päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,693 views

Yallu

Posts: 1,910

#10121 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Super-Kerttu, 4.11.2008 08:51:
---
Marjo, 31.10.2008 15:55:
Tää oli oikeestaan jo jokunen viikko sit, kun sähköpostiin tuli H&M:n mainos kevään muodin jonkin sortin ennakkomyynnistä ja nyt pari päivää sit tuli kevätkuvasto postiluukusta. *ding*

Onhan se kevät ihan kohta. *justjoo* Kai ne pyrkii myynnin maksimoimiseen.

---


Mä tilasin sieltä jo kahdet bikinit! *nauru* Ja ehkä vähän muutakin..*blush*


Ja mul on talvisesongin vaattetkin vielä ostamatta.. Hitto. Pääsenköhän mukaan rytmiin, jos ostan nyt ensi syksyn vaatteet *täh*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#10122 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Yallu, 4.11.2008 11:04:


Ja mul on talvisesongin vaattetkin vielä ostamatta.. Hitto. Pääsenköhän mukaan rytmiin, jos ostan nyt ensi syksyn vaatteet *täh*



Joo, ei mullakaan oo vielä saapikkaita ja talvitakkia tai muita syksyisiä ulkoiluvaatteita! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ezzy

Posts: 8,060

#10123 • • ezzy Droid-pappa

Yallu, 4.11.2008 11:04:
---
Super-Kerttu, 4.11.2008 08:51:
---
Marjo, 31.10.2008 15:55:
Tää oli oikeestaan jo jokunen viikko sit, kun sähköpostiin tuli H&M:n mainos kevään muodin jonkin sortin ennakkomyynnistä ja nyt pari päivää sit tuli kevätkuvasto postiluukusta. *ding*

Onhan se kevät ihan kohta. *justjoo* Kai ne pyrkii myynnin maksimoimiseen.

---


Mä tilasin sieltä jo kahdet bikinit! *nauru* Ja ehkä vähän muutakin..*blush*

---

Ja mul on talvisesongin vaattetkin vielä ostamatta.. Hitto. Pääsenköhän mukaan rytmiin, jos ostan nyt ensi syksyn vaatteet *täh*



OMG VIIMEVUOTISET VAATTEENI OVAT NIIN LAST SEASON :(((((((((((((((((((((((((((((
Miinapiina

Posts: 3,494

#10125 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 4.11.2008 11:21:


heittele pieniä kiviä sinne korjaamoon perkele!!



alan tässä kirjottelemaan korvausvaatimuslistaa.... luulee, et mua voivat kusettaa vaikka sipsutinki sinne korkkareissa ja unkässärinä. pyh niille, prkl!!

--
pinkki on pop!!!

Tiinuliinu81

Posts: 510

#10126 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Super-Kerttu

Mä tilasin sieltä jo kahdet bikinit! *nauru* Ja ehkä vähän muutakin..*blush*



Mun piti olla avaamatta koko kuvasto mutta tuskin pystyn*blush*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

pululu

Posts: 1,102

#10127 • • pululu .jemmutti.
Ihan kuin mun kainalot ois raiskattu. Miks niihin sattuu??

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Takyon

Posts: 2,945

#10128 • • Takyon Möwkö
Tänään kun odottelin Tikkurilan asemalla asiakkaita niin huomasin jo toisen kerran kun eräs keski-ikäinen naishenkilö kuvaa joko minua tai ajamaani pirssiä kännykamerallansa. Kuvailun jälkeen kirjottelee jotain pieneen vihkoonsa ja näyttää todella tympeältä kokoajan.

Siinä sitten aloin auttamaan asiakasta autoon istumaan niin tämä nainen käy heittämässä jotain valkoista jauhetta auton kuljettajan puoleiseen kylkeen. Niinku mitä vittua?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Timce

Posts: 5,381

#10129 • • Timce

Takyon, 4.11.2008 19:39:
Tänään kun odottelin Tikkurilan asemalla asiakkaita niin huomasin jo toisen kerran kun eräs keski-ikäinen naishenkilö kuvaa joko minua tai ajamaani pirssiä kännykamerallansa. Kuvailun jälkeen kirjottelee jotain pieneen vihkoonsa ja näyttää todella tympeältä kokoajan.

Siinä sitten aloin auttamaan asiakasta autoon istumaan niin tämä nainen käy heittämässä jotain valkoista jauhetta auton kuljettajan puoleiseen kylkeen. Niinku mitä vittua?



??

:DD

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kimbou

Posts: 608

#10130 • • Kimbou

Takyon, 4.11.2008 19:39:
Tänään kun odottelin Tikkurilan asemalla asiakkaita niin huomasin jo toisen kerran kun eräs keski-ikäinen naishenkilö kuvaa joko minua tai ajamaani pirssiä kännykamerallansa. Kuvailun jälkeen kirjottelee jotain pieneen vihkoonsa ja näyttää todella tympeältä kokoajan.

Siinä sitten aloin auttamaan asiakasta autoon istumaan niin tämä nainen käy heittämässä jotain valkoista jauhetta auton kuljettajan puoleiseen kylkeen. Niinku mitä vittua?



Et sitten kysyny että mitä ihmettä joku tulee likaamaan sun autoa????o__O

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Takyon

Posts: 2,945

#10131 • • Takyon Möwkö

Timce, 4.11.2008 19:46:

??

:DD



Jotenki kummasti mä arvasin että toi tulee :D Mut ei onneks ollu tuo, vaikka ehkä vähän samaa näköä saattaa ollakin *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

Posts: 2,945

#10132 • • Edited Takyon Möwkö

Kimbou, 4.11.2008 19:57:
Et sitten kysyny että mitä ihmettä joku tulee likaamaan sun autoa????o__O



No ei se varsinaisesti liannu sitä autoa, se oli jotain ihan kuivaa jauhoa (rakeista/kiteistä) joka tippu maahan samantien mut kuitenki siihen kylkeen se sitä tiputteli.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#10134 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Tiinuliinu81

Mun piti olla avaamatta koko kuvasto mutta tuskin pystyn*blush*.



Se avaaminen oli virhe.. Siellähän oli ihan toppeja ja paitoja*sydän*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Tiinuliinu81

Posts: 510

#10135 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Ei voi käsittää.. Mulla on ollut säätöä duunikaverin kanssa 1 1/2v. enemmän ja vähemmän. Osittain tuosta johtui mun erokin mutta sitä eroa tehtiin vuosia. Tää duunikaveri on edelleen naimisissa mutta soittelee/ txt mulle päivittäin ja töissä ottaa kädestä kiinni ym. En vaan tajua, että mitä se luulee saavuttavansa tolla touhulla. Puhuttiin pari viikkoa sitten tästä tilanteesta ja sovittiin, että lopetetaan tämä touhu. No kappas vaan, kun soitti heti seuraavana päivänä kännissä taas ja sitten sen jälkeen on joka päivä soitellut töiden jälkeen.. Enkä mä tiedä, miten lopettaa tämä..

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Freja

Posts: 8,775

#10136 • • Freja Sihteeri
En vaa tajuu miten jotkut ei tajuu mitään yksinkertaista asiaa (eli ns. blondiversiota).
Silti kehuu että he ovat ihan täysipäisiä. *justjoo*
Palautekin on ihan jees yhestä jutusta:
Arvosana: Huono
Lisätietoja: Vastasin jo kerran että huono mutta tästä puuttuu vaihtoehto "erittäin huono"


Jes.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#10137 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Jari Sarasvuo telkkarissa. Jumalauta että on vastenmielinen kaveri.

O___ö

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

josbe

Posts: 1,982

#10138 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Seksistä ensimmäistä kertaa 5 vuoteen aamukahvipöydässä puhuvat yli 5-kymppiset työkaverit. o_O
wiwi

Posts: 1,575

#10139 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Hahaha. Olin junassa lähdössä kotiin kun toisella puolella käytävää istunut nuorimies alkoi jutella mulle. Kyseli huivista, joka mulla oli koska olisi halunnut ostaa samanlaisen tyttöystävälleen tuliaiseksi. Noh, olin huomioinut että sillä oli sellanen jeesus-läpyskä rinnuksissaan ja kävikin ilmi että hän ja vastapäätä istuva ystävänsä olivat jenkki-mormoneja ja Suomessa kirkkonsa lähettäminä.

Tuli kuulutus että juna on rikki, pitää vaihtaa toiseen. Vaihdettiin muiden mukana junaa ja jatkoin juttelemista toisen pojan kanssa joka istu mun viereen. Ne oli tosi mukavia ja vaatimattoman oloisia nuoria miehiä ja juteltiin kaikkea yleistä, uskonnostakin mutta ilman mitään käännytysyrityksiä. Ne myös puhu tosi hyvää suomea vaikka oli ollu täällä vasta 1,5 vuotta. Sitten mun edessä istunut tyttö tuli mukaan keskusteluun koska oli sattumalta kans amerikasta kotosin ja hänen paras ystävänsä oli mormoni ja joutunut muuttamaan takas utahiin joista toinen näistä pojistakin tuli. Aika odottamaton tilanne, mutta piristävä. :)

Just tänään kelailin että pystyisin keskustelemaan kenen kanssa tahansa paitsi jonkun jeesustelijan. :D

Edit: Niin juu, kavereitten nimet oli vanhin Robinson ja vanhin Morganson.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Liina

Posts: 161

#10140 • • Liina Ratamurmeli
En nyt tiiä onko tää päivän o_O vai päivän :) mutta äsken mulle kuitenkin soitti joku lehtimyyjä ja jotenkin sen puhelun jälkeen jäi tosi hymyilevä olo, vaikka en millään suostunutkaan tilaamaan sen myymää lehteä. Oli oikeen mukava ja loppuun asti kohtelias ja toi päivään pienen piristyksen *hihu* Eipä ole varmaan ennen tommoset lehtimyyjät soittanu..