päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,545 views

asdf

Posts: 3,155

#5005 • • Edited asdf

KooKie, 29.11.2006 20:54:
Siis toihan näyttää ihan sun huoneelta...?



Äläs nyt liiottele vaik vähän "huolimaton" oonkin :P

Sitä paitsi vaatteet löytää parhaiten siitä kohdasta lattiaa, mihin ne edellisenä yönä jätti.. *hmph*
ella_

Posts: 1,329

#5006 • • ella_
nyt se on ohi for good. gradu meni läpi ja kaikki suoritettuna. kääk.

--
Elementary, my dear.

inneah

Posts: 704

#5007 • • inneah ...Trust no one...

ella_, 29.11.2006 21:02:
nyt se on ohi for good. gradu meni läpi ja kaikki suoritettuna. kääk.



JEEEE! Onnea! *hali*

kohta juhlitaan :)

--
nahkalakanat

larzizi

Posts: 1,661

#5008 • • larzizi
Aloin tossa kattelemaan, että onpas kynttilässä kummallisen iso liekki. Menin katsomaan lähempää ja yritin puhaltaa sammuksiin, mutta ei sammunut sitten millään. Oli vielä kirjahyllyllä, joten vähän pelotti lähellä olevien tavaroiden puolesta. Sain sitten kynttilän siirrettyä tiskialtaaseen ja hetken miettisin, että milläs sen nyt sitten saisi tukahdutettua. Loppuen lopuksi iskin lautasen kynttilän päälle, liekki sammui ja nostin hetken päästä lautasen pois päältä. Ja kas, kynttilä rehahti uudestaan palamaan. Uudestaan lautasta päälle vähän pidemmäksi aikaa. Kyllä se siitä sitten loppuen lopuksi sammui ja nyt se on ulkona rauhoittumassa *tirsk*

Vähän iskee pientä paniikkia tommosessa, kun en tiedä, että mistä hitosta oikein oli kyse. Vierestä kuitenkin tuli kommenttia, että ilmeisesti se on alkanut jotenkin kaasuuntumaan. Ja jotain, että steariinia olisi ollut niin paljon ja että se olisi palanut niin kauan, että koko steariini olisi alkanut palamaan (=rasvapalo). Siltä se kyllä kieltämättä vähän näyttikin.

Huh. Onneksi en ollut nukahtanut. Olisin muuten herännyt entisestä talosta (jos edes koskaan olisin herännyt).

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Illustrator

Posts: 3,171

#5009 • • Illustrator

ella_, 29.11.2006 21:02:
nyt se on ohi for good. gradu meni läpi ja kaikki suoritettuna. kääk.

Onnittelut!! Itse tässä pähkäilen juuri miten ehdin lukea kaikkiin tentteihin ja niputtaa kaikki harkkatyöt ennen joulua. Mahtaa olla "tyhjä" olo ku ei tartte enää kouluhommista stressata...*täh*
Miinapiina

Posts: 3,494

#5010 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mun unet!!!!! argh!!! *eiei*


oon taas "touhunnut" vaikka mitä viime yönä... *ding**ding*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#5011 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Miinapiina, 30.11.2006 09:13:
mun unet!!!!! argh!!! *eiei*


oon taas "touhunnut" vaikka mitä viime yönä... *ding**ding*



ja taas päivän mittaan tuli mieleen vaikka mitä... mun unissa on taas seikkaillut miljoona ja yks tyyppii... hehe

vähän olin ulalla aamulla ku heräsin *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#5012 • • ALIEN Guest

Miinapiina, 30.11.2006 15:41:
---
Miinapiina, 30.11.2006 09:13:
mun unet!!!!! argh!!! *eiei*


oon taas "touhunnut" vaikka mitä viime yönä... *ding**ding*

---


ja taas päivän mittaan tuli mieleen vaikka mitä... mun unissa on taas seikkaillut miljoona ja yks tyyppii... hehe

vähän olin ulalla aamulla ku heräsin *nauru*



shiftyed7.gif
Miinapiina

Posts: 3,494

#5013 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

ALIEN, 30.11.2006 15:42:
---
Miinapiina, 30.11.2006 15:41:
---
Miinapiina, 30.11.2006 09:13:
mun unet!!!!! argh!!! *eiei*


oon taas "touhunnut" vaikka mitä viime yönä... *ding**ding*

---


ja taas päivän mittaan tuli mieleen vaikka mitä... mun unissa on taas seikkaillut miljoona ja yks tyyppii... hehe

vähän olin ulalla aamulla ku heräsin *nauru*

---


shiftyed7.gif



no tolta suunnilleen näytin ku heräsin... *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Amuck

Posts: 2,396

#5014 • • Amuck dub-i-dub

larzizi, 29.11.2006 22:05:

Vähän iskee pientä paniikkia tommosessa, kun en tiedä, että mistä hitosta oikein oli kyse. Vierestä kuitenkin tuli kommenttia, että ilmeisesti se on alkanut jotenkin kaasuuntumaan. Ja jotain, että steariinia olisi ollut niin paljon ja että se olisi palanut niin kauan, että koko steariini olisi alkanut palamaan (=rasvapalo). Siltä se kyllä kieltämättä vähän näyttikin.


Oho. Oliko siinä siis hylly vielä yläpuolella? Joskus jos polttaa kynttilöitä liian lähellä toisiaan, siihen muodostuu steariini"patja", joka voi tosiaan syttyä palamaan. Ehkä tuossa ei ilma vaihtunut tarpeeksi.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

larzizi

Posts: 1,661

#5015 • • larzizi

Amokk, 30.11.2006 16:22:
Oho. Oliko siinä siis hylly vielä yläpuolella? Joskus jos polttaa kynttilöitä liian lähellä toisiaan, siihen muodostuu steariini"patja", joka voi tosiaan syttyä palamaan. Ehkä tuossa ei ilma vaihtunut tarpeeksi.



Kynttilöitä oli kahdella hyllyllä, toiset ylimmällä ja toiset sen alapuolella, ja itseasiassa juuri tuo kyseinen kynttilä oli toiseksi ylimmällä hyllyllä, elikkäs sen yläpuolella oli vielä hylly.

Tuon kynttilän vieressä oli kyllä kaksi muuta kynttilää, joten voipi olla, että on noin käynyt *ding* *whaat*

Mutta kyllä silti vähän hämmästyttää tää koko homma. Tulee usein poltettua kynttilöitä ja lähes aina siinä vieressä on muitakin (en sitten tiedä, että olisiko ne nyt ollut lähempänä toisiaan, kun tuli juuri siivotessa niitä siirreltyä *ding*). Ja kun kyseessä oli kuitenkin ihan normaali tuikku, että ei ollut edes mitenkään erikoinen kynttilä.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Slim_Jim

Posts: 573

#5016 • • Slim_Jim
Tänään oli sitten Customer Service kurssin (eli englannin) koe.
Pitipä raapustella pienimuotoinen tarina Danny's Doughnut nimisestä yrityksestä.

Mopo karkasi käsistä vasta siinä vaiheessa kun innostuin ja kertoilin kuinka yrityksen vienti Kanadaan tyrehtyi kun Quebec itsenäistyi ja alkoi vaatia donitsien tilalle voisarvia.
Lisäksi yritys laajeni Eurooppaan, aivopesi jokaisen kansalaisen EU:n alueelta tehden ihmisistä kuolaavia idiootteja jotka söivät vain donitseja.
Tarina päättyi lauseeseen All Your Base Are Belong To Us.

Kai tuo All Your Base-meemi olisi kannattanut jättää pois englanninkokeesta...
oooo

Posts: 1,249

#5017 • • oooo

larzizi, 29.11.2006 22:05:

Vähän iskee pientä paniikkia tommosessa, kun en tiedä, että mistä hitosta oikein oli kyse. Vierestä kuitenkin tuli kommenttia, että ilmeisesti se on alkanut jotenkin kaasuuntumaan. Ja jotain, että steariinia olisi ollut niin paljon ja että se olisi palanut niin kauan, että koko steariini olisi alkanut palamaan (=rasvapalo). Siltä se kyllä kieltämättä vähän näyttikin.



Mulle on käynyt sama tuikun kanssa. Se tuikku oli palanut melko kauan ja viimenään sitten roihahti. Ja mulla ei siis palanut muita kynttilöitä tän tuikun lisäksi eikä se ollut hyllyssä.
Hiukkasen pelästyin...
phemy

Posts: 23

#5018 • • phemy

satumetsä, 30.11.2006 17:27:


Mulle on käynyt sama tuikun kanssa. Se tuikku oli palanut melko kauan ja viimenään sitten roihahti. Ja mulla ei siis palanut muita kynttilöitä tän tuikun lisäksi eikä se ollut hyllyssä.
Hiukkasen pelästyin...




Tollasen saa kivasti aikasiksi kun laittaa 10-15 tuikkua ihan vierekkäin palamaan, tulee lähes poikkeuksetta mukava tulimeri siihen. Käytin tota hyväksi kun kämpässä oli vilposta, ni laitoin semmosen kolmella jalalla seisovan ritilän päälle paljon tuikkuja ni ne lämmitti mukavasti. Tosin luovuin ideasta parin viikon jälkeen ku huomasin, että pöytä oli täynnä steariinipisaroita. Lisäks ne kaatu aika helposti ja sammu hankalasti.