päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,860,965 views

onni3mk

Posts: 3,973

#4181 • • onni3mk Onni on.
Voi luoja! Mä sovin kahvittelut yhtäkkii yllättäen jonkun ihan tuntemattoman kanssa ihan kohta *ding*

--
Onni on.

Epailija

Posts: 5,636

#4182 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Snaggo, 22.8.2006 00:45:
Toihan on tämän vuoden kesähitti, Basshunter- Boten Anna. Biisi joka nousi julkisuuteen internetin syvyyksistä.



Kah perhanaa. Kun ei kuuntele radiota eikä omista telkkua, niin tällaiset menevät helposti ohi. Good for me. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jussi Soro

Posts: 6,385

#4185 • • Jussi Soro choon!

Mark, 22.8.2006 14:47:
Onks nykyään trendi et dj:t soittaa omalla eikä artistinimellä? *ding* Esim JussiS -> Jussi Soro, D.N.A -> Denis Vakulin ja ne kaikki muutkin.. eks oo enää katu-uskottavaa olla dj mega? *täh*


Ite vaihdoin nimeni lähinnä sen takia, et levy-yhtiön mielestä koko nimi oli parempi kun JussiS.
Freja

Posts: 8,775

#4186 • • Freja Sihteeri
Kaveri kilpailee viikonloppuna stadionilla Suomi - Ruotsi-maaottelussa *whaat* aika villiä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pinnie

Posts: 264

#4187 • • pinnie

Mark, 22.8.2006 14:47:
Onks nykyään trendi et dj:t soittaa omalla eikä artistinimellä? *ding* Esim JussiS -> Jussi Soro, D.N.A -> Denis Vakulin ja ne kaikki muutkin.. eks oo enää katu-uskottavaa olla dj mega? *täh*

-M



There is only one DJ MEGA
KooKie

Posts: 4,338

#4188 • • KooKie aka. Petress Pan
Kävin fysioterapiassa tässä taannoin. Kerta oli ensimmäiseni tällä ko. herralla.

"Mulla on pitkään ollut selkäkipuja."
"Joo, noi selkäkivut on yleisiä sun ikäisilläsi naisilla. Tosin, tuskin se sun kohdalla rinnoista johtuu, kun ei sulla niin isot ole."

*nauru*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

domi

Posts: 7,069

#4190 • • domi Työn sankari.

hiski, 23.8.2006 12:19:
---
pinnie, 23.8.2006 11:47:
---
Mark, 22.8.2006 14:47:
Onks nykyään trendi et dj:t soittaa omalla eikä artistinimellä? *ding* Esim JussiS -> Jussi Soro, D.N.A -> Denis Vakulin ja ne kaikki muutkin.. eks oo enää katu-uskottavaa olla dj mega? *täh*

-M

---


There is only one DJ MEGA

---

Jotta nuoremmatkin muistaa mistä puhutaan:
http://www.appelsiini.net/~tuupola/misc/dj_mega_01.mpg

:P


http://irc-galleria.net/view.php?nick=djmega the legend
littlebig

Posts: 753

#4191 • • littlebig aaat-chi kung
olen aloittamassa uuden koulun jossa heti ensimmäiseksi on englannin ja ruotsin lähtötasotestit.
vaikka olen käynyt lukion englannin kielellä, asunut ulkomailla yht yli 5v aikuisiästäni niin silti mun pitää mennä siihen testiin! *ding*
ei auta vaikka sanoo että englanti on mulle kuin toinen äidinkieli ja esim suomen kielen osaamista ei kouluissa testata
no eipä siinä mtn, oon sen testipvn hampurissa töissä, eli englannin testi jää väliin ja joudun uusimaan sen tammikuussa...

mut se ruotsi, huh huh, oon viimeks lukenu sitä v.1996... mtn en osaa

--
straight ______

gay ^______^

dncr

Posts: 249

#4192 • • dncr aika notkee

KooKie, 23.8.2006 12:09:
Kävin fysioterapiassa tässä taannoin. Kerta oli ensimmäiseni tällä ko. herralla.

"Mulla on pitkään ollut selkäkipuja."
"Joo, noi selkäkivut on yleisiä sun ikäisilläsi naisilla. Tosin, tuskin se sun kohdalla rinnoista johtuu, kun ei sulla niin isot ole."

*nauru*



*reps* *iloinen*

--
The love we give away is the only love we keep.

remotion

Posts: 5,283

#4193 • • remotion nostatus guru

KooKie, 23.8.2006 12:09:
Kävin fysioterapiassa tässä taannoin. Kerta oli ensimmäiseni tällä ko. herralla.

"Mulla on pitkään ollut selkäkipuja."
"Joo, noi selkäkivut on yleisiä sun ikäisilläsi naisilla. Tosin, tuskin se sun kohdalla rinnoista johtuu, kun ei sulla niin isot ole."

*nauru*



aika töykeesti mielestäni sanottu *ding*
Mark

Posts: 7,311

#4194 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

rmtn, 23.8.2006 14:24:
aika töykeesti mielestäni sanottu *ding*



IMHO vaan siinä tapauksessa jos potilas pitää rintojen kokoa itseisarvona.. Ts jos eioo kompleksia omist tisseistä ni ei kait tollanen nyt ketää loukkaa..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

hallucinogen

Posts: 8,190

#4195 • • hallucinogen Edain

KooKie, 23.8.2006 12:09:
Kävin fysioterapiassa tässä taannoin. Kerta oli ensimmäiseni tällä ko. herralla.

"Mulla on pitkään ollut selkäkipuja."
"Joo, noi selkäkivut on yleisiä sun ikäisilläsi naisilla. Tosin, tuskin se sun kohdalla rinnoista johtuu, kun ei sulla niin isot ole."

*nauru*


Owned *nauru*

Sanoikos se sit mistä johtuu kun ties heti mistä se ei johdu? :D

--
pikku-*possu*

Citty

Posts: 113

#4196 • • Citty
Olis taas torstaista sunnuntaihin joka päivälle vaix minkälaisia kinkereitä.... Taitaa tulla suhteellisen rankka tästä loppu viikosta tai sit täytyy vaan yksinkertaisesti jättää joku meneminen väliin. Möh...*poks*
KooKie

Posts: 4,338

#4197 • • KooKie aka. Petress Pan

Mark, 23.8.2006 14:26:
---
rmtn, 23.8.2006 14:24:
aika töykeesti mielestäni sanottu *ding*

---


IMHO vaan siinä tapauksessa jos potilas pitää rintojen kokoa itseisarvona.. Ts jos eioo kompleksia omist tisseistä ni ei kait tollanen nyt ketää loukkaa..

-M



Musta saa mielestäni (ja toivoakseni) heti kättelyssä sellaisen vaikutelman, ettei mun seurassa tarvitse olla tikku perseessä saatika varoa sanojaan. Mielestäni tää oli ihan hyvä heitto ja itseni lisäksi se on suht monelle kirvoittanut hyvät naurut. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#4198 • • KooKie aka. Petress Pan

hallucinogen, 23.8.2006 14:27:

Sanoikos se sit mistä johtuu kun ties heti mistä se ei johdu? :D



No sen vois suht pitkälle kuka vaan päätellä jo pelkästään mun klubbariin loggauksien määrästä. :D Kyllä tää fysse mua kehotti vähentämään mun "netissä 5h/pvä" -saldoa ja aika rajusti, mutta saas nähdä, kykenenkö tekemään sellasta radikaalia muutosta. (Tai sitten vaan vaihdan läppärille ja alan datailla sängyllä makuuasennossa :D)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#4199 • • hallucinogen Edain

KooKie, 23.8.2006 14:40:
No sen vois suht pitkälle kuka vaan päätellä jo pelkästään mun klubbariin loggauksien määrästä. :D Kyllä tää fysse mua kehotti vähentämään mun "netissä 5h/pvä" -saldoa ja aika rajusti, mutta saas nähdä, kykenenkö tekemään sellasta radikaalia muutosta. (Tai sitten vaan vaihdan läppärille ja alan datailla sängyllä makuuasennossa :D)


Mitäköhän se sanois mun 8-16h/päivä koneella istumisesta :D, säkki tuoli tms ois pop ja sit läppis sylis ja langaton netti :)

--
pikku-*possu*

Dementation

Posts: 2,892

#4200 • • Dementation wednesday?
Ostin itselleni farkut...

Edellisten omistamisesta onkin jo 4 vuotta...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}