päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,995 views

Verottaja

Posts: 1,174

#2043 • • Verottaja no-life / luuviulu

Verottaja, 30.8.2005 23:56:

*hakkeroitsel*



Xelfer, 31.8.2005 09:49:

Jos toi on Turun yliopistossa ni kerrotko miten tolle kurssille pääsee?!? *pahis*



Turun AMK:n opinto-opas oli kyseessä *vink* *hih*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

TiiTu

Posts: 240

#2044 • • TiiTu
mulla on tää tosi kummallinen tunne. enkä oikein osaa sanoa, että lupaileeko se hyvää vai huonoa. *ding*
Jutu

Posts: 3,054

#2045 • • Jutu Blondi
Nyt rupes pelottamaan. Oon ihan varma, että tossa mun selän takana oli äsken joku kun mun yli tuli sellanen varjo, mutta ei siellä ketään ollut *ding* Emooo.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Fyrisch

Posts: 4,525

#2046 • • Fyrisch
Piti nukkuu pienet nokkauenet päiväl, ja kappas, herään ja jokapuolel on pimeet ja musa pauhaa, jeah klo 21 ja ei ehi hakee kaupast holii, ja aika erikoinen olo muutenki
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2047 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Joku tunki mulle eilen Rusheissa tikkarin housujen takataskuun ja huomasin sen vasta tänään illalla *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Elmiira

Posts: 1,446

#2048 • • Elmiira
Joku ihme tytsy lähettelee mulle sähköpostia *ding*

Ensin tuli tällainen:


Ystäväsi X tunnisti sinut!

X tutustui suurta suosiota niittäneeseen "Panthóuriin" -tapaan liikkua kuin pantteri.
Hän on vahvasti sitä mieltä, että juuri sinulle ominaisin liike löytyy osoitteesta http://www.panthour.net/panthourcheck.php?muuvi=37

Käy tsekkaamassa, opi itsekin liikkumaan kuin pantteri ja osallistu kivoihin arpajaisiin!

Terv,
Panthóur -liike



Aattelin et, joku on vain lähettäny väärään osoitteeseen. Tai et tuo on vain joku spämmi, jota ei kukaan oikea "ystävä" ole lähettänyt.

Sit tuli tyhjä viesti, josta huomasin, et X on tallentanut mun osoitteen osoitekirjaansa nimellä Ellu. Kukaan ei kutsu mua sillä nimellä, ei ole koskaan kutsunutkaan *täh*

Siispä laitoin X:lle vastauksen:


Siis täh?
Eihän tuossa viestissä ollu mitään?
Niin ja pitäiskö mun tuntee sut jostain?

Nimes ei nimittäin sano mitään?
Eikä kukaan kutsu mua Elluksi???

?????????????????

-Elli



Ja X vastasi:


moikka ,siis voi olla ett oon sählänny ja lähettäny tyhjän viestin mutt tää on kyll mun oma osoite
tv:X




NIINKUN SIIS ET MITÄ HÄH? *DING*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sapeli

Posts: 11,768

#2049 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Paul Oakenfoldin Southern Sun -biisistä on kahdet eri sanat... Muille ehkä vanha juttu mutta mulle uus - ja yllätyin oikein kunnolla kun aloin kuuntelemaan tätä biisiä tarkemmin (just nyt sopii fiilikseen tosi hyvin) ja huomasin että laulan väärin o_O

Yleensä sanat menee näin:

I still feel you
Beneath my skin
I am tempted
To throw my senses in

Cos it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
In the air to set me free


Mutta alunperin sanat menee näin:

I still feel you
Beneath my skin
I am tempted
To throw myself to sea

'Cause its easier to drown
Than to face the way of insincerity
Then the truth comes back around
In the end you're not for me
Not for me...


Tuo versio mitä kuulee paljon enemmän onkin paljon sopivampi keveään ja positiivisen kuuloiseen kiksuun, mutta luulen että nuo alemmat sanat menevät paljon lähempää siitä mitä alunperin biisin oli tarkoitus viestittää... Eipä sillä, nuo nykyiset sanat voi myös tulkita merkitsemään aivan samaa asiaa.

Molemmin päin, tämä biisi liikuttaa mua nyt enemmän kuin mikään muu *sydän*

edit: löytyi vielä kolmannetkin sanat - nyt en vaan tiedä mitkä on vaan väärin kuultuja:

'Cause it's easier to have dreamt,
Than to find somewhere I feel sincerity.
And our truth comes back around.
In the air, tonight for me, tonight for me.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Epailija

Posts: 5,636

#2050 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Katson tennistä telkusta sivusilmällä, mikä jo sinällään on outoa, mutta erityisen outoa tästä tekee suomalaisen kommentaattorin into kommentoida toisen pelaajan vaatteita.

"Toivottavasti tuo paita on ainoa laatuaan."
"Minun mielestäni todella mauton."
"Toivottavasti hän vaihtaa tuon paidan normaaliin."
"Tästä paidasta tulee väkisinkin mieleen tuollainen pyöräilypaita."
"Hekään eivät ole niin mauttomia kuin Hrbaty tällä hetkellä."

Siis wtf? Mikä helvetin tennisotteluksi naamioitu muotinäytös tässä on muka meneillään?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

AnssiV

Posts: 1,798

#2051 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
...kello herättämässä seittemältä...kroppa heräsi jo neljältä...*ding*
Avatar
#2052 • • Joe Le Bon Guest

aapee, 7.9.2005 06:13:
...kello herättämässä seittemältä...kroppa heräsi jo neljältä...*ding*



Samat sanat!
Lin

Posts: 230

#2054 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia

Steven Hoaks, 3.9.2005 22:07:
Joku tunki mulle eilen Rusheissa tikkarin housujen takataskuun ja huomasin sen vasta tänään illalla *ding*



Oliks se jo valmiiksi lutkutettu? *nauru**sars*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

homppa

Posts: 731

#2055 • • Edited homppa
käytin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni Reasonin piirtotyökalua(käyttänyt 4v), kun on aina luullu et se on niin vaikeeta tai jotain ja hiirellä runkkaaminen on pop ja silleen...mut se olikin äärettömän yksinkertaista. DORKA!
Late

Posts: 3,441

#2056 • • Late team Lasse
Heräsin tänään 0640 > tulin äsken kotiin. Kai tähänkin tottuu jotenkin, joskus, ehkä. *ding*
Uni varmaan ainakin maistuu taas.
Fresia

Posts: 764

#2057 • • Fresia vähän outo
Teen lukkaria ja tajusin, että vaikka luentoja ei oo joka päivä montaakaan, tenttejä kyllä riittää marras- ja joulukuulle vaikka muille jakaa *ding* Jokaiseen kun vielä on väh kaks kirjaa ja osa englanniks niin oonkohan hommannut vähän liikaa tekemistä itselleni...lukasin parin pakollisen kurssin kuvauksen läpi tarkemmin ja tajusin, että seminaareihin pitää väsätä esitelmiäkin. Lukkari näytti niin onnettoman tyhjältä ja oli "pakko" ottaa pari kurssia eri aineista lisää *blush*

Kaikesta huolimatta, ihanaa olla koulussa eikä enää vain kaupan kassalla *iloinen*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

onni3mk

Posts: 3,973

#2058 • • onni3mk Onni on.

Fresia, 8.9.2005 12:59:
Kaikesta huolimatta, ihanaa olla koulussa eikä enää vain kaupan kassalla *iloinen*



Mäki tahon kouluun! *nyyh*

--
Onni on.

TiiTu

Posts: 240

#2059 • • Edited TiiTu
outoo miten pienen muutoksen takia kaikki tulevaisuudensuunnitelmat menee ihan remonttiin. Mut onneks ei huonolla tavalla *hymy*
zenny

Posts: 1,145

#2060 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Meijän vessas oli eilen vihree hämähäkki... katoin eka itekki et wtf??!! onneks sain sen tapettuu ettei ois tarvin olla paniikis joka kerta ku vessaa ois menny...*hikoil* mut se vihree väri kyl oli aika jännä...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin