päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,808,855 views

lostgone

Posts: 2,493

#5681 • • lostgone

Taika, 8.3.2007 18:06:
---
---
*whaat*
muista kertoa sitten heti treffien jälkeen kuinka meni!
asian kerrontatavalla (videopätkä, kuvasarja, kirjoitelma, nauhoite, puhelinsoitto jne.) ei niin väliä*vink*


Moi, mä oon Jussi ja mä teen tässä samalla dokumenttielokuvaa aiheesta sokkotreffeillä mun kanssa. Älä anna mitenkään tämän kuvausryhmän häiritä, että jos viitsisit, niin älä katso kameraa tolla lailla koko ajan.. Tavoitteena olisi tämmöinen lämminhenkinen kuvaus, vähän niin kuin Melancholian 3 huonetta.. ja käytetään varmaankin montaasitekniikkaa, että saadaan taltioitua tämä voimakas tunne meidän välillä..No niin, näytä sun tunne..
Ja tytön reaktio ois.. hmm, tosi vaikea aavistaa.*justjoo*
Enkä mä vielä ees tiedä, oonko menossa. Se tarkoittaisi, että toiselle osapuolelle pitäis luoda positiivinen mielikuva minusta. Kuka lähtee oikeasti sokkotreffeillä (mun kanssa)? Vähänkö muuten tahtoisin tietää, millä määreillä mun luokkatoveri mua myy, sillä me ollaan sen kanssa jatkuvasti riidoissa.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#5682 • • Edited Taika Guest

lostgone, 8.3.2007 19:38:
---
Taika, 8.3.2007 18:06:
---
---
---
(loistava videopätkä)
Ja tytön reaktio ois.. hmm, tosi vaikea aavistaa.*justjoo*


"joo, tottakai! ihailtavaa miten paljon olet valmis näkemään vaivaa ystäviesi vuoksi. heidän täytyy olla erityisen fiksuja ymmärtääkseen pyytää tällaista. voisinko antaa tästä muutaman valokuvan itsestäni, jotta se yksi erittäin mukava ja täydellinen ystäväsi voisi katsoa olenko tarpeeksi kaunis sinulle? (tässä vaiheessa luot katseen kaukaisuuteen ja noin 10 sekunnin hiljaisuuden jälkeen nyökkäät myöntävästi)."

pelkkä kirjallinenkin selostus riittää, tosin vain tämän kerran
lostgone

Posts: 2,493

#5683 • • lostgone

Taika, 8.3.2007 19:59:
---
---
"joo, tottakai! ...
..(tässä vaiheessa luot katseen kaukaisuuteen ja noin 10 sekunnin hiljaisuuden jälkeen nyökkäät myöntävästi)."

pelkkä kirjallinenkin selostus riittää, tosin vain tämän kerran

*nauru**lmao*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Snaggo

Posts: 1,147

#5684 • • Snaggo ;__;
Tää on vähän niinku "päivän :)" ja "Päivän uutinen" ja "virallinen kysy-tyhmiä" yhdessä, joten laitoin tänne.

Toi yks tossa sano sanoi että tänään on kansainvälinen DJ-päivä! En sitten tiedä miten täsmällinen tieto tämä on, mutta
kiitos ja Onneks olkoon deejiit!*jiihaa*


...osaako kukaan vahvistaa tätä tietoa?*nauru*

--
bojoing.

MiMoSa

Posts: 1,664

#5685 • • MiMoSa

Lyylikki, 8.3.2007 10:42:
Käyn töissä AINA oikeanpuoleisessa vessassa. Eilen menin siihen vasemmanpuoleiseen ja pois tullessani meinasin pyörtyä säikähdykseen, kun tulinkin "väärästä" vessasta ulos *ding*


Mä taas käyn aina vasemmanpuoleisessa ja toissapäivänä menin ekan kerran oikeanpuoleiseen. Siellä vessassa oli tuhkakuppi seinään pultattuna vessapaperin vieressä. *nauru* En tiiä miltä kivikaudelta se on sinne jäänyt kun tuskinpa täällä on vessassa saanut polttaa pitkiin aikoihin.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Chatte

Posts: 4,085

#5686 • • Chatte Team Teknolipat :)

laeski^, 8.3.2007 17:54:
kyl ne (virolaiset) taitaa paremmin suomee ymmärtää...


Ei joka puolella Viroa kyllä suomea osata, vaikka asiansa tosin saattaisi toisinaan hyvällä tuurilla saada perille suomeksikin, kun kielemme ovat paikoitellen hyvin lähellä toisiaan.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#5687 • • Chatte Team Teknolipat :)

Lyylikki, 8.3.2007 10:42:
Käyn töissä AINA oikeanpuoleisessa vessassa. Eilen menin siihen vasemmanpuoleiseen ja pois tullessani meinasin pyörtyä säikähdykseen, kun tulinkin "väärästä" vessasta ulos *ding*


Jos käyt aina oikeanpuoleisessa, mikä ihme sinut sai menemään siihen vasemmanpuoleiseen tällä kertaa? Et siis huomannut mennessäsi vielä, että menit "väärään"?

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#5688 • • Chatte Team Teknolipat :)

Lenita, 6.3.2007 12:22:
Oon melko varma, et Salattujen elämien Kari tuli meille töihin just vaihtaan lamppua. Onks se vaihtanu uraa huoltomieheks?


Minäpä näin Salkkareitten Karin joskus vuosia sitten Auschwitchissa. Kyseessä tuskin oli alan vaihto, vaan ihan lomamatka. *hih*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

Posts: 4,085

#5689 • • Chatte Team Teknolipat :)
Minun "päivän o_O" täytyy olla tämä, että kommasin näin monta kertaa peräkkäin tähän samaan topikkiin. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

La Petite

Posts: 1,160

#5690 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
eilen näin maassa kolme samanlaista hiusdonitsia, eri paikoissa stadissa *ding*
- siis kuka nykyisin käyttää viel hiusdonitseja
- miten ne kaikki pysty olee samanvärisiä
- miten ne kaikki osui just mun reitille

.. ilmeisesti joku on laittanut kolme hiusdonitsia päähänsä huonosti ja kävellyt läpi keskustan niin, että ne on vuorotellen tippuneet maahan *lmao*

--
Rem tene, verba seqventur

Lyylikki

Posts: 2,975

#5691 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Chatte, 9.3.2007 10:32:
Jos käyt aina oikeanpuoleisessa, mikä ihme sinut sai menemään siihen vasemmanpuoleiseen tällä kertaa? Et siis huomannut mennessäsi vielä, että menit "väärään"?



Meinin siihen ihan tarkoituksella (kai?), mutta siellä ollessani olin jo unohtanut, että olin mennyt siihen toiseen vessaan. Ei siinä virallisesti siis mitään väärää ole.

Alunperin halusin vain murtautua ulos tapojen kahleista.
Chatte

Posts: 4,085

#5692 • • Chatte Team Teknolipat :)

Lyylikki, 9.3.2007 17:42:
Alunperin halusin vain murtautua ulos tapojen kahleista.


Hah, ja olitkin pahemmin kahleissa kuin olisit voinut kuvitellakkaan, kun ei "väärästä" vessasta osannut enää edes tulla ulos säikähtämättä. *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Lyylikki

Posts: 2,975

#5693 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Chatte, 9.3.2007 17:45:
Hah, ja olitkin pahemmin kahleissa kuin olisit voinut kuvitellakkaan, kun ei "väärästä" vessasta osannut enää edes tulla ulos säikähtämättä. *nauru*



Nii-i...aika spookya, koska oon ollu tuolla töissä vasta hippasen reippaat kaksi kuukautta ja jo nyt oon tommosia tapoja onnistunut kehittelemään *nauru*
Fresia

Posts: 764

#5694 • • Fresia vähän outo
Kaverin poikaystävän kommentti, miksei tullut eilen kaverini (eli tyttöystävänsä) kanssa yksille etkoille -> "pitää mennä taas omien kavereiden kanssa, kun nää kaikki muutkin on sinkkuja"

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#5695 • • candyraver Guest

La Petite, 9.3.2007 10:44:
eilen näin maassa kolme samanlaista hiusdonitsia, eri paikoissa stadissa *ding*
- siis kuka nykyisin käyttää viel hiusdonitseja
- miten ne kaikki pysty olee samanvärisiä
- miten ne kaikki osui just mun reitille

.. ilmeisesti joku on laittanut kolme hiusdonitsia päähänsä huonosti ja kävellyt läpi keskustan niin, että ne on vuorotellen tippuneet maahan *lmao*



*lmao**lmao* voin kuvitella;"oho, joltain pudonnu hiusdonitsi....(5min päästä) Siis toinen samanlainen donitsi,oUtoa....(5min päästä)...Onks toi, ON SE!!! Kolmas samanlainen donitsi, mitä ****ttiä..(epäuskoista pyörimistä piilokameraa etsiessä.) *tirsk*
NextAce

Posts: 2,505

#5696 • • NextAce Alienated
Aamulla löyty rahaa lompakosta? Yleensä näin ei ole käyny.

--
-Alienation-

-----

ezzy

Posts: 8,060

#5697 • • ezzy Droid-pappa

candyraver, 10.3.2007 07:12:
---
La Petite, 9.3.2007 10:44:
eilen näin maassa kolme samanlaista hiusdonitsia, eri paikoissa stadissa *ding*
- siis kuka nykyisin käyttää viel hiusdonitseja
- miten ne kaikki pysty olee samanvärisiä
- miten ne kaikki osui just mun reitille

.. ilmeisesti joku on laittanut kolme hiusdonitsia päähänsä huonosti ja kävellyt läpi keskustan niin, että ne on vuorotellen tippuneet maahan *lmao*

---


*lmao**lmao* voin kuvitella;"oho, joltain pudonnu hiusdonitsi....(5min päästä) Siis toinen samanlainen donitsi,oUtoa....(5min päästä)...Onks toi, ON SE!!! Kolmas samanlainen donitsi, mitä ****ttiä..(epäuskoista pyörimistä piilokameraa etsiessä.) *tirsk*



Tosta puuttui se, että törmäis siihen donitsejaan epätoivoisesti etsivään henkilöön ^^