päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,396 views

Lenita

Posts: 1,423

#7064 • • Lenita

inneah, 9.8.2007 09:01:
Sain 50 päivän antibioottikuurin *ding* VIIDENKYMMENEN PÄIVÄN!!! wtf?!

no tässä ei ole kyse mistään flunssa antibiooteista joten ehkä tää on ihan normaalia...



Muista sit syödä maitohappobakteereja et ei tuu vatsa pipiks.

--
^_____________^

Jutu

Posts: 3,054

#7065 • • Jutu Blondi
Mä luulin, että mulla olis paljon vähemmän kenkiä, mutta kummasti sitä vaan kaksi kassia täytty. Ja olis varmaan kolmaskin, mutta ängin ne kuitenkin kahteen. Pitäis ehkä vähän heittää noita pois kun ei tuu enää käytettyä ku muutamia kenkäpareja. *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

inneah

Posts: 704

#7066 • • inneah ...Trust no one...

Lenita, 9.8.2007 12:18:
---
inneah, 9.8.2007 09:01:
Sain 50 päivän antibioottikuurin *ding* VIIDENKYMMENEN PÄIVÄN!!! wtf?!

no tässä ei ole kyse mistään flunssa antibiooteista joten ehkä tää on ihan normaalia...

---


Muista sit syödä maitohappobakteereja et ei tuu vatsa pipiks.



ai,pitääks niitäki syödä? miks ei apteekkari sanonut, oisin voinut niitä samalla ostaa *grr*
No sinne sitten uudestaan, taitaa mun pärstäkerroin olla niille jo tuttu ku sen verta siel on ravattu tän kesän aikana *nauru*

--
nahkalakanat

Avatar
#7067 • • Annakins Guest

inneah, 9.8.2007 13:52:
---
Lenita, 9.8.2007 12:18:
---
inneah, 9.8.2007 09:01:
Sain 50 päivän antibioottikuurin *ding* VIIDENKYMMENEN PÄIVÄN!!! wtf?!

no tässä ei ole kyse mistään flunssa antibiooteista joten ehkä tää on ihan normaalia...

---


Muista sit syödä maitohappobakteereja et ei tuu vatsa pipiks.

---


ai,pitääks niitäki syödä? miks ei apteekkari sanonut, oisin voinut niitä samalla ostaa *grr*
No sinne sitten uudestaan, taitaa mun pärstäkerroin olla niille jo tuttu ku sen verta siel on ravattu tän kesän aikana *nauru*



Ei niitä pidä, mutta antibiooteista menee helposti vatsa sekaisin niin maitohappobakteerit auttaa siihen. Varsinkin kun noin pitkä kuuri.
kinderi

Posts: 1,783

#7068 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

inneah, 9.8.2007 09:01:
Sain 50 päivän antibioottikuurin *ding* VIIDENKYMMENEN PÄIVÄN!!! wtf?!



Voi luoja *hikoil*
Mistä ihmeestä voi saada noin pitkän kuurin *ding*

Tää on myös mun päivän o_O
Olis maailmanloppu jos tollasen kuurin saisin, ihan liikaa päivittäiset vitamiinitki jo *poks*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

oooo

Posts: 1,249

#7070 • • Edited oooo

kindertin, 9.8.2007 14:13:
Voi luoja *hikoil*
Mistä ihmeestä voi saada noin pitkän kuurin *ding*

Tää on myös mun päivän o_O
Olis maailmanloppu jos tollasen kuurin saisin, ihan liikaa päivittäiset vitamiinitki jo *poks*



Mä sain aikoinaan krooniseen virtsatietulehdukseen. Mun mummo joutu syömään antibioottia samasta syystä hautaan asti.
nethr

Posts: 763

#7071 • • nethr !!
Tehtiin vähän muutoksia digikanavien tilaukseen (canal+ >>> ViasatGold). 3 kanavaa lähtee pois ja tilalle tulee reippaasti lisää kanavia = kk:n laskusta tulee 0,50e halvempi *lmao* *ding*

--
xD

Jocular

Posts: 1,359

#7072 • • Jocular Janni

inneah, 9.8.2007 09:01:
Sain 50 päivän antibioottikuurin *ding* VIIDENKYMMENEN PÄIVÄN!!! wtf?!

no tässä ei ole kyse mistään flunssa antibiooteista joten ehkä tää on ihan normaalia...



Eipä tuo vielä mitään. Mummolle iskettiin just 9 kuukauden tuberkuloosilääkekuuri naamariin. Muistaakseni 4 eri antibioottia ja siihen päälle vitamiinit ja verenpainelääkkeet. Yhteensä 11 tablettia päivässä..

Ei viinaa, ei juustoa, ei suklaata ja mitä kaikkea sil oli pitkä lista ettei saa syödä niiden lääkkeiden kanssa. Sen lisäks sil on ollu viimeset 3 vkoa tosi paha olo niiden lääkemikstuurien takia mutta korvaavia ei ole. *ding*

Mutta mihin määrätään 50pv lääkekuuri jos saan udella?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Takyon

Posts: 2,945

#7073 • • Takyon Möwkö
Kaks ulkomaalaista yritti maksaa n. 15e taksimaksua 200e setelillä o_O

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ezzy

Posts: 8,060

#7074 • • ezzy Droid-pappa

inneah, 9.8.2007 09:01:
Sain 50 päivän antibioottikuurin *ding* VIIDENKYMMENEN PÄIVÄN!!! wtf?!

no tässä ei ole kyse mistään flunssa antibiooteista joten ehkä tää on ihan normaalia...



ihmettelin kans ku kaveri sai luokkaa monen viikon kuurin O_o Luullu aina, että noi on vaan parin viikon kuureja ja pidempänä epäterveellistäkin jo.
T0mbstone

Posts: 728

#7075 • • T0mbstone The Process.
Olo on kun olis re-re-reikiä päässä, kiitos viikon aikana kertyneen univelan. Idiootti olo ja ihmiset ei enää ymmärrä, mitä yritän puhua. O_o

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7076 • • Aziz Combat Fighter

Tyeicha, 5.8.2007 22:17:
eikö ne wavessa luota siihen et poke ei päästä alaikäisiä sisään, kun täytyi eilen vielä uudestaan käydä hakemassa ajokortti "narikasta", ennen ku suostuivat myymään mulle lonkeron. *hmph* *tirsk*
ok, ok.. tajuan kyllä, et periaatteessa kuka vain voi terassin puolelta kävellä sisään, mut oli se silti vähän autoa, koska ikäraja vain k-18.



juniori :P
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#7077 • • Aziz Combat Fighter

plink, 11.8.2007 04:03:
jpku äijä tuli viereen myymään ruusuja ku olin panemassa yhe naisen kanssa puistossa :D sanoin et ei kai tässä enää ruusuja tarvita :DD




aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhahahahhah
-V-

Posts: 587

#7079 • • -V-

Ana-5000, 11.8.2007 18:57:
---
plink, 11.8.2007 04:03:
jpku äijä tuli viereen myymään ruusuja ku olin panemassa yhe naisen kanssa puistossa :D sanoin et ei kai tässä enää ruusuja tarvita :DD

---



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhahahahhah



*lmao*
Late

Posts: 3,441

#7080 • • Late team Lasse

Iltalehti 13.08.07,
---
Etsitty nainen löytyi hukkuneena Sipoossa
12.8.2007 14:06

Vuonna 1937 syntynyt nainen löytyi pitkään jatkuneiden etsintöjen jälkeen hukkuneena Sipoon Kalkkirannasta Itä-Uudellamaalla.

Pienvenesataman lähettyvillä uimassa ollut nainen hukkui perjantaina kolmen aikaan iltapäivällä. Sukeltajat etsivät naista iltakahdeksaan saakka, jonka jälkeen etsinnät lopetettiin tuloksettomina.

Etsinnät jatkuivat lauantaina vartiolaiva Tavin johdolla. Nainen löytyi läheltä katoamispaikkaa sunnuntaiaamuna kahdeksan jälkeen.

STT



Tuli karmiva fiilis kun luin tämän uutisen koska ajettiin Hanz:in kanssa tästä ohi kaksi kertaa lauantaina. Takasin tullessa vielä ihan rantaa myöten kun huomattiin että siellä oli Kalkkiranta jazzit käynnissä. Siitä me ollaan hyvissä mielin suhattu ja tuumittiin vielä että se merivartioston iso laiva on varmaan partioimassa jazzien takia.

Kyllähän ruumiita vissiin Suomessakin tänäpäivänä löytyy joka päivä, mutta kun tiedostaa menneensä jostain ihan vierestä niin tulee funtsineeksi asiaa enemmän. Meidän onni ettei olla osuttu siihen, niin lähellä ollaan kumminkin oltu.