Duunissa olin. Kävin hakemassa Fennian keittiöstä basilikaa. Siinä on hellan ja kallan välissä "tyhjöä tila", jossa säilytetään lasipakkeja. Nopeasti katsoin siihen välikköön, näkys musta-valkoista paidassa, ajattelin et se on joku meistä. Tulen takasinpäin katson uudestaan, siinä onkin joku asiakas joka on pää ihan tutkalla. Naksuttelee siitä savunpoistoluukkujen namikoita yms. Kysyin siltä irmalta että mitä vittua sä teet. Tämä on ravintolan yksityisaluetta, sulla ei ole mitään oikeutta tänne ja sulla ei ole mitään oikeutta koskea niihin nappuloihin. Eukko oli siihen vaan ai. Talutin irman Fennian baariin, josta vp soitti turvaan. Ainoa vaan, että vp oli hieman muunnellut tarinaa että hän itse kävi hakeen naisen pois sieltä juuri, eikä ollut ehtinyt tehdä mitään siellä. Tähän aikaan kaikkia Fennia salongin tarjoilijat olivat töissä...
Kys. nainen oli n.50-vuotias aasialainen kantiksemme.
Toinen tapahtuma oli, kun kävin n. 10 yli 3 plokkaamassa, tulen takasin baarin täysinäisen prikan kanssa, niin joku jamppa siinä kurkotttelee tiskin yli ja kolisuttelee. Kysin että mitä helvettiä sinä teet. Ukko vastasi, että ajatteli tehdä itselleen gt:n valmiiksi kun ketään ei baarissa näkynyt ja on hirveä jano. Totesin ukolle, ettei viinaa enempää tule eikä tipu ellei mene käytöstapa-kurssille. Tiskistä tännepäin on vain ravintolan aluetta, ei asiakkaiden aluetta, ja saatana näpit pois mun viinoista. (seuraavan kerran kun joku näin tekee, suoraan soitta turvaan ja ulos.)
rairairai.
Onneksi meillä on turvan pojat :)