päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,510 views

Jutu

Posts: 3,054

#2101 • • Jutu Blondi
Selasin äsken kameran kuvia ja niistä puolet oli jotain johtovirityksiä, osa pelkkää merta/järveä ja loput jotain käsittämättömiä kuvia. Missä ihmeessä mun kamera on seikkaillut? *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#2102 • • sapeli jokukukamikä?
Talon putkiremppa sai talon kuulostamaan monen tunnin ajaksi siltä että se olisi valtava tyytyväinen kissa joka hyrisee sisään - ulos... sisään - ulos... sisään - ulos... *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

onni3mk

Posts: 3,973

#2103 • • onni3mk Onni on.
Soitin KELAan ja se nainen oli alkamas selvittää mun asioita siinä ja sano sit et, nyt tällä rupes soimaan palohälyytys, et pitää varmaan lopettaa kohta. Se jatko viel hetken ja sano, et nyt on kyl varmaan pakko lopettaa, kun toi hälytys jatkuu. Sanoin et ok, toivottavasti ei mitään vakavaa ja lopetin. *nauru* Tai siis eihän palohälyytys oo naurun asia, mut siis...musta koominen tilanne.

--
Onni on.

pirpeli

Posts: 5,533

#2104 • • pirpeli
Voiko yöpuvun housujen kuminauhasta saada allergisen reaktion? No, nyt mulla on vyötäröllä sellasia pieniä kutiavia kuhmuja koko matkan.. o.O (tää saattaa myös olla "kysy tyhmiä...")

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

domi

Posts: 7,069

#2105 • • domi Työn sankari.

onni3mk, 19.9.2005 11:26:
Soitin KELAan ja se nainen oli alkamas selvittää mun asioita siinä ja sano sit et, nyt tällä rupes soimaan palohälyytys, et pitää varmaan lopettaa kohta. Se jatko viel hetken ja sano, et nyt on kyl varmaan pakko lopettaa, kun toi hälytys jatkuu. Sanoin et ok, toivottavasti ei mitään vakavaa ja lopetin. *nauru* Tai siis eihän palohälyytys oo naurun asia, mut siis...musta koominen tilanne.


Se halus vain eroon susta *nauru*
ezzy

Posts: 8,060

#2106 • • ezzy Droid-pappa

pirpeli, 19.9.2005 11:32:
Voiko yöpuvun housujen kuminauhasta saada allergisen reaktion? No, nyt mulla on vyötäröllä sellasia pieniä kutiavia kuhmuja koko matkan.. o.O (tää saattaa myös olla "kysy tyhmiä...")



tokihan allergiaa voi ilmetä mille tahansa aineelle.
pirpeli

Posts: 5,533

#2107 • • pirpeli

ezzy, 19.9.2005 12:04:
---
pirpeli, 19.9.2005 11:32:
Voiko yöpuvun housujen kuminauhasta saada allergisen reaktion? No, nyt mulla on vyötäröllä sellasia pieniä kutiavia kuhmuja koko matkan.. o.O (tää saattaa myös olla "kysy tyhmiä...")

---


tokihan allergiaa voi ilmetä mille tahansa aineelle.



Nyt sit sain jonku kumiallergian...öynöy..Onneksi kortisoni helpotti oloa.Huuh.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Blues

Posts: 5,414

#2108 • • Blues Koning van Afrika
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

tumpsi

Posts: 2,553

#2109 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.


Soitappa anjalle.
Tai ihan vaan Animaliaan.(tms)
NYT.
TiiTu

Posts: 240

#2110 • • TiiTu
tuntuu ihan kuin kesästä ois jo ikuisuus.
Sinza

Posts: 2,227

#2111 • • Sinza

Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.


No huh et löytyy sairaita ihmisiä *eiei**uuh*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2112 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.



Mitä vittua *igor* Toivottavasti joku tekee kaverisi kämppikselle samoin.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Elmiira

Posts: 1,446

#2113 • • Elmiira

Hyzenthlay, 19.9.2005 23:10:
---
Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.

---


Mitä vittua *igor* Toivottavasti joku tekee sun kämpiksellesi samoin.




*nauru*

Nyt tai mennä kämppikset sekasin...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2114 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hups tosiaan *nauru* korjattu.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#2116 • • sapeli jokukukamikä?
*super**hikoil* ... mikä on kai ihan hyvä jos pitäisi kuumeesta päästä eroon *joo* mut multa loppuu kohta kuivat vaatteet kesken *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#2117 • • Jutu Blondi
Sain tietää tänään, että mun pyörä, joka pöllittiin pari vuotta sitten, oli tuotu Orimattilan poliisille. Hassua tässä on se, että mä olin pari viikkoa sitten Orimattilassa töissä. Oon tosi ilonen, että se löyty, mutta joku oli pitänyt siitä tosi huonoa huolta.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

Posts: 8,060

#2118 • • Edited ezzy Droid-pappa

tumpsi, 19.9.2005 16:24:
---
Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.

---

Soitappa anjalle.
Tai ihan vaan Animaliaan.(tms)
NYT.



miksi?

http://www.animalia.fi/materiaali/tulostettavat/elainraakkays.htm

ja kissan omistaja saa lopettaa eläimensä kyllä ihan laillisesti ja animalia ei ole mikään eläinpoliisi.
Pinx

Posts: 103

#2119 • • Pinx psykofyysinen kokonaisuus
Hmmm..inha ärsytys kurkussa *uuh* Elän vielä toivossa että kuuma sitruunahunajavesi pitäisi *nuha* loitolla.

--
Saa räjähtää.
Saa halata.

Exlex

Posts: 497

#2120 • • Exlex

ezzy, 20.9.2005 18:13:
---
tumpsi, 19.9.2005 16:24:
---
Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.

---

Soitappa anjalle.
Tai ihan vaan Animaliaan.(tms)
NYT.

---


miksi?

http://www.animalia.fi/materiaali/tulostettavat/elainraakkays.htm

ja kissan omistaja saa lopettaa eläimensä kyllä ihan laillisesti ja animalia ei ole mikään eläinpoliisi.




Ei se iha noin yksinkertanen homma ole. Sitä en tiedä mitä laki ja asetukset sanoo kissan radon hävittämisestä, mutta roskiin heittäminen tuskin on oikea tapa. Kannattaa tutustua eläinsuojelulakiin ja eläinsuojeluasetukseen. Tietysti vaikea sitä on sanoa kun ei ole tarkempaa tietoa kyseisestä tapauksesta.


http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960396?search%5Btype%5D=pika&search%5Bpika%5D=El%C3%A4insuojeluasetus

31 §
Hukuttaminen tai tukehduttaminen

Tajuissaan olevan nisäkkään, linnun ja matelijan lopettaminen hukuttamalla tai tukehduttamalla on kielletty.