päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,863,946 views

anniharha

Posts: 1,937

#8441 • • anniharha

Zeratul, 30.1.2008 18:53:
Näytit barbielta? Sinä! Noilla muodoilla!


Just näillä! Toinen silmä toista pienempi kun tuli pari kertaa lätkämokkena tennispallo päin näköä, nenä vinossa kun läsähti jalkapallo keskelle maalitaulua ja muutenkin perin kasvonpiirteet isältäni (ja ehei, isäni piirteet eivät ole naisellisia nähneetkään)<3 Mul on hei (ylläri, vaihteeks) lökärit ja pääkallopaita päälläni, kasvokuvia ne otti ja niistä mä itseäni ihmettelin *igor* Muutenhan olen juurikin Kate Mossin mitoissa, sitä ne kokaiini ja anoreksia teettävät *joo*

--
and though my words could save the world they never come out right

domi

Posts: 7,069

#8442 • • domi Työn sankari.

anniharha, 30.1.2008 19:02:
---
Zeratul, 30.1.2008 18:53:
Näytit barbielta? Sinä! Noilla muodoilla!

---

Just näillä! Toinen silmä toista pienempi kun tuli pari kertaa lätkämokkena tennispallo päin näköä, nenä vinossa kun läsähti jalkapallo keskelle maalitaulua ja muutenkin perin kasvonpiirteet isältäni (ja ehei, isäni piirteet eivät ole naisellisia nähneetkään)<3 Mul on hei (ylläri, vaihteeks) lökärit ja pääkallopaita päälläni, kasvokuvia ne otti ja niistä mä itseäni ihmettelin *igor* Muutenhan olen juurikin Kate Mossin mitoissa, sitä ne kokaiini ja anoreksia teettävät *joo*


Meillä pelataan jääkiekkoa kiekoilla *joo*
anniharha

Posts: 1,937

#8443 • • anniharha

domi, 30.1.2008 19:04:
Meillä pelataan jääkiekkoa kiekoilla *joo*


Siis daa, meikä on tyttö, luuleksä et mä kiekkoon oisin saanut koskea? Meille pelivälineekshän suositellaan vaan sitä reikätavaraa, mut näillä mun muodoilla tartti käyttää sitä pyöreämpää.

Kyläkoulun jäällä ei kiekko luistanut.

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#8444 • • niomic Guest

Displacer, 30.1.2008 18:55:
---
nuance, 30.1.2008 18:46:
hahahahaha. meinasin revetä kuoliaaks tänään. astelin hkl:n palvelupisteesen herättääkseni työsuhdematkakorttini eloon puolen vuoden tauon jälkeen. dialogi referoituna:

tinppa: moro. tarttis tää työsuhdekortti herättää henkiin ja laittaa siihen helsingin sisäinen suoraveloituskausi.
virkailija: *ding* katsotaas. *monitorin tujotusta* siis kyllähän tän pitäis olla hengissä.
t: no ei kyllä ole. leimauslaite sanoo että "ei käytössä".
v: ahaa. no katsotaas tolla toisella ohjelmalla. joo niin onkin, elokuussa lopetettu tuo kausi.
t: nonni. no laitetaas se takas henkiin sisäisellä kaudella.
v: *pasmatsekasi* kirsi (tjsp) tuu auttaa!

k: joo elikkä pitäis olla firman valtakirja et me voidaan lataa toi.
t: mul on firman allekirjotusoikeus. voin kyl tehdä soppareita.
k: nii mut nää on meidän ohjeistukset, ei me voida tätä tehdä ilman valtakirjaa.
t: ai siis hetkinen yritätkö sä nyt sanoa et mun pitää kävellä tossa paskasateessa toimistolle printtaa se valtakirja jonka mä osoitan itselleni ja itse allekirjoitan? *eikä*
k: no niin siis tuota valtakirja pitää olla.
t: *epäuskoista hörinää*
k & v: *emme mit'n tajua*

t: okei kiitti teille moi :


D

*igor*

---


oisit pyytänyt niiltä paperia ja kirjoittanut sen valtakirjan siinä paikalla ihan käsin :)



Juu ihan normitapa. Monet hallituksen kokouksetki pidetty pankissa et hommat etenee heti paikalla :]
peikkolapsi

Posts: 1,180

#8445 • • peikkolapsi miisa the maskotti
koira oli pissiny aamulla olkkarin lattialle. vaikka olin jo aamusysiltä sitä viemässä ulos. siinä se aika sitte meniki lattioita pestessä... no vanhuuttaan varmaan ei pysty enää pidätellä yhtään *whaat*

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

Kolera

Posts: 4,256

#8446 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

peikkolapsi, 30.1.2008 22:11:
koira oli pissiny aamulla olkkarin lattialle. vaikka olin jo aamusysiltä sitä viemässä ulos. siinä se aika sitte meniki lattioita pestessä... no vanhuuttaan varmaan ei pysty enää pidätellä yhtään *whaat*


VAIPAT!
TÖH ULTIMATE ANSWÖ

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lauruska

Posts: 821

#8448 • • Lauruska nihkee
Ostin tänään kiivejä, ja söin äskön ensimmäisen ja se olikin keltainen ja älyttömän makea!
hemuz

Posts: 2,178

#8449 • • hemuz kätevä emäntä

peikkolapsi, 30.1.2008 22:11:
koira oli pissiny aamulla olkkarin lattialle. vaikka olin jo aamusysiltä sitä viemässä ulos. siinä se aika sitte meniki lattioita pestessä... no vanhuuttaan varmaan ei pysty enää pidätellä yhtään *whaat*



Mutsin koiralla lääkitys samaisen vaivan takia.
Takyon

Posts: 2,945

#8450 • • Takyon Möwkö
Ostin tänään paperirei'ittimen (miten toi kirjotetaan?), ihan sellaisen tavallisen. Maksoi huimat 3,90. Ostotapahtuman päätteeksi myyjä antoi takuutodistuksen ja tuolle palikalle näköjään on viiden vuoden takuu o_O

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

kiu^^

Posts: 43

#8451 • • kiu^^ fööni
Olin tänään 15 h töissä ja ei haittaa yhtään. Oli taas näitä ihan parhaita työpäiviä.. *blush* Tuskin parempia työkavereitä voi enää ees löytää, olo on kun olis koko päivän saanu olla vaan ystäviensä seurassa. Naurettu on niin, että vatsalihaksiin koskee ja vettä vaan valuu silmistä. Sitähän ihan unohtaa, että on tullut töitäkin painettua! *nauru* Tälläisiä päiviä ei saa unohtaa.. *hihu* *sydän*
larzizi

Posts: 1,661

#8452 • • larzizi
Kyllä oli mitä ihmeellisin yö O.o Eräs mies jaksoi soitella viiden kuuden aikaan yöllä. Kahdesti.

Yöunet jäivät sitten siihen about neljään tuntiin, vaikka oli tarkoitus olla aamulla tekemässä pirteänä koetta.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

anniharha

Posts: 1,937

#8458 • • anniharha
Terkkui terkkarilta, mun hemoglobiiniarvo on huikeesti enemmän kuin mun pituus. Pitäis vissiin huolestua. Oon pelkkää rautaa. *uros*

--
and though my words could save the world they never come out right

Hitchhiker

Posts: 1,754

#8459 • • Hitchhiker
Ihmisten rahan arvon käsitys on kummallista, olin "korjaamassa" kaverin tietokonetta ja sen onkelma oli messengerissä ku ei pystynyt kirjautumaan sisään. Ongelma oli hyvinkin pieni, kaveri ei muistanut messengerin salasanaa (lainatakseni "tää ei siis kirjaudu sisään, mitä mä teen") ja uusisin vain salasanan. Tästä pienestä hommasta kaveri maksoi parikymppiä, vaikka sanoin että ei tästä nyt todellakaan tarvitse maksaa mitään. Ja silti lykkää rahan käteen *whaat*, vaikka en sitä olisi todellakaan tarvinnut.
Apo

Posts: 1,574

#8460 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Hitchhiker, 1.2.2008 20:37:
Ihmisten rahan arvon käsitys on kummallista, olin "korjaamassa" kaverin tietokonetta ja sen onkelma oli messengerissä ku ei pystynyt kirjautumaan sisään. Ongelma oli hyvinkin pieni, kaveri ei muistanut messengerin salasanaa (lainatakseni "tää ei siis kirjaudu sisään, mitä mä teen") ja uusisin vain salasanan. Tästä pienestä hommasta kaveri maksoi parikymppiä, vaikka sanoin että ei tästä nyt todellakaan tarvitse maksaa mitään. Ja silti lykkää rahan käteen *whaat*, vaikka en sitä olisi todellakaan tarvinnut.



... tuosta se konsultin ura urkenee