päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,857,682 views

Uhuu

Posts: 844

#10101 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
tipahdin, kun lounaaksi ostamani valmismozarellasalaatin kannessa luki kaiken normaalin lisäksi:

Käyttöohje: miestäkin saa kehua. omaansa ainakin.

Heh, on tainnut etiketin laatinutta henkilöä jokin asia parisuhteessa ketuttaa.. =)

-kehuasaahuuhkajaakinuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Marjo

Posts: 1,796

#10102 • • Marjo pupuTupuna
Tää oli oikeestaan jo jokunen viikko sit, kun sähköpostiin tuli H&M:n mainos kevään muodin jonkin sortin ennakkomyynnistä ja nyt pari päivää sit tuli kevätkuvasto postiluukusta. *ding*

Onhan se kevät ihan kohta. *justjoo* Kai ne pyrkii myynnin maksimoimiseen.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#10103 • • Edited Hitchhiker
Itselle taasen tuli viesti sähköpostilla (hieman outu, koska tuo sähköposti ei ole täällä käytössä edes):

"Hello,
My name is Miss Joy Benson. Through what i saw in your profile (klubitus.org) ,i think you are the kind of man i really want to spend my life with.
You know love is all
we need to go forward in any relationship, so lets start from here.So please do contact
me through my private email address so as to enable you know me better, ( [email protected])... I am waiting to hear from your lovely reply soon..."

Noh en tule vastaamaan tuollaisiin viesteihin, lähettäkööt mitä haluavat, oisko jokin tracking cookie ollut jossakin joskus). Viestistä on jo pieni hetko ja kone on täysin uudelleen asennettu (noh eihän se kaikkea takaa), mutta pisti naurattamaan hieman.
Takyon

Posts: 2,945

#10104 • • Takyon Möwkö

Hitchhiker, 31.10.2008 21:01:
Itselle taasen tuli viesti sähköpostilla (hieman outu, koska tuo sähköposti ei ole täällä käytössä edes):

"Hello,
My name is Miss Joy Benson. Through what i saw in your profile (klubitus.org) ,i think you are the kind of man i really want to spend my life with.
You know love is all
we need to go forward in any relationship, so lets start from here.So please do contact
me through my private email address so as to enable you know me better, ( [email protected])... I am waiting to hear from your lovely reply soon..."

Noh en tule vastaamaan tuollaisiin viesteihin, lähettäkööt mitä haluavat, oisko jokin tracking cookie ollut jossakin joskus). Viestistä on jo pieni hetko ja kone on täysin uudelleen asennettu (noh eihän se kaikkea takaa), mutta pisti naurattamaan hieman.



Tuli tämä sama joskus puolisen vuotta sitten

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

onni3mk

Posts: 3,973

#10105 • • onni3mk Onni on.
Mun seinänaapuri(t) on nyt kahtena peräkkäisenä perjantaina muuttanu (?) ulos tosta asunnosta ja molempina kertoina muutto on tapahtunu illalla näihin aikoihin, viime pe muistaakseni vielä myöhempään. *ding* Kyse on vaan perjantaista, ei muina päivinä...

--
Onni on.

Amma

Posts: 2,383

#10107 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Olin laittanut kännykän kalenteriin herätyksen eilisaamuksi (31.10.) klo 8.40 ja aamulla mahdollisesti painanut torkkua puhelimen soidessa. Äsken kello 00.00 puhelin alkoi hälyttää torkkua...
Kaipa tää puhelin alkaa vanhuuttaan sekoilla - onhan tällä ikää vissiin jo noin 4 vuotta. Toissapäivänä huomasin käynnistysnappulan kumisen painikkeen kadonneen, eikä näppiskään pysy oikein kasassa puhumattakaan siitä, ettei tää suostu aina oikein latautumaan. =/

--
*etsiskel*

wiwi

Posts: 1,575

#10108 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Söin just lähes kokonaisen pizzan. O__o Viimeks syöny yli kaks vuotta sitten kyseistä kamaa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kokosbollar

Posts: 334

#10109 • • kokosbollar franks and beans!
Suht järkky tutina päällä eilisestä. o_O
Ja nyt pitäis lähtee vielä töihinkin... *eiei*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

peikkolapsi

Posts: 1,180

#10110 • • peikkolapsi miisa the maskotti
mun avatar oli kadonnut *hmph*
hei hei doli-keiju, en löytäny sua enää takasin niin palvelukseen astui korvaavana maskottina joku mini-totoro *piis*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

larzizi

Posts: 1,661

#10111 • • larzizi
Tulin tänään bussilla himaan ja olin sitten ainoa matkustaja, kun bussi oli menossa viimeiselle pysäkilleen ja samalla kääntöpaikalle. En yleensä painele mitään stop-nappia kun oon periaatteessa menossa päätepysäkille, joten enpä painanut tälläkään kertaa. Alkoi vähän ihmetyttää, kun bussi vaan paineli reippaasti kääntöpaikan/päätepysäkin ohi ja kysäisinkin kuskilta, että mihin se oikeen menee. Vastaukseksi sain vähintään yhtä hämmästyneen vastauksen: "mihin sinä mennä? ollako tuo kääntöpaikka?". Oli aika wtf-olo :D Kuski sitten kovasti selitti ja pahoitteli huonolla suomellaan, että ajaa tätä linjaa tänään ensimmäistä kertaa. Neuvoin sitten kuskille, että kääntyy seuraavasta oikealle ja kiertää asuinalueen, niin pääsee helposti takaisin kääntöpaikalle päin. Itse kun sattumalta satuin asumaan kyseisellä asuinalueella, niin sainpahan sitten samalla bussikyydin kotiovelle asti *nauru*

Tää on niin pieni paikka, että ei täällä edes ole kuin pari säälittävää pysäkkiä ja jos esim. tästä näkee bussin menevän ohi, niin se on kuin seitsemäs ihme. Oli aika huvittava (ja outo!) olo kun vetelin kuninkaallisesti tämmöselle alueelle bussin kanssa kotioven eteen *tirsk*

Kaiken lisäksi olin just valittanut bussissa kaverille etten millään jaksaisi kävellä pysäkiltä himaan. Tulipahan sekin ongelma hoidettua *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Miinapiina

Posts: 3,494

#10113 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Miinapiina, 27.10.2008 18:21:

...sit oli ollut laakereis väljyyttä. jep, halvemmalla päästiin mitä kuvittelin, ja se on päivän *pepsodent*



jep. lähettiin tossa perjantaina sitten reissuun ja oltiin ajettu motaria vajaa 30 kilsaa lahteen päin ku kuulu pamaus ja auto nykäs. ei muuta ku tien sivuun ja kuskin puolelta takarenkaan kohalta tuli savua tms... tuntu et rengas ois irti mut pultit oli kii, koklattiin.

auto lahteen huoltoon (mein matka vantaalta lahteen kesti kaks tuntii nelkyt minuuttii, kiva kiva), ite jatkettiin matkaa porukoiden autolla (kiitos heille, aika reiluu) ja tänään päästiin sit kotiin, yövyttiin lahdes sit viime yö. onneks saatiin auto tänään mukaan.

lopputulos: takapyörän laakeri POKS, myös jarrurumpu ja napa-akseli meni siin rytäkässä. kiitos. kuulemma vanhoja väljiä laakereit ei sais kiristellä tuolleen, vaan ne pitäis vaihtaa.

jep. tässä oottelen soittoa ekan paikan (korjausmesta) joltain työnjohtajalta, ei o kuulunut.

--
pinkki on pop!!!

Kosaz

Posts: 109

#10115 • • Kosaz

Jutu, 30.10.2008 16:45:
---
Natural Skeletor, 30.10.2008 16:39:
NO! I DO NOT KNOW! *nauru*

---

EtPÄ! Käsi ylös niiltä, keille Laitinen on kännissä (ja joskus ehkä silloin tällöin selvinpäin) selittänyt paljon ja jotain käsittämätöntä asiaa! o/ *nauru*



_o/

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#10116 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Marjo, 31.10.2008 15:55:
Tää oli oikeestaan jo jokunen viikko sit, kun sähköpostiin tuli H&M:n mainos kevään muodin jonkin sortin ennakkomyynnistä ja nyt pari päivää sit tuli kevätkuvasto postiluukusta. *ding*

Onhan se kevät ihan kohta. *justjoo* Kai ne pyrkii myynnin maksimoimiseen.



Mä tilasin sieltä jo kahdet bikinit! *nauru* Ja ehkä vähän muutakin..*blush*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#10118 • • Norb Guest
Mä oon herääny 2vk ilman ongelmia o_O Oon ehtinyt jopa suoristaa hiukset raudalla. Tää on outoa.
crissy

Posts: 1,958

#10119 • • crissy

Miinapiina, 3.11.2008 17:32:
---
Miinapiina, 27.10.2008 18:21:

...sit oli ollut laakereis väljyyttä. jep, halvemmalla päästiin mitä kuvittelin, ja se on päivän *pepsodent*

---



jep. tässä oottelen soittoa ekan paikan (korjausmesta) joltain työnjohtajalta, ei o kuulunut.



Onko soittanu jo? mitä sano???
Miinapiina

Posts: 3,494

#10120 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 4.11.2008 09:57:


Onko soittanu jo? mitä sano???



no eipä tietenkään... täytyy ite soittaa sinne uudelleen, ku lähen ruokikselle...

--
pinkki on pop!!!