päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,793,714 views

Sinza

Posts: 2,227

#5721 • • Sinza
Meillä päin on tapahtunut... Ensin su-iltana ei päästy parkkihalliin, kun poliisit oli piirittäny sen, koska siellä oli kuulemma joku väkivaltanen henkilö riehumassa *ding*. Ja sitte eilen illalla naapurirapun asunnossa oli tulipalo (paloautot, ambulanssit ja poliisit sisäpihalla pyörimässä)... Mitäköhän tänään tapahtuu?!?

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

maiu

Posts: 328

#5722 • • maiu ..miau..
..mä en vieläkään tiiä missä mä meen/mitä mä teen, tai ota minkäänlaista vastuuta teoistani. tämä ei sinänsä ole outoa, mutta se on, että se ei enää juurikaan ahdista!! tulkoot mitä vaan, kuhan kesä ainakin! sillon ei vaan voi olla asiat huonosti..

--
sitä saa, mitä tilaa

larzizi

Posts: 1,661

#5723 • • larzizi
Kaverin kämppis oli ostanut kaupasta kanaa/jauhelihaa (en just nyt muista kumpi oli kyseessä), oli pistänyt sen pakkaseen ja muutaman päivän päästä oli kysynyt kaverilta, että voiko hän syödä sitä kun siinä oli päivä sitten mennyt parasta ennen päivä *senkin*

Ja siis ikää tällä kämppiksellä oli about 20 vuotta (mahdollisesti enemmänkin), että kyllä jotain pitäisi jo siinä iässä alkaa tajuta. Kaverin varmaan pitäisi kertoa kämppikselleen pakastimen saloista ja siitä miksi sinne oikeastaan laitetaankaan ruokaa säilöön.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Android

Posts: 3,908

#5724 • • Android
Kolmosen spora tarjoaa kyllä usein extreme-kokemuksia halvalla rahalla. Tänään pullot lensi, nyrkit heilui ja potkittiin minkä kerkesi. Itesäni harmitti lähinnä myöhästyminen koulusta kun spora pysäytettiin eikä päästetty ulos ennen kuin kytät tuli ja pisti nämä järjenjättiläiset rautoihin.
Miinapiina

Posts: 3,494

#5725 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää on ollut tosi kummallinen päivä...

viel aamupäivällä olin tosi hyvil fiiliksil ku kävin siel näyttövastaavan luona, meitsi valmistuu keväällä *aplodit* ja kouluun ei tartte enää mennä tunneille, eli voin vaan keskittyy täysillä näyttöihin!! olin niiiiin ilonen koko päivän *pepsodent*

kunnes... voi huoh... tein äsken päätöksen, joka koskee aika isoa osaa elämästäni...

oon kuunnellut nyt sitä samaa paskaa tässä yli kuukauden ja vihdoinkin tajuun päästää irti... mä en voi muuttaa asioita, jos ei tulla vastaan yhtään... ymmärretään tahallaan väärin eikä suostuta tajuumaan, ihan vaan sen takia, ettei mulla ois kivaa *eiei*

paras ratkasu on antaa olla ja unohtaa, jättää toi paska taakse... mutta vaikka se onkin paras ratkasu, se ei oo se helpoin... ja oisin niin onnellinen jos tässä tapauksessa kyse ois jostain vitun luuseri äijästä(niitä tulee ja menee... *tirsk*), mutta kyse on ystävästä, ja siks onkin niin hankalaa!!
oon niellyt ylpeyttäni ja tehnyt asioita joita normaaliMÄ ei ois tehnyt... ja jos ei mikään riitä ni annetaan sit olla! *joo* nii ja tää kaikki paska viel ikäihmiseltä... *ihmettelee*

*avautuu*

hmm... ja vielä halit *hali* niille jotka oikeesti on sitä mitä pitääkin *plur*

--
pinkki on pop!!!

T0mbstone

Posts: 728

#5726 • • T0mbstone The Process.
Plääh, kevät ei tunnu yhtään kivalta. Nousee vaan fiiliksiä pintaan viime loppukeväästä, jolloin asiat tuntui olevan täydellisesti. *uuh*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Miinapiina

Posts: 3,494

#5727 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

larzizi, 13.3.2007 16:39:

........... ............ .........

Kaverin varmaan pitäisi kertoa kämppikselleen pakastimen saloista ja siitä miksi sinne oikeastaan laitetaankaan ruokaa säilöön.



*joo* repesin *nauru*

--
pinkki on pop!!!

lostgone

Posts: 2,493

#5728 • • Edited lostgone
Näin sen. Subtv:n päiväkahvien juontaja ei ollutkaan urbaanilegenda.*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#5729 • • Annakins Guest
Israelin euroviisun sanat suomennettuna:

TEAPACKS: PUSH THE BUTTON
(Sanoitus ja sävellys Kobi Oz. Tekstin on suomentanut Sampsa Peltonen)

Paina nappia
Maa kuhisee terroristeja. Jos niille sattuu kämmi,
Räjähdämme joka iikka pitkin poikin
Sekopäävaltiaat piiloissansa punovat
Pirullisen teknisiä juonia päämme menoksi
Ne painaa nappia, painaa nappia,
painaa ne, painaa ne nappia
Ihmiset kärsivät, väkivalta jyllää kaduilla
Vaikka ei me pakosti kuolla tai edes haavoituta
Fanaatikkohallitukset taktikoivat eteenpäin
Traaginen tilanne saa silmät kostumaan
Enkä minä halua kuolla
Haluan nähdä kukkivat puut
Enkä mennä räiskis kaputt
Enkä minä halua itkeä
Haluan nautiskella
Paikasta auringossa
Siitä huolimatta:
Se painaa nappia, painaa nappia,
painaa se, painaa se nappia
Mua pommitetaan viesteillä
Mua pommitetaan ohjuksilla
Rosvot ja pollarit jyrää mut
Ne käy päälle ja tarttuu kiinni
Voi, vastaa mulle, Jumala
Painajainen saa jo riittää
Miksi kituvankin kimppuun käydään
Ehkä on liian aikaista joutsenlaululle
Pii paa poliisi, pii paa ambulanssi
Semifinaaleihin pääsi laulu joka ei kerro rauhasta
Punainen ei ole enää vain väri, se on verta
Pidättelen henkeä sydämessäni
Ettei sielu vielä karkaisi
Ensin soditaan, sitten elvytetään
Pum pum, tämä on todellisuutta
Raketin ja puukon, silminnäkijän ja toimittajan välistä,
Kierouden ja kidnapatun, sateen ja kuivuuden välistä
Tilanteen kärjistymiseltä lähtee mopo käsistä
Kukaan ei pane tikkua ristiin
Radikaaleista tulee fanaatikkoja, upseereista tiukempia,
naiiveista maltillisia, jotka vain odottavat lisätietoja
Ja levittelevät käsiään
Maa kuhisee demoneja, ja me olemme pelinappuloita
Rulettipöydän sankarit päättävät miten käy
Johtoportaassa mättää, laiva alkaa upota
Hukkuvat matkustajat nostelee vain maljoja
Onko tämä liian rankka aihe?
Pitäisi laulaa palmupuista, autiomaasta ilman lippuja
Mutta minä olen vielä hengissä
Vasta jos pelko ei väisty, sitten minäkin sanon:
Mä painan nappia, painan nappia,
painan mä, painan mä nappia!
Lyylikki

Posts: 2,975

#5730 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Minä, nukkumisen maailmanmestari, olen jo muutaman viikon heräillyt ennen kellonsoittoa. Eilen esimerkiksi puolituntia ennen, tänään 4 minuuttia ennen. En tiedä herättääkö joku ulkopuolelta tuleva ärsyke minut vai sisäisestikö vain herään.

Inhottavaksi asian tekee se, että joka ikinen aamu kun herään, olen sydän kurkussa, koska pelkään nukkuneeni pommiin, että en olekaan herännyt kellonsoittoon.
Kolera

Posts: 4,256

#5731 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

lostgone, 14.3.2007 13:33:
Näin sen. Subtv:n päiväkahvien juontaja ei ollutkaan urbaanilegenda.*ding*


ja voi saatana sitä jatkuvaa repeilyä! =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

fosa

Posts: 382

#5732 • • fosa

Annakins, 14.3.2007 13:58:
Israelin euroviisun sanat suomennettuna:

TEAPACKS: PUSH THE BUTTON
(Sanoitus ja sävellys Kobi Oz. Tekstin on suomentanut Sampsa Peltonen)



*ding**igor*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

$

Posts: 1,802

#5733 • • $ Destination weekend!
Olen ruvennut kuuntelemaan minimal-teknoa.

Se johtuu ainoastaan Ricardo-hypetyksestä ja sen tyypin habituksesta. Ehkä koen jotain yhtäläisyydentunnetta.
Jago

Posts: 4,039

#5734 • • Jago un-trained monkee

Annakins, 14.3.2007 13:58:


mä niin rakastan propagandaa*sydän*hmph*
euroviisut vois järkkää säännön, joka kieltäis sen käyttämistä tommosen levittämiseen(+ noi sanat oli niin surkeet että jopa suomella on ollu parempia lyriicoita)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#5735 • • Annakins Guest

Jago, 14.3.2007 14:47:
---
Annakins, 14.3.2007 13:58:

---

mä niin rakastan propagandaa*sydän*hmph*
euroviisut vois järkkää säännön, joka kieltäis sen käyttämistä tommosen levittämiseen(+ noi sanat oli niin surkeet että jopa suomella on ollu parempia lyriicoita)



Itse asiassa Euroviisuissa on sääntö, jonka mukaan sanoitukset eivät saa olla poliittisia, mutta lautakunnan (tai mikälie) tulkinnan mukaan Teepussin biisin sanat eivät ole poliittista propagandaa.

Sanojen surkeuden suhteen on otettava huomioon, että kyseinen kappale sisältää säkeistöjä kolmella eri kielellä (englanti, heprea ja ranska) eikä tuo käännös ole mitenkään taiteellinen.
Jago

Posts: 4,039

#5736 • • Jago un-trained monkee

Annakins, 14.3.2007 14:50:
Itse asiassa Euroviisuissa on sääntö, jonka mukaan sanoitukset eivät saa olla poliittisia, mutta lautakunnan (tai mikälie) tulkinnan mukaan Teepussin biisin sanat eivät ole poliittista propagandaa.

Sanojen surkeuden suhteen on otettava huomioon, että kyseinen kappale sisältää säkeistöjä kolmella eri kielellä (englanti, heprea ja ranska) eikä tuo käännös ole mitenkään taiteellinen.


no ehkä toi pääs läpi, koiska tossa ei mainita minkään kansan nimee tai haukuta sinänsä mitään kansaa. teknisesti se ei ehkä oo poliittinen, mutta siitä kyllä jää semmonen vaikutelma

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Avatar
#5737 • • Annakins Guest

Jago, 14.3.2007 15:03:
no ehkä toi pääs läpi, koiska tossa ei mainita minkään kansan nimee tai haukuta sinänsä mitään kansaa. teknisesti se ei ehkä oo poliittinen, mutta siitä kyllä jää semmonen vaikutelma



Musta se on lähinnä ikuiseen konfliktiin kyllästyneen israelilaisen muusikon purkaus.
Jago

Posts: 4,039

#5738 • • Jago un-trained monkee
on viime aikoina ollu semmonen fiilis kun kaikkee kivaa ois tehty niin paljon, että ei jaksa enää tehdä sitä ja että moni tylsä tai inhoittava asia on tuntunut viellä inhoittavammalta
mutta ratkaisu siihen onkin ollut yritys muuttaa elämäntapoja siihen suuntaan että tekisin kaikkea uutta kivaa ja vähemmän kivaa vanhan semmoisen sijaan ja tähän mennessä se on onnistunut ihan kivasti ja on tullut huomattua että on ollut paljon parempi fiilis tulevasta

kesää odotellen*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Heli

Posts: 1,489

#5739 • • Heli vai kuka se oli
Meidän mumma on hankkinut pihalleen kloonikoivun.
Se on joku punakoivu, en tiedä mikä se on , mut ainakii siinä on punaset lehdet o_O

Sit se syö klooniperunoita ja kertoi kaiken mitä teisi niiden kasvamisprosessista.

Jotenkin niitä siemeniä manipuloidaan ja tehään vaikka mitä.

En tajua , mistä on saanu idiksen ruveta pro-geenimanipulaatiomummoksi, mutta nooh. . .
hupinsa kullakin!

--
ei se väärin ole.

Snaggo

Posts: 1,147

#5740 • • Snaggo ;__;
sytkärien uudet lapsilukot wtf. ei noi mun mielest estä mitenkään lapsia käyttämästä niitä.

--
bojoing.