päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,072 views

larzizi

Posts: 1,661

#4241 • • larzizi

Dementation, 25.8.2006 14:17:
---
larzizi, 24.8.2006 20:12:
Nää kummalliset olot hämmentää mua...

---

Olot osaa hämmentämisen taidon aika hyvin...



Jep, sähän sen tiedät *hali*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Dementation

Posts: 2,892

#4242 • • Dementation wednesday?
Olen porukoiden tykönä. Porukoilla on 3 kissaa, joita hoidan, ne on bulgariassa.
Ne on tollaisia pihakissoja valtaosin, joten ei niistä paljoa vaivaa ole, kunhan ruokaa ja vettä löytyy kipoista.

No äsken tän omakotitalon ovikello soi ja vedän housut jalkaan ja keräilen itseni koneelta ja sit meen ovelle, niin siellä on neljä vaahtosammuttimen kokoista tyttöä joista yks sössöttää mulle, että "saadaaks me silittää noit kissoi?" olin ihan että WTF!!! Ja sit vaan silleen, että "joo, saatte" ja sit takas sisälle ja ovi kii.

Itse asiassa näin kolme noista tytöistä edellispäivänä jo kävelemässä yhden meidän kissan perässä pisin meidän pihaa, ihme porukkaa... Mankuis vanhemmiltaan oman kissan.

*ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

wiwi

Posts: 1,575

#4244 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Sinipukuiset ystävämme ajoivat tästä äsken hyyyvin hitaasti ohi, kaksi kertaa. Ei siinä muuten mitään, mutta olen töissä kioskilla joka sijaitsee keskellä golfkenttiä ja koko alue on siis pelkästään pelaajien käytössä. Tuota tietä pitkin ei pääse yhtään mihinkään (paitsi tietysti kentille).

Olikohan ne eksyny? Ois vaan kysyneet neuvoa, raukat.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

rose

Posts: 1,047

#4245 • • Edited rose vakaasti epävakainen
Meen amiksen matikan lähtötasotesti oli ihan sikavaikee *ding* En osannu ees tehä sitä kokoaan ja meinas tulla raivari. Sen siitä saa kun menee tekniikan alan laitokselle *justjoo*

Ja mun pitää lukea fysiikkaa, vaikka oon ylioppilas *toktok* Vitun luonnontieteet! Antaisivat verhoilla rauhassa *hmph*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#4246 • • sapeli jokukukamikä?

rose, 25.8.2006 17:37:
Meen amiksen matikan lähtötasotesti oli ihan sikavaikee *ding* En osannu ees tehä sitä kokoaan ja meinas tulla raivari. Sen siitä saa kun menee tekniikan alan laitokselle *justjoo*

Ja mun pitää lukea fysiikkaa, vaikka oon ylioppilas *toktok* Vitun luonnontieteet! Antaisivat verhoilla rauhassa *hmph*



Aika daijua *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ezzy

Posts: 8,060

#4247 • • ezzy Droid-pappa

rose, 25.8.2006 17:37:
Ja mun pitää lukea fysiikkaa, vaikka oon ylioppilas *toktok* Vitun luonnontieteet! Antaisivat verhoilla rauhassa *hmph*



Eikö tota saa poisteltua muka henkilökohtaisella opetussuunnitelmalla?
lostgone

Posts: 2,493

#4248 • • lostgone

Verano, 25.8.2006 12:20:
---
hrdkvr, 25.8.2006 12:04:
käväsin parturissa,, sama vanha WTC barbers..
---


Mä olen saanut sen käsityksen, et tuolla toimitaan tosiaan aika liukuhihnataktiikalla. Mies penkkiin, kymmenen minsaa, ulos ja seuraava käsittelyyn. No mutta hyvä jos toimii :)


Itekin erehdyin menemään kerran. En oo ikinä menossa takaisin.*eiei*
Se päivä oli tooooosi huono tukkapäivä.*dissaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Sallakat

Posts: 2,220

#4249 • • Sallakat jungle, baby !

lostgone, 25.8.2006 20:02:
---
Verano, 25.8.2006 12:20:
---
hrdkvr, 25.8.2006 12:04:
käväsin parturissa,, sama vanha WTC barbers..
---


Mä olen saanut sen käsityksen, et tuolla toimitaan tosiaan aika liukuhihnataktiikalla. Mies penkkiin, kymmenen minsaa, ulos ja seuraava käsittelyyn. No mutta hyvä jos toimii :)

---

Itekin erehdyin menemään kerran. En oo ikinä menossa takaisin.*eiei*
Se päivä oli tooooosi huono tukkapäivä.*dissaa*



en tajuu miten kukaa oikeesti menee sinne ekan kerran jälkee huhuh aina sieltä lähtee kundit armeija haircutin kanssa ulos. en uskalla edes ajatella mitä ne tekee muijien hiuksille...
Kolera

Posts: 4,256

#4250 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
oikeastaan eilisen o_O mut se että tää pirates of the caribbean kakoi on yks parhaiten menestyneitä leffoja lipputuloissa ja disneyn paras lipputuloissa. Mitä vittua ihmiset kelaa ku ne haluaa nähä sen kuran *hih* No itsekin kävin sen katsomassa halvalla kun pääsin mutta ilman Deppiä ja Sparrowta ni olisin varmaa mieluummin paskonu texmex safkaa sen ajan ku kattonu sitä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ezzy

Posts: 8,060

#4251 • • ezzy Droid-pappa

Kolera, 25.8.2006 22:10:
oikeastaan eilisen o_O mut se että tää pirates of the caribbean kakoi on yks parhaiten menestyneitä leffoja lipputuloissa ja disneyn paras lipputuloissa. Mitä vittua ihmiset kelaa ku ne haluaa nähä sen kuran *hih* No itsekin kävin sen katsomassa halvalla kun pääsin mutta ilman Deppiä ja Sparrowta ni olisin varmaa mieluummin paskonu texmex safkaa sen ajan ku kattonu sitä.



No hei, mieti et ihmiset kattelee Big Brotheria ja Salkkareitakin...
KooKie

Posts: 4,338

#4252 • • KooKie aka. Petress Pan

Kolera, 25.8.2006 22:10:
... . ilman Deppiä ja Sparrowta ...



Sama. Leffa on täysin turruttavaa Disney -shaissea mutta pakko se oli nähdä juuri tuon roolihahmon ja sen esittäjän takia.

Oho, "Sama"han ei käy lauseesta, koska siinä ei ole predikaattia. Toivottavasti mua ei bannita tän takia.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

RantaPalleroinen

Posts: 512

#4253 • • RantaPalleroinen
Kävin äsken punttiksella.



ensimmäistä kertaa elämäni aikana


*hikoil*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Rubicon

Posts: 550

#4254 • • Rubicon

Kriss G, 25.8.2006 13:43:
Hahaha nyt mut bannattiin sieltä. Vartin verran kerkesin olla rekisteröitynyt ja tuli lähtöpassit. Vaan sen takia että postasin kitlerin omana kissanani, kysyin joltain eikö se keksiny mauttomampia kissan nimiä kuin SIMBA ja NALA (vittu oikeesti!!) ja kysyin onko ok ottaa kissa kiinni sohvan alta haavilla tai verkolla. Nooh ehkä mä joskus löydän toisen yhtä hauskan sivun.



Mä nauran varmaan loppupäivän,
sä oot mun idoli*nauru*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

kml

Posts: 1,142

#4255 • • kml Keyhole Markup Language
Sain eilen kännykästä päähän. Tuli verta :/. Nyt on ikävä jälki.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

larzizi

Posts: 1,661

#4256 • • larzizi

Kolera, 25.8.2006 22:10:
oikeastaan eilisen o_O mut se että tää pirates of the caribbean kakoi on yks parhaiten menestyneitä leffoja lipputuloissa ja disneyn paras lipputuloissa. Mitä vittua ihmiset kelaa ku ne haluaa nähä sen kuran *hih* No itsekin kävin sen katsomassa halvalla kun pääsin mutta ilman Deppiä ja Sparrowta ni olisin varmaa mieluummin paskonu texmex safkaa sen ajan ku kattonu sitä.



Ei se itseäkään hirveesti "säväyttänyt", enkä usko, että kaikkia muitakaan. Pirates of the caribbean ykkönen oli kuitenkin sen verran hyvä, että monet pitivät siitä ja kun kerta moisesta elokuvasta tulee jatko-osia, niin eiköhän nuo kaikki ykköseen ihastunet halua sen nähdä.

Ja tosiaan ilman Deppin roolisuoritusta tuo elokuva olisi varmasti ollut tylsempi..

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Mesörs

Posts: 15

#4257 • • Mesörs Mesörs
Juuri katsoin Human Trafficin, aina yhtä paras, varsinkin Danny Dyer, joka taannoin sanoi "vittuuko mä näyttelin kun olin muutenkin ihan tutkalla!"

--
We are the gabbers!

Ober

Posts: 587

#4258 • • Ober Dog shit taco

larzizi, 26.8.2006 11:51:
---
Kolera, 25.8.2006 22:10:
oikeastaan eilisen o_O mut se että tää pirates of the caribbean kakoi on yks parhaiten menestyneitä leffoja lipputuloissa ja disneyn paras lipputuloissa. Mitä vittua ihmiset kelaa ku ne haluaa nähä sen kuran *hih* No itsekin kävin sen katsomassa halvalla kun pääsin mutta ilman Deppiä ja Sparrowta ni olisin varmaa mieluummin paskonu texmex safkaa sen ajan ku kattonu sitä.

---


Ei se itseäkään hirveesti "säväyttänyt", enkä usko, että kaikkia muitakaan. Pirates of the caribbean ykkönen oli kuitenkin sen verran hyvä, että monet pitivät siitä ja kun kerta moisesta elokuvasta tulee jatko-osia, niin eiköhän nuo kaikki ykköseen ihastunet halua sen nähdä.

Ja tosiaan ilman Deppin roolisuoritusta tuo elokuva olisi varmasti ollut tylsempi..


Hmmmm meikä diggas tost jatko osasta.. just sellasta aivot narikkaan disney mäiskettä:P
larzizi

Posts: 1,661

#4259 • • larzizi

Ober, 26.8.2006 13:35:
---
larzizi, 26.8.2006 11:51:

Hmmmm meikä diggas tost jatko osasta.. just sellasta aivot narikkaan disney mäiskettä:P



Sellaista se tosiaan oli. Riippuu ihan mistä kukin tykkää... *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.