päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,675 views

wiwi

Posts: 1,575

#4121 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

kottarainen, 17.8.2006 14:49:
Naapurin arviolta eläkeikää lähestyvä mies, joka huudattaa joka päivä tos alhaalla parkkipaikalla "mummojen nissanista" beats n' stylesia. Peräluukku auki jossa on helvetin iso kajari ja bassot aiheuttaa päänsäryn..*eiei* Sitten se pousaa tos pihalla coolina :D



Ähhähää! Luin tuosta eka että naapurin mummo:D Kun se nyt kerta koittaa olla niin kovin menevä ja nuorekas, niin eikö olisi järkevää mennä keskustelemaan vähän musiikista? Ehkä jopa tarjoamaan vinkkejä/levyjä lainaan. Sitten voisitte tietenkin pousailla yhdessä - se olisi iloinen nuoresta ystävästään ja sinä kuulisit parempaa musiikkia.

Nissan Micra on tietenkin katu-uskottavuuden kannalta huonompi homma. *nauru*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

hallucinogen

Posts: 8,190

#4122 • • Edited hallucinogen Edain

wiwi, 17.8.2006 15:07:

Nissan Micra on tietenkin katu-uskottavuuden kannalta huonompi homma. *nauru*


mut jos se on tommonen micra?

--
pikku-*possu*

wiwi

Posts: 1,575

#4123 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

hallucinogen, 17.8.2006 15:12:
---
wiwi, 17.8.2006 15:07:

Nissan Micra on tietenkin katu-uskottavuuden kannalta huonompi homma. *nauru*
---
mut jos se on tommonen micra?



Ja kottarainen luonnehtii sitä sanoin "mummojen nissan"?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Fresia

Posts: 764

#4124 • • Fresia vähän outo
Olin tänään kuuntelee isän kanssa sen sairaalassa tehtyjen kokeiden tuloksia. Sairaanhoitaja kutsuu huoneeseen ja pyytää myös saattajan (eli mut) mukaan. Hoitaja pyytää hyvin vakavalla äänellä istumaan ja löpisee aikansa jotain. Lopulta toteaa "teiltä on todettu luusyöpä". Isä meinaa pudota penkiltä, ja mä meen aivan täydelliseen paniikkiin ja kelaan isän loppuelämän sekunnissa läpi. Isä kuitenkin sanoo hetken päästä hämmentyneenä, että ei häneltä sellaista oo edes tutkittu, se oli jotain muuta. Hoitaja ottaa paperit käteen ja punastuu ja vaivautuu silminnähtävän pahasti. "Voi herrajumala, täähän on väärä Olavi!"

Se hoitaja pahoitteli tapahtunutta varmaan 10 minuuttia. Sen edessä olevassa paperipinkassa oli paperit menneet sekaisin, eikä se ollut katsonut kuin etunimen ja syntymävuoden... Meidän isä on onneksi täysin terve, testituloksista ei lääkäri löytänyt mitään huolestumisen arvoista *hymy* Hoitajan pikku moka aiheutti kyllä sellaset sydämentykytykset, jotka hakee kyllä vertaistaan *hikoil*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#4125 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Fresia, 17.8.2006 20:58:
Olin tänään kuuntelee isän kanssa sen sairaalassa tehtyjen kokeiden tuloksia. Sairaanhoitaja kutsuu huoneeseen ja pyytää myös saattajan (eli mut) mukaan. Hoitaja pyytää hyvin vakavalla äänellä istumaan ja löpisee aikansa jotain. Lopulta toteaa "teiltä on todettu luusyöpä". Isä meinaa pudota penkiltä, ja mä meen aivan täydelliseen paniikkiin ja kelaan isän loppuelämän sekunnissa läpi. Isä kuitenkin sanoo hetken päästä hämmentyneenä, että ei häneltä sellaista oo edes tutkittu, se oli jotain muuta. Hoitaja ottaa paperit käteen ja punastuu ja vaivautuu silminnähtävän pahasti. "Voi herrajumala, täähän on väärä Olavi!"



Tästä tulee NIIN mieleen Family Guyn yksi jakso missä Peter on lääkärillä *nauru*

http://www.gagreport.com/funny_animations_family_guy_doctors_visit.htm

*lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nacu

Posts: 1,293

#4126 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Fresia, 17.8.2006 20:58:

klip klop



Voi sitä oikeaa Olavi-ressua *uuh*

Jaksamista hänelle ja perheelle. Who ever he is.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

vinsku

Posts: 749

#4127 • • vinsku huba huba

astaroth, 17.8.2006 00:34:
---
vinsku, 16.8.2006 16:59:
Luulin tähän päivään asti että Lionel Tiger soittaa psykeä *eiei*

---

o_O

löytyyhän häneltä psykesettejäkin, vaikka painottaakin tarjontaansa enemmänkin proge/tribal-meininkiin



Haa! En siis ollut aivan väärässä ja luullut nähneeni unta psykesetistä *joo*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

lostgone

Posts: 2,493

#4128 • • lostgone
Vuosien odotusten jälkeen porukoiden keltaiset ja pitkäkarvaiset kissat on risteytetty onnistuneesti ja porukoilla on ihastuttava keltainen pitkäkarvainen kissanpentu.*hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

rose

Posts: 1,047

#4129 • • rose vakaasti epävakainen

lostgone, 18.8.2006 02:37:
Vuosien odotusten jälkeen porukoiden keltaiset ja pitkäkarvaiset kissat on risteytetty onnistuneesti ja porukoilla on ihastuttava keltainen pitkäkarvainen kissanpentu.*hihu*



awww *hellokitty* kittanpentu *iloinen*

--
TwistedLife™ Amusement Park

hallucinogen

Posts: 8,190

#4130 • • hallucinogen Edain

wiwi, 17.8.2006 15:22:
Ja kottarainen luonnehtii sitä sanoin "mummojen nissan"?


Jos se tarkoitti trendimummoa

--
pikku-*possu*

Avatar
#4131 • • Annakins Guest

sxx, 18.8.2006 08:36:
Siis MITEN ne on saanu sen nosturin Stockmannin savupiippuun pystyyn?? Todella nerokas idea kyllä *nauru*



Mä oon miettiny tota ihan samaa!
wiwi

Posts: 1,575

#4132 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Asioin äsken niin kauniin naisen kanssa, että menetin alkujärkytyksestä sekä puhekykyni että ajattelun punaisen langan täysin.

Ei sillä, että puhuminen olisi tänään muutenkaan sujunut. Homma menee ihan änkytykseksi, kun joutuu käyttämään muutaman sanan niinkin vaikeaa kieltä kuin englanti (joka kuitenkin on aina ollut vahvimpia kouluaineitani). *justjoo*

Ei se aina lähe.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amuck

Posts: 2,396

#4133 • • Amuck dub-i-dub

Fresia, 17.8.2006 20:58:
*hikoil*


Herrantähden tuollainen mahtaa säikäyttää! Voi hetken aikaa taas arvostaa sitä omaa (ja läheisten) elämäänsä vähän enemmän.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

larzizi

Posts: 1,661

#4134 • • larzizi
Tänään tylsistyneenä matikan tunnilla katselin kahta edessäni istuvaa kaveria (molemmat poikia) ja mietin, että miksi tytöille aina huomautellaan, jos he "vilauttelevat" alushousujaan, kun taas pojilla se on ihan "normaalia", jos bokserit jne. näkyvät?

Tyhmää *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Apo

Posts: 1,574

#4136 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

sxx, 18.8.2006 08:44:
Mietin että olikohan sama lääkäri (sama sairaala ainakin), joka oli sanonut kaverille että "Voisin mä sulle tähän lääkettäkin määrätä, mutta se olis vähän sama kuin laittaisit korkin perseeseen. Sä olet kuitenkin nuori mies, et sä tähän kuole". *nauru*



Onkohan toi mun karatesensei, joka silloin opiskeli lääkäriksi. Kyselin joskus nuorena siltä et miks mun jalat on aina kipeet treenien jälkeen vaikkei niihin ois tullu ees potkuja. Mies alko siinä sit fantasioimaan luumurtumista mitkä ei ikinä parane ja aina murtuu pahemmin uudelleen. Olin ihan *eiei* mut onneks keskustelun kuuli sit yks terveydenhoitaja joka totes et "taitaa olla kuitenki ihan vaan penikkatauti mistä selviää venyttelyllä". Jälkikäteen tuli mieleen et tommosilla vastauksilla ne lääkärit saa kummasti vähennettyy ihmisten turhia terveyskyselyitä.
villelope

Posts: 2,846

#4137 • • villelope Lope of Lope & Kantola

sxx, 18.8.2006 08:44:
---
"Heh joo ne pojat tekee kuule sitä hommaa joka päivä. Se on karua touhua kun mennään rälläkällä rintalastasta läpi niin että säleet lentää, mutta ne kyllä osaa sen eikä siinä mitään pelättävää ole".


Ammattihuumori *piis*

Toi on ihan yleistä juuri lääkäreiden sekä vaikka hautaustoimiston väen keskuudessa. Joskus vaan jää moodi päälle, eikä lääkäri-setä osaa olla oma empaattinen itsensä.

Mut joo, hyvä läppä sinäänsä, mut ei varmaan erikoisemmin lämmittänyt paikalla ollutta omaisjoukkoa - saatika potilasta. *nauru*
Saarre

Posts: 1,151

#4138 • • Saarre
löysin partsilta muutonjäljiltä (1,5kk) lasin.. *grr* käsittelin sitä tiskialtaassa jonkuverran ja ihmettelin hajua joka ilmeni.. nuuhkasin sitte sormia ja hais ihan tasan samalta ku tassut tuoksuu seksinjälkeen... (eli pillulle...) *pupu* mitttääääähh..
pimpissä kasvaa sadevesi ja auringossa mätäneminen *täh*

--
*tähti* Full hearts cant lose

lostgone

Posts: 2,493

#4139 • • Edited lostgone
Eilen Kvlan taiteiden yössä:

Vuokranantaja yllätti ja irtisanoi vuokrasopimuksen.*ding*
    Hyvä aloitus illalle. No, eipä tarvi miettiä, että vaihtaisko kämpän q se tapahtuu näin luonnostaan. Enkä mä siitä kämpästä niin pitänytkään ja toisaalta onko nyt muka vaikeata löytää opiskelijalle sopiva kämppä helsingistä näin syksyllä?*justjoo*
Olin eilen todella välinpitämätön ja itsekeskeinen.*uuh*
    Täytyy näköjään oikeastikin olla useamminkin, koska mulla tuntui olevan hauskaa. *joo* Ikävä puoli on se, ettei vaan ehdi olemaan kaikkien seurassa niin paljon q pitäisi, mut blaah..Jos mä oikeasti haluan saada jotakin asioita tehtyä mitä haluan, niin en mä ehdi viihdyttämään aina muita.*hmph* Mut yhen seurassa ois pitän ehtiä olla enemmän.
Keskiarvio mun iäksi on 20 v.*jiihaa*
    Hengailin hevipikkuveljen kavereiden kanssa puistossa ja aiheutin yhdessä kauhean paniikkireaktion; se alkoi haukkumaan mun pikkuveljeä ja koska mä olin samaa mieltä Smokeyn eli pikkuveljeni ärsyttävyydestä ja sekopäisyydestä niin haukuin sen kanssa lisää, kunnes totesin kesken sen teiniangstaajan suurimman vihavuodatuksen, että se kulkee meillä veressä.*pahis* Sit q se itkupilli liukeni paikalta, niin loput luuli mua veljeni serkuiksi ja että mä oon tullut landelle vierailulle q pukeuduin tosi erilailla q ne.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

littlebig

Posts: 753

#4140 • • littlebig aaat-chi kung
ilotulittelujen jälkeen yöllä bussin nro 17 kuljettaja kysyi Kallion kohdalla kyydittäviltään: "tietääks kukaan tän bussin oikeeta reittiä ja voisko tulla neuvoo?"

--
straight ______

gay ^______^