päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,858,815 views

Avernian

Posts: 7,451

#2061 • • Avernian Kerettiläinen

zenny, 12.9.2005 11:32:
Meijän vessas oli eilen vihree hämähäkki...



Radioaktiivinen hämppy!
Olisit antanut sen purra, niin susta olisi tullut hämähäkkinainen. :p

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Verottaja

Posts: 1,174

#2062 • • Verottaja no-life / luuviulu
Tää on samalla myös päivän "OMG LOL!!1"

Menin bussipysäkille. Siellä istuskellut mummeli katsoi minua
ensin pitkään, ja hetkeä myöhemmin päätti mennä pysäkin
toiselle puolelle piiloon. Muutaman kerran kurkisti sieltä,
katsoen vihaisesti.

Arvaan kyllä, mikä kyseisen reaktion aiheutti, mutta
oli silti melkoisen o_O tilanne. *nauru*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Jupe

Posts: 571

#2063 • • Jupe

Juhgu, 12.9.2005 15:34:
---
zenny,
onneks sain sen tapettuu
---


:(
Olisit vaikka heittänyt sen ulos, jos ei yhteiselo onnistu.



Noo hei, ei kannata ihmetellä se tekee ton jokaiselle poikaystävälle jonka kanssa sillä menee sukset ristiin *pahis**hmph**hali*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Verottaja

Posts: 1,174

#2065 • • Verottaja no-life / luuviulu

Verottaja, 12.9.2005 15:34:
Arvaan kyllä, mikä kyseisen reaktion aiheutti, mutta
oli silti melkoisen o_O tilanne. *nauru*



ezzy, 12.9.2005 18:42:

kalju?



Aika lähelle. Muuten kalju, mutta keskellä päätä törröttää
puna/musta keesi :)

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

embie

Posts: 531

#2066 • • embie Shwoopsie poo
Kävelin Haagassa koulusta junallepäin ja siinä ihastelin söpöjä pikku oravia kun yhtäkkiä huomasin, että yksi niistä kipitti suoraan avoimesta suutariliikkeen ovesta sisään...ja perässä meni myös kaksi muuta epeliä. Kaiken kukkuraksi siinä oven edessä partioi yksinäinen pulu, joka selkeästi olisi halunnu kanssa mennä sisään suutarille, mutta ei uskaltanut. Kurkki vaan ovesta sisään ja käveli edes takaisin. Jos ei olis ollu minnekkään kiire olisin jääny mieluusti seuraamaan saiko kurret tulipalohäädöt vai miten niille kävi *iloinen*
zenny

Posts: 1,145

#2068 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

zet, 12.9.2005 18:03:
---
Juhgu, 12.9.2005 15:34:
---
zenny,
onneks sain sen tapettuu
---


:(
Olisit vaikka heittänyt sen ulos, jos ei yhteiselo onnistu.

---


Noo hei, ei kannata ihmetellä se tekee ton jokaiselle poikaystävälle jonka kanssa sillä menee sukset ristiin *pahis**hmph**hali*




*nauru* ehdottomasti....*nauru* *pahis*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

ottonivus

Posts: 148

#2069 • • ottonivus Random juippi
Työpaikan sähköisellä ilmoitustaululla ilmoitus "Myydään sieniä" Hmm*ding**hih* Samoin myös työpaikalla on yhdessä portaassa kolme hissiä vierekkäin joissa numeronäyttö olivat kaikki aamulla kuudennessa eli 666*hihu**hih*

--
\"anna mennä\"

Jupe

Posts: 571

#2070 • • Jupe

ottonivus, 14.9.2005 14:33:
Työpaikan sähköisellä ilmoitustaululla ilmoitus "Myydään sieniä" Hmm*ding**hih* Samoin myös työpaikalla on yhdessä portaassa kolme hissiä vierekkäin joissa numeronäyttö olivat kaikki aamulla kuudennessa eli 666*hihu**hih*



*lmao**nauru**pahis*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Jutu

Posts: 3,054

#2071 • • Jutu Blondi
Nastola lehdessä on taas mietitty mainosten paikkoja. Ensin on Asepisteen mainos "ostimme erän huippuhaulikoita" ja sen alla Pelicansin kausikortti mainos "miten pitää vaimo tyytyväisenä syksystä kevääseen?" *ding* *lmao*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Fyrisch

Posts: 4,525

#2072 • • Fyrisch
Tänää päiväl ku olin lapioimas kaht hyppyrii 2.5 tuntii, nii sinne ilmestyy 2 pient jannuu jotka hetken seuraa taustal menoo, sitku oon melkee valmis ne tulee kysyy jos ne sais rakentaa uusiks sitä pienempää hyppyrii et neki vois vedellä siit O_o

Pistin ne lapioimaa siihen vieree niille oman hyndän ja aika nopee ne alko pyyhkii ottaa hiest ja lähti menee.
Fyrisch

Posts: 4,525

#2073 • • Fyrisch

mayah, 14.9.2005 18:41:
---
Fyraett, 14.9.2005 18:40:
Tänää päiväl ku olin lapioimas kaht hyppyrii 2.5 tuntii, nii sinne ilmestyy 2 pient jannuu jotka hetken seuraa taustal menoo, sitku oon melkee valmis ne tulee kysyy jos ne sais rakentaa uusiks sitä pienempää hyppyrii et neki vois vedellä siit O_o

Pistin ne lapioimaa siihen vieree niille oman hyndän ja aika nopee ne alko pyyhkii ottaa hiest ja lähti menee.

---


Niinku HÄ?

Mitä hyppyrii?



Tsygähyndii!

img212.imageshack.us/my.php?image=pyrkkauus8jx.jpg

Tos linkis näkyy se niitten skidi hyppyri (kaikki viel keskeneräsii)
Freja

Posts: 8,775

#2074 • • Freja Sihteeri
"hankinnassa eka rautasyna, apua kaivataan!"

luin että "haetaan pasuuna, apua kaivataan!"



*justjoo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mellu-

Posts: 4,006

#2075 • • Mellu-
mä vaan yks kaks hiffaan jotain juttuja.. ja niist jutuist vaa on sikana aikaa tai sit ne on sellasii et ny tiiän ratkasun tähän ongelmaan- juttuja *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

micqo

Posts: 1,094

#2076 • • Edited micqo
Tajusin tossa, että naapuritalon naishenkilö antaa privaesityksen mulle päivittäin. *nauru*
Melkein aina kun olen röökillä, partsilta siis suora näköyhteys hänen makkariin ja näkyvyys erittäin hyvä. Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan" , heh.. noh, kyllä tossa varsinkin aamuröökin aikaan silmät aukee kummasti noihin maisemiin. *plur* *nauru* *nauru*

- Pitäsköhän mennä röökille *nauru*
äm

Posts: 2,376

#2077 • • äm

micqo, 16.9.2005 11:18:
Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan"


Kun nainen tekee noin, se on eroottista, ihailtavaa ja mielenkiintoista.
Kun mies tekee noin, se on soitto poliisille.
*nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

onni3mk

Posts: 3,973

#2078 • • onni3mk Onni on.
Aika käsittämätöntä. Menin eilen nukkumaan ennen kahtatoista, sain suht hyvin unta, ei kahta tuntia sängyssä pyörimistä. Tänä aamuna heräsin puol kymmenen enkä jatkanu unia. *ding* Ja viimisen kuukaudenhan mun unirytmi on ollu semmonen et kahdelta yöllä nukkuu ja puolenpäivän jälkeen ylös. *iloinen*

--
Onni on.

micqo

Posts: 1,094

#2079 • • micqo

äm, 16.9.2005 11:26:
---
micqo, 16.9.2005 11:18:
Hän keimailee ikkunassa pikkarit jalassa ja pyllistelee tai sit se keimailee nakuna ja hieroskelee "varustuksiaan"

---

Kun nainen tekee noin, se on eroottista, ihailtavaa ja mielenkiintoista.
Kun mies tekee noin, se on soitto poliisille.
*nauru*



Jeps, no en mä nyt tiedä onks se niin ihailtavaa ja mielenkiintoista *justjoo* *nauru*
Toi on kyl totta, et jos joku karvaperse heilus "se" kädessä niin joku vois soittaa nopsaa poliisin paikalle, mut mä en taida kyllä soittaa kellekään.. eipä tosta haittaa ole, ainakin silmät ovat auenneet joka aamu muutaman viikon aikana mukavasti, hih *hih*
UnityF

Posts: 15,721

#2080 • • UnityF joo just se
nukkunu vain 4h ja ei väsytä *ding*