päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,203 views

Hitchhiker

Posts: 1,754

#5641 • • Hitchhiker
En tiennyt tätä päivää ennen että kahvista voi saada pirullisen pääkivun, jos sitä juo eilisiltana/ -päivänä liian monta kuppia. Ihan sairas pääkipu aamusta kun heräilin, mutta sillä se lähti millä se oli tullutkin eli kaffella *nauru*.
Avatar
#5643 • • Rujo Mutantti Guest
No en kyllä syöttäis käärmeellekkään netistä tilattua jänistä.
Siren

Posts: 826

#5644 • • Siren Seinäruusu
Jossain vaiheessa ku olin uimassa uin jonku vanhemman miehen perässä ja sillä oli ihan niinku joku sarvi pakaran vieressä SELÄN puolella*whaat**whaat* *pökr*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

kinderi

Posts: 1,783

#5645 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
ÄÄÄÄÄÄÄHHH miten mulla voi olla näin paljon tavaraa?? Tässähän menee ikuisuus et saa kaiken pakattua.. Mistä noi kaikki on tänne tullu??

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ezzy

Posts: 8,060

#5646 • • ezzy Droid-pappa

Siren, 2.3.2007 15:04:
Jossain vaiheessa ku olin uimassa uin jonku vanhemman miehen perässä ja sillä oli ihan niinku joku sarvi pakaran vieressä SELÄN puolella*whaat**whaat* *pökr*



joku kirahvi-uimarengas? *lmao*
Siren

Posts: 826

#5647 • • Siren Seinäruusu

ezzy,

joku kirahvi-uimarengas? *lmao*



Uimahousujen sisäpuolella? :D ja kaikenlisäks ne uikkarit muuten hulmus siellä vedessä mut se "sarvi" pysy paikoillaan *lmao* ihanaa *sydän* :D

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

punos

Posts: 105

#5648 • • punos luojanne
Tämän vuoden sisällä Helsingin yöelämässä mulle tultiin jo TOISTAMISEEN myymään (yrityksiä jotka eivät siis onnistuneet) seksipalveluja. Pohdiskelen tässä sitten sitä että onko tämäntyylinen touhu jotenkin yleistynyt vai onko mun olemuksessa tai ulkonäössä sitten jotain muuttunut radikaalisti.

--
punos

--
punos // luojanne

Kolera

Posts: 4,256

#5649 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Näin märän unen ja herätessä muistin sen. Tällainen ihme on tainnu viimeeksi tapahtua joku 5v sitte =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#5650 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

punos, 3.3.2007 09:40:
Tämän vuoden sisällä Helsingin yöelämässä mulle tultiin jo TOISTAMISEEN myymään (yrityksiä jotka eivät siis onnistuneet) seksipalveluja. Pohdiskelen tässä sitten sitä että onko tämäntyylinen touhu jotenkin yleistynyt vai onko mun olemuksessa tai ulkonäössä sitten jotain muuttunut radikaalisti.

--
punos


Susta on tullu rikkaan hiljaisen ja ujon irstailijan näkönen! Nii ja et näytä siltä et vetäisit yhtäkkiä eukkoa poijuu(liian rimpula) ja juoksisit kämpästä ulos.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Pätkis

Posts: 1,038

#5651 • • Pätkis Pikkis

Hansu, 2.3.2007 13:58:
Taidan olla todella sekaisin, mutta Antti Tuiskun Tunturibiisi on hyvä. Eikä edes hävetä sanoa tätä. o_O!


Nii-i, se on hyvä. Yritin tätä jollekin jo aikaisemminkin takoa ja ei menny perille*nauru*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

ezzy

Posts: 8,060

#5652 • • ezzy Droid-pappa

Siren, 2.3.2007 19:29:
---
ezzy,

joku kirahvi-uimarengas? *lmao*

---


Uimahousujen sisäpuolella? :D ja kaikenlisäks ne uikkarit muuten hulmus siellä vedessä mut se "sarvi" pysy paikoillaan *lmao* ihanaa *sydän* :D



Mä kyllä veikkaan, että setä on uinut selkää :D
punos

Posts: 105

#5653 • • punos luojanne

Kolera, 3.3.2007 10:23:
---

Susta on tullu rikkaan hiljaisen ja ujon irstailijan näkönen! Nii ja et näytä siltä et vetäisit yhtäkkiä eukkoa poijuu(liian rimpula) ja juoksisit kämpästä ulos.



Kiitos tästä. Olet aito krapula-aamujen itsetunnonkohottaja :D

--
punos // luojanne

Siren

Posts: 826

#5654 • • Siren Seinäruusu

ezzy,

Mä kyllä veikkaan, että setä on uinut selkää :D



Ei kyl se ui ihan rintaa tai jotai sitä muistuttavaa :D Jäin jälkeenpäin miettimään et ois pitäny lillua siellä vedessä niin kauan et oisin nähny sen nousevan pois. Et oisko se sarvi edellee sojottanu pystyssä vai kuin :D

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

ezzy

Posts: 8,060

#5655 • • ezzy Droid-pappa

Siren, 3.3.2007 16:31:
---
ezzy,

Mä kyllä veikkaan, että setä on uinut selkää :D

---


Ei kyl se ui ihan rintaa tai jotai sitä muistuttavaa :D Jäin jälkeenpäin miettimään et ois pitäny lillua siellä vedessä niin kauan et oisin nähny sen nousevan pois. Et oisko se sarvi edellee sojottanu pystyssä vai kuin :D



eiiih, ei näin :D
Janisa

Posts: 2,226

#5656 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Taa on kylla jo eilisillan, mutta on niin o_0 etta kelpaa taa tanaankin...

Taalla satoi eilen _paljon_ -niin paljon etta kun puhuin suomalaisten kavereitten kanssa puhelimessa, niin ne vaan naureskeli etta joo joo, niin varmaan...
Kavipa sitten niin etta eilispaivan aikana juna-aseman viereinen jokikin rupesi tulvimaan yli ja tietenkin mm. minun autopaikkani sijaitsee siina lahella... Ja illalla sitten kun autoa piti noutaa, niin uskokaa tai alkaa auto oli sisalta tays vetta ja mutaa yli ohjauspyoran. Ja kylla, tama on aivan totta. Kaikki mita autossa oli sisalla menetettiin...

Jostain syysta mulla on takana niin hyva viikko ettei taa mennyt paivan :( vaikkakin korjausmies myos sanoi ettei sita missaan nimessa kannata edes lahtea "korjaamaan" silla kaiken joutuu vaihtamaan. Siis aivan kaiken...
Mua varmaan lohduttaa myos se etta mun auto oli luultavasti parkkialueen vanhin ja reppanin... Ei ne okyautojen omistajien ilmeet mitenkaan silmaa hivelevia ollut.........

Mutta hei! Positiivisella asenteella paasee paljon pidemmalle! Taalla paistaa aurinkokin! *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

ezzy

Posts: 8,060

#5657 • • ezzy Droid-pappa

Janisa, 3.3.2007 18:15:
Taa on kylla jo eilisillan, mutta on niin o_0 etta kelpaa taa tanaankin...

Taalla satoi eilen _paljon_ -niin paljon etta kun puhuin suomalaisten kavereitten kanssa puhelimessa, niin ne vaan naureskeli etta joo joo, niin varmaan...
Kavipa sitten niin etta eilispaivan aikana juna-aseman viereinen jokikin rupesi tulvimaan yli ja tietenkin mm. minun autopaikkani sijaitsee siina lahella... Ja illalla sitten kun autoa piti noutaa, niin uskokaa tai alkaa auto oli sisalta tays vetta ja mutaa yli ohjauspyoran. Ja kylla, tama on aivan totta. Kaikki mita autossa oli sisalla menetettiin...

Jostain syysta mulla on takana niin hyva viikko ettei taa mennyt paivan :( vaikkakin korjausmies myos sanoi ettei sita missaan nimessa kannata edes lahtea "korjaamaan" silla kaiken joutuu vaihtamaan. Siis aivan kaiken...
Mua varmaan lohduttaa myos se etta mun auto oli luultavasti parkkialueen vanhin ja reppanin... Ei ne okyautojen omistajien ilmeet mitenkaan silmaa hivelevia ollut.........

Mutta hei! Positiivisella asenteella paasee paljon pidemmalle! Taalla paistaa aurinkokin! *iloinen*



Jessus, aika sairasta :D Toivottavasti löytyy joku kiva uus kulkupeli :)
Janisa

Posts: 2,226

#5658 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

ezzy, 3.3.2007 18:18:
---
Janisa, 3.3.2007 18:15:
Taa on kylla jo eilisillan, mutta on niin o_0 etta kelpaa taa tanaankin...

Taalla satoi eilen _paljon_ -niin paljon etta kun puhuin suomalaisten kavereitten kanssa puhelimessa, niin ne vaan naureskeli etta joo joo, niin varmaan...
Kavipa sitten niin etta eilispaivan aikana juna-aseman viereinen jokikin rupesi tulvimaan yli ja tietenkin mm. minun autopaikkani sijaitsee siina lahella... Ja illalla sitten kun autoa piti noutaa, niin uskokaa tai alkaa auto oli sisalta tays vetta ja mutaa yli ohjauspyoran. Ja kylla, tama on aivan totta. Kaikki mita autossa oli sisalla menetettiin...

Jostain syysta mulla on takana niin hyva viikko ettei taa mennyt paivan :( vaikkakin korjausmies myos sanoi ettei sita missaan nimessa kannata edes lahtea "korjaamaan" silla kaiken joutuu vaihtamaan. Siis aivan kaiken...
Mua varmaan lohduttaa myos se etta mun auto oli luultavasti parkkialueen vanhin ja reppanin... Ei ne okyautojen omistajien ilmeet mitenkaan silmaa hivelevia ollut.........

Mutta hei! Positiivisella asenteella paasee paljon pidemmalle! Taalla paistaa aurinkokin! *iloinen*

---


Jessus, aika sairasta :D Toivottavasti löytyy joku kiva uus kulkupeli :)



Eiko olekin... Kavin asken kattoo sita autoa ja se nayttaa jopa pahemmalta kuin eilen... "Korjausmies" ajoi sen pois juna-asemalta "lahdattavaksi" ja jopa mun jaaskrapat oli niin kuvottavan nakosia ettei tee edes mieli niita pesta ja pelastaa...

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

onni3mk

Posts: 3,973

#5659 • • onni3mk Onni on.
Mä näin äsken esimakua siitä, miten käärmeet parittelee...

--
Onni on.

Epailija

Posts: 5,636

#5660 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.
...ja päivän :D

www.myspace.com/110409837

Edit: Linkki siistitty

Edit2:

"WHILE I APPRECIATE THE SUGGESTION OF WHAT COULD BE A COMPLIMENT, I THINK GUYS WHO SEND MESSAGES/ONELINERS ON MYSPACE ARE JUST PLAIN RETARDED.......ITS NOT LIKE I AM THE ONLY ONE YOU SEND "WOW" TO, AND REALLY ANYTHING ON HERE THAT IS SCANTALLY CLAD YOU ARE THE TYPE TO SEND "WOW" TOO. NICE FUCKING TRY THOUGH. WHAT MAKES YOU THINK THAT YOU WOULD GET A FUCK OUT OF A DECENT GIRL WHEN THEY GO TO YOUR PAGE AND ALL THERE IS IS ATTENTION CRAVING SLUTS THAT WILL ADD ANYONE, AND YOU ARE JUST FLATTERED TO ADD ANY OF THEM ON YOUR PAGE, CUZ YOU KNOW THAT YOU COULD NOT "COLLECT" ALL OF THEM IN REAL LIFE" :_D Priceless.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous