päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,852,965 views

illusion

Posts: 1,061

#8281 • • illusion team-sauna :D
Saunan lämpömittari näköjään haljennu, ja heittäny pihkat seinälle*tirsk**tirsk*
%

Posts: 568

#8282 • • %

AlexS, 9.1.2008 21:57:
---
Jocular, 9.1.2008 21:40:
Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.

Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! *sars* Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta *nauru*

---

Hahah parasta!


Tais olla näitä tyyppejä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ekshibitionismi
Hmm totahan vois alkaa harrastaan. *blush*

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

plink

Posts: 1,405

#8283 • • plink team paska

Jocular, 9.1.2008 21:40:
Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! *sars* Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta *nauru*



ahaha mikä täsmäisku:D ei muuta ku sukkahousut päähän ja show käyntiin ;D

miksköhän mä en oo tullut ajatelleeks vetää mitään turbaania päähän, nykymeiningillä poliisit pyörii kokoajan nurkissa...

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Chrisdyan

Posts: 479

#8284 • • Chrisdyan
aargh, kimalainen meni korvaan ja sitä hätyytteli hädissää pois ennen ku pistää, mut hitto sit huomaa et sitä onki sängyssä ja heräs johonki uneen, vaikka ei unesta mitään muuta muistikuvaa ku se pirun kimalainen, kait kesästä unta näki. Sekä iskenyt viimepäivinä paha aavistus, yhden asian takia siitä, miten tuskaa tämä vuosi tulee olemaan, sairaalat kutsuu... *uuh*

--
Hikitomori

Birgie

Posts: 1,311

#8285 • • Birgie Kikati

Jocular, 9.1.2008 21:40:
Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.

Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! *sars* Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta *nauru*



No HYI *sars* Mäkin lisäsin mun meseen jonku ketä en tuntenu eka, mut se oli joku -79 naikkonen ja löysin sen Facebookista ja totesin etten oo koskaan edes tavannut sitä *hih* Miksi lie mut lisännyt... *ding*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Amma

Posts: 2,383

#8286 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Vanhukset oli saaneet ilmeisesti postissa wc-paperinäytteen.

"Ilmainen näytteesi Lotus Just 1 wc-paperia! Avaa ja kokeile"
Ja pahvitaskussa 6 palaa tätä loistavaa tuotetta. =D

Liekö koneellisesti näytteet tehty vai laitettu joku työharjottelija asialle. "Tota.. Tänään sä voisit.. Hmm.. Pakata kaikkiin näihin 100 000 pahvitaskuun kuhunkin 6 palaa tätä paperia."

Joskus nuorempana sitä sai terveysside- ja tamponinäytteitä postiste ja tiedä oliko se sen fiksumpaa, mutta wc-paperi menee kyllä jotenkin aavistuksen yli.

--
*etsiskel*

Mark

Posts: 7,311

#8287 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mitä helvettiä,

googletin omaa nimeäni, ja ilmeisesti olen tietämättäni ollut jukolan viestissä osallisena vuonna 1985 *ding* Mielenkiintoista, olinhan silloin jopa 7v.. Lisäksi vaikea kuvitella että toista samannimistä löytyis Suomesta :D No, onneks en hävinny voittajalle ku +2:37:37 *nauru*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Lyylikki

Posts: 2,975

#8288 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Amma, 10.1.2008 15:13:
Vanhukset oli saaneet ilmeisesti postissa wc-paperinäytteen.

"Ilmainen näytteesi Lotus Just 1 wc-paperia! Avaa ja kokeile"
Ja pahvitaskussa 6 palaa tätä loistavaa tuotetta. =D

Liekö koneellisesti näytteet tehty vai laitettu joku työharjottelija asialle. "Tota.. Tänään sä voisit.. Hmm.. Pakata kaikkiin näihin 100 000 pahvitaskuun kuhunkin 6 palaa tätä paperia."

Joskus nuorempana sitä sai terveysside- ja tamponinäytteitä postiste ja tiedä oliko se sen fiksumpaa, mutta wc-paperi menee kyllä jotenkin aavistuksen yli.



Mä sain tästä kyllä niin päivän naurut, että hittolainen. Ihan katketakseni rätkätin täällä. Hyvä markkinointikikka...juupajuu...kenelle voi tulla mieleen lähetellä maailmalle wc-paperinäytteitä??
Ober

Posts: 587

#8289 • • Ober Dog shit taco

Jocular, 9.1.2008 21:40:
Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.

Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! *sars* Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta *nauru*


ahaha kai muistit ikuistaa print screenillä?
Hitchhiker

Posts: 1,754

#8290 • • Hitchhiker
Olin äskön parvekkeella tupakilla, "naapuritaloon" jonne on matkaa n. 20 metriä niin joku katsoo telkkaria hieman lujalla. Kuulin telkkarista tulevan puheen tosi selkeästi, taitaa olla naapureilla hauska ilta tiedossa jos tuo meteli jatkuu myöhään *whaat*.
Jocular

Posts: 1,359

#8291 • • Jocular Janni

Ober, 10.1.2008 20:33:
ahaha kai muistit ikuistaa print screenillä?



ei ku emmä halunnu jättää mitään todistusaineistoa mun koneelle et joskus on jotain näin kauheeta tapahtunu :D

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Sallakat

Posts: 2,220

#8292 • • Sallakat jungle, baby !
oman elämäni o_O yllättävät ja minulle täysin normaalista poikkeavat univaikeudet tässä loppuviikolla. Hmmm ö_Ö
Wolverine

Posts: 1,860

#8293 • • Wolverine

Jocular, 9.1.2008 21:40:
Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.

Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! *sars* Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta *nauru*



:D
Tarsu

Posts: 2,449

#8294 • • Tarsu

Jocular, meserunkkari



:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Kolera

Posts: 4,256

#8295 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Jocular, 9.1.2008 21:40:
Muutama päivä sitte joku tyyppi lisäs mut meseen, annoin sille luvan koska en tienny kuka se on, oisko kaveri tms.. Koskaan tää tyyppi ei puhunu pariin päivään mitään ennenku äsken.

Pyys alottaa videokeskustelun. Noh, sallin sen koska halusin nähä kuka siel on.. Noh, hetken päästä näytölle ilmestyy jonku tukevahkon keski-ikäsen miehen alaston kroppa ja heppi pystyssä.. Siinä se sitten vaan runkkaili naama peitettynä.. Nauroin ihan kipeenä ku en tienny itkisinkö vai nauraisinko mut WTF YÄK! *sars* Oon ihan shokissa suorastaan. Mitä lie seksuaalista ahdistelua tuoki. Ignoreen ja äkkiä. Mua mitkää runkkarit kiinnosta *nauru*


Joono noihin ku tajuis ni olis hyvä pistää viesti takas että "keskustelu" ja video on otettu talteen ja lähetetään mitä pikimmin viranomaisille jatkotoimenpiteitä varten. ja söpöttää samalla et ip:t sun muutki on tallessa.
Saapahan kuumoteltavaa hetkiseks.

mut hyvä etten jääny kii

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#8296 • • Edited gnomex Guest

Kolera, 11.1.2008 11:51:
Joono noihin ku tajuis ni olis hyvä pistää viesti takas että "keskustelu" ja video on otettu talteen ja lähetetään mitä pikimmin viranomaisille jatkotoimenpiteitä varten. ja söpöttää samalla et ip:t sun muutki on tallessa.
Saapahan kuumoteltavaa hetkiseks.

mut hyvä etten jääny kii


Kerros mulle mikä tossa on rikollista? Rikoslaki, luku 20: yhdenkään teon tunnusmerkistö ei täyty, eikä kyseessä myöskään ole kunnianloukkaus, koska kohdetta ei ole halvennettu.
SamHard

Posts: 2,098

#8297 • • SamHard
Olihan todella OUDON makuista ja
näköistä kebabia. Ei pystynyt syömään,
vaikka olikin kova nälkä! Hyi helevata!!!*sars*
Kun rupesi vielä kelaamaan mistä kaikesta
se on voitu tehdä niin..*sars**sars*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#8298 • • Kon-tiki The Unsinkable

gnomex, 11.1.2008 13:41:
---
Kolera, 11.1.2008 11:51:
Joono noihin ku tajuis ni olis hyvä pistää viesti takas että "keskustelu" ja video on otettu talteen ja lähetetään mitä pikimmin viranomaisille jatkotoimenpiteitä varten. ja söpöttää samalla et ip:t sun muutki on tallessa.
Saapahan kuumoteltavaa hetkiseks.

mut hyvä etten jääny kii

---

Kerros mulle mikä tossa on rikollista? Rikoslaki, luku 20: yhdenkään teon tunnusmerkistö ei täyty, eikä kyseessä myöskään ole kunnianloukkaus, koska kohdetta ei ole halvennettu.



En nyt jaksa tässä rikoslain pykäliä ruveta pläräämään, mutta itsensäpaljastelijoita ym. seksuaaliahdistelijoita on tuomittu pikku rangaistuksiin ihan käräjilläkin. Lakipykälät mainitun tyylin runkkaajia vastaan ovat olemassa. Ahdistelusta tuossa oli kysymys, kun vastapuolelta ei ollut saatu suostumusta eikä kysyttykään. Mä olisin ottanut ip-osoitteen ylös ja kiikuttanut poliisille.
Kolera

Posts: 4,256

#8299 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

gnomex, 11.1.2008 13:41:
---
Kolera, 11.1.2008 11:51:
Joono noihin ku tajuis ni olis hyvä pistää viesti takas että "keskustelu" ja video on otettu talteen ja lähetetään mitä pikimmin viranomaisille jatkotoimenpiteitä varten. ja söpöttää samalla et ip:t sun muutki on tallessa.
Saapahan kuumoteltavaa hetkiseks.

mut hyvä etten jääny kii

---

Kerros mulle mikä tossa on rikollista? Rikoslaki, luku 20: yhdenkään teon tunnusmerkistö ei täyty, eikä kyseessä myöskään ole kunnianloukkaus, koska kohdetta ei ole halvennettu.


Aa eli mä voin mennä näyttelee mun alastonkuvia ja muuta runkkausmateriaalia ihmisten nenän eteen kadulla ilman että ne voi siihen mitään sanoa vastaan. Hyvä tietää jatkoani ajatellen.

Ja itse tulkitsisin tuollaisen toiminnan tämän alle:
4 § (24.7.1998/563) Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun kuin 1 §:ssä tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava pakottamisesta seksuaaliseen tekoon sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.

Alistumaan runkkauskuvan katsomisen kohteeksi. Se on sitten itse määriteltävissä ketä se loukkaa ja ketä ei ja mikä tuo itsemääräämisoikeus nyt sit onkaan mut eiköhän se nyt kuitenkin käsitä sen et voit kieltäytyä katsomasta toisen live-ejakulointia. Joo sä voit kääntää pääs muualle. joo sä voit sammuttaa sen kuvan heti mut sun pitää nähä jotain kuitenkin ennenkuin sä tiedät mitä paskaa sieltä ollaan tuuttaamassa. Lieväähän tuo on toki.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#8300 • • Edited gnomex Guest

Kolera, 11.1.2008 14:30:
Aa eli mä voin mennä näyttelee mun alastonkuvia ja muuta runkkausmateriaalia ihmisten nenän eteen kadulla ilman että ne voi siihen mitään sanoa vastaan. Hyvä tietää jatkoani ajatellen.


Nyt on kyseessä hieman eri asia. Oikeusasioissa kaikki tapaukset ovat yksittäistapauksia, ellei Korkein oikeus ole käsitellyt asiaa ennakkotapauksena.

Kon-tiki, 11.1.2008 14:02:
En nyt jaksa tässä rikoslain pykäliä ruveta pläräämään, mutta itsensäpaljastelijoita ym. seksuaaliahdistelijoita on tuomittu pikku rangaistuksiin ihan käräjilläkin. Lakipykälät mainitun tyylin runkkaajia vastaan ovat olemassa. Ahdistelusta tuossa oli kysymys, kun vastapuolelta ei ollut saatu suostumusta eikä kysyttykään. Mä olisin ottanut ip-osoitteen ylös ja kiikuttanut poliisille.



Edellä kuvattu menettely ei täytä rikoslain 20 luvussa määriteltyjen seksuaalirikosten tunnusmerkistöä. Sitä vastoin, jos sellaista tapahtuisi työyhteisössä, olisi se seksuaalista ahdistelua, joka on työturvallisuuslaissa kiellettyä, lähinnä henkiseen työsuojeluun liittyvää työapaikkakiusaamista. Jos teidän mielestä joku 20. luvun pykälistä täyttyy, niin kertokaa nyt ihmeessä minullekkin!


(http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L24)
RL 24:9
Kunnianloukkaus

Joka

1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,

on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.

Kunnianloukkauksesta tuomitaan myös se, joka esittää kuolleesta henkilöstä valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan kärsimystä ihmiselle, jolle vainaja oli erityisen läheinen.


Ensimmäinen momentti ei täyty, koska mitään tietoa tai vihjausta ei ole Jocularista esitetty. Toinen momentti voisi täyttyä, jos Jocular on mieltänyt teon juuri häntä itseään halventavaksi. Ilmeisesti tässä tapauksessa hän lähinnä huvittui. Lausahdus "Oon ihan shokissa suorastaan" tuskin tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, että Jocular on shokissa ja peloissaan. Jos hän ei koe tekoa halventavaksi, teko ei ole rikos.

Tarkoitukseni ei ole puolustella tekijää, vaan haluaisin tietää millä perusteella teko on kriminalisoitua, koska olin itsekin aikoinaan melko yllättynyt siitä, että tämäntyyliset teot eivät ole suoraan ja yksiselitteisesti laissa rangaistaviksi säädettyjä.