päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,116 views

Jago

Posts: 4,039

#7341 • • Jago un-trained monkee
Duunissa oli taas tulipalo(tokaa kertaa kuukauden aikana*nauru*)

Tällä kertaa kaasuhellasta vuosi kaasua ja sitten kun siinä yritti työkaveri vääntää purilaista se leimahti..
Mitään pahempaa ei onneks tapahtunu ja se tuli sammu heti, kun kaasun laitto pois päältä.
Mulla tuli meni tosin kädet johonkin ihottumaan siinä vaiheessa kun kaasuu oli ilmassa hirveesti. Se katos sitten kun sitä sai tuuletettua

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kilsy

Posts: 48

#7342 • • kilsy
Toi toinen ei oikeen muistanu. Piti sit lähtee pyykkituvasta hakee kuivurista kamaa ku heräs tarkoituksena antaa aamupusu ja toivottaa hyvää työpäivää ja itse tietty vielä nukkua pari tuntia. Viel kerkeis nukkumaan hetken mut tiä sit kannattaako. Äsken kyllä jäi niin pahasti unet kesken et voi morjens=)
sapeli

Posts: 11,768

#7343 • • sapeli jokukukamikä?
Nyt mä alan varmaan oikeesti tulla vanhaks, kun näyttäis siltä että mun unelmaviikonloppu olis kotona, sais käytyä aikasin nukkumaan ja nukuttua pitkään, ja sit ois aikaa ja energiaa siivota. *ding* Ei täs hirveesti huvita lähtee mihinkään bileisiinkään ku on niin paljon univelkaa. *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#7344 • • Freja Sihteeri
Tää vihree tee onkin ihan hyvää. No jopas.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mimir

Posts: 1,366

#7345 • • Mimir Rouva Yninä
Tästä on kyllä jo pari päivää, mutta tänään jaksoin taas asiaa hihitellä.

Olin tulossa kotiin, kun talon kulman takaa yllättäen naapuri hurautti kovalla vauhdilla pyörällä päälle. Säikähdin niin, että kiljaisin oikein sillai naisellisesti "huiiiiiiii" ja sen jälkeen hämmennyin niin, että pyysin kauniisti anteeksi. Kaveri siihen murahti, että "ei se mitään".

Eli siis mun päälle ajetaan pyörällä, mä pyydän sitä anteeksi ja saan vielä vastauksen just sellasella äänensävyllä, että "no kunhan jatkossa pysyt pois mun tieltä" *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

Freja

Posts: 8,775

#7346 • • Freja Sihteeri
Tää ei kyl taida olla enää ees mikään ihme, mut taas kukkakärpänen teki itsarin mun mukiin. Täl kertaa oli sentäs vihreetä teetä. Mut kelpas näköjää silti :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#7347 • • sapeli jokukukamikä?

Mimir, 7.9.2007 09:13:
Eli siis mun päälle ajetaan pyörällä, mä pyydän sitä anteeksi ja saan vielä vastauksen just sellasella äänensävyllä, että "no kunhan jatkossa pysyt pois mun tieltä" *nauru*



Joo, mä kans aina pyytelen ihan automaattisesti anteeks jos muhun törmätään... Jotenki se vaan on aina tainnu olla helpoin tapa purkaa muuten ehkä hankala tilanne - ja enemmän se jää vituttamaan jos se törmääjä jatkaa vaan matkaansa eikä sano mitään.

No joo, on toi ehkä vähän o_O

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Piia

Posts: 110

#7348 • • Piia
Kylmä makkari!
Illalla, ku menee nukkumaan, on ihan sairaan kylmä! No, peiton alla alkaa tulla vähän lämpimämpi! Keskellä yötä herään siihen, et on ihan *itun kuuma, niska ja selkä ihan hiessä, mut pää on ihan jäässä... (siis sillä päällä on kylmä, on se kyl muutenki vähän jäässä *hih*) Tosi outo fiilis *ding*
sune

Posts: 2,096

#7349 • • Edited sune Turkkilainen lammaspaimen
Selkä ollu pari viikkoa kipee ja nyt meni ihan överikipeeks ja menin lääkäriin. Tuomio oli että mulla ei ole lähestulkoon mitään lihaksia selässä ja se on sen takia romuna. Mä joudun alkaa treenaa *nauru* haha. Ei kiinnostais mut jos en sitä tee ni mun seisomatyö loppuu ku seinään jos en saa selkää kuntoon *nyyh* nyt ymmärrän miksen saanu pari viikkoa sitte edes muutaman kilon painosta pahvilaatikkoa kynnyksen yli ..*blush*

--
ei kovin ihku eikä plur

RainChild

Posts: 909

#7350 • • RainChild

sune, 8.9.2007 20:04:
Selkä ollu pari viikkoa kipee ja nyt meni ihan överikipeeks ja menin lääkäriin. Tuomio oli että mulla ei ole lähestulkoon mitään lihaksia selässä ja se on sen takia romuna. Mä joudun alkaa treenaa *nauru* haha. Ei kiinnostais mut jos en sitä tee ni mun seisomatyö loppuu ku seinään jos en saa selkää kuntoon *nyyh* nyt ymmärrän miksen saanu pari viikkoa sitte edes muutaman kilon painosta pahvilaatikkoa kynnyksen yli ..*blush*



Mul tuli vissiin joku lihaskramppi selkään reilu pari viikkoo sit. Teki aika pirun kipeää. No, jo sitä ennen olin miettinyt et ois hyvä mennä jutttelee fysioterapeutille, kun monia vuosia ollut jo selkä vähän väliä vaivana, ja nyt sitten sain aikaan. Antoi mulle hyviä ohjeita, sekä treeniohjelman, mitä teen joka päivä (vie alle 10 min. + kaiken hyvän lisäks vatsa treenaantuu ;) ). Parin viikon päästä meen uudestaan sinne palautetta ja uutta treeniohjelmaa saamaan.

--
Rainchild is back home

-Kerttu-

Posts: 4,542

#7352 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Nukuin lauantain ja sunnuntain välisen yön ilmeisesti melko sikeästi (Lauantain lievällä juhlinnalla ja muutamalla alkoholiannoksella oli varmaankin vaikutusta asiaan *tirsk*). Heräsin sunnuntai aamuna siihen, että oikea käteni oli puutunut ja sitä pisteli. Pikku hiljaa pistely väheni, mutta se kuitenkin jatkui koko eilisen päivän lievänä! *ding* oon siis varnmaan nukkunut koko yön mun käden päällä, huomaamatta, että se on aivan puutunut.. PELOTTAVAA! Onneksi tänään käsi tuntuu taas normaalilta!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Amarie

Posts: 261

#7353 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Kello ei ole puolta kymmentäkään ja olen tehnyt tän päivän tehtävälistalta 7 asiaa. Tilasin ajat sairaanhoitajalle, lääkärille, hammaslääkärille ja laboratorioon, sekä olen selvittänyt Jyväskylän yksityisia psykologeja ja psykoterapeutteja, tehnyt ruotsin kirjoitelman (!!!) ja vienyt roskat. Seuraavaksi siivoan, käyn lenkillä ja juoksen tonne keskustan näytteenottokeskukseen antamaan näytteet. Mä en oo koskaan näin aikaansaava.

--
In her eyes I see the sky.

Avatar
#7354 • • Annakins Guest
En enää voi muuta kuin nauraa. Olen 100% varmasti töissä maailman absurdeimmassa paikassa.
spoinkel

Posts: 398

#7355 • • spoinkel Alferd Heatpacker

Amarie, 10.9.2007 09:27:
...olen selvittänyt Jyväskylän yksityisia psykologeja ja psykoterapeutteja, tehnyt ruotsin kirjoitelman...



Liittyykö nämä jotenkin kiinteästi toisiinsa? ;)

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Verano

Posts: 4,649

#7356 • • Verano Merituuli
Uu, geologian laitoksen kanslisti vastasi puhelimeen o_o Laitoin sinne meiliä tasan kolme viikkoa sitten, koska mulla ei ole opintosuoritusotteessani merkintää taannoisesta seminaarista. Kun sieltä ei alkanut mitään kuulua, niin olen toki soitellut perään ja jättänyt vastaajaan viestin myös. Noh, tokihan siinä oli kestänyt, että kanslisti sai asian eteenpäin proffalle, joka seminaarin veti jne ja lukukausi on vasta aluillaan. Mutta hiukan hämmästyin kun äsken soitin ja vastoin kaikkia odotuksiani kanslisti vastasikin :O
Amarie

Posts: 261

#7357 • • Amarie täysipäiväinen lusmu

spoinkel, 10.9.2007 10:47:
---
Amarie, 10.9.2007 09:27:
...olen selvittänyt Jyväskylän yksityisia psykologeja ja psykoterapeutteja, tehnyt ruotsin kirjoitelman...

---


Liittyykö nämä jotenkin kiinteästi toisiinsa? ;)


Kaikki mun ongelmat johtuu ruotsin opiskelusta, kyllä. :D

--
In her eyes I see the sky.

anniharha

Posts: 1,937

#7358 • • anniharha
Omituista jumittaa koko päivä himassa. *ding*
Vielä omituisempaa, että tää tuntuu koko päivältä, vaikka kävin keskustassa pari tuntia sit hakemassa saikkua. Kaikista omituisinta, että mulla sen reissun ajaksi ämppysoitin kotiin, enkä tajunnut sitä kuin vasta paluumatkalla.

--
and though my words could save the world they never come out right

Miinapiina

Posts: 3,494

#7359 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
päikkäripainajaiset, olipas ihmeellisiä (kauheita) unia *ding*

--
pinkki on pop!!!

wiwi

Posts: 1,575

#7360 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Amarie, 10.9.2007 09:27:
Kello ei ole puolta kymmentäkään ja olen tehnyt tän päivän tehtävälistalta 7 asiaa. Tilasin ajat sairaanhoitajalle, lääkärille, hammaslääkärille ja laboratorioon, sekä olen selvittänyt Jyväskylän yksityisia psykologeja ja psykoterapeutteja, tehnyt ruotsin kirjoitelman (!!!) ja vienyt roskat. Seuraavaksi siivoan, käyn lenkillä ja juoksen tonne keskustan näytteenottokeskukseen antamaan näytteet. Mä en oo koskaan näin aikaansaava.


Voih, tekisitkö kaikki munkin hoitamattomat asiat tuossa samalla? Voisit vaikka aloittaa lukemalla yhden mun tän periodin seitsemästä tenttikirjasta ääneen :D Itse heräsin tunti sitten ja tähän mennessä olen juuri ja juuri kyennyt käymään suihkussa. Seuraavaksi aion yrittää hiusten harjaamista.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.