päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,839,485 views

Timce

Posts: 5,381

#8241 • • Timce

Miinapiina
miten toi on mahollista? *ding*



Sieltä on menny palvelumaksut yön aikana ja tili sitä kautta miinukselle? Ei voi muuten kyllä mennä.*whaat*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Heli

Posts: 1,489

#8242 • • Heli vai kuka se oli

Timce, 31.12.2007 14:39:
---
Miinapiina
miten toi on mahollista? *ding*

---


Sieltä on menny palvelumaksut yön aikana ja tili sitä kautta miinukselle? Ei voi muuten kyllä mennä.*whaat*



no mut ällöttävää silti.
ollos tuhlaajapoika.

--
ei se väärin ole.

Fyrisch

Posts: 4,525

#8243 • • Fyrisch
kaikki juomat ostettu valmiiks mut illan suunnitelmat puuttuu kokonaan, etkot vaan tiedos.. blaah
Avatar
#8244 • • kertsi Guest

H3li, 31.12.2007 13:34:
Oon onnistunut vetämään tilin miinukselle electronilla.

Onneks ehin ostaa bisset *hikoil*



Electronilla voi nykyään vetää tilin miinukselle. Syynä siihen se, että kaupat eivät varmista jokaisen kortin tilannetta vaan säästävät kuluissa tarkistamalla vain osan.

t. pankin täti
Heli

Posts: 1,489

#8245 • • Heli vai kuka se oli

kertsi, 31.12.2007 17:20:



Electronilla voi nykyään vetää tilin miinukselle. Syynä siihen se, että kaupat eivät varmista jokaisen kortin tilannetta vaan säästävät kuluissa tarkistamalla vain osan.

t. pankin täti



kiitos informaatiosta. paan het puskaradion laulamaan! *eikä*

--
ei se väärin ole.

Late

Posts: 3,441

#8246 • • Late team Lasse
Kaksi entistä työkaveria lähettivät samanlaiset uudenvuoden toivotukset tekstarina 15 sekunnin sisällä toisistaan. O_o
Timce

Posts: 5,381

#8247 • • Timce

Late, 31.12.2007 17:53:
Kaksi entistä työkaveria lähettivät samanlaiset uudenvuoden toivotukset tekstarina 15 sekunnin sisällä toisistaan. O_o



Luovaa. :D

Veikkaan, että joku neljäskin työkaveri on saanut hyvinkin lyhyen sisällä tuosta omastasi saman toivotuksen. ;)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#8248 • • ezzy Droid-pappa

kertsi, 31.12.2007 17:20:
---
H3li, 31.12.2007 13:34:
Oon onnistunut vetämään tilin miinukselle electronilla.

Onneks ehin ostaa bisset *hikoil*

---


Electronilla voi nykyään vetää tilin miinukselle. Syynä siihen se, että kaupat eivät varmista jokaisen kortin tilannetta vaan säästävät kuluissa tarkistamalla vain osan.

t. pankin täti



ts. se ei eroa mitenkään pankkikortista, joita pankit myöntää ?
Kit^

Posts: 798

#8249 • • Kit^ ihme höpöttäjä
mitähän eilen yöllä tapahtu.. *ding**pepsodent**tirsk*

noh, hauskaa oli eniveis..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Janisa

Posts: 2,226

#8250 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Kit^, 1.1.2008 08:25:
mitähän eilen yöllä tapahtu.. *ding**pepsodent**tirsk*



Kannailya, kavereiden halailua, oksentelua ja suojaamatonta seksia...? *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

wiwi

Posts: 1,575

#8251 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Kit^, 1.1.2008 08:25:
mitähän eilen yöllä tapahtu.. *ding**pepsodent**tirsk*

noh, hauskaa oli eniveis..


Samaa mietin. Kuulemma sammuin kylpyammeeseen. O_____o

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amma

Posts: 2,383

#8252 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

plink, 28.12.2007 17:46:
näinpä äsken hämärän ratikan hesarilla. väriltään se oli hopeanharmaa ja varmaan kolmanneksen pidempi kuin nykyiset uudemmat vihreät. onkohan hkl tekemässä uusia hankintoja taas. :o


Mulla on hämärä muistikuva jostain uutisesta, että HKL oli tässä jonkun vkon sisällä kokeillut jotain uutta sporaa. Se oli ehkä lukijan ottama kännykuva Iltalehden sivuilla, mutten löydä sitä nyt mistään. Että lisää vaan uusia sporia ja lippujen hintoihin vähän korotusta. *igor*

--
*etsiskel*

kilobitti

Posts: 2,419

#8253 • • kilobitti 1-2-3 techno

Amma, 1.1.2008 19:13:
Että lisää vaan uusia sporia ja lippujen hintoihin vähän korotusta. *igor*



Olipas kepeä johtopäätös.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

kilobitti

Posts: 2,419

#8254 • • kilobitti 1-2-3 techno

plink, 28.12.2007 17:46:
näinpä äsken hämärän ratikan hesarilla. väriltään se oli hopeanharmaa ja varmaan kolmanneksen pidempi kuin nykyiset uudemmat vihreät. onkohan hkl tekemässä uusia hankintoja taas. :o



Helsingissä kokeillaan zagrebilaisia ratikoita
Julkaistu: 18.12.2007 22:20
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Helsingiss%C3%A4+kokeillaan+zagrebilaisia+ratikoita/1135232690973

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135232691088.jpeg

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Amma

Posts: 2,383

#8255 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

kilobitti, 1.1.2008 19:22:
Olipas kepeä johtopäätös.


Niin oli. On niin prkleen harmaata, märkää ja synkkää, mikä tekee olosta väsyneen, turhautuneen ja osin masentuneenkin, yhdistettynä uutisen löytämättömyyteen, HKL:n sivuilla surffailuun ja sivusilmällä nähtyyn otsikkoon http://www.hel.fi/wps/portal/HKL/Artikkeli?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/fi/Helsingin+kaupungin+liikennelaitos/Uutiset/Joihinkin+lippuihin+pieni%C3%A4+korotuksia se vaan tuli. Varsinkin, kun sporaliput ei edes kallistu. Vaikka kaikkihan on yhteydessä kaikkeen. Kyllä aivot on jännä kapistus.
*ding*
Tää sisällä oleminen ei tee mulle hyvää.

--
*etsiskel*

plink

Posts: 1,405

#8257 • • plink team paska

kilobitti, 1.1.2008 19:25:
---
plink, 28.12.2007 17:46:
näinpä äsken hämärän ratikan hesarilla. väriltään se oli hopeanharmaa ja varmaan kolmanneksen pidempi kuin nykyiset uudemmat vihreät. onkohan hkl tekemässä uusia hankintoja taas. :o

---


Helsingissä kokeillaan zagrebilaisia ratikoita
Julkaistu: 18.12.2007 22:20
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Helsingiss%C3%A4+kokeillaan+zagrebilaisia+ratikoita/1135232690973

http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135232691088.jpeg



joo, toi se just oli. aivan jumalattoman pitkältä vaikutti livenä:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

larzizi

Posts: 1,661

#8258 • • larzizi
Heräsin äsken kun yksi poika soitteli ja ihmettelin suuresti, että mitä ihmettä se näin aikasin mulle soittelee O.o Olin ihan hämilläni kunnes poika kysyi "tiedätkö sä mitä kello on?", katsoin kelloa ja huomasin sen olevan kaksi. En ole aikoihin nukkunut näin pitkään (ilman, että olen mennyt nukkumaan vasta yhdeksältä aamulla), mutta toisaalta olikin ihan älyttömän paljon univelkaa (ja on vieläkin), että tekee kyllä ihan hyvää.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#8259 • • Freja Sihteeri
Kello oli 5:30 ku herätyskello soi, ja 5:40 mä olin jo tuol ulkona kirmaamassa O_o

Toinen outo asia on se, et mä heräsin taas yöllä moneks tunniks. Kello ei ollu ees kahta ku heräsin, ja viel vähä yli puol 5 katoin kelloa kunnes rupesin pilkkimään. Jos vaikka ens yönä nukkuis jo paremmin?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#8260 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kiirekiire,hoppuhoppu!!
Vvo:n täti soitteli ja sano et voidaan hakea uuden luukun avaimet huomenna ja ruveta muuttamaan *ding*
Onki sit remppamiehet ollu ahkeria,luulin et ois aikaa ainaki ens viikkoon viel.
Yli puolet kamppeista on viel kaapeissa *pääsekootididiihymiö*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*