päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,263 views

pirpeli

Posts: 5,533

#5061 • • pirpeli

mku, 7.12.2006 12:16:
Ehkä coolein juttu ikinä!



Ei hitto! En tajuu tekniikasta mitä, mutta toi ON SIISTI!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Bio

Posts: 4,429

#5062 • • Bio The Bullies / Pinky

mku, 7.12.2006 12:16:
Ehkä coolein juttu ikinä!




Aika jännä. Onkohan siinä tulevaisuuden dj:n soittolaitteet :)
kiiki

Posts: 491

#5063 • • kiiki hankala
Mulla on vieläkin tassut pipinä tiistain jammailusta, vähänkö oon päässy huonoon kuntoon... *ding* *possu*
Fresia

Posts: 764

#5064 • • Fresia vähän outo
Olipa taas pikkujoulut *ding* *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Zandy

Posts: 273

#5065 • • Zandy
Uskomaton päivä...vuoroin itkettää ja on paha mieli, vuoroin taas tapahtuu töissä sellaisia juttuja, että ei voi kun nauraa kippurassa.
Anselmi

Posts: 2,578

#5066 • • Anselmi And sell me

Zandy, 8.12.2006 14:06:
Uskomaton päivä...vuoroin itkettää ja on paha mieli, vuoroin taas tapahtuu töissä sellaisia juttuja, että ei voi kun nauraa kippurassa.

*hali*

--
sen pituinen se

Stene

Posts: 430

#5068 • • Stene

Bio, 7.12.2006 12:55:
Aika jännä. Onkohan siinä tulevaisuuden dj:n soittolaitteet :)


Toivottavasti ei (vinyylipurismia havaittavissa*tirsk*), mutta makee juttu tuo kyllä on *pepsodent*
lostgone

Posts: 2,493

#5069 • • lostgone
Tulin töistä kotiin ja oveni vieressä oli laatikko Da-Capo konvehteja, muttei viestiä.*ding* Olen paniikissa, vatsaani kiertää ja mielessäni on kasoittain kysymyksiä..*uuh*


Onko Helsingissä, Vallilassa tai tässä kerrostalossa tapana jaella suklaata? Onko kyseessä uhkailu, vittuilu vai kiristys?*täh*
Kuka tämä teki? Seinänaapuri, vuokraisäntä, Helluntai seurakunta vai onko kyseessä joku salainen tehtävä Supolta?*täh*
Mitä suklaankonvehtien(keltaruskea laatikko) lähettäminen tarkoittaa? pitääkö mun syödä noi? Mitä jos joku haluaa noi takasin? Voinko mä viedä ne takaisin rappukäytävään? *täh*
Haluaako joku tulla kylään? Miksi luojani? Miksi? *nyyh* Haluaako joku muka tutustua? esittäytyä? vai vihjataanko tässä jotain minun painostani? Yritetäänkö tässä nyt epäsuorasti kertoa, etten saisi käyttää hissiä? Että olen liian lihava ja rappuset tekisivät mulle hyvää*täh*?
Vai näytänkö minä suklaapojalta? Haluaako joku nuolla minua? Lihottaa minusta joulupossun ja täyttää minut sinapilla? Onkohan jonkun mielestä mässäily mun kuolemansynti? mitä jos mut yritetään myrkyttää radioaktiivisilla aineilla, koska tiedän liikaa Putinin toimista?*täh*

AARGGHH.. Mitä pahaa mä oon tehnyt, että joku tahtoo antaa mulle suklaata..*nyyh*

Suklaarasian saaminen on johtanut seuraaviin rationaalisiin toimenpiteisiin:
1) Siivosin, sillä jos se oli vuokranantaja, joka keksi verukkeen tulla tarkistamaan asuntoa.
2) Vedin verhot kiinni, valot pois ja äänet nollalle jos se oli joku sosiaalinen naapuri.
3) Sammutin kännykän, jos se oli Supo, helluntai kirkko tai hissin korjaaja.
4) Päätin pitää paketin kaapissa avaamattomana kunnes viimeinen käyttöpäivä koittaa ja uskallan heittää sen huomaamattomasti roskiin...

*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Freja

Posts: 8,775

#5070 • • Freja Sihteeri

lostgone, 8.12.2006 16:46:
-vainoharhaa-



Sä oot hassu *tirsk* Meil on kotona sellanen laatikko kans, hyviä suklaita, mut ostin ite. *slurps*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lostgone

Posts: 2,493

#5071 • • lostgone

Freja, 8.12.2006 16:48:
---
lostgone, 8.12.2006 16:46:
-vainoharhaa-

---
Sä oot hassu *tirsk* Meil on kotona sellanen laatikko kans, hyviä suklaita, mut ostin ite. *slurps*

Kiva, että musta on hupia.*joo* Tää on ollut muutenkin tosi hieno päivä samojen ominaisuuksien vuoksi. Myöhästyin mm. työkyydistä aamulla sen takia, että mulla kesti liian kauan tarkistaa, onko hanat ja levyt pois päältä, ovi varmasti lukossa jne.. *justjoo*
Mut ei mua silleen naurata, q nyt tuolla ulkona voi liikkua joku, joka yrittää kommunikoida mulle ton suklaarasian kautta..*uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Apo

Posts: 1,574

#5072 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Bio, 7.12.2006 12:55:
Aika jännä. Onkohan siinä tulevaisuuden dj:n soittolaitteet :)



Jos joku sponssaa mulle videotykin, sopivan videokameran, infrapunaledejä + virtalähteen niin voin kasata tuollaisen toimimaan esim. Traktorin kanssa *vink*

Se mitä tuon takana olevan softan pyörittämiseen tarvitaan on ostettavissa melkein normaalikaupoista:
- Videokamera (ilman infrapuna-suodatinta)
- Videotykki
- Infrapuna-ledejä
- Läpinäkyvä (pöytä)levy
- Hahmottelupaperia(? =tracing paper) eli sitä osittain läpinäkyvää piirtopaperia.
- Tietokone

?pic=reactivision03.png

Softa on open sourcea, käännökset löytyy win32/mac/linux käyttöjärjestelmille.

Tarkemmat ohjeet tuon kasaamisesta : http://mtg.upf.edu/reactable/?software
Lyylikki

Posts: 2,975

#5073 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ostin Finlaysonin pöytäliinan joku aika sitten ja olin kuvitellut ostavani ihan normaalikokoisen pöytäliinan keittiön 70 cm x 100 cm pöytään. Nyt laitoin sen liinan pöydälle ja se onkin ihan jättikokoinen, tarkastelin pakkausta tarkemmin ja siinä sanotaan, että 145 cm x 250 cm. "Vähän" laahaa helmat maata *ding*
bubbelgum

Posts: 2,477

#5075 • • bubbelgum ~sylikissa~
Mä taidan olla ihastunut. *whaat* *ding* *pökr*

--
Hullu ku pullosta tullu.

larzizi

Posts: 1,661

#5076 • • larzizi
Ei jessus mikä ilta. Ihan sairaan kivaa oli kavereiden kanssa (suurimmaks osaks opiskelukavereita, mut sitä parempi vaan *hihu*) ja sit lähdin jossain kohtaa kotiin niin, että olin yhen maissa himassa. Olin aikonut mennä toisten kavereiden luo jatkoille, mutta oma sänky houkutteli sen verran, että olin jo pistänyt yöpuvunkin päälle kunnes päätin sittenkin lähteä. Siellä tuli kateltua muutaman kaverin örvellystä ja kun meno alko vähän hiipumaan, päätin lähteä kotiin yöksi, kun pitää herätä tässä vajaan kolmen tunnin päästä.

Ylipäätään jo pelkästään noi ajomatkat oli ihan hulluja. Sattus ja tapahtus vaikka mitä.

Kummallinen ilta, mutta fiilis oli korkealla *nauru*

Lisäks jostain kumman syystä tuntuu kuin pieni krapula alkaisi hiipimään jostain nurkan takaa. Ja se vasta outoa onkin. Koko ilta ja yö siis tullut ajettua ja oltu ajokunnossa. Yks paukku ja viinilasi tuli juotua, mutta sen verran kauan pysyin molemmissa paikoissa, että pystyi ajamaan hyvin. On se elämä kummallista.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Elmiira

Posts: 1,446

#5077 • • Elmiira
Siis mitä H..VETTIÄ! *ding*

Olen rekrynnyt ihmisiä meille töihin puolen kymmentä
kertaa ITSE KIRJOITTAMALLANI työpaikkailmoituksella.
Nyt joku saatanan urpo samalta alalta on kopionut ilmoitukseni,
vaihtanut siihen vain firman nimen ja rekryää sillä porukkaa heille
töihin samalla foorumilla, jossa meidän ilmoituksemme on ollut *grr*

Ei se mun kirjoittama ilmo nyt mikään niin megahyvä ja erikoinen ollut,
että sitä pitäisi alkaa kopioida. Ja toisaalta, jos et osaa itse kirjoittaa
edes omaa työpaikkailmoitusta, niin oletko oikea ihminen rekrytoimaan
ketään firmaasi töihin?!?! Vituttaa tommonen kopiointi. Mur!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

UnityF

Posts: 15,721

#5078 • • UnityF joo just se
minä joka en o syönny/voinu sietää kalan hajuu sitten vuoden 1991 niin NYT mun tekee mieli _haistella_ kalapuikkojen hajua *ding*
Nyt sit paistan kullalle kalapuikkoja jotta voin haistella niitä *super**ding*
Avatar
#5079 • • Annakins Guest
Lupauduin [o]idioottimaisuuksissani[/o] soittamaan häämarssin fonilla kavereiden häissä. Noin seitsemään vuoteen en ole hirveästi soitellut, joten aikalailla kauhistuttaa mitä tästä tulee. Onneks ansatsi ja saundi vaikuttaa olevan ihan OK, mut nuotinlukutaito on surkastunu sille tasolle, et kaheksasosien kohdalla menee pupu pöksyyn. No, pitänee ottaa järeät aseet esiin ja soittaa opettajalle.

Voihan tästä tulla ihan hauskaakin :D
JuHnu

Posts: 338

#5080 • • JuHnu

UnityF, *ding*9.12.2006 13:10:
minä joka en o syönny/voinu sietää kalan hajuu sitten vuoden 1991 niin NYT mun tekee mieli _haistella_ kalapuikkojen hajua *ding*
Nyt sit paistan kullalle kalapuikkoja jotta voin haistella niitä *super**ding*



WOOOOT??? SINÄ+KALAT!! superduper *ding*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..