ezzy, 13.11.2009 10:34:
--- Umbala, 12.11.2009 10:24:
Eilisen juttuja, mut.
Olin eilen menossa ostamaan ensimmäistä tietokonekäyttöjärjestelmääni, joka jo itsessään tuntui aika hämärältä, mutta päästyäni verkkikseen kaupan myyjä sai mut käännytettyä ostamasta sitä
---
Taisit kävellä kassan sijasta Apple-osastolle ostamaan Windowsia
Mark, 13.11.2009 08:16:
--- Umbala, 12.11.2009 10:24:
Eilisen juttuja, mut.
Olin eilen menossa ostamaan ensimmäistä tietokonekäyttöjärjestelmääni, joka jo itsessään tuntui aika hämärältä, mutta päästyäni verkkikseen kaupan myyjä sai mut käännytettyä ostamasta sitä
---
No seven?
edit: Ja nii, mitkä ne perusteet oli et miks sun ei kannattais ottaa sitä?
-M
Joo ei vielä, en nyt muista ihan tarkkaan miten tuo keskustelu meni, mutta teemana oli, "jos sen on saanut ennenkin waretettua, ei tuo 7 ole yhtään sen kummallisempi. Ja siis mä olin 100% ostovalmis kun menin siitä kysymään, nyt en osaa päättää mitä pitäisi tehdä. Ei vaan jaksa enään Vistaa.
"Korkeasaaresta tuotu karhu raateli miehen Sveitsissä"
Sveitsiläisen 20 Minuten -uutissivuston mukaan välikohtaus sattui lauantaina sen jälkeen, kun mies hyppäsi laidan yli karhujen elinalueelle. 4-vuotias Finn-karhu hyökkäsi nopeasti miehen kimppuun ja puri miestä useaan kertaan muun muassa käsiin, jalkoihin ja pään alueelle.
öh? Miksi? Tai siis joo, selkeesti tyyppi halus tehä itsemurhan mut.. Surullista et toisen pitää tehdä se noin.
Ei jumalauta oikeesti. Tässä on kyllä jo palautteen paikka. Sinänsä saavutus että noinkin ala-arvoinen lehti onnistuu ylittämään (alittamaan?) itsensä.
Jepa, laitoin itsekin jo aikaisemmin. Mikäli asiaan ei reagoida millään tavalla, niin saavat uutta uutisoitavaa "Fuck Iltalehti"-facebook groupista.
(edit: Niin, protestoida voisi toki tehokkaammin / fiksummin / huomioarvoisemmin kuin Feissariin ryhmän biljoonien muiden lisäksi tekemällä, mutta en oo kuitenkaan valmis ottamaan tästä itselleni ihan suuren suurta ristiretkeä. Näitä vastaavia riemuidioottijuttuja tulee ulos sitä tahtia, että sitä ei ehtisi muuta tekemäänkään.)
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Oli kyllä ihan hauska ja kyllä mä joitain biisejä jopa tunnistin mut en kyl tiiä kuin paljon uutta/vanhaa soittivat :D Soitti ne piiskaa ja hei hei mitä kuuluu.
wiwi, 24.11.2009 23:00:
Jep, palautetta lähti täältäkin. Laitoin myös sähköpostiosoitteeni ja pyynnön vastata esittämiini kysymyksiin. Mielenkiinnolla jään odottamaan.
Saitko vastauksen? Mun suuntaani sanottiin näin:
Tervehdys.
Kiitos palautteestasi.
Hullu maailma -palstan tarkoitus on kertoa maailman kummallisuuksista lyhyesti ja elävästi. Aiheet vaihtelevat luonnonmullistuksista outoihin sattumiin ja rötöksiin. Jutut kirjoitetaan ja otsikoidaan normaalista uutistekstistä poikkeavasti hieman kevyempään tyyliin. Oman tyylilajinsa edustajina tekstit on myös erotettu omaksi palstakseen.
Kevyen tekstin kirjoittaminen joskus hankalistakin aiheista on haastava laji. Jollekin hauska asia saattaa olla toiselle hyvinkin arka aihe. Joskus sattuu myös arviointivirheitä.
Itse jutun teksti on mielestäni kirjoitettu aihetta kunnioittaen varsin neutraaliin sävyyn. Artikkelin otsikko sen sijaan on huonosti muotoiltu. Aihekin on sellainen, että se ei parhaalla mahdollisella tavalla sovellu Hullu maailma -palstan tavoittelemaan tyylilajiin.
Pahoittelen aiheuttamaamme mielipahaa. Poistamme artikkelin verkosta ja lupaan, että jatkossa olemme entistäkin tarkempia valitessamme Hullu maailma -palstalle soveltuvia aiheita.
Eiköhän toi ollut nyt "tarpeeksi hyvä." Asenteet tällaisten asioiden suhteen eivät vaan taida muuttua yön yli nukkuessa sen paremmin Iltalehdessä kuin muuallakaan. Raiskaus on hauska juttu kun se tapahtuu miehelle, koska "miehiä ei voi raiskata", "kaikki miehet haluaa kuitenkin pimpsaa kaiken aikaa, joten ei pidä valittaa sitten kun sitä saa" ja "miehet on vahvempia kuin naiset - kyllä se olis tolta säästynyt jos olis oikeasti halunnut."