päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,798 views

Jupe

Posts: 571

#2081 • • Jupe
o_O Heräsin jo ennen yhtätoista. *ding**tanssittel*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

ezzy

Posts: 8,060

#2082 • • ezzy Droid-pappa

micqo, 16.9.2005 11:18:
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin. *nauru*
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin. *plur* *nauru* *nauru*

- Pitäsköhän mennä röökille *nauru*



Ketjupolttaja *nauru*
micqo

Posts: 1,094

#2083 • • micqo

ezzy, 16.9.2005 12:25:
---
micqo, 16.9.2005 11:18:
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin. *nauru*
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin. *plur* *nauru* *nauru*

- Pitäsköhän mennä röökille *nauru*

---


Ketjupolttaja *nauru*



*hih*
homppa

Posts: 731

#2084 • • homppa
meninpä tänään taas venaileen bussia pysäkille, kun en jaksanut vajaata kilometriä talsia, siihen tuli sitten sellanen vanha pappa, tein tilaa ja se istui siihen. Höpisi jotain juttuja siinä sitten, joista vain vanhukset saa selvää, mummo vieressä vastasikin jotain, mä en älynny kummankaan puheesta mitään vaikka koitin kuunnella. Vanhus kaiveli tupakoitaan ja mä, rahojen ja röökin ollessa loppu, pummasin röökiä siltä.

"Perkele, kaiken maailman vippajia tämä kaupunki nykyään täynnä! Ja aina vaan toista nuorempia! Mulla oli varkaita talossani, varkaita perkele!" mä siihen: No, anteeks, röökiä mä vaan pummasin. "Kyllä minä nuo kaiken maailman vippaajat tiedän, kaikki aina kyselemässä! Jos minulla olisi pyssy nyt taskussa! pappa huutaa ja demonstroi samalla valtavilla kourillaan pyssyä joka on toisen otsalla ja PUM.....sit hermostuin: "Haista sinä vittu! Mä vaan pummasin röökiä, mä mitään sulta oo varastamassa saatana!"
"Poika, älä sinä ala!"
"Vittu varmasti alan jossa käyttäydyt noin vittu!"

Sitten vieressä istunu mummo tyynnyttelee molempia: "Älkääs nyt hyvät ihmiset, toisille pitää olla kiltti ja kohtelias."
Pappa syyttää mua, mä kiistän kaiken. Onneksi sitten tulee bussi, toisaalta ois ollu mielenkiintoista tietää miten tilanne olisi kehittynyt :P no, eipä oo ennen tullu tuntemattomalle vanhukselle tullu haistateltua vittua kovaan ääneen keskellä päivää :E
Pätkis

Posts: 1,038

#2085 • • Pätkis Pikkis

homppa, 16.9.2005 14:46:

.....Pappa syyttää mua, mä kiistän kaiken. Onneksi sitten tulee bussi, toisaalta ois ollu mielenkiintoista tietää miten tilanne olisi kehittynyt :P no, eipä oo ennen tullu tuntemattomalle vanhukselle tullu haistateltua vittua kovaan ääneen keskellä päivää :E


Sä olisit päätynyt bussipysäkille mättämään turpaan vanhusta, joka ärsyyntyi siitä että sä kävit pummaamaan siltä röökiä *igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#2086 • • astaroth Guest

Pygmi, 16.9.2005 14:57:
Sä olisit päätynyt bussipysäkille mättämään turpaan vanhusta, joka ärsyyntyi siitä että sä kävit pummaamaan siltä röökiä *igor*


*jiihaa*
homppa

Posts: 731

#2087 • • homppa

Pygmi, 16.9.2005 14:57:
---
homppa, 16.9.2005 14:46:

.....Pappa syyttää mua, mä kiistän kaiken. Onneksi sitten tulee bussi, toisaalta ois ollu mielenkiintoista tietää miten tilanne olisi kehittynyt :P no, eipä oo ennen tullu tuntemattomalle vanhukselle tullu haistateltua vittua kovaan ääneen keskellä päivää :E

---

Sä olisit päätynyt bussipysäkille mättämään turpaan vanhusta, joka ärsyyntyi siitä että sä kävit pummaamaan siltä röökiä *igor*



väkivaltaa ei tueta, ja itseasiassa se oli niin helvetin iso ja sillä oli keppi niin pelkäsin vähän et se ois ollu toisinpäin :P
Pätkis

Posts: 1,038

#2088 • • Pätkis Pikkis
Samaan tapaan viikon o_O alkaa olemaan nää stadissa euroa pummivat erilaiset hulttiot "oisko sul heittää euroo et pääsen dösäl kotiiiiiii" Siihen ku yhdistää nää eri yleiskeräysten rahanruinaajat niin työmatka on kyllä välillä varsin mielenkiintoinen kokemus.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Fyrisch

Posts: 4,525

#2089 • • Fyrisch
Kävin pyykkituvas pitkäst aikaa (pessy ennen pyykit mutsil, säästyy monta tuntii)
ja yllätys yllätys, joku mun naapureist käyttäny mun pesuaineit aika ahkerasti, sain koneen kuiteski täytettyy ja viel jäi toiseen kertaa vähäsen jäljelle..

Hauskint täs on se, että mun kaikki naapurit on rentoi vanhuksii O_o

Pitäs laittaa valituskirje sinne T. Nykynuoriso
Lyylikki

Posts: 2,975

#2090 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tuli tänään töihin kirje KRP:ltä. Meidän lähettämä 50 senttinen oli aito. Wat-aa?

No jaa. Falck kai sen sinne oli lähettänyt, mutta vähän hämmästelin, kun avasin KRP:n kirjettä, jossa oli kolikko. Löytyi sieltä sitten tietenkin myös selityspaperi. Raha oli lähetetty sinne 25.2. eli ei niilläkään hyvin mene.
KooKie

Posts: 4,338

#2092 • • KooKie aka. Petress Pan
Eilisen Smäkin matsi oli kunnon zedais versus imperiumi, kuud versus pääd, kad versus seitan, Suumaheri versus Haekkinen -show.
Kaikki SummerSlamin hyvis voittajat Batista, Mysterio ja Benoit vastassaan kaikki pahis luuserit JBL, Guerrero ja Jordan. Oli vähän o_O + \o/ -fiiwikset päällä. *aplodit*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Howdy

Posts: 7,955

#2093 • • Howdy Oldie

micqo, 16.9.2005 11:18:
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin. *nauru*
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin. *plur* *nauru* *nauru*

- Pitäsköhän mennä röökille *nauru*



Menet pimpottamaan joku kerta ovikelloa ja esittelet itsesi .. tiedä mimmoset kahvit vielä tarjoaa *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

ezzy

Posts: 8,060

#2094 • • ezzy Droid-pappa

KooKie, 17.9.2005 13:42:
Eilisen Smäkin matsi oli kunnon zedais versus imperiumi, kuud versus pääd, kad versus seitan, Suumaheri versus Haekkinen -show.
Kaikki SummerSlamin hyvis voittajat Batista, Mysterio ja Benoit vastassaan kaikki pahis luuserit JBL, Guerrero ja Jordan. Oli vähän o_O + o/ -fiiwikset päällä. *aplodit*



harmittavan bore matsi oli :(

batista on kyl mysterioon verrattuna ihan himmee kaappi x)
UnityF

Posts: 15,721

#2095 • • Edited UnityF joo just se
mun asunnosta löytyy 34 pyyhettä.. erikokoisia mut pääosin normaali kokoa...

jännää sinäänsä itte oon ostanu vain 4 pyyhettä aikanaan kun muutin tänne..

mistä noi kaikki pyyhkeet on tullu? *ding*

ainakin jos tääl käy suihkussa niin pyyhkeitä riittää *nauru*

(aloin ihmettelee asiaa kun pesin 2 koneellista pelkkiä pyyhkeitä *nauru*)
KooKie

Posts: 4,338

#2096 • • Edited KooKie aka. Petress Pan

ezzy, 17.9.2005 15:06:
---

harmittavan bore matsi oli :(

batista on kyl mysterioon verrattuna ihan himmee kaappi x)



Joo, siinä Benoitin runttaamisvaiheessa (mikä kesti muutamankin vaiheen) alko jo pää hajoilla *eiei* Mut se oli tosi söpöä, kun Mysterio hyppäs Batistan syliin lopussa *tirsk*

edit. uudistuneet hymiöt

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

micqo

Posts: 1,094

#2097 • • micqo

Howdy, 17.9.2005 14:02:
---
micqo, 16.9.2005 11:18:
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin. *nauru*
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin. *plur* *nauru* *nauru*

- Pitäsköhän mennä röökille *nauru*

---


Menet pimpottamaan joku kerta ovikelloa ja esittelet itsesi .. tiedä mimmoset kahvit vielä tarjoaa *iloinen*



*nauru* Joo... ehkä mä taidan tyytyä ihan vaan maisemiin kun satun olee suhteessa ja tyyliini ei kuulu uskottomuus. *joo*
AnssiV

Posts: 1,798

#2098 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Heräsin kolmen aikaan siihen kun naapuri pimputteli ovikelloa. Tuli kertomaan että mun auto oli aamun aikana liikkunu ittekseen tossa parkkiksella vaikka olin olevinaan vetäny käsijarrun päälle. En näköjään vetäny riittävästi sillä auto löytyi kymmenkunta metriä väärästä paikasta n. metrin päässä talon seinästä. Säikäytti jonkun verran siinä unisilla silmillä kun katsoin ikkunasta. Vaan onneksi ei saanut niin paljoa vauhtia että olisi osunut talon seinään...*joo*
micqo

Posts: 1,094

#2100 • • micqo
Kuuntelin tässä musaa & surffailin netin ihmeellisessä maailmassa kaikessa rauhassa kun iski joku ihme vimma lähtee vetää yks lähi baariin. Kävin vetää yhden ja tulin takas himaan...ihme älyn väläys *täh*