http://www.ekumeenisetkarmeliitat.net/page.php?id=12&js=1
Minä kun edelleen olin siinä uskossa, että ei meillä ole kuin Valamo ja Lintula.
11,982 posts, 600 pages, 4,014,954 views
plink, 6.12.2007 17:09:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O
+
---tieteellistä pohdintaa----
Nitta, 20.12.2007 23:39:
---
plink, 6.12.2007 17:09:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O
+
---tieteellistä pohdintaa----
---
Miehet
se on varmaan tuo Philipsin Cafe Gaia. On tullut itse tiputettua kansi sinne sisälle nimittäin myöskin. Kahvinkeittimen kannussa on nokka, jonka kohdalta pannun suuaukko on hieman laajempi. Samoin se kansi ei ole ihan pyöreä. Kääntelee hieman ja kyllä se sieltä ulos tulee, tai varmaan on jo tullutkin :D
Freja, 21.12.2007 18:25:
Olin hetki sitten Munkkiniemen tai -vuoren ostarilla enkä osannut sieltä pois :D
Tai siis, paikkaan x mistä mun bussi meni. Löysin silti hetken palloilun jälkeen. Hävetti näyttää eksyneeltä :D
Takyon, 21.12.2007 18:32:
Ei se nyt NIIIN iso ole :DD
hemuz, 22.12.2007 08:44:
Saanko kysyä, missä työssä on näin kummalliset vuorot?
Dementation, 22.12.2007 08:48:
höpinää
hemuz, 22.12.2007 08:52:
Selma. Älä Kuluta itteäs loppuun. :) Ei ne työt tekemällä lopu
I could spend four to eight times the money for a sports car and no one would give me the reception they do when they see my NmG
niomic, 22.12.2007 14:11:
Ihme etten ollu tähän törmännyt aikasemmin:
http://www.myersmotors.com/
Oikeastaan ois varmaan ollu parempi, jos en ois törmänny vieläkään :) Auton speksit ja tavoite ovat erittäin kiitettävät, mutta ulkonäkö niin kammottava et toivon ettei noita nähdä ikinä tiellä :)
On se ihme ku kaikenlaisis autonäyttelyissä sun muissa näkee hienoja konseptiautoja, samoin myös leffoissa. Sitten kun jotain tulee markkinoille ni suurin osa siisteydestä on karsittu pois tai sit luodaan em. tyylinen hirveys. Ymmärrän kyllä, että monet siisteydet eivät ole järkeviä tuotantoa varten sekä isommille markkinasegmenteille pitää tehdä vähän tylsempiä autoja :) MUT miksi sitten näyttää niitä siisteyksiä stna? Hienoo et niiden suunnittelijat pääsee leikkimään välillä, mut zzz
Yritin kelata et oonko nähny yhtä yrseetä uutta autoa hetkeen, eikä kyllä tulla yhtään mieleen, joka olisi päässyt edes lähelle :F
Ja toki tuol sit parhait quotei ikinä
---
I could spend four to eight times the money for a sports car and no one would give me the reception they do when they see my NmG
---
Aahahaa, samal logiikal voisin myydä maailman ruminta takkia ja sit asiakkaat quotee et "en oo koskaan ennen saanu näin paljon reaktioita, ku nyt tän RuminTakkiEvön kanssa - jää kyllä bossit sun muut kaappiin!"