päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,132 views

Apo

Posts: 1,574

#8542 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Freja, 10.2.2008 11:43:
Systerillä muutama pvä sitten katkes verisuoni pohkeesta tms, ja siihe tuli mustelma ja se oli sil hetken kipeenä. Mulla toissayönä oli tuskanen herätys, ku heräsin siihe et vetää suonta pohkeesta iha tajuttomasti, ja aamul si hokasin et siihen oli tullu mustelma. Mulla siis tapahtui muutama päivä jälkijunas sama mitä systeril, ja ny meil o aika tarkasti samas paikkaa mustelmat O_o :D



Onko teillä menossa takuu umpeen?
irrrma

Posts: 241

#8543 • • irrrma huumori narikassa
Asiat ei aina mee niinku on suunnitellu..perk..*senkin*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Wolverine

Posts: 1,860

#8545 • • Wolverine
tajusin just etten oo juonu tän vuoden puolella tippaakaan viinaa O_o
KooKie

Posts: 4,338

#8546 • • KooKie aka. Petress Pan

Apo, 10.2.2008 18:44:
---
Freja, 10.2.2008 11:43:
Systerillä muutama pvä sitten katkes verisuoni pohkeesta tms, ja siihe tuli mustelma ja se oli sil hetken kipeenä. Mulla toissayönä oli tuskanen herätys, ku heräsin siihe et vetää suonta pohkeesta iha tajuttomasti, ja aamul si hokasin et siihen oli tullu mustelma. Mulla siis tapahtui muutama päivä jälkijunas sama mitä systeril, ja ny meil o aika tarkasti samas paikkaa mustelmat O_o :D

---


Onko teillä menossa takuu umpeen?



:DDD Ei helvetti, iso käsi! "Liukuhihnatavaraa".

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KiimanenKurre

Posts: 791

#8547 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

liikkuva muna

Posts: 2,652

#8548 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

MiLindiNi, 11.2.2008 14:17:
katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!



Muistaakseni esim. Nokialta löytyy vielä tyyriimpiä malleja. Ominaisuuksiltaan ihan peruskännyjä, mutta hintaa lähemmäs pari tonttua.

Mut hei totta vitussa jos on massia ni pitää myös näyttää se muille! Eihän siitä massista muuten mitään iloa ole.
ezzy

Posts: 8,060

#8549 • • ezzy Droid-pappa

MiLindiNi, 11.2.2008 14:17:
katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!



Ei se ookkaa sua varten :) On olemassa jengiä joiden on vaan pakko saada uusin puhelin mitä on ja se on vieläpä aika yleistä. Itse en myöskään maksais ikinä yli 500Eur luurista, parisataa on mulle just bueno.

ps. onhan toi armanin luuri nyt hemmetin nätin näkönen ja ominaisuuksiakin kylläon, Samsungin luurihan se on tekniikaltaan.
Fyrisch

Posts: 4,525

#8550 • • Fyrisch
toi armanin puhelin muistuttaa aika paljon LG.n pradaa joka maksaa just joku about 500e

giorgio-armani-samsung.jpg

lg_prada1.jpg
crissy

Posts: 1,958

#8551 • • Edited crissy

ezzy, 11.2.2008 14:51:
---
MiLindiNi, 11.2.2008 14:17:
katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!

---


Ei se ookkaa sua varten :) On olemassa jengiä joiden on vaan pakko saada uusin puhelin mitä on ja se on vieläpä aika yleistä. Itse en myöskään maksais ikinä yli 500Eur luurista, parisataa on mulle just bueno.

ps. onhan toi armanin luuri nyt hemmetin nätin näkönen ja ominaisuuksiakin kylläon, Samsungin luurihan se on tekniikaltaan.



samoin oli motorolalla razr v3 ja Dolce&Gabbana v3i.. teknisesti ei nyt mitään sen suurempia eroja (ymmärtääkseni) mutta hinnas oli eroo et tavis makso 169e ja DG muistaakseni 600e (+-)
laite

Posts: 2,994

#8552 • • laite MastahWankah

alek száhala, 11.2.2008 14:43:
---
MiLindiNi, 11.2.2008 14:17:
katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!

---


Muistaakseni esim. Nokialta löytyy vielä tyyriimpiä malleja. Ominaisuuksiltaan ihan peruskännyjä, mutta hintaa lähemmäs pari tonttua.


Hehe, joo noissa on sit jotain safiiria yms jotka nostaa tota hintaa:
http://europe.nokia.com/link?cid=PLAIN_TEXT_679221

Mulla on tosta sellanen ei-safiiriversio pöydällä, mekaanisesti ihan helvetin hyvää tekoa mutta muuten en kommentoi mitenkään.
ezzy

Posts: 8,060

#8553 • • ezzy Droid-pappa

crissy, 11.2.2008 14:58:
---
samoin oli motorolalla razr v3 ja Dolce&Gabbana v3i.. teknisesti ei nyt mitään sen suurempia eroja (ymmärtääkseni) mutta hinnas oli eroo et tavis makso 169e ja DG muistaakseni 600e (+-)



Joo ja motorolaa en IKINÄ edes harkitsis vaikka sais ilmaiseksi.
crissy

Posts: 1,958

#8554 • • crissy

ezzy, 11.2.2008 15:02:
---
crissy, 11.2.2008 14:58:
---
samoin oli motorolalla razr v3 ja Dolce&Gabbana v3i.. teknisesti ei nyt mitään sen suurempia eroja (ymmärtääkseni) mutta hinnas oli eroo et tavis makso 169e ja DG muistaakseni 600e (+-)

---


Joo ja motorolaa en IKINÄ edes harkitsis vaikka sais ilmaiseksi.



hyvin toi on mulla pelittäny jo yli vuoden *hihu*
Avatar
#8555 • • Rujo Mutantti Guest
Ihmettelin tänään päivällä että joku roska lens tukkaan, noukin pois ja avasin käden nähdäkseni kun hyttynen lentää pois. Myös koulukaveri näki saman hyttysen ja innoissaan telmivän kastemadon.
wiwi

Posts: 1,575

#8556 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Näin unta että sain älyttömät kiksit kun pidin vauvaa sylissä. Jopa siinä määrin, että liikutuin kyyneliin ja aloin haikailla omaa. Heräsin suhteellisen paskana yltäpäältä hiessä, en ihan huutanut sentään.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

illusion

Posts: 1,061

#8557 • • illusion team-sauna :D
piti käydä Kampin pelipotis vaihtaa kolikot seteliks, kun pankki ei halunnu vastaanottaa 150E kolikoina:D Setelit kyllä kelpas =)
Yallu

Posts: 1,910

#8558 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Fyraett, 11.2.2008 14:56:
toi armanin puhelin muistuttaa aika paljon LG.n pradaa joka maksaa just joku about 500e

giorgio-armani-samsung.jpg

lg_prada1.jpg


Mut noista puhelimista ei voi edes puhua samana päivänä.. LG on aivan susi-laitos, kosketusnäyttö on aivan paska.. Samsung sen sijaan tuntuu ihan kelpo peliltä. Samsungin suomenkielinen versio maksaa tosiaan n. tonnin, kun taas pixmaniasta saa englanninkielistä reiluun viiteensataan..
remotion

Posts: 5,283

#8559 • • remotion nostatus guru

laite, 11.2.2008 14:58:
---
alek száhala, 11.2.2008 14:43:
---
MiLindiNi, 11.2.2008 14:17:
katoin just hobby hallin kuvastoa ja huomasin vikoilla sivuilla että Giorgio Armani on tehny "luksus puhelimen" joka maksaa 999e..... HELVETTI SENTÄÄN en koskaan maksais niin paljoo puhelimesta vaikka ois kuukiveä pinnassa !!!

---


Muistaakseni esim. Nokialta löytyy vielä tyyriimpiä malleja. Ominaisuuksiltaan ihan peruskännyjä, mutta hintaa lähemmäs pari tonttua.

---

Hehe, joo noissa on sit jotain safiiria yms jotka nostaa tota hintaa:
http://europe.nokia.com/link?cid=PLAIN_TEXT_679221

Mulla on tosta sellanen ei-safiiriversio pöydällä, mekaanisesti ihan helvetin hyvää tekoa mutta muuten en kommentoi mitenkään.



nuohan nyt on vielä kaikki ns.kerjäläisluureja
nokian alalabel Vertu tekee hieman isommanrahan kapuloita
http://www.vertu.fi/en/?

"Edullisin Vertu Ascent -kännykkä Nokian Aleksenterinkadun liikkeessä maksaa 4350 euroa. Sama malli eri väreissä on 5150 euroa. Kalliimman, kultapinnotteisen Signature-sarjan hinnat lähtevät 19 900 eurosta, ja hintavin malli Helsingin liikkeessä maksaa 38 000 euroa. Kattoa ei Vertujen hinnoilla olekaan, sillä kalleimmat timanttimallit voivat maksaa tilauksesta satoja tuhansia euroja."
Kriz

Posts: 71

#8560 • • Kriz Pusisten päällikkö
sain puhelun ihmiseltä kenestä en oo kuullu pitkään pitkään aikaan.. *hymy*