päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,859,140 views

Viltsu

Posts: 2,010

#2741 • • Viltsu noname
..ja muuallakin <3


"I think this is some of my most diverse & best work. Manager at the time Mark Daghorn & myself recorded this remix album in my basement. Taking a year to complete, this has got to be the most effectual experience of my life. Lets just say "sometimes your friends are rubbing your back to feel were to put the knife in. One of us ended up with the money and a house, one of us ended up homeless, living in a car with a 3 month old baby and a studio in storage.Marrillion consequently loved the mixes and had no idea about any of this until it was to late (for me). On phoning Mr. Daghorn I was greeted by a answer phone message that he was in Barbados for two week. The penny drop's. Negativity like that is worth Keeping away from, I believe in a higher judge then the one who resides in a court & trust that his life will be effected consequently because of this. This rely is some amazing work. Maybe one extreme attracts another."

quote: http://www.marcmitchell.co.uk/discography.php

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

ezzy

Posts: 8,060

#2743 • • ezzy Droid-pappa

alek száhala, 1.1.2006 19:01:
Tipahdin totaalisesti nelosen tekstiteeveen otsikkoon: "Join me vuosituhannen paras biisi"

Mitä vittua oikeesti. Onhan tästä vuosituhannesta kulunut jo 0.5%. Kukahan helvetin persenaama ton jutun taas on keksinyt ja rahoittanut. *eikä*



join me julkaistiin vuonna 1999
Skenemursu

Posts: 1,568

#2746 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Miksan, 4.1.2006 18:21:
---
Viltsu, 4.1.2006 18:16:
Orkidean mixcd:n arvostelu

http://www.suezine.fi/levyarviot?t=1&sid=627

"...kertoo nimensä mukaisesti paikasta nimeltä onnellisuus. Sinne pääsee nielaisemalla pienen valkoisen pillerin. Irvi-kissa ja Lilleri Lalleri ovat tämän onnellisen paikan asukkeja, mutta valitettavasti sieltä ei pääse kotiin kengänkantoja kapsauttamalla.."

---

Pikkasen repesin tolle kyl*nauru*
Trancea tekemällähän tulee joo varmasti helposti rikkaaks suomessa*joo*



tämä oli loistava!!! :)
toma

Posts: 2,009

#2747 • • toma Tototoototo
:DDD

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

ezzy

Posts: 8,060

#2749 • • ezzy Droid-pappa

zasga, 4.1.2006 23:38:
---
-K-, 4.1.2006 22:30:
http://www.tarjahalonen.fi/fi/index.php?we_objectID=10758 *eiei**eiei**eiei*

Vaalit lähestyy ja nyt pitääki alkaa jo miettii jotain toista ehdokasta....

---


Mä taas taidan äänestää Tarjaa ainakin toisella kierroksella, sillähän taitaa olla jopa huumorintajua.


jotenkin epäilen, että tarja ei ole edes nähnyt koko tuotosta...surullinen pätkä lähinnä
liikkuva muna

Posts: 2,652

#2750 • • liikkuva muna an egg on the move

ezzy, 4.1.2006 22:44:
---
alek száhala, 1.1.2006 19:01:
Tipahdin totaalisesti nelosen tekstiteeveen otsikkoon: "Join me vuosituhannen paras biisi"

Mitä vittua oikeesti. Onhan tästä vuosituhannesta kulunut jo 0.5%. Kukahan helvetin persenaama ton jutun taas on keksinyt ja rahoittanut. *eikä*

---


join me julkaistiin vuonna 1999



Olin jostain lukevinani että ois ollu 2003. Mutta jos on 1999, tää on vielä helvetisti isompi läppä *nauru*
noena

Posts: 3,138

#2752 • • noena first breath after coma

Viltsu, 4.1.2006 18:16:
Orkidean mixcd:n arvostelu

http://www.suezine.fi/levyarviot?t=1&sid=627

"...kertoo nimensä mukaisesti paikasta nimeltä onnellisuus. Sinne pääsee nielaisemalla pienen valkoisen pillerin. Irvi-kissa ja Lilleri Lalleri ovat tämän onnellisen paikan asukkeja, mutta valitettavasti sieltä ei pääse kotiin kengänkantoja kapsauttamalla.."


Nyt kyllä sai hyvät naurut *lmao*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Psychogenic

Posts: 182

#2753 • • Psychogenic

alek száhala, 5.1.2006 01:32:
---
ezzy, 4.1.2006 22:44:
---
alek száhala, 1.1.2006 19:01:
Tipahdin totaalisesti nelosen tekstiteeveen otsikkoon: "Join me vuosituhannen paras biisi"

Mitä vittua oikeesti. Onhan tästä vuosituhannesta kulunut jo 0.5%. Kukahan helvetin persenaama ton jutun taas on keksinyt ja rahoittanut. *eikä*

---


join me julkaistiin vuonna 1999

---


Olin jostain lukevinani että ois ollu 2003. Mutta jos on 1999, tää on vielä helvetisti isompi läppä *nauru*



Join me on kyllä mun mielest aika vanha, et kyllä se julkaisu on ollu lähempänä '99 ku '03 *nauru*

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

Elmiira

Posts: 1,446

#2755 • • Elmiira

Jää~*, 3.12.2005 17:49:
TIIVISTELMÄ AIEMMASTA:

Parin viikon takainen juttu jo, mutta:
Sain lauantai iltana klo 20.27 tekstiviestin:
Olette voittaneet Opel Tigran R-kioskin arvonnassa.
Ota yhteys lähimpään R-kioskiin.
Ilmaiset tekstarit http://www.gohome.fi

Oon ite ollu ärrällä 4 vuotta töissä,
joten kiinnostais todella tietää,
että kuka pitää mua niin idioottina,
et menisin tuohon lankaan ja luulisin voittaneeni auton...



JÄIT KIINNI HEMMETIN PELLE *jiihaa*
Kukapa olisi arvannut, että oma kulta keksii tällaista kiusaa???
Nyt voit sit miettiä et miten hitossa sain sut kiinni
1.5 kuukauden jälkeen??? *vink*

Vähänkö mulla on hyvä mieli,
kun jäit kiinni *iloinen*

ps. Etkö halunnu vai uskaltanu tunnustaa?

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

flygfisk

Posts: 327

#2756 • • flygfisk
Onnistuin käymään MSN:llä puhekeskustelua. Minulla ei ole mikrofonia eikä koneessakaan ohjekirjan mukaan ole.
Avatar
#2757 • • x Guest
eilen tippui postilaatikosta tallanen 'korttelikysely' jossa kartoitetaan alueella asuvien tyytyvaisyytta. kohdassa 'hairiotekijat' vaihtoehtoina olivat:

-koirankakka

-narkkarit

-homot *igor*
pietari

Posts: 337

#2758 • • pietari -..-

petraxx, 8.1.2006 16:21:
eilen tippui postilaatikosta tallanen 'korttelikysely' jossa kartoitetaan alueella asuvien tyytyvaisyytta. kohdassa 'hairiotekijat' vaihtoehtoina olivat:

-koirankakka

-narkkarit

-homot *igor*



onks teidän talossa ollu viimeaikoina homo-ongelmia?
meil ei, mulla on vaan vähän hometta vessassa *nauru* ei mitään sen kummempaa

--
...umdah...

Avatar
#2759 • • x Guest

pietari, 8.1.2006 16:28:


onks teidän talossa ollu viimeaikoina homo-ongelmia?
meil ei, mulla on vaan vähän hometta vessassa *nauru* ei mitään sen kummempaa



ei onneks o, luulen et se liittyy tohon viereiseen puistoon, taalla on joillakin seksuaalivahemmistoilla sellainen rattoisa illanviettotapa etta keraannytaan johonkin pimeaan pusikkoon harrastamaan villia seksia tuntemattomien ihmisten kanssa.

en o kylla itse havainnut mitaan aksonia siella mutta luulis etta nainkin suvaitsevaisessa kaupungissa tulee vahintaan syrjimissyyte tollasesta homohairiokyselysta *uros*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2760 • • Aziz Combat Fighter

petraxx, 8.1.2006 16:21:
eilen tippui postilaatikosta tallanen 'korttelikysely' jossa kartoitetaan alueella asuvien tyytyvaisyytta. kohdassa 'hairiotekijat' vaihtoehtoina olivat:

-koirankakka

-narkkarit

-homot *igor*



aahahahahhah mä meen kyl helvettiin tästä hyvästä mut nauroin tolle katketakseni :D