päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,852,952 views

Amma

Posts: 2,383

#4081 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Poliisisetä herätti. Ei puistonpenkiltä vaan puhelimitse. Ilmoitti, että mun kaks vuotta sitten pöllitty puhelimeni on löytyny. "Tää on ihan toimiva puhelin, mutta takakansi puuttuu." No, ei siinä mitään. Mä lähen nyt hakemaan sen takas kotiin.

--
*etsiskel*

Funkyhazzaz

Posts: 35

#4082 • • Funkyhazzaz
apua. mun olkapää leikattiin eilen ja ziizuz se on kipee. panacodii ja dramalii nassuun mut ei se mitään auta. en saa nukuttua. yö menny valvoessa. puol tuntii parhaimmillaan unta sit on taas heränny. damit. ja reilu kk päästä on polven vuoro.. no onneks tossa kuun vaihteessa pääsee käymään jossain etelän lämmössä. mut onneks mä oon rakastunu. se tunne voittaa kaiken *sydän*
wiwi

Posts: 1,575

#4084 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Joku mies halusi äsken välttämättä ostaa kolme nakkia sinapilla. Kesken golf-kierroksen, hellepäivänä. Ensin se kysyi konjakkia, mutta kun kerroin sitä (täältä kioskista) löytyvän, rupesivatkin nakit kuulostamaan houkuttelevammilta.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#4085 • • gnomex Guest
Viime yön uni *lmao* Olin yhen työkaverin kanssa jossain bilessä ja parvelta kateltiin kun porukka tamppas. Siihen sitten tokaisin: "V*ttu että noi klubbarilaiset on sisäsiittosta porukkaa!" Heräsin siihen kun nauroin *nauru*
Pinx

Posts: 103

#4086 • • Pinx psykofyysinen kokonaisuus
Kohta matkalla kotiin sveitsistä.. ja huomenna olis soittanut 4 strings ja D-nox and Beckers, (+tuhat ja yksi muuta festaria)kunpa ois ollut edes yksi päivä enemmän lomaa. *toktok**igor*

--
Saa räjähtää.
Saa halata.

Avatar
#4087 • • Enkeli Guest
Mä katoin autoiluohjelmaa 5 minuuttia....*whaat**igor**ding*
larzizi

Posts: 1,661

#4088 • • Edited larzizi
Miten ne juomat vaan voi aina kadota jonnekin? Jos avaa pullon tai ottaa lasin, kävelee se kädessä, laskee sen jonnekin hetkeksi, niin miksei sitä seuraavalla kerralla löydä millään?

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Elmiira

Posts: 1,446

#4089 • • Elmiira
Joku nukku meidän bussipysäkillä *ding*

Kai se on keskustissa "normaalia", mut
miten joku on eksyny dösärille nukkuu
sunnuntaina klo 17.00 tänne Espooseen,
keskelle ei mitään? *whaat*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

anniini

Posts: 917

#4090 • • anniini a-double n-double i-n-a
eiköhän silloin voi jo todeta olevansa suhteellisen väsynyt kun yrittää grillillä maksaa (jo kertaalleen maksettua) hampurilaista polkupyöränavaimellaan? no mä tein niin. *haukottel**justjoo*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

noena

Posts: 3,138

#4091 • • noena first breath after coma

Enkeli, 12.8.2006 12:37:
Mä katoin autoiluohjelmaa 5 minuuttia....*whaat**igor**ding*


muru ollu vähän jäässä *tirsk*

--
TwistedLife™ Amusement Park

alphamagic

Posts: 3,628

#4092 • • alphamagic

Enkeli, 12.8.2006 12:37:
Mä katoin autoiluohjelmaa 5 minuuttia....*whaat**igor**ding*


that´s my boy *iloinen*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Lyylikki

Posts: 2,975

#4093 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

aislinn,
siis niinku V*ttu!! *grr*



Ei saisi nauraa...mutta...HAHAHAHAHAA. Naurattaa niin vietävästi *pepsodent*
AaKo

Posts: 637

#4094 • • AaKo Tosi veivaaja
yesh! sain tänään hankittua itelleni kannettavan mp3soittimen!! ja mikä parasta!! sillä voi jopa soittaa ja lähettää tekstiviestejä..mutta voin ottaa sen vasta käyttöön parinviikonpäästä!!! *igor* nii just!

--
En se mää ollut!!!

Jone

Posts: 8,258

#4095 • • Jone Archibald Haddock
Unessa kahdesta mun hampaasta lähti kiilteet irti kokonaan ja kokonaisina - ne oli sellaiset puoli milliä paksut hampaanmuotoiset läpinäkyvät kotelot. Muistan unessa katsoneeni peilistä ja löytäneeni suustani vain yhden hampaan, josta kiille puuttui ja ihmetelleeni sitä kovin. Yhtälailla ihmettelin et nyt pitäis varmaan sattua aivan käsittämättömästi, mutta ei tuntunut miltään.

Mitähän tällä koitetaan mulle sanoa? "Mene hammaslääkäriin?"
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4096 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Jone, 16.8.2006 07:12:
Unessa kahdesta mun hampaasta lähti kiilteet irti kokonaan ja kokonaisina - ne oli sellaiset puoli milliä paksut hampaanmuotoiset läpinäkyvät kotelot. Muistan unessa katsoneeni peilistä ja löytäneeni suustani vain yhden hampaan, josta kiille puuttui ja ihmetelleeni sitä kovin. Yhtälailla ihmettelin et nyt pitäis varmaan sattua aivan käsittämättömästi, mutta ei tuntunut miltään.

Mitähän tällä koitetaan mulle sanoa? "Mene hammaslääkäriin?"



Mikäli mun äitiin on uskominen, niin hampaat ja niihin liittyvät ongelmat unissa ei koskaan tiedä mitään hyvää..*eiei* Ja mitä edempää hampaita vahingoittuu, sitä lähemmin tää koskettaa sua..*igor*

Eiks ollu kiva päivän piristys..*pepsodent* Toisaalta se oli vain uni!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Bio

Posts: 4,429

#4097 • • Bio The Bullies / Pinky

Super-Kerttu, 16.8.2006 07:57:
Mikäli mun äitiin on uskominen, niin hampaat ja niihin liittyvät ongelmat unissa ei koskaan tiedä mitään hyvää..*eiei* Ja mitä edempää hampaita vahingoittuu, sitä lähemmin tää koskettaa sua..*igor*



Kerran lähti unessa kaikki hampaat irti, kun mulla oli joku ihme tauti.. ne vaan tippuili suusta.
Mitäköhän se sit meinas *ding*
-Santtu-

Posts: 1,965

#4098 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Bio, 16.8.2006 08:29:
---
Super-Kerttu, 16.8.2006 07:57:
Mikäli mun äitiin on uskominen, niin hampaat ja niihin liittyvät ongelmat unissa ei koskaan tiedä mitään hyvää..*eiei* Ja mitä edempää hampaita vahingoittuu, sitä lähemmin tää koskettaa sua..*igor*

---


Kerran lähti unessa kaikki hampaat irti, kun mulla oli joku ihme tauti.. ne vaan tippuili suusta.
Mitäköhän se sit meinas *ding*



Mä nään tuon unen lähes jokaviikko. Eka hampaat alkaa pikkusen heiluu ja sit ne vaan tippuilee ja suu on täynnä verta ja irtonaisia hampaita, sitten vaan ei auta kun syljeskellä niitä pois*sars* Se on kyl yks karmeimmista unista. Herätessä pakko melkein kokeilla et leegot on tallella..
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4099 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

-Santtu-, 16.8.2006 08:57:
---
Bio, 16.8.2006 08:29:
---
Super-Kerttu, 16.8.2006 07:57:
Mikäli mun äitiin on uskominen, niin hampaat ja niihin liittyvät ongelmat unissa ei koskaan tiedä mitään hyvää..*eiei* Ja mitä edempää hampaita vahingoittuu, sitä lähemmin tää koskettaa sua..*igor*

---


Kerran lähti unessa kaikki hampaat irti, kun mulla oli joku ihme tauti.. ne vaan tippuili suusta.
Mitäköhän se sit meinas *ding*

---


Mä nään tuon unen lähes jokaviikko. Eka hampaat alkaa pikkusen heiluu ja sit ne vaan tippuilee ja suu on täynnä verta ja irtonaisia hampaita, sitten vaan ei auta kun syljeskellä niitä pois*sars* Se on kyl yks karmeimmista unista. Herätessä pakko melkein kokeilla et leegot on tallella..




No mut hampaiden lähteminen ja mätäneminen yms. katsotaan aina tietävän jotain huonoa.. Mut tosiaan.. Uskokoon ken tahtoo! *joo* Äidilläni vaan tää on aina pitänyt paikkansa, mut se nyt onkin pikkusen noita! *pepsodent*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Kriss G

Posts: 1,492

#4100 • • Kriss G Wir brauchen bass
Otin tänään herätessä eilen ostamiani guarana tabletteja paketin ohjeen mukaisesti 2 kpl ja pääsi yllättämään kuinka paljon stydimpää kamaa ne on verrattuna perus kofeiiniin.

--
DESTROY ALL HIPPIES