päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,792 views

kml

Posts: 1,142

#4281 • • kml Keyhole Markup Language

Viivi, 30.8.2006 10:06:
Mua dissataan eikä mulla ole aavistustakaan miksi, koska mitään konfliktia ei ole tapahtunut. Ihmiset on omituisia *igor*



Mä en ainakaan dissaa! *hali*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Freja

Posts: 8,775

#4282 • • Freja Sihteeri
Miten voi olla, että juuri nyt, parikymmentä päivää ennen matkaa, Nordeasta mulle lähetetään kirje, missä he kertovat, että ovat myöntäneet minulle tonnin korotuksen luottokorttiini, ja saan sen käyttööni heti täyttämällä jo valmiiksi täytetyn lapun :DD siis allekirjoittamalla. Kutkuttais ihan hirveesti. Yritän olla lankeematta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#4283 • • Annakins Guest

domi, 29.8.2006 17:57:
---
duvin, 29.8.2006 17:33:
kai sielläkin kiksulle tarvetta

---

Libanonin kiksuskene on selkeesti nousussa.



Libanonin kiksuskene on nyt varmaan vähän *poks* ku ei noi hollannin pojat varmaan uskalla mennä sinne, mut viime kesänä siel ravas vähän välii Armin, Ferry, PvD ja Tiestonkin saivat sinne syksyllä. PvD:n rantakeikalla oli muistaakseni 8000 ihmistä dänssäämässä :)

PS. Kuulin siel sillon huhun, et Tiesto oli juutalainen ja sen takia ei olis aiemmin päässy Libanoniin soittamaan. Ei mitään käsitystä onko totta vai ei. Viime syksynä se siel sit vihdoin oli.
Dementation

Posts: 2,892

#4284 • • Dementation wednesday?
1500. forum postaus olis nyt tässä...

Koko klubbari"uran" keskiarvo on siis sellainen 1.3698630137 viestiä per päivä, mutta koska alkuaikoina olin aika hiljainen ja sit välissäkin oli jossain kohtaa pitkä tauko, niin taitaa olla aika paljon kovempi toi päivittäinen luku oikeesti...

Mut ihan jees, kummasti noita kertyy... Muistaakseni just tuli 1400 täyteen ja jostain on taas tullu yks 100 postausta lisää... *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

duvin

Posts: 582

#4285 • • duvin Jay v/d Veen
rekrytoimani 24-vuotias neito luuli minua häntä reilusti nuoremmaksi

*ding*

nimim. 30-vuotisbileet ens kesänä
Lyylikki

Posts: 2,975

#4287 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
No emmänytiiä, et pitäiskö tän sitte olla tuolla päivän :) vai täällä, mut vaihdoin just ekaa kertaa ite sulakkeen. Pelkäsin ihan sikana, että nyt kuolo koittaa.

En tienny, että olisko pitäny vetää pääkatkasijasta virrat pois, mutta ei se kekä viimeks vaihto, niin ainakaan vetäny. Se sähkömies siis.
Zandy

Posts: 273

#4288 • • Zandy

Lyylikki, 30.8.2006 17:18:
..vaihdoin just ekaa kertaa ite sulakkeen. Pelkäsin ihan sikana, että nyt kuolo koittaa.
En tienny, että olisko pitäny vetää pääkatkasijasta virrat pois, mutta ei se kekä viimeks vaihto, niin ainakaan vetäny. Se sähkömies siis.



No hui! Eiks ehdottomasti aina pitäisi kytkee pääkatkaisijasta virrat pois kun tollaisia räpeltää? *whaat*
r0n

Posts: 2,258

#4289 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Zandy, 30.8.2006 17:26:
---
Lyylikki, 30.8.2006 17:18:
..vaihdoin just ekaa kertaa ite sulakkeen. Pelkäsin ihan sikana, että nyt kuolo koittaa.
En tienny, että olisko pitäny vetää pääkatkasijasta virrat pois, mutta ei se kekä viimeks vaihto, niin ainakaan vetäny. Se sähkömies siis.

---


No hui! Eiks ehdottomasti aina pitäisi kytkee pääkatkaisijasta virrat pois kun tollaisia räpeltää? *whaat*



Fiskuahan se ois *joo* Mut sit, jos on mahdollista, niin riittää jos sulakkeen omasta katkaisijasta sulkee virrat.

--
6er reihe

Fresia

Posts: 764

#4290 • • Fresia vähän outo
Sinne meni elokuu ja kesä *ding* Ja tosi o_O on se, että odotan niiiiiiiiiin paljon maanantaita: opiskelut alkaa, uudet fuksit tulee, kymmeniä kivoja ihmisiä näkee sit vapun, kunnon ruokaa joka päivä ja parin tunnin ruokkiset hyvien ystävien seurassa, haalarit päällä remuamista (*blush*) yms yms.

Ja mitä hittoa ajateltiin kämppiksen kanssa, kun pistettiin kaverille uhkailupostia ellei ilmesty meille la *tirsk* Voi pentele tytöt *blush* *hih* *nauru*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Lerna

Posts: 320

#4291 • • Lerna
Iltaröökil juttelin naapurinkaa pihalla nii selvis et se on mukana tekemäs tota just alkanutta BBtä O.o
sapeli

Posts: 11,768

#4292 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Dementation, 30.8.2006 12:21:
1500. forum postaus olis nyt tässä...



Onnea *tirsk* Mitäs jos jokaisen klubbarilaisen "klubbari-iän" vois laskea silleen että jokainen 100 postausta vastais yhtä vuotta... Eli tiputtaa vaan siitä ne kaks vikaa numeroa pois *hih* Oisit nyt 15-v *plur*

edit: unoha, mä oisin ihan ikäloppu *poks*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

alphamagic

Posts: 3,628

#4293 • • alphamagic
Saikulla. Lomalla. Vapaalla. Ei stressiä. o_0

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Lauruska

Posts: 821

#4294 • • Edited Lauruska nihkee
Tänään viimeisenä työpäivänä ihan sen kunniaksi soitin yhdelle erittäin vaikealle asiakkaalle *poks*

Ja heti sain palautetta työkavereilta et hoidin tosi hienosti! Ne oli vaklannu
Sssan*

Posts: 651

#4296 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Mulla oli ihan äskeen rillit päässä, laitoin ne hetkeks pois ja nyt en löydä niitä yhtään mistään....

*ding*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Tukaanl

Posts: 139

#4297 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

Elmiira, 27.8.2006 07:59:
Meidän takapihan kuistin alla on joku "iso" eläin.
Koira vahti sitä innoissaan ja mekin nähtiin se
lautojen välistä. Ilmeisesti rotta. YÄK!



Jospa se olisikin Siili *ding*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Elmiira

Posts: 1,446

#4298 • • Elmiira

Tuksu, 31.8.2006 19:48:
---
Elmiira, 27.8.2006 07:59:
Meidän takapihan kuistin alla on joku "iso" eläin.
Koira vahti sitä innoissaan ja mekin nähtiin se
lautojen välistä. Ilmeisesti rotta. YÄK!

---


Jospa se olisikin Siili *ding*



Siilillä on piikit. Sillä oli karvat ja korvat.
Kuisti on siis vaan noin 7cm maasta,
joten nähtiin se kyl aika läheltä.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Jocular

Posts: 1,359

#4299 • • Jocular Janni
Oonkohan mä jotenki outo tai yksinäinen ku voin väittää, että käyn kissojen kanssa keskusteluja maukumalla niille *ding* *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

UnityF

Posts: 15,721

#4300 • • UnityF joo just se

Jocular, 31.8.2006 20:24:
Oonkohan mä jotenki outo tai yksinäinen ku voin väittää, että käyn kissojen kanssa keskusteluja maukumalla niille *ding* *nauru*



mii too mii too!
Miun entisen kissan ninon kanssa niin tuli juteltua oikee välillä pitkätkin maukunat ja kun sitten tein sitä luonnostaankiin kun oli vieraita niin ne hieman katto kieroon alussa *hih*
Nyt jo melkein kaipaan noita jutteluhetkiä kun ei oo enää kissaa *uuh*