päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,861,348 views

Lnn Sika

Posts: 2,847

#9621 • • Lnn Sika

Kolera, 7.8.2008 18:38:
tuossa eläinsuojeluyhdistyksen kirppiksellä työharjottelussa tänää piti sit pistää naisten paitoja järjestykseen hyllyihin niin huomasin toteavani et jopas löytyy nättiä ja hyvännäköstä vaatekappaletta naisille. Nyt pelottaa et kohta innostun jostain sisustamisestaki...ei saatana.


kohta vaihtuu 666 paita pinkkiin hello kitty paitaan
Quakey

Posts: 692

#9622 • • Quakey
silent hill 4 on pelottava :(
Avatar
#9623 • • gnomex Guest
Ei ole ihmisen aika olla tähän aikaan lauantaiaamusta hereillä... selvinpäin. Kännissä kyllä ymmärtäis.
larzizi

Posts: 1,661

#9624 • • larzizi
Törmäsin tossa pari päivää sitten baarissa ihmiseen, jota en ole nähnyt varmaan melkeen kolmeen vuoteen. En meinannut ensin edes tunnistaa, kun huuteli mua, mutta sitten kun tajusin ketä naaman edessä seisoi, en ollut uskoa silmiäni *whaat*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

*minttu*

Posts: 366

#9625 • • *minttu*
Kahtena yönä peräkkäin 11h yöunet, en ees muista millon viimeks ois tullu nukuttuu näin paljon *ding*
JaUHomAto

Posts: 395

#9626 • • JaUHomAto väärä nimi
joku tyyppi oli potkinu meiän ja naapurin postilaatikot paskaks, kiitos siitä. *dissaa*
RiD

Posts: 2,817

#9627 • • Edited RiD Nukemi
Täällä ilmeisesti sato viikonloppuna hieman.

tulva.jpg

M50 moottoritie Dublin.

--
*super* *possu*

ezzy

Posts: 8,060

#9628 • • Edited ezzy Droid-pappa

RiD, 11.8.2008 08:54:
Täällä ilmeisesti sato viikonloppuna hieman.

M50 moottoritie Dublin.



lol, näemmä joo 122mm tullu wasseria elokuussa so far :D
Freja

Posts: 8,775

#9629 • • Freja Sihteeri
On nii outo olo ku o ilman kännyä, ku se jäi kotii :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#9630 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 11.8.2008 10:46:
On nii outo olo ku o ilman kännyä, ku se jäi kotii :D



Kännykkä, lompakko ja avaimet on kyl kaikki semmosia että jos ne katoaa tai jää kotiin, on ihan outo tehdä yhtään mitään - sitä on oppinut luottamaan siihen että tiettyjä asioita voi halutessaan tehdä, kuten soittaa kaverille (tai hätänumeroon), ostaa jotakin (tai käyttää julkisia), mennä kotiin...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#9631 • • Freja Sihteeri

sapeli, 11.8.2008 10:50:
Kännykkä, lompakko ja avaimet on kyl kaikki semmosia että jos ne katoaa tai jää kotiin, on ihan outo tehdä yhtään mitään - sitä on oppinut luottamaan siihen että tiettyjä asioita voi halutessaan tehdä, kuten soittaa kaverille (tai hätänumeroon), ostaa jotakin (tai käyttää julkisia), mennä kotiin...



Joo, nytkin tuli yks asia mieleen yhelle kaverille jota ei saa netin kautta kiinni - aattelin laittaa viestiä. Nouh, en si laitakaan!
Kaiken lisäks mun töistälähtöajat on kännykässä, oisin voinu siirtää ne tiedot koneelle. En siirräkään!
Muutenkin orpo olo, ku o ni hiljasta ja mietin jos tekstais vaiks jollekin. Ääh, hankalaa. :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lunake

Posts: 800

#9632 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Heräsin klo 5 aamulla (oon heränny jo n. kaks viikkoa joka arkipäivä samaan aikaan), laitoin näädät vessaan jäähylle ja jatkoin unia. Jossain vaiheessa havahduin ja heräsin kun aivan selvästi tunsin että joku = näätä hyppäsi sänkyyn ja vipelsi mun selän taakse. Nousin ylös, ei näy ketään, näädät ovat lukitun oven takana vessassa. Wtf?!! *ding**whaat* Tämän lisäksi muutenkin friikkasin unen suhteen, mm. nukuin mutta samalla ns. silmät oli auki ja näin eteeni. Huhheijakkaa. *täh*

--
Hedelmällisyys on påp!

Miinapiina

Posts: 3,494

#9634 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
iskä soitti mulle eilen aikas mielenkiintoisen puhelun *nauru*

(taustaa: lahdessa asuessani asuin ensin liipolassa jyrkänkadulla kaksiossa, jonka jälkeen muutettiin kolmioon viereiseen taloon, ja muutama kuukaus siitä synty miina... äippä ja isi asu ton mun kaksiokämpän viereises talossa ja ku sisko muutti pois kotoa ni saivat kämpän samasta talosta, jossa oli mun kolmiokämppä. mun isi on huoltomies ja huoltaa näitä samoja taloja....)

eilen sit iskä oli jutellut mun vanhan naapurin (sellai semimummeli) kanssa (siitä talosta missä tuo kaksio oli) ja tää kerto iskälle, et joku muu naapuri oli puhunut tälle semimummelille, et

"aattele, se meidän huoltomies käy sillä nuorella tytöllä, kellä on se pieni poika, kylässä, ja sit se teki sen kanssa lapsen, ja nyt se kehtaa leikkiä niiden molempien lasten kanssa tossa pihassa... se on mennyt sinne asuntoon omilla avaimilla, mä oon nähnyt!!"
semimummeli: puhutko siitä meidän omasta huoltomiehestä?
muu naapurin mamma: joo-o, siitäpä hyvinkin.
semimummeli: no se sattuu oleen niiden lasten pappa...

LOOOOOOOOOOOL *lmao* oli mennyt kuulemma hieman noloks tää juoruämmä *lmao*

haha, miina täyttää marraskuussa kolme, et on aikas kauan vaivannut tän akan päätä, ku huoltomies käy sillä nuorella tytöllä *tirsk* *nauru* *justjoo*

ja kai iskä nyt on mennyt sinne omilla avaimilla, jos jotain huollettavaa on, ku kerta sattuu niit taloi huoltaan...

saatiin kyl hyvät naurut, ei siin mitää. sisko ja äippä oli naureskellut (ku siskokin sattuu asuun näis talois, tosin muutamaa taloo kauempana) et ku iskä käy välillä siskon koiran kanssa lenkillä, jos siskolla menee töis myöhään, ni se mamma on varmaan aatellut, et ku me muutettiin pois, ni se huoltomies ny vaihto toiseen nuoreen tyttöön *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

peikkolapsi

Posts: 1,180

#9636 • • Edited peikkolapsi miisa the maskotti
luovuin tänään mun kulmalävistyksestä.
koru-rakas olikin siinä jo 4,5 vuotta, tosin viime aikoina kovin epäsäännöllisesti töiden takia. jatkuva renkslaaminen saikin sen sitten tulehduksen partaalle ja päätin etten enää tunkee sitä tohon.

aika outoa *whaat* mut aikansa kullakin.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Juhgu

Posts: 7,921

#9638 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Vuonna 2001 julkaistiin peli nimeltä Ghost Recon. Tarinan juoni sijoittui tulevaisuuteen - mm. elokuuhun 2008 jossa Venäjä sotii Georgiaa vastaan Etelä-Ossetiassa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

hallucinogen

Posts: 8,190

#9639 • • hallucinogen Edain

Juhgu, 13.8.2008 00:52:
Vuonna 2001 julkaistiin peli nimeltä Ghost Recon. Tarinan juoni sijoittui tulevaisuuteen - mm. elokuuhun 2008 jossa Venäjä sotii Georgiaa vastaan Etelä-Ossetiassa.


Tarinan jatkostahan saatiin jo viitteitä kun Venäjä alkoi uhittelemaan muutamalle Balttian maalle siitä, että kannattais pitää pienempää suuta tai tulee seuraamuksia.

--
pikku-*possu*

katrihana

Posts: 127

#9640 • • katrihana

hallucinogen, 13.8.2008 01:01:
---
Juhgu, 13.8.2008 00:52:
Vuonna 2001 julkaistiin peli nimeltä Ghost Recon. Tarinan juoni sijoittui tulevaisuuteen - mm. elokuuhun 2008 jossa Venäjä sotii Georgiaa vastaan Etelä-Ossetiassa.

---

Tarinan jatkostahan saatiin jo viitteitä kun Venäjä alkoi uhittelemaan muutamalle Balttian maalle siitä, että kannattais pitää pienempää suuta tai tulee seuraamuksia.



Paljollakohan sitä lentäis porukalla kuuhun?

--
Jos olen riippumaton kaikesta, täydellisesti vapaa, olen yksin maailmassa.