päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,698 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7043 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Taidan olla hiukan väsynyt *ding*

Ajattelin laittaa vähän kuvia viikonlopusta. Kaivoin kamerani repusta. Otin siitä akun irti, kävelin takaisin koneelle, yritin hetken aikaa tunkea sitä minun USB kortinlukiaan. Mietin hetken aikaa että mikä ihme tässä on kun ei jotenkin vaan toimi. Ahaa... Tämä on PERKELE AKKU!!! *justjoo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

pupuankka

Posts: 869

#7045 • • pupuankka poly-wtf?!
Mä oon ihan käsittämätön drama queen. *justjoo* Miten mä voin ollaki näin paha.
Timmo

Posts: 657

#7046 • • Timmo
Mulla ei ole kalsareita jalassa??

--
Elämä On Raato

Jocular

Posts: 1,359

#7047 • • Jocular Janni
Tulin töistä bussilla ja Lepuskin kohalla näin kadulla vanhemman sukupolven mieshenkilön liian isossa, pitkässä kiltissä. Paineli menemään niin vauhdilla ja isoilla askelilla ettei paljon sukukalleuksista jääny arvailun varaan.. *sars* *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Muhvi-

Posts: 303

#7048 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Nukun joka pva 22-9.30. Ja aina väsyttäääääääääääää.

--
It was once my life - it was my life at one time.

Fresia

Posts: 764

#7049 • • Fresia vähän outo
Nukuttaa ihan tajuttoman paljon *ding* *nukkuu* Enkä oo ees kiukkunen väsymykseni takia... *ding* Ehkä ihan hyvä *hihu*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Kit^

Posts: 798

#7050 • • Kit^ ihme höpöttäjä
erään arvostetun kansainvälisen yrityksen johtaja tokas tänää et tuun viel tienaa hyvin päälläni *whaat* kai mä sit tein hyvän vaikutuksen tai jotai..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

larzizi

Posts: 1,661

#7051 • • larzizi
Heitin lomapäiväni tänään täysin hukkaan. Ulkona oli kaunis ilma ja mitä minä tein? Makasin/nukkusin sängyssä KOKO päivän. Ainoan kerran kun avasin ulko-oven, oli kun kävin varastossa hakemassa tavaraa. Ainoat kerrat kun olen avannut huoneeni oven, ovat olleet kun olen käynyt joko a) jääkaapilla tai b) vessassa. Miten tyhmä ihminen voi olla *igor*

Oon myös päivän mittaan mietiskellyt viime illan/yön tapahtumia ja haluaisin tietää mikä vitun järki oli mennä semikipeänä alastonuinnille keskellä yötä kännissä *justjoo* Sillon se tosin vaikutti varsin hyvältä idealta.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#7052 • • gnomex Guest
Voisin vaihtaa kurkkukipuni vasempaan pikkusormeeni... Anyone?
KiimanenKurre

Posts: 791

#7053 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
sekopää ukko.... täys idiootti
http://www.lifeisajoke.com/videos65.htm

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

-V-

Posts: 587

#7055 • • -V-

Gnomex, 8.8.2007 19:31:
Voisin vaihtaa kurkkukipuni vasempaan pikkusormeeni... Anyone?



Mä voin ottaa sun kurkkukivun ja pikkusormen jos saan ite päättää mitä voin antaa tilalle *tirsk*

ps. varo vaan voin viedä sit koko käden *lmao*
Miinapiina

Posts: 3,494

#7057 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

RiD, 9.8.2007 07:39:
Meidän firman miehet aiheutti eilen koko päijät-hämeen laajusen sähkökatkoksen! Go eltel networks!

http://www.ess.fi/Article.jsp?article=156071

hyvähyvähyvä!



onneks tääl liipolas tuo ei kestänyt ku joitain kymmeniä sekunteja... *joo*
oli ihan tarpeeks hässäkkää sillon sen salaman iskun aiheuttamis ongelmis *igor*

--
pinkki on pop!!!

anniharha

Posts: 1,937

#7058 • • anniharha
SonyEricssonin parinkympin roiskeläpän sielunelämä on omituinen. Heräsin seitsemältä siihen, että kännykkä piippasi kerran ja pimeni, eikä auennut vaikka kuinka yritin. Olin laittanut sen lataukseen illalla, joten ensimmäisenä en olis uskonut pimenemisen johtuvan akun loppumisesta, vaikka sitähän se sit vaa oli. Kai mä sit olin tunkenut laturin väärään reikään tjsp *igor* Meinas vaan päästä pari rumaa sanaa, kun luulin sen hajonneen puolen vuoden käytön jälkeen. Mun käsittelyssä se ei tosin olis ihmekään.

--
and though my words could save the world they never come out right

inneah

Posts: 704

#7059 • • inneah ...Trust no one...
Sain 50 päivän antibioottikuurin *ding* VIIDENKYMMENEN PÄIVÄN!!! wtf?!

no tässä ei ole kyse mistään flunssa antibiooteista joten ehkä tää on ihan normaalia...

--
nahkalakanat

Avatar
#7060 • • Annakins Guest

yoni k, 9.8.2007 02:49:
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,12271,1231089,00.html

wtf ?



Puolustelematta kyseisen maan maahantuloviranomaisten toimintaa* ihmettelen vain, miten toimittaja ei voi tietää, että toimittajat useimmiten tarvitsevat viisumin lähes maahan kuin maahan.


*uskomatonta, että tuollaisesta, minimalistisesta asiasta kohdellaan kuin suuren luokan terroristia.