päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,252 views

Mimir

Posts: 1,366

#5021 • • Mimir Rouva Yninä
Repesin bussissa ääneen ku mentiin vanhan jäähallin ohi. Ovien yläpuolella on valtava banderolli, jossa lukee "HUOM! Täällä pannaan". Ihan loistava mainos *lmao*

--
[Wings are growing on her.]

ella_

Posts: 1,329

#5022 • • ella_

Illustrator, 29.11.2006 22:23:

Onnittelut!! Itse tässä pähkäilen juuri miten ehdin lukea kaikkiin tentteihin ja niputtaa kaikki harkkatyöt ennen joulua. Mahtaa olla "tyhjä" olo ku ei tartte enää kouluhommista stressata...*täh*



No eipä oikeastaan, en jotenkin ole edes tajunnut asiaa vielä. Tai siis, kun on tullut oltua täyspäiväisesti tämä syksy töissä niin eipä se arki muutu. Mutta on se kyllä hyvä fiwwis että nyt on oikeasti ne kirjaimet niskassa eikä tartte enää sitä spennata :)

--
Elementary, my dear.

ella_

Posts: 1,329

#5023 • • ella_

Mimir, 1.12.2006 15:50:
Repesin bussissa ääneen ku mentiin vanhan jäähallin ohi. Ovien yläpuolella on valtava banderolli, jossa lukee "HUOM! Täällä pannaan". Ihan loistava mainos *lmao*



Mun mielestä toi on kyllä ankee. Niin kuin on koko messutkin.

--
Elementary, my dear.

Dana

Posts: 647

#5024 • • Edited Dana
meen seksimessuille töihin *nauru* jaahasjaahas...

*lmao* katos just yläpuolella kommentoitu ko. tapahtumaa... mut pakko oli suostua kun pomo soitti, kokemus tämäkin
Lyylikki

Posts: 2,975

#5025 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

larzizi, 29.11.2006 22:05:
*klips*



Allaspalo on nimeltään se, kun se steariini tuolla tavoin roihahtaa. Tuikut näyttää pieniltä ja harmittomilta, mutta todellisuudessa ne on juuri tuon allaspalovaaran vuoksi lähes vaarallisimpia kynttilöitä. Normaaleissa kynttilöissä tuommoista ei pääse syntymään, kun se steariini ei kuumene siinä samalla tavalla, kuin tuikuissa. Tuikussahan se steariini ei pääse valumaan mihinkään ja sitten siinä on vielä se metalli, joka kanssa kuumenee aika tehokkaasti.
Snaggo

Posts: 1,147

#5026 • • Snaggo ;__;
"lanitettiin" kaverilla täs yöllä.
kaveri alkoi vähän nukahdella.
mä käväsin ulkona.
"joo joo, koputa sit vaa, mä tuun avaa".
ääliö nukahti, koputin lähemmäs tunnin verran ikkunaan ja oveen eikä se millään heränny.kännykkä oli tietenkin sisällä.
miten syvään uneen oikee voi vaipua viidessä minuutissa? ei mitään reaktiota vaikka ikkunaa ja ovea hakataan, vuorotellen. nojoo. oliha kello jo paljo.
vois pelaa CS nyt ku toi raikas ilma piristi tollee kummasti.

--
bojoing.

Freja

Posts: 8,775

#5027 • • Freja Sihteeri
Hokasin just et mun jäykkäkouristusrokote ei oo voimassa. Vois ehkä mennä piikittään itteään joku pvä. O_o

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Trash biatch

Posts: 53

#5028 • • Trash biatch
ihan sairas sekoilu aamu... koko vkonlopun ollut töissä, tainnut vähän väsyttää *nauru*
lunake

Posts: 800

#5029 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Freja, 3.12.2006 09:47:
Hokasin just et mun jäykkäkouristusrokote ei oo voimassa. Vois ehkä mennä piikittään itteään joku pvä. O_o



Taitaa olla vähän samaa vikaa täälläkin.... *poks**pökr*

--
Hedelmällisyys on påp!

lunake

Posts: 800

#5030 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Poika eilisyöltä paarissa: Armypoika jolla viha paistoi silmistä ja angsti oli maailmaa suurempi, tapettu oli ja paarissa hais palaneelle ruumiille... *whaat**poks**pökr*

--
Hedelmällisyys on påp!

remotion

Posts: 5,283

#5031 • • remotion nostatus guru

Sheidy, 30.11.2006 16:59:
tänään tuli töissä joku vanha setä ja heitti mulle jonkun pienen lapun jonka oli näemmä koneella kirjoittanut ja lähti menee.
se lappu meni näin:

Puhelinkontakti on peli koneessa,
tai kone pelissä,
0504947579
Teen mitä haluan,
olen luova ja käytännöllinen,jos olen viisas.
Naisen järki on henkinen ja naisen sielu on
ruumiillinen.
Miehen sielu on henkinen ja miehen järki on
ruumiillinen.

öÖö... o__O mahtaakohan tämä romantikko saada näillä lapuilla paljonkin naisia*nauru**ding*



pointsit papalle. :D
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5032 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
eilisen itkulärvit o_O
kokonaisuudessaan oli silti ihan kiva ilta!

--
dasinoaisnvs

hemuz

Posts: 2,178

#5033 • • hemuz kätevä emäntä

BB_turone, 3.12.2006 01:11:
Miten voi missata oman bussipysäkin ja viel selvin päin *ding*



Jos kuuntelit musiikkia, nii ei yhtään ihme...
larzizi

Posts: 1,661

#5035 • • larzizi
Taisin sitten mitä ilmeisimmin tanssia pikkujouluissa lähes alasti *ding* Mutta mitä menivät yllyttämään. Pojat näytti mallia ja mun piti pysyä perässä, mutta siinä vaiheessa kun pojat otti bokseritkin pois, niin päätin luovuttaa *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Miinapiina

Posts: 3,494

#5036 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
edelleenkin ne mun unet... ne on jotain niin outoja ettei voi ees käsittää... ja sit ku niistä herää ni on ihan pihalla... ja ku mä muistan ne kaikki jokaista pientä yksityiskohtaa myöten... se on ihan sama nukunko yöllä vai päivällä, aina ne unet on yhtä outoja ja muistan niistä kaiken... *ding**ding*

--
pinkki on pop!!!

Trash biatch

Posts: 53

#5037 • • Trash biatch

Miinapiina, 3.12.2006 20:19:
edelleenkin ne mun unet... ne on jotain niin outoja ettei voi ees käsittää... ja sit ku niistä herää ni on ihan pihalla... ja ku mä muistan ne kaikki jokaista pientä yksityiskohtaa myöten... se on ihan sama nukunko yöllä vai päivällä, aina ne unet on yhtä outoja ja muistan niistä kaiken... *ding**ding*



kuulostaa hyvinkin tutulta *hihu* *ding*
Miinapiina

Posts: 3,494

#5038 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Trash biatch, 3.12.2006 21:26:
---
Miinapiina, 3.12.2006 20:19:
edelleenkin ne mun unet... ne on jotain niin outoja ettei voi ees käsittää... ja sit ku niistä herää ni on ihan pihalla... ja ku mä muistan ne kaikki jokaista pientä yksityiskohtaa myöten... se on ihan sama nukunko yöllä vai päivällä, aina ne unet on yhtä outoja ja muistan niistä kaiken... *ding**ding*

---


kuulostaa hyvinkin tutulta *hihu* *ding*



hehe *tirsk* ja ne on niin todentuntusia ne unet et sit ku herää ni joutuu hetken kelaa et mitäs nyt... *ding*....

--
pinkki on pop!!!

Trash biatch

Posts: 53

#5039 • • Trash biatch

Miinapiina, 3.12.2006 22:08:
---
Trash biatch, 3.12.2006 21:26:
---
Miinapiina, 3.12.2006 20:19:
edelleenkin ne mun unet... ne on jotain niin outoja ettei voi ees käsittää... ja sit ku niistä herää ni on ihan pihalla... ja ku mä muistan ne kaikki jokaista pientä yksityiskohtaa myöten... se on ihan sama nukunko yöllä vai päivällä, aina ne unet on yhtä outoja ja muistan niistä kaiken... *ding**ding*

---


kuulostaa hyvinkin tutulta *hihu* *ding*

---


hehe *tirsk* ja ne on niin todentuntusia ne unet et sit ku herää ni joutuu hetken kelaa et mitäs nyt... *ding*....



juurikin näin *joo* hehe, mikäköhän meis on vikana *nauru* *vink*
Miinapiina

Posts: 3,494

#5040 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Trash biatch, 4.12.2006 11:15:
---
Miinapiina, 3.12.2006 22:08:
---
Trash biatch, 3.12.2006 21:26:
---
Miinapiina, 3.12.2006 20:19:
edelleenkin ne mun unet... ne on jotain niin outoja ettei voi ees käsittää... ja sit ku niistä herää ni on ihan pihalla... ja ku mä muistan ne kaikki jokaista pientä yksityiskohtaa myöten... se on ihan sama nukunko yöllä vai päivällä, aina ne unet on yhtä outoja ja muistan niistä kaiken... *ding**ding*

---


kuulostaa hyvinkin tutulta *hihu* *ding*

---


hehe *tirsk* ja ne on niin todentuntusia ne unet et sit ku herää ni joutuu hetken kelaa et mitäs nyt... *ding*....

---


juurikin näin *joo* hehe, mikäköhän meis on vikana *nauru* *vink*



musta tuntuu että paljonkin hekoheko *reps* *nauru* *tirsk*

--
pinkki on pop!!!