päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,249 views

larzizi

Posts: 1,661

#4981 • • larzizi
Lupautusin sitten juuri tekemään erään näytelmän mainosjulisteen ja käsiohjelman. Vaikka tykkään tehdä tuollaisia juttuja, niin silti tiedän, että mulla ei välttämättä ole aikaa tehdä niitä ja tiedän, että niistä tulee vain lisää stressiä. Miksi silti aina suostun tuollaisiin *justjoo*

Hmm.. no joo, ehkä pitää vaan ottaa positiivinen asenne ja koittaa olla jättämättä kaikkea ihan viime tippaan.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#4982 • • Freja Sihteeri
päivän O_O ja nolous ja mitä lie!
Soitin äitille onnitellakseni, hänellä kun tuli niin paljon vuosia täyteen että saavutti eläkeiän. Äiti sitten totesi, että "kiitos vaa mut ne oli eilen."
En oo varmaa hetkeen ollukaa nii kauaa hiljaa. Menee prkl jo sekasin ku Maijalla ja toisellakin kaverilla oli tänään synttärit ni muistin vaa jotenki et äitilläkin olis *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#4983 • • Edited larzizi
Uusi kirpparituttavuuteni Johnny.

Katselin vaatteita ja samalla ohi käveli kaks ulkomaalasen näköstä kundia, joista toinen katsoi mua ja mä katsoin sitä. Siirsin katseeni hetkeksi takaisin vaatteisiin ja kun katsoin uudestaan, hän katsoi edelleen mua. No, ne meni kuitenkin ulos liikkeestä ja jatkoin sitten vaatteiden katselua. Yhtäkkiä tämä samainen tyyppi tuli luokseni:

J: "Do you know me?"
L: "Mmh.. no?"
J: "Oh, okey. I was just wondering if you know me or something.."
L: "No, I don't think I know you"
J: "Johnny"
*kättelee*
L: "Laura"
J: "How are you?"
L: "Fine thanks"

Lopuksi hän selitti vielä jotain epämääräistä, josta en ehtinyt saada selvää, koska oli menossa pois päin. Mutta kyllä oli kummallinen tilanne, vaikkakin ihan hauskoja tuollaiset ihmiset (etenkin ulkomaalaiset), jotka tulee vaan juttelemaan *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

larzizi

Posts: 1,661

#4984 • • larzizi
Voi voi, kylläpäs tässä päivässä on paljon kaikkea ihanaa ja kummallista. Jälleen jäin taas vähän suu auki, kun eräs valokuvaamista harrastava tuttu kyseli, että innostaisko mua uhrata joskus muutama tunti, jos tulisin hänen kuvattavaksi *whaat* Varsin mukava idea ja kyllä itsellä innostusta on, mutta hetken oli sellanen olo, että wtf...

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Aamu

Posts: 999

#4986 • • Aamu you had me at hello
Aikani raivottuani tossa lääkäreiden soittoajoille taas kun EI VITTU VASTATA ja aina menee jonnekkin 'puhelinvaihde ei nyt vastaa mimimimi' ämmälle päätän soittaa terveysaseman puhelinpäivystykseen jossa ne sanoo heti
'joo meil on tääl uudet puhelimet, odota niin yhdistän'

WTF :D sain ton numeron sieltä EILEN,
soita tähän sit huomenna klo 12...
eikö ne silloin tienneet uusista puhelimistaan?
vai mikä hitto täs nyt taas mättää...

--
Do you think the expansion will make me fat?

Fresia

Posts: 764

#4987 • • Fresia vähän outo
Sain lääkärinajan jo maanantaille, vaikka yleensä ajat menee viikkojen päähän *ding* Asialla on joo kiire, mutta silti yllätyin erittäin positiivisesti *joo*

Toinen o_O : selitin äidille ongelmaani ja pohdin, meenkö eka tavalliselle lääkärille vai gynekologille. Äiti vaan totesi, että "kuulostaa siltä kuin olisit raskaana" *whaat* (osa oireista viittaa tähän mutta pääoire taas ei...) *igor*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

kilobitti

Posts: 2,419

#4988 • • kilobitti 1-2-3 techno
tohon tämän keskustelun sivulla 253 käytyyn keskusteluun viitaten--->

On se lätkä vaan jalo laji. http://youtube.com/watch?v=ak1DIzvD3eE Upeaa peliä, mahtavaa taktiikkaa ja suorastaan taiturinomaista kiekonkuljetusta.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

_RixU_

Posts: 320

#4989 • • _RixU_
Naapuri oli virittänyt "TOSI IHANAT"*justjoo*jouluvalot vähän joka ikkunaan ja rappukäytävän oveen...näyttäs nyt ihan ko ois joku pikku bordelli tos vastapäätä *nauru**ding*
larzizi

Posts: 1,661

#4990 • • larzizi
Viime öinen uni oli todella outo. Tai eniten unessa esiintynyt henkilö oli aika yllätys *ding* Siinä oli eräs ihminen, jonka kanssa oon jutellut viimeksi ehkä öö.. pari kolme vuotta sitten. Ja ööh.. unen tapahtumatkin oli vähän sellasia, että herättyäni olin hetken aikaa, että mitä vittua äsken tapahtu *whaat*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

RainChild

Posts: 909

#4991 • • RainChild

larzizi, 26.11.2006 23:49:
Viime öinen uni oli todella outo. Tai eniten unessa esiintynyt henkilö oli aika yllätys *ding* Siinä oli eräs ihminen, jonka kanssa oon jutellut viimeksi ehkä öö.. pari kolme vuotta sitten. Ja ööh.. unen tapahtumatkin oli vähän sellasia, että herättyäni olin hetken aikaa, että mitä vittua äsken tapahtu *whaat*



Haha, tuli oma uni mieleen.. mä näin unta suklaasta!! maraboun suklaalevystä! tai itseasiassa kahdesta sellaisesta *kuolaa* .. Jotkut viettää unensa aivan jostain muusta kuin suklaasta uneksien, mut en mä näemmä *hih*

--
Rainchild is back home

larzizi

Posts: 1,661

#4992 • • larzizi

RainChild, 26.11.2006 23:54:
Haha, tuli oma uni mieleen.. mä näin unta suklaasta!! maraboun suklaalevystä! tai itseasiassa kahdesta sellaisesta *kuolaa* .. Jotkut viettää unensa aivan jostain muusta kuin suklaasta uneksien, mut en mä näemmä *hih*



Kyllä mä voisin vaihtaa koska vaan ton unen kahteen suklaalevyyn *nauru* Ei tossa muuten mitään, kyllä ne unen tapahtumat ois muuten voinut olla ihan kivoja, mutta toi kyseessä oleva henkilö vaan hämmästytti niin paljon, et huh huh *igor* Eikä siinä henkilössäkään mitään semmosta vikaa oo, mutta en mä hitto vie haluu nähdä siitä tommosia unia! *hmph*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4993 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
sain just tietää, ettei mun työt todennäköisesti sit
jatkukaan ensi vuonna (vaikka aiemmin pitikin
jatkua).

toisaalta aika harmillista ku lähtee duunipaikka alta,
mut sit taas tuntimäärä ja palkka on niin pieniä, ettei
se kauheesti muutenkaan mieltä lämmitä... ja alkoihan
se mesta jo aika huolella kypsyttää.

en ole vielä päättänyt, että onko tää päivän :) vai :(,
joten toistaiseksi on siis päivän o_O.

--
dasinoaisnvs

culo

Posts: 221

#4996 • • Edited culo

RainChild, .. Jotkut viettää unensa aivan jostain muusta kuin suklaasta uneksien, mut en mä näemmä *hih*



Katsotaan vaan, kerronko sulle seuraavaa häröä yöelokuvaani. *grr*

--
All the advantages of Christianity and alcohol; none of their defects.

Jone

Posts: 8,258

#4997 • • Edited Jone Archibald Haddock
Tänään tulee viikko siitä kun mua alkoi pyörryttämään. Ei siis mitään sellaista normaalia satunnaista nopeasti tuolista seisomaan noustessa tapahtuvaa skidiä parin sekunnin heijaamista, vaan ainakin parikymmentä kertaa päivässä toistuvaa laajamittaisempaa tajunnan rajamailla kipaisemista, jota ryyditetään osalla kerroista huonolla ololla. Vielä ei ole mennyt vintti pimeäksi ihan kokonaan kertaakaan, mutta sitä odotellessa.

Pitäis varmaan mennä lääkäriin.
RainChild

Posts: 909

#4998 • • RainChild

culo, 28.11.2006 11:24:
---
RainChild, .. Jotkut viettää unensa aivan jostain muusta kuin suklaasta uneksien, mut en mä näemmä *hih*

---


Katsotaan vaan, kerronko sulle seuraavaa häröä yöelokuvaani. *grr*



Tiiän, et kerrot *vink*

--
Rainchild is back home

Jusna666

Posts: 1,447

#4999 • • Jusna666 Diablo

Juhgu, 29.11.2006 20:09:
Kämppis huomasi tänään puoliltapäivin että joku on pöllinyt tuosta pihasta sen auton (tähän mennessä saaneet polkupyörätkin olla tuossa ihan rauhassa). Huomenna ostaa tilalle toisen, tai ainakin koeajo on jo sovittu.



Tosta vaan varaa ostaa uus auto?

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Mellu-

Posts: 4,006

#5000 • • Mellu-
sain 6.12 vapaaksi treeneistä *plur* ihan vaa sanomalla et "en muute salee tuu treeneihin"

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER