11,982 posts, 600 pages, 4,080,630 views
Individual, 3.12.2007 14:19:
Missähän olotilassa tämä Iltiksen Linnan Juhla-juttu on kirjoitettu?
http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat/200712030114553_lj.shtml
Rubicon, 3.12.2007 09:32:
Mun pomo kysyi multa äsken et en kai mä vaan oo raskaana kun kuulemma "hehkun".
Sano nyt sit siihen et en ole,mä vain kerrankin meikkasin aamulla...
Taskupeikko, 4.12.2007 12:35:
---
Rubicon, 3.12.2007 09:32:
Mun pomo kysyi multa äsken et en kai mä vaan oo raskaana kun kuulemma "hehkun".
Sano nyt sit siihen et en ole,mä vain kerrankin meikkasin aamulla...
---
Tää on vähän sama kuin kommentti et "hei, oot värjännyt hiukset!"
Enkä oo, pesin ne tänään.
Hitchhiker, 5.12.2007 18:37:
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.
Anteeksi tuo hienoinen markkinoinnilta kuulostava hehkutus.
Takyon, 5.12.2007 18:59:
---
klips
---
Entäs seuraavana päivänä? Itsellä ollut aina ongelmana että ajon jälkeen jokusen tunnin päästä tai seuraavana päivänä alkaa iho kutiamaan (varsinkin leuan alta) aivan pirusti. Oli terä sitten aivan uusi tai käytetty, aina sama juttu. Olen kokeillut konetta ja mach3:sta, molemmilla sama juttu. Samoin erilaisia vaahtoja ja after shaveja kokeiltu.
Tai sit mä vaan ajan väärin :P
Freja, 4.12.2007 21:52:
What?
Kaksi kaveria (keihin aika huonosti oon näköjään pitäny yhteyttä :D) ovat pyöräyttäneet muksut! Kaikkee kanssa. Kaikkialla. Niin se maailma vaan sikiää. :D
Oli äskön sellainen parranajokokemus, ettei mitään järkeä. Sorruin ostamaan tuon gileten fusion powerin, mutta kyllä kannatti sillä koskaan aikaisemmin ei ole ollut näin hyvää, pehmeää ja loistavaa kokemusta. Naamassa ei sängen sänkää tunnu ja oli kyllä pienoinen yllätys tuon laitteen teho.
plink, 6.12.2007 16:22:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O
sapeli, 6.12.2007 16:35:
---
plink, 6.12.2007 16:22:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O
---
Oisko tiskauksen yhteydessä esim. pannu päässy lämpenemään? Lämpölaajenemisen ansiosta se ois saattanu olla just sen verran isompi se aukko et kansi on mahtunu sisään...
ezzy, 6.12.2007 10:37:
---
---
Se vaan on helvetin hyvä terä, itsellä fusion ei-power ja paras mitä on koskaan ollut <3