päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,725 views

Sallakat

Posts: 2,220

#4041 • • Sallakat jungle, baby !


Halutko listan? *nauru*



bridezilla? *ding*
Freja

Posts: 8,775

#4042 • • Freja Sihteeri

Sallakat, 3.8.2006 15:33:
bridezilla? *ding*



*tirsk*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

enrg

Posts: 2,040

#4043 • • enrg
Mun tiskialtaan alla elää sokeritoukkajengi joka tulee pimeellä etsimään leivänmuruja. Yllätän ne aina kun meen kettiöön yöllä ja laitan valot päälle.
Jna

Posts: 613

#4044 • • Jna

enrg, 5.8.2006 00:52:
Mun tiskialtaan alla elää sokeritoukkajengi joka tulee pimeellä etsimään leivänmuruja. Yllätän ne aina kun meen kettiöön yöllä ja laitan valot päälle.



Mä teen tota samaa! Aina kun tulee yöllä baarista niin valot päälle ja nyrkki laulamaan! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHH! *pepsodent*
enrg

Posts: 2,040

#4045 • • Edited enrg

Jna, 5.8.2006 01:10:
---
enrg, 5.8.2006 00:52:
Mun tiskialtaan alla elää sokeritoukkajengi joka tulee pimeellä etsimään leivänmuruja. Yllätän ne aina kun meen kettiöön yöllä ja laitan valot päälle.

---


Mä teen tota samaa! Aina kun tulee yöllä baarista niin valot päälle ja nyrkki laulamaan! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHH! *pepsodent*



tosi ovelia ovat. osa yrittää aina karkuun ja osa jähmettyy ja yrittää esittää jotain roskaa tmv.

suihkupullosta vimiä niin loppuu ristiretket niiden osalta*nauru*
Kolera

Posts: 4,256

#4046 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Ollaan laitettu kesän alussa keittiön ikkunaan ulkopuolelle lämpömittari ja nyt sitten mulkaisin vaan siinä ohimennen sitä ja ihmettelin et mitä vittua miks toi näyttää noin oudolta...siinä pari sekkaa pällisteltyäni tajusin että mittarin plussapuolen(punainen) asteikko on lähes kokonaan kadonnut lukuunottamatta haalistunutta C kirjainta ylälaidassa =P
Miinusasteikko näkyy aivan moitteetta. Onkohan valmistajat vähän yliarvioinu suomen pakkaslukemat ympäri vuoden *nauru*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Gleba

Posts: 549

#4047 • • Gleba

Kolera,
mittarin plussapuolen(punainen) asteikko on lähes kokonaan kadonnut lukuunottamatta haalistunutta C kirjainta ylälaidassa =P
Miinusasteikko näkyy aivan moitteetta. Onkohan valmistajat vähän yliarvioinu suomen pakkaslukemat ympäri vuoden *nauru*



mun mittarissa sama. suorastaan kätevä...

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Foxmagon

Posts: 1,329

#4053 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Löysin "aamulla" ( 1630 ) meikkipussistani leppäkertun joka näytti siltä että oli möyrinyt siellä hetken jos toisenkin O_o

Näytti kuitenkin olevan vielä sen verran hyvässä hapessa että päästin sen sitten ulos pyrähtämään vapauteensa *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#4054 • • Galadhan Guest
Sain äsken onnittelutekstiviestin, jossa onniteltiin perheenlisäyksen johdosta. Minulla on siis ilmeisesti poika, kukahan on äiti? *nauru* Pitänee selvittää kenen numero tuo on niin osaavat laittaa oikealle ihmiselle ton.
Fyrisch

Posts: 4,525

#4055 • • Fyrisch

Galadhan, 6.8.2006 13:28:
Sain äsken onnittelutekstiviestin, jossa onniteltiin perheenlisäyksen johdosta. Minulla on siis ilmeisesti poika, kukahan on äiti?



:DDD

Kaupas tuli kerran joku mutsin tuttava vastaan ja onnitteli kans sitä hirveesti, sit mutsi kysy et mistä on kyse?

Ja vastauksena tuli että "niin, teidän pojasta tuli isä, etkö ole kuullut asiasta mitään?"

Ja muo se tarkotti sillä.. heh, aika huti meni. :D
Samu81

Posts: 1,224

#4056 • • Edited Samu81 kokolihaa
En tiedä outoa, mutta hassu sattuma.

Tuossa lauantai-sunnuntai -baarisetin jälkeen venailtiin kamun kanssa yöbussia Elielillä. No, kamu bongas siitä entisen Henkka&Maukka ajan työkaverin joka venaili siinä yöbussia yhdessä jonkun ystävänsä kanssa. Naureskeltiin jotain, että ompa pieni maailma, tai ainakin Helsinki.

Siinä jutellessamme mietin itsekseni mistä tän tytön seuralla ollut toinen tyttö on tuttu.. No mentiin samaan yöbussiin ja siellä mulle tai sille tytylle välähti; Ko tyty kulkee toisinaan mun kanssa samalla bussilla töihin / töistä kotiin :D

Tuli toistamiseen naurut miten Helsinki voi olla näin mielettömän pieni paikka, että kahdesti samalla hetkellä. Neljästä randomihmisestä yksi tuntee / muistaa toisen jotain kautta ja kolmas sen neljännen jotain ihan muuta kautta *nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

ezzy

Posts: 8,060

#4057 • • ezzy Droid-pappa

enrg, 5.8.2006 00:52:
Mun tiskialtaan alla elää sokeritoukkajengi joka tulee pimeellä etsimään leivänmuruja. Yllätän ne aina kun meen kettiöön yöllä ja laitan valot päälle.



keitettyä vettä muutamat litrat perään niin katoilee joksikin aikaa :)
Avatar
#4058 • • Norb Guest

ezzy, 7.8.2006 09:57:
---
enrg, 5.8.2006 00:52:
Mun tiskialtaan alla elää sokeritoukkajengi joka tulee pimeellä etsimään leivänmuruja. Yllätän ne aina kun meen kettiöön yöllä ja laitan valot päälle.

---


keitettyä vettä muutamat litrat perään niin katoilee joksikin aikaa :)




Tai hanki kissa, ne pitää sokeritoukat kurissa xD
ezzy

Posts: 8,060

#4059 • • ezzy Droid-pappa

Norb, 7.8.2006 10:13:
---
ezzy, 7.8.2006 09:57:
---
enrg, 5.8.2006 00:52:
Mun tiskialtaan alla elää sokeritoukkajengi joka tulee pimeellä etsimään leivänmuruja. Yllätän ne aina kun meen kettiöön yöllä ja laitan valot päälle.

---


keitettyä vettä muutamat litrat perään niin katoilee joksikin aikaa :)

---



Tai hanki kissa, ne pitää sokeritoukat kurissa xD



iyyyyy, sit se nuolee sun naamaa tms x)
Avatar
#4060 • • Norb Guest
Mä oon vieläkin ihan extaasissa vkl lukemani kirjan takia o_O UUh, siinä oli kyllä taikaa! Ei oo koskaan tullut tälläistä tunnetta kirjasta..

Stephenie Meyer- Houkutus