päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,053 views

-Santtu-

Posts: 1,965

#4101 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

Super-Kerttu, 16.8.2006 09:23:
No mut hampaiden lähteminen ja mätäneminen yms. katsotaan aina tietävän jotain huonoa.. Mut tosiaan.. Uskokoon ken tahtoo! *joo* Äidilläni vaan tää on aina pitänyt paikkansa, mut se nyt onkin pikkusen noita! *pepsodent*



Kyl mä kans uskon noihin uniin, tai siis että joillain ihmisillä on kykyjä siihen että tietyt unet voi tarkoittaa jotain. Freaky!

Yleensä vaan hampaanlähtemis-unissa kuulee että yksi tai pari hammasta irtoaa, vaan tippuu..ja mitä edempää niin sen pahempi merkitys sillä on. Luulen, että tässä mun unessa on joku eri sanoma, kun se on just semmonen että ihan kaikki hampaat lähtee ja siihen liittyy pelon ja kivun tunne siitä ja veri lentää. Yöks.

Mulla nyt on muutenkin kauheita unia ja unihalvauksia ja valveunia yms. kivaa, onneks viimeaikoina vähemmän. *koputtaa puuta**igor*
Android

Posts: 3,908

#4102 • • Android

Bio, 16.8.2006 08:29:
---
Super-Kerttu, 16.8.2006 07:57:
Mikäli mun äitiin on uskominen, niin hampaat ja niihin liittyvät ongelmat unissa ei koskaan tiedä mitään hyvää..*eiei* Ja mitä edempää hampaita vahingoittuu, sitä lähemmin tää koskettaa sua..*igor*

---


Kerran lähti unessa kaikki hampaat irti, kun mulla oli joku ihme tauti.. ne vaan tippuili suusta.
Mitäköhän se sit meinas *ding*



Olkaa sentään onnellisia siitä että tuo ei oikeasti tapahdu teille :D Itse olen lukuisia kertoja herätessäni oikeasti huomannut hampaita tai hampaanpalasia puuttuvan (puren siis hampaita yhteen nukkuessani todella lujaa). Pitäisi kai mennä hammaslääkäriin asian tiimoilta. Nyt rupeaa jo olemaan pieni kokoelma noita irronneita hampaanpalasia...*poks*

Itse ole myös muutaman kerran nähnyt unta että kaikkia hampaat ovat irronneet (näyttää siis olevan yleinenkin uniteema), nihkeää vaan kun ne sitten oikeasti rupeavat irtoamaankin.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4103 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

-Santtu-, 16.8.2006 09:39:
---


Mulla nyt on muutenkin kauheita unia ja unihalvauksia ja valveunia yms. kivaa, onneks viimeaikoina vähemmän. *koputtaa puuta**igor*



Joo..Mäkin kärsin unihalvauksista aika ajoin! Todella karmivaa! Onneksi mullakaan ei oo hetkeen niitä ollut! *puutakoputtel* Ja nykyisin nukun tosi huonosti, en saa unta, heräilen ym..ei oo helppoo ei! *uuh*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

wiwi

Posts: 1,575

#4104 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Hmmm.. mitäköhän kun näin toissayönä unta, jossa hyvä ystäväni poisti multa nahan kaikkialta paitsi kasvoista ja ilmoitti sitten lähtevänsä baariin ja palaavansa kahden päivän päästä. Vastalauseitani kuuntelematta hän katosi ja jätti minut nahattomana kadulle itkemään. Yritin soittaa äidille, joka ei suostunut vastaamaan kuten ei kukaan muukaan. Kun taas lähdin pyörällä etsimään apua, olikin niin pimeä etten löytänyt mihinkään. Olo oli herätessä lievästi ahdistunut, joskin olin onnellinen etten ollutkaan vereslihalla.

Multa ei onneksi tippuile hampaita, mutta herään usein kipuun kun puren hampaita unissani yhteen. Yleensä liittyy stressiin tai yleiseen ahdistukseen. Mikä muuten on unihalvaus?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amuck

Posts: 2,396

#4107 • • Amuck dub-i-dub

Kriss G, 16.8.2006 09:29:
Otin tänään herätessä eilen ostamiani guarana tabletteja paketin ohjeen mukaisesti 2 kpl ja pääsi yllättämään kuinka paljon stydimpää kamaa ne on verrattuna perus kofeiiniin.


Hm, mitä guaranatabletteja? Mistä? Alkoi itseäkin kiinnostaa :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Kriss G

Posts: 1,492

#4108 • • Kriss G Wir brauchen bass

Amokk, 16.8.2006 14:57:
---
Kriss G, 16.8.2006 09:29:
Otin tänään herätessä eilen ostamiani guarana tabletteja paketin ohjeen mukaisesti 2 kpl ja pääsi yllättämään kuinka paljon stydimpää kamaa ne on verrattuna perus kofeiiniin.

---

Hm, mitä guaranatabletteja? Mistä? Alkoi itseäkin kiinnostaa :D



Guarana forte nimisiä guaranan siemenuute pillereitä. Apteekista piti tilata ja 40 kpl makso vajaan kympin.

--
DESTROY ALL HIPPIES

littlebig

Posts: 753

#4109 • • littlebig aaat-chi kung

-Santtu-, 16.8.2006 11:26:
---
wiwi, 16.8.2006 11:20:
Mikä muuten on unihalvaus?

---

http://fi.wikipedia.org/wiki/Unihalvaus



eläinkokeiden saralta on tehty esim kissoille "päinvastainen" toimenpide eli tuhottu aivorungosta se hermosolukimppu joka vastaa kehon halvaantumisesta unen aikana. kisulit menivät ympäriinsä laboratoriota metsästäen milloin mitäkin, tallustellen horjuvasti silmät puoliummessa, ja kaikki tämä tapahtui kissojen ollessa sikeässä unessa.

--
straight ______

gay ^______^

Avatar
#4110 • • Edited Peppi Guest

Jone, 16.8.2006 07:12:
Unessa kahdesta mun hampaasta lähti kiilteet irti kokonaan ja kokonaisina - ne oli sellaiset puoli milliä paksut hampaanmuotoiset läpinäkyvät kotelot. Muistan unessa katsoneeni peilistä ja löytäneeni suustani vain yhden hampaan, josta kiille puuttui ja ihmetelleeni sitä kovin. Yhtälailla ihmettelin et nyt pitäis varmaan sattua aivan käsittämättömästi, mutta ei tuntunut miltään.

Mitähän tällä koitetaan mulle sanoa? "Mene hammaslääkäriin?"



Jostain unikirjasta muistan lukeneeni, että hampaiden menetys viittaisi uusiutumiseen. Uudet kuviot odottavat siis jossain muodossa! Itse olen nähnyt sellaisen unen, jossa molemmat etuhampaat hajoavat pirstaleiksi ja alta kuorituu uudet, ehommat hampaat. Silloin oli tarkemmin mietittynä kyl jonkinlainen "muuutosvaihe" käynnissä mun elämässä, vaikka en liiemmin olekaan taikauskoinen.

editti: typoi
vinsku

Posts: 749

#4111 • • Edited vinsku huba huba
Luulin tähän päivään asti että Lionel Tiger soittaa psykeä *eiei*


edit: kirjotusvihre

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#4112 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

vinsku, 16.8.2006 16:59:
Luulin tähän päivään asti että Lionel Tiger soittaa psykeä *eiei*


edit: kirjotusvihre



*lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

vinsku

Posts: 749

#4114 • • vinsku huba huba

Steven Hoaks, 16.8.2006 17:16:
---
vinsku, 16.8.2006 16:59:
Luulin tähän päivään asti että Lionel Tiger soittaa psykeä *eiei*


edit: kirjotusvihre

---


*lmao*



Järkytyin kun odotin kuulevani jotain ihan muuta kun rupesin kuuntelemaan miehen (?!?!?!) settiä (vieläkö se olis nainen ku oon mieheks luullu). vähän ku olis juonu kokista mut lasissa oliski ollu kahvia :D

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Avatar
#4115 • • astaroth Guest

vinsku, 16.8.2006 16:59:
Luulin tähän päivään asti että Lionel Tiger soittaa psykeä *eiei*


o_O

löytyyhän häneltä psykesettejäkin, vaikka painottaakin tarjontaansa enemmänkin proge/tribal-meininkiin
Lyylikki

Posts: 2,975

#4116 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kuuntelin eilen mun MP3-soittimella muzaakkia ja sitten se vaan sammu. Panin soittimen uudestaan päälle ja totesin patterin olevan ihan finaalissa. Tänään pistin soittimen kiinni koneeseen ja latasin uutta sisältöä, samalla ajattelin vaihtaa patterit. Soitin menikin vahingossa päälle ja näyttää, että olisi 2 palkkia kolmesta patteria jäljellä. Ja hyvin pauhaa o_O
rainy

Posts: 208

#4117 • • rainy
No tää ois varmaan enemmänki päivän jaiks ku O_o mut tänä aamulla käytiin kaverin kanssa etsiskelemässä tästä taloyhtiöstä pyöräkellaria. Asutaan siis samassa talossa ja ku lopulta saatii talonmieheltä kuulla missä se oli niin mentiin sitte sinne kellariin sitä kattellee. Siinä oli sellanen tosi pitkä käytävä ja paljona ovia ja alettii sitte tutkiskella pakkoja ja yhtäkkiä valot sammu! En ole varmaan eläessäni pelännyt niin paljon ku sillo. Siellä kellarissa vielä oli sellanen kamalan pelottava putkien natina ja sellanen poraava ääni. Onneks kaveri uskalsi liikuttautua ku sai hetken kauhistelun jälkeen jostain valot päälle. Mä en kyenny niiden minuuttien aikana liikkumaan senttiäkää paikaltani. :D Jotenkin jännää toi ihmisen reaktio. Olenhan mä tiennyt että mä pimeää pelkään mutta en ole tuollaiseen täysin säkkipimeään käytävään koskaan joutunut. huh, mut hengis ollaan.
Mark

Posts: 7,311

#4118 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
vedin just clubiaterian ja silti homo nälkä *igor* brb, mässyt. Ja eiliset super padthai karkkiöverimässyt kans, puuuuuuh *hikoil*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

anniharha

Posts: 1,937

#4119 • • anniharha
Täällä on jotkut ämämrallit ja Jyväskylä on jotakuinkin repeämässä sijoiltaan. Ei ollut tällä tytöllä aiemmin aavistustakaan, kuinka isosta tapahtumasta tänkokoisen kaupungin mittakaavassa onkaan kyse. Ihmiset vuokraa asuntojaan pois 500e/vkl, kävelykadulle tulee joku ruokakojukylä ja ja jajaja *whaat*

Kämppiskin lähtee viikonlopuks karkuun, alan ymmärtää miks. No mutta minäpä lähden liikenneruuhkien keskelle valtaamaan katuja *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

Lionel Tiger

Posts: 719

#4120 • • Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]

astaroth, 17.8.2006 00:34:
---
vinsku, 16.8.2006 16:59:
Luulin tähän päivään asti että Lionel Tiger soittaa psykeä *eiei*

---

o_O

löytyyhän häneltä psykesettejäkin, vaikka painottaakin tarjontaansa enemmänkin proge/tribal-meininkiin



Joops. 2 viimeisintä onpi enemmän metsämusiikkia*hih*