä osuutta asiaan..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

soile

Posts: 138

#11483 • • soile

Replying to päivän o_O:

Freja, 26.2.2010 10:56:
Ukrainan Talent-voittaja.



Meidän historiakasvatuksen perusteitten ope näytti meille ton viime vuoden puolella. Aivan mahtava pätkä. Ja aivan äimänä katselen sitä edelleen.
Metz^^

Posts: 264

#11484 • • Metz^^

Replying to päivän o_O:

mariq, 5.3.2010 12:03:
Oon alkanu kattelemaan erilaisia sinisen sävyjä vähän sillä silmällä pitkästä aikaa o.O ja jopa joitain violetteja *ding*
edit. oiskohan meidän makkarin seinien värillä osuutta asiaan..



Mulla kanssa turkoosi ja limen vihree!

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

killat

Posts: 1

#11488 • • killat
Kokoomuksen kansanedustaja Petri Pihlajaniemi ei tiedä omaa nimeänsä ja juoksee karkuun
m1kk3

Posts: 5,560

#11489 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to päivän o_O:

killat, 7.3.2010 21:29:
Kokoomuksen kansanedustaja Petri Pihlajaniemi ei tiedä omaa nimeänsä ja juoksee karkuun



:D

kansanedustajat <3

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

pirpeli

Posts: 5,533

#11490 • • pirpeli
Turun kaupungin sivuilta löytyvä poikkeusajojärjestelypiirros. Virallinen. Upea. Ammattimainen...
109737377f1dc.gif

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Claquesous

Posts: 3,206

#11491 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Oon kirjotellu lyhykäisii pätkii koko pvän ilman ruokaa eikä oo ees huvittanu hakkaa ME:ä.

--
32. of December

Freja

Posts: 8,774

#11492 • • Freja Sihteeri
Oon nyt 2 peräkkäisenä aamuna herännyt ilman herätyskelloa tasan 5:42. hm.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Funktion

Posts: 1,720

#11493 • • Funktion over 9000
Oli taas yöllä sellanen unipläjäys että saa miettiä omaa mielenterveyttään..

tl;dr versiona esim.

Alienit abduktoi tyttöystävän koiran, ja se tuli takasin superälykkäänä murhanhimosena evil geniouksena, jota sitten pakoiltiin kellarissa.

Sillälailla.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

mariq

Posts: 2,154

#11494 • • mariq
Hiuslenkki pitää mun vasenta saapasta ylhäällä *lmao*
Saappaan vetoketju hajos perjantaina niin, ettei se aukee enää alas asti, mut sain sen kuitenkii kiskottua jalkaan ja pois pari kertaa, kunnes se hajos nyt lopullisesti kun olin lähös töistä. Vaikka mun laukussa yleensä on kaikkea mitä saattaa tarvita, ei siellä oo yhtään hakaneulaa *täh*

Toinen o_O on et bussikuski näytti about viistoistavuotiaalta *whaat* melkein jännitti astua kyytiin *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

lostgone

Posts: 2,493

#11495 • • lostgone
Välillä on hyvä käydä epämukavuussektorilla, tänään minä kävin Turussa.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Jone

Posts: 8,258

#11496 • • Jone Archibald Haddock
Aina toisinaan meinaa epätoivo iskeä webissä ja tänään on sellainen päivä. Koitan tässä etsiä yhden kotimaisen melko ison yrityksen sivuilta tuotetietoja ja sivusto on aivan kamalan hankala käyttää ja hahmottaa. Jos mä ajattelen näin, niin en oikeastaan edes halua ajatella kuinka hankala sivusto on vähemmän webbiä käyttäville ihmisille. Epätoivo tulee käyttökokemuksen lisäksi siitä, että sivusto on selkeästi tehty isolla rahalla ja silti siitä on tullut näin kamala. Ei perhana.

Saman yrityksen eräs kilpailusaitti pistää kuitenkin vielä paremmaksi. Konsepti on mielenkiintoinen, mutta siltä vedetään mattoa alta sillä että saitti on kamalaa visuaalista ässähässäkkää ja aivan uskomattoman hanurista käyttää.

Näistä sitä jollekin sitten maksetaan. Tekisin itse paremmin, mutta eihän sitä kukaan usko.
wiwi

Posts: 1,575

#11497 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Olin eilen lätkämatsissa. Oli kivaa.

Ei ollut naistenvessaan jonoa! Haa haa haa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amma

Posts: 2,383

#11498 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to päivän o_O:

wiwi, 17.3.2010 10:38:
Olin eilen lätkämatsissa. Oli kivaa.


Moon joskus sanonut, että jos joku kustantaa mut lätkämatsiin ja maksaa viinat (koska eihän sitä nyt oikeesti selvinpäin kestä), niin voin(en) lähteä. :P
Taisin nähdä aiheesta unta tai muuten vaan unenpöpperössä ajatella tätä asiaa just tänä aamuna. Liekö johtui siitä, että ratsastin eilisiltana Turkuhallin kulmilla ja siellä oli lätkämatsi.

Ei ollut naistenvessaan jonoa! Haa haa haa.


:D

--
*etsiskel*

wiwi

Posts: 1,575

#11499 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän o_O:

Amma, 17.3.2010 11:40:
---
wiwi, 17.3.2010 10:38:
Olin eilen lätkämatsissa. Oli kivaa.
---
Moon joskus sanonut, että jos joku kustantaa mut lätkämatsiin ja maksaa viinat (koska eihän sitä nyt oikeesti selvinpäin kestä), niin voin(en) lähteä. :P


En mäkään ois tohon omaa massia laittanu. Itselleni hyvin epäominaisesti en kyllä nauttinut oluen olutta. Mun tunteet lätkää kohtaan on ollut _hyvin_ negatiiviset oikeestaan aina mutta olosuhteiden pakosta oon kattonut jokusen lätkämatsin telkkarista. Välillä jopa huomannut pidättäväni hengitystä tai huudahtavani jossain kohtaa. O_O

Tossa livematsissa oli joitain hyviä puolia:
- pelaajat (ja pelin) näki läheltä
- silmälle oli iloa
- erätauolla ollut kaasupullon kokosten rankkariskaba oli sympaattista katottavaa

Siitä en tykännyt yhtään, että ihmiset oli ihan pähkinöinä ja alkoi kannustaa heti jos meinas tulla tappelua jäällä. Erityisesti kylmäs sellaset nappulat, jotka kommenteistaan päätellen odottivat peliltä pelkästään sitä että joku saa pataansa. Teki mieli sanoa että "kyl mä sua voin tirvasta jos väkivaltaa kaipaat". Pelkäsin myös saavani kiekon päähäni.

Ens kerraks (jos sellanen tulee) opettelen karjumaan sopivissa kohdissa että "EI OLLU PAITSIO!"

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Takyon

Posts: 2,945

#11500 • • Takyon Möwkö

Replying to päivän o_O:

wiwi, 17.3.2010 13:51:
- erätauolla ollut kaasupullon kokosten rankkariskaba oli sympaattista katottavaa



Ettei nyt taas ollu kyseessä kuitenki vaahtosammuttimen kokoiset? Kaasupulloja kun on melko montaa kokoa :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.