iskä soitti mulle eilen aikas mielenkiintoisen puhelun
(taustaa: lahdessa asuessani asuin ensin liipolassa jyrkänkadulla kaksiossa, jonka jälkeen muutettiin kolmioon viereiseen taloon, ja muutama kuukaus siitä synty miina... äippä ja isi asu ton mun kaksiokämpän viereises talossa ja ku sisko muutti pois kotoa ni saivat kämpän samasta talosta, jossa oli mun kolmiokämppä. mun isi on huoltomies ja huoltaa näitä samoja taloja....)
eilen sit iskä oli jutellut mun vanhan naapurin (sellai semimummeli) kanssa (siitä talosta missä tuo kaksio oli) ja tää kerto iskälle, et joku muu naapuri oli puhunut tälle semimummelille, et
"aattele, se meidän huoltomies käy sillä nuorella tytöllä, kellä on se pieni poika, kylässä, ja sit se teki sen kanssa lapsen, ja nyt se kehtaa leikkiä niiden molempien lasten kanssa tossa pihassa... se on mennyt sinne asuntoon omilla avaimilla, mä oon nähnyt!!"
semimummeli: puhutko siitä meidän omasta huoltomiehestä?
muu naapurin mamma: joo-o, siitäpä hyvinkin.
semimummeli: no se sattuu oleen niiden lasten pappa...
LOOOOOOOOOOOL
oli mennyt kuulemma hieman noloks tää juoruämmä
haha, miina täyttää marraskuussa kolme, et on aikas kauan vaivannut tän akan päätä, ku huoltomies käy sillä nuorella tytöllä
ja kai iskä nyt on mennyt sinne omilla avaimilla, jos jotain huollettavaa on, ku kerta sattuu niit taloi huoltaan...
saatiin kyl hyvät naurut, ei siin mitää. sisko ja äippä oli naureskellut (ku siskokin sattuu asuun näis talois, tosin muutamaa taloo kauempana) et ku iskä käy välillä siskon koiran kanssa lenkillä, jos siskolla menee töis myöhään, ni se mamma on varmaan aatellut, et ku me muutettiin pois, ni se huoltomies ny vaihto toiseen nuoreen tyttöön