päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,856,759 views

Jone

Posts: 8,258

#7361 • • Edited Jone Archibald Haddock
wtf_niggasstoletehlogo.jpg

O_o

o_O

O_O

x_X

Meinasin pikkasen pudota perseelleni äsken ruokaostoksilla.

Niin, selvennetään siis sen verran et joku kaupallinen taho on siis pöllinyt ton kundeille tekemäni logon, teurastanut sen ja myynyt lapsille. *lmao*
anniharha

Posts: 1,937

#7362 • • Edited anniharha
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id69394.html
"Maito voi happamoituessaan olla haitallista ympäristölle."
Whaaaaat?

Eiku joo siks lehmilläkin varmaan pidetään utaresuojarintsikoita, eheh ahihi kikakika *justjoo*

--
and though my words could save the world they never come out right

MesMeRise

Posts: 667

#7363 • • MesMeRise Spinnamon
Mun pesukone räjähti *justjoo*
Tarsu

Posts: 2,449

#7364 • • Tarsu

Jone, Meinasin pikkasen pudota perseelleni äsken ruokaostoksilla.



:O

aikamoista.

oliks noita myynnissä, vai oliko joku asiakas pukeutunut tuohon?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jone

Posts: 8,258

#7365 • • Jone Archibald Haddock

Wähä-Sepp, 10.9.2007 19:55:
:O

aikamoista.

oliks noita myynnissä, vai oliko joku asiakas pukeutunut tuohon?



Toi oli päällä jollain pikkuskidillä, joka oli vanhempiensa kanssa ostoksilla. Pyysin luvan ottaa kuvan ja kysyin että muistavatko mistä paita on peräisin. Oli kuulma tädiltä saatu lahja, joten alkuperästä ei ole sen kummempaa käsitystä.

Weird shit. Ei kyl suututa tai mitään vaiks ehkä pitäis. Oudoksuttaa vaan tosi tosi paljon.
Tarsu

Posts: 2,449

#7366 • • Tarsu

Jone, Oudoksuttaa vaan tosi tosi paljon.


no aivan varmasti!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#7367 • • Mao & Taikahattu UG-///

Jone, 10.9.2007 18:10:
Niin, selvennetään siis sen verran et joku kaupallinen taho on siis pöllinyt ton kundeille tekemäni logon, teurastanut sen ja myynyt lapsille. *lmao*



Rosikseen vaan koko pulju, jos selviää kuka tota tekee!
Käärit vielä hyvät korvausrahat samalla omaan taskuun... :D

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Janisa

Posts: 2,226

#7368 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

mayah, 10.9.2007 20:22:
Oon unohtanu kattoo viime torstaisen Teho-osaston O_o Nyt on jo maanantai. Miten mä oon voinu torstai-illasta asti elää ihan normaalia elämää tajuamatta, että en oo katsonut tehistä? o_O

Tehiksen ääreen -->



Nyt akkia takaisin ruotuun siita! *släp*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#7369 • • x Guest

Mimir, 7.9.2007 09:13:
Tästä on kyllä jo pari päivää, mutta tänään jaksoin taas asiaa hihitellä.

Olin tulossa kotiin, kun talon kulman takaa yllättäen naapuri hurautti kovalla vauhdilla pyörällä päälle. Säikähdin niin, että kiljaisin oikein sillai naisellisesti "huiiiiiiii" ja sen jälkeen hämmennyin niin, että pyysin kauniisti anteeksi. Kaveri siihen murahti, että "ei se mitään".

Eli siis mun päälle ajetaan pyörällä, mä pyydän sitä anteeksi ja saan vielä vastauksen just sellasella äänensävyllä, että "no kunhan jatkossa pysyt pois mun tieltä" *nauru*



tuli tästä mieleen mun porukoiden naapurin uusi ulkomaalainen vaimo, joka oli kipannut jotain kompostitavaraa meidän porukoiden puolella olevaan ojaan. äitee oli sitten kerran nähnyt sen pihalla ja tylyttänyt vähän sitä niistä roskista, mihin se oli vastannut: 'kiitos' *tirsk*
Tarsu

Posts: 2,449

#7371 • • Tarsu

tiiplis, PELOTTAVAA



öö, mikä kohta?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

tiiplis

Posts: 1,043

#7372 • • Edited tiiplis also available in sober

Wähä-Sepp, 10.9.2007 20:41:
---
tiiplis, PELOTTAVAA

---


öö, mikä kohta?



Karman laki tai jotain?

Edit: en tarkemmin osaa sanoa, tossa vaan on jotain vavahduttavaa. Onko se susta sitten ihan see if I fucking care -osastoa?

--
italia litania nainati lailati

Tarsu

Posts: 2,449

#7373 • • Tarsu

tiiplis, Karman laki tai jotain?


jepjoo...

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Rubicon

Posts: 550

#7374 • • Rubicon

MaoTse, 10.9.2007 20:22:
---
Jone, 10.9.2007 18:10:
Niin, selvennetään siis sen verran et joku kaupallinen taho on siis pöllinyt ton kundeille tekemäni logon, teurastanut sen ja myynyt lapsille. *lmao*

---


Rosikseen vaan koko pulju, jos selviää kuka tota tekee!
Käärit vielä hyvät korvausrahat samalla omaan taskuun... :D



Tuomas tää ei oo amerikka eikä elokuva.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

anniharha

Posts: 1,937

#7375 • • anniharha

tiiplis, 10.9.2007 20:41:
---
Wähä-Sepp, 10.9.2007 20:41:
---
tiiplis, PELOTTAVAA

---


öö, mikä kohta?

---


Karman laki tai jotain?



Ilmiselvästi. Join kaakaota, luin ton, hyvän maun vastaisesti repesin nauramaan ja turvonneen nielun kanssa nauraminen oli niin kivuliasta, että melkein tukehduin juomaani. Onneksi sain yskittyä kaakaot ja karmat pois henkitorvesta, lupaan pyhästi olla nauramatta millekään enää koskaan.

--
and though my words could save the world they never come out right

Jone

Posts: 8,258

#7376 • • Jone Archibald Haddock

MaoTse, 10.9.2007 20:22:
Rosikseen vaan koko pulju, jos selviää kuka tota tekee!
Käärit vielä hyvät korvausrahat samalla omaan taskuun... :D



Sen selvittäminen kuka ton on duunannut on aika hankalaa. :/

Sit kun otetaan huomioon, että PoCin pojilla on logoon myös moraalisia oikeuksia ja että Suomessa korvaussummat on naurettavan pieniä, niin eipä taida maksaa vaivaa. Parempi tyytyä vaan taivastelemaan.

Sitäpaitsi tulihan yksi klubbarilainen jo mulle sanomaan, että "entäpä jos oot itse alitajuisesti kopioinut ton?", joka oli musta aika hyvä läppä. *nauru*
Zeratul

Posts: 1,170

#7378 • • Zeratul Captain miserable
Bongasin eilen: Yks intti-aikanen tupakaveri on Voicella juontajana. *whaat*
No ei siin ketään, hauska mies kaikin puolin, kuluhan ne viimeset kuukauden kurkkusalaattinakin huomattavasti nopeemmin ku oli suulasta seuraa.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

*minttu*

Posts: 366

#7379 • • *minttu*
Tein puolukkapiirakkaa *hihu* siis mähän en juuri koskaan leivo...kerran vuoteen ehkä -viime vuonna valkosuklaakakkua, toissa vuonna sämpylöitä ja tänä vuonna oli näköjään puolukkapiirakan vuoro *hymy* hyvä minä!
hemuz

Posts: 2,178

#7380 • • hemuz kätevä emäntä

*minttu*, 11.9.2007 21:34:
Tein puolukkapiirakkaa *hihu* siis mähän en juuri koskaan leivo...kerran vuoteen ehkä -viime vuonna valkosuklaakakkua, toissa vuonna sämpylöitä ja tänä vuonna oli näköjään puolukkapiirakan vuoro *hymy* hyvä minä!



Voidaan perustaa oma jauhopeukalo-kerho. Oon kans yhtä riuska leipoo. Tai saa nähä jos vaikka innostuis uudes kodis *hihu*