päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,023 views

itis

Posts: 2,518

#4201 • • Edited itis Morning Star
No voi perkele taas ollaan syyttämäs PELKÄSTÄÄN konemusankuuntelijoita... ei kai sillä ole merkitystä mitä musaa kuuntelee jos huvittaa läträä litkuilla. Tyhmää se silti on. IlosaariROCKISSA oli gammaa ja silti "rave"kulttuuri saa syyt...

Leimaaminen on kivaa ja rokki pyhää

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Amuck

Posts: 2,396

#4202 • • Amuck dub-i-dub

Itis, 24.8.2006 10:12:
No voi perkele


Juu se lukeminen on niin hankalaa.

- Ei silti voida yleistää kaikkien konemusiikkiharrastajien syyllistyvän laittomien päihteiden käyttöön. Gamman ja lakan käyttöä tapahtuu poliisin tiedon mukaan myös perinteisten huumausaineiden käyttäjien piirissä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

onni3mk

Posts: 3,973

#4203 • • onni3mk Onni on.
Ratsaisivat jo vihdoin ihan normi Viking Line risteilyjä median läsnäollessa niin huomattais, ettei "rave-kulttuuri" ole ainoa paikka jossa huumeita käytetään! *dissaa*

--
Onni on.

itis

Posts: 2,518

#4204 • • itis Morning Star

2la, 24.8.2006 10:16:
---
Itis, 24.8.2006 10:12:
No voi perkele

---

Juu se lukeminen on niin hankalaa.


---
- Ei silti voida yleistää kaikkien konemusiikkiharrastajien syyllistyvän laittomien päihteiden käyttöön. Gamman ja lakan käyttöä tapahtuu poliisin tiedon mukaan myös perinteisten huumausaineiden käyttäjien piirissä.

---



Kyllä! *nauru* !!! puusilmä iskee... noh, ehkä mä meen taas itseeni *vink*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

dncr

Posts: 249

#4205 • • dncr aika notkee
Tulee päivittäin edellisen asukkaan postia, vaikka muutin tähän tammikuun ekalla viikolla *igor* Edellinen asukki tais lähteä vaihtoon, joten se idiootti teki varmaan jonkun määräaikaisen osoitteenmuutoksen ku kaikki postit tuntuvat yhtäkkiä tulevan tänne *eiei*

Pitäis varmaan mennä mesoamaan postiin ja sanoa, etten halua minkään Susanna ********n postia!! *hmph*

--
The love we give away is the only love we keep.

typ0

Posts: 1,892

#4206 • • typ0 syntax error

dncr, 24.8.2006 13:34:
Tulee päivittäin edellisen asukkaan postia, vaikka muutin tähän tammikuun ekalla viikolla *igor* Edellinen asukki tais lähteä vaihtoon, joten se idiootti teki varmaan jonkun määräaikaisen osoitteenmuutoksen ku kaikki postit tuntuvat yhtäkkiä tulevan tänne *eiei*

Pitäis varmaan mennä mesoamaan postiin ja sanoa, etten halua minkään Susanna ********n postia!! *hmph*



polta ne! *pahis*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

lostgone

Posts: 2,493

#4207 • • lostgone
Oon töissä puhelinkeskuksessa ja huomaan, että tuon töitä kotiin: Yritin soittaa edellisen työpaikan puhelinneuvojalle ja kun se vastasi yrityksen nimen, mä yhtä tottuneesti vastasin, että Keskus tässä moi...*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

wiwi

Posts: 1,575

#4208 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

lostgone, 24.8.2006 13:58:
Oon töissä puhelinkeskuksessa ja huomaan, että tuon töitä kotiin: Yritin soittaa edellisen työpaikan puhelinneuvojalle ja kun se vastasi yrityksen nimen, mä yhtä tottuneesti vastasin, että Keskus tässä moi...*justjoo*



Aahhahaa! Mä taas huutelen sillon tällön ihan random-mestoissa (kioskeilla, ravintoloissa tms.) lähteville ihmisille kiitosta ja heitä. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

sapeli

Posts: 11,768

#4209 • • sapeli jokukukamikä?
Enää 4 kuukautta jouluun *jiihaa* *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ottonivus

Posts: 148

#4210 • • ottonivus Random juippi

sapeli, 24.8.2006 14:25:
Enää 4 kuukautta jouluun *jiihaa* *ding*



Ei ei ei ei joulu aargh ei voi hyväksyä, MUTTA n. 10 kuukautta juhannukseen*iloinen**joo*

--
\"anna mennä\"

Jocular

Posts: 1,359

#4211 • • Jocular Janni
Reklamoin varmaan kuukaus takaperin silloiselle nettiliittymäntarjoajalle, että yhteys pätkii, missä vika, mitä tehdään jnejne.. Sain aluksi vastauksen, jossa kerrottiin mistä vika voi johtua, mutta ei mitään ratkaisuehdotuksia tai korjaussuunnitelmaa. O_o Laitoin bumerangina mailia, että "niiiiin, mitäs asialle tehdään" -tyyliin.

Koskaan en saanu vastausta. Kyllästyin, vaihdoin liittymää.

Äsken soitti joku huoltokundi ko. firmasta, ja halusi tiedustella millaista vikaa ilmenny jne ja vieläkö vikaa esiintyy..

"Juu ei esiinny ku vaihdoin liittymää.."

Meni heppu vähän hiljaseks, toivotti päivän jatkot ja lopetti puhelun. (Hyvä tiedonkulku heillä, ja ennen kaikkea: NOPEAA palvelua!)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

alphamagic

Posts: 3,628

#4212 • • alphamagic
Salasana on miun kielellä näemmä salasala *nauru*
Kuulostaa paljon, hmm, maagisemmalta...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

kml

Posts: 1,142

#4213 • • kml Keyhole Markup Language
Mihin fittuun tää vuosi katos ? *ding*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

KooKie

Posts: 4,338

#4214 • • KooKie aka. Petress Pan

sapeli, 24.8.2006 14:25:
Enää 4 kuukautta jouluun *jiihaa* *ding*



Mä olen aina jo alkusyksystä ihan tiptap -tunnelmissa. *plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

meow

Posts: 1,170

#4215 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
Kuusi päivää rekisteröitymiseni jälkeen minut heitettiin kirosanojen siivittämänä ulos täältä--> www.kissamaailma.net
Syy oli se etten osaa käyttäytyä ("nyt sä jumalauta opettelet käyttäytymään"), koska en aloittanut kaikkia lauseita isolla ja käytin kolmea pistettä yhden sijaan lauseen lopussa. Tästä alkoi syynäys jossa puututtiin myös siihen, ettei kissani nimeä ollu kirjoitettu jokaisessa lauseessa isolla ja kirjoitukseni yleisilme ei ollut siisti (!) aka, kirjakieli.
Jo on jumala ja vitun lauta kun sain läksiäisiksi litanian kirosanoja juuri näiltä moderaattoreilta jotka puuttuivat näihin yllä mainittuihin asioihin vaikken itse niille edes persettä haistatellut.
Siinä vaiheessa kun edes kissanruuasta ei saa puhua koska "täällähän ei yksittäisiä kissanruokia mainosteta perkele" niin voin vaikka omin käsin tunkea kissan paskaa kyseisen henkilön suuhun jos häneen satun törmäämään.
Vitun natsivaltio.

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

Karski

Posts: 6,049

#4216 • • Karski Pomon kätyri

meow, 24.8.2006 16:30:
Kuusi päivää rekisteröitymiseni jälkeen minut heitettiin kirosanojen siivittämänä ulos täältä--> www.kissamaailma.net
Syy oli se etten osaa käyttäytyä ("nyt sä jumalauta opettelet käyttäytymään"), koska en aloittanut kaikkia lauseita isolla ja käytin kolmea pistettä yhden sijaan lauseen lopussa. Tästä alkoi syynäys jossa puututtiin myös siihen, ettei kissani nimeä ollu kirjoitettu jokaisessa lauseessa isolla ja kirjoitukseni yleisilme ei ollut siisti (!) aka, kirjakieli.
Jo on jumala ja vitun lauta kun sain läksiäisiksi litanian kirosanoja juuri näiltä moderaattoreilta jotka puuttuivat näihin yllä mainittuihin asioihin vaikken itse niille edes persettä haistatellut.
Siinä vaiheessa kun edes kissanruuasta ei saa puhua koska "täällähän ei yksittäisiä kissanruokia mainosteta perkele" niin voin vaikka omin käsin tunkea kissan paskaa kyseisen henkilön suuhun jos häneen satun törmäämään.
Vitun natsivaltio.

*hellokitty*



No, eiks tän perusteella oo aika selvää, millasta
porukkaa ne sinne haluaa *nauru*

http://www.kissamaailma.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1132667505

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

larzizi

Posts: 1,661

#4218 • • larzizi
Nää kummalliset olot hämmentää mua...

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sapeli

Posts: 11,768

#4219 • • sapeli jokukukamikä?
S-marketissa katselin makkaravalikoimia ja ihmettelin miten OK-merkkinen meetvursti oli niin halpaa, alle puolet normimeetvurstin hinnasta. Ilmeisesti hevosenliha on halpaa tai eivät saa tuota muuten myytyä... Olipa ensimmäinen meetvursti mitä olen itse nähnyt missä on _oikeasti_ hevosenlihaa mukana.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

switchone

Posts: 59

#4220 • • Edited switchone

sapeli, 24.8.2006 21:09:
S-marketissa katselin makkaravalikoimia ja ihmettelin miten OK-merkkinen meetvursti oli niin halpaa, alle puolet normimeetvurstin hinnasta. Ilmeisesti hevosenliha on halpaa tai eivät saa tuota muuten myytyä... Olipa ensimmäinen meetvursti mitä olen itse nähnyt missä on _oikeasti_ hevosenlihaa mukana.




kaikissa b-luokan metukois on hevosenlihaa, mikä on sinänsä hassua että alkuperäisessä metwurstissahan hevosenliha oli oleellinen ainesosa. en tiedä onko jotain muita b-luokan 'laatuhelpotuksia', jotka voisivat alentaa hintaa. esim jos niihin saa laittaa enemmän rustoa tms..