Leimaaminen on kivaa ja rokki pyhää
11,982 posts, 600 pages, 4,080,556 views
Itis, 24.8.2006 10:12:
No voi perkele
- Ei silti voida yleistää kaikkien konemusiikkiharrastajien syyllistyvän laittomien päihteiden käyttöön. Gamman ja lakan käyttöä tapahtuu poliisin tiedon mukaan myös perinteisten huumausaineiden käyttäjien piirissä.
2la, 24.8.2006 10:16:
---
Itis, 24.8.2006 10:12:
No voi perkele
---
Juu se lukeminen on niin hankalaa.
---
- Ei silti voida yleistää kaikkien konemusiikkiharrastajien syyllistyvän laittomien päihteiden käyttöön. Gamman ja lakan käyttöä tapahtuu poliisin tiedon mukaan myös perinteisten huumausaineiden käyttäjien piirissä.
---
dncr, 24.8.2006 13:34:
Tulee päivittäin edellisen asukkaan postia, vaikka muutin tähän tammikuun ekalla viikolla Edellinen asukki tais lähteä vaihtoon, joten se idiootti teki varmaan jonkun määräaikaisen osoitteenmuutoksen ku kaikki postit tuntuvat yhtäkkiä tulevan tänne
Pitäis varmaan mennä mesoamaan postiin ja sanoa, etten halua minkään Susanna ********n postia!!
lostgone, 24.8.2006 13:58:
Oon töissä puhelinkeskuksessa ja huomaan, että tuon töitä kotiin: Yritin soittaa edellisen työpaikan puhelinneuvojalle ja kun se vastasi yrityksen nimen, mä yhtä tottuneesti vastasin, että Keskus tässä moi...
sapeli, 24.8.2006 14:25:
Enää 4 kuukautta jouluun
sapeli, 24.8.2006 14:25:
Enää 4 kuukautta jouluun
meow, 24.8.2006 16:30:
Kuusi päivää rekisteröitymiseni jälkeen minut heitettiin kirosanojen siivittämänä ulos täältä--> www.kissamaailma.net
Syy oli se etten osaa käyttäytyä ("nyt sä jumalauta opettelet käyttäytymään"), koska en aloittanut kaikkia lauseita isolla ja käytin kolmea pistettä yhden sijaan lauseen lopussa. Tästä alkoi syynäys jossa puututtiin myös siihen, ettei kissani nimeä ollu kirjoitettu jokaisessa lauseessa isolla ja kirjoitukseni yleisilme ei ollut siisti (!) aka, kirjakieli.
Jo on jumala ja vitun lauta kun sain läksiäisiksi litanian kirosanoja juuri näiltä moderaattoreilta jotka puuttuivat näihin yllä mainittuihin asioihin vaikken itse niille edes persettä haistatellut.
Siinä vaiheessa kun edes kissanruuasta ei saa puhua koska "täällähän ei yksittäisiä kissanruokia mainosteta perkele" niin voin vaikka omin käsin tunkea kissan paskaa kyseisen henkilön suuhun jos häneen satun törmäämään.
Vitun natsivaltio.
Karski, 24.8.2006 16:39:
No, eiks tän perusteella oo aika selvää, millasta
porukkaa ne sinne haluaa
http://www.kissamaailma.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1132667505
sapeli, 24.8.2006 21:09:
S-marketissa katselin makkaravalikoimia ja ihmettelin miten OK-merkkinen meetvursti oli niin halpaa, alle puolet normimeetvurstin hinnasta. Ilmeisesti hevosenliha on halpaa tai eivät saa tuota muuten myytyä... Olipa ensimmäinen meetvursti mitä olen itse nähnyt missä on _oikeasti_ hevosenlihaa mukana.